Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

himo "nutreihin"

4 posters

Siirry alas

himo "nutreihin" Empty himo "nutreihin"

Viesti kirjoittaja Emppu81 Pe Loka 12, 2012 4:26 am

eli siis leikkauksesta alkaa olla vuosi kohta aikaa ja paino on pudonnut kaikkinensa 89kiloa, leikkauksesta 29kiloa. nyt mulle on jostain kumman syystä tullut ihan sairaalloinen himo noihin kaikkien inhoamiin pusseihin, että mitä ihmettä????? kaupassa kun käy niin haikeana kattelee noita pusseja, onko kellään muulla tullu siihen mielitekoa??? ja jos on niin voikoha niitä syödä niin ku silleen että jatkuvasti??? meikäläinen on kyl ihan pipi päästään...apuva!! auttakaa!! Very Happy lol!

Emppu81

Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 42
Registration date : 14.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

himo "nutreihin" Empty Vs: himo "nutreihin"

Viesti kirjoittaja Leppis Pe Loka 12, 2012 5:37 am

Voi niillä jonkun aterian korvata, mutta ei suositella eneilyä leikkauksen jälkeen. Very Happy

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja Piuku Pe Loka 12, 2012 3:53 pm

Mulle sanottiin sairaalassa, että ne on oikein hyviä vara eväitä kuljetettavaksi töissäkin mukana leikkauksen jälkeen. Mulla on työmaalla kaapissa varuuksi niitä aina, kun unohtelen joskus kiireessä eväät kotia jääkaappiin. Ja autossakin säilytän jotatain aina varalta. Minä tykästyin kermaiseen kana keittoon eneillessä.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja AnnukkaK Su Loka 14, 2012 1:13 am

Saahan niitä syödä, kun vaan syö tarpeeksi joko niitä tai muuta ruokaa lisäksi. Eneilyä merkityksessä 500-800 kcal päivässä ei suositella, koska meille siitä ei imeydy tarpeeksi ravintoa hengissä pysymiseksi.
AnnukkaK
AnnukkaK

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: