Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kotona jälleen

4 posters

Siirry alas

Kotona jälleen Empty Kotona jälleen

Viesti kirjoittaja wiccan Ma Kesä 29, 2009 11:22 pm

Aamulla tuli peijaksessa yllätyksenä, että kotia sais mennä mikäli arvot sen sallii.... oli jo aikakin.. toipuminen otti takapakkia sairaalassa yhren perskuleen hoitajan takia. Evil or Very Mad
MUTTA, loppuihan se ja nyt kotona, lämpökin laski heti alimmilleen ja limaa irtoo enemmän ku osastolla konsanaan.
pöydällinen lääkkeitä on seuraavan kuukauden aikana vedettävä alas (tai sisään), kalliikshan ne tuli, kelankin jälkeen vielä 179€.
äitee tulee luokse ainakin täksi yöksi, mutta kyllä se oma sänky on se paras lääke... ja omat kanit, vaikka tuo möksääkin mulle Laughing

nyt aika väsy olo, hieman kipeäkin pale ellottaa tuo lima joka kurkkuunn pakkaantuu, mut puhaltes pulloon ja kaikki opn okei cheers nyt onneks satelee hieman, tulee raikas ilma ja varmaan hyvä nukkua, osastolla kun haisi viemäri Embarassed

Nyt sitten kirjailemaan lääkeaikataua, että muistan kaikki ajallaan enkä sekoittele vääriä coktaileja
wiccan
wiccan

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 42
Registration date : 14.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kotona jälleen Empty Vs: Kotona jälleen

Viesti kirjoittaja Norsu Ti Kesä 30, 2009 12:36 am

Onne Wiccan!

Kiva kuulla että olet kotiutunut. Very Happy

Siitä se lähtee liikkeelle hissukseen kiiruhtaen. Vai että 179 €:lla lääkkeitä kuukaudeksi. Huh, ja minä kun luulin pääseväni eroon puolesta pillereitä kunhan leikkaus tehdään. Jos saa kysyä, niin onko kyseessä lääkkeitä vai ravintolisiä (vitamiineja ym.)?

Mutta lepäilehän ja kerää voimia.

T. elephant
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008

Viesti kirjoittaja sinizii Ti Kesä 30, 2009 2:50 pm

Ne on kipulääkkeet ja etenki xlexanet jotka siinä maksaa. Itse vitskut ei niinkään..

Hieno homma Kanitar et selvisit sinäki kotio sieltä.Smile Mulla ainakin tuli heti parempi olo ku pääs vaan pois sieltä sairaalasta. Siellä tulee sairaaks.. Wink
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009

Kotona jälleen Empty wiccan - kaniini

Viesti kirjoittaja onnellinen Ke Heinä 01, 2009 8:24 pm

Myös minä olen iloinen puolestasi, Niinkuin sinizii kertoili sairaalassa tulee sairaaks, ninäkin jo sairaalan uko-ovella tunnen oudonlaista heikotusta. Koti ja oma sänky edistävät paranemista Very Happy .

Noissa lääkkeiden otoissa meinas itsellenikin tulla ongelmia, mitä, missä ja milloin ja kenen kans oli ne kysymykset jotka piti tietää .tuntien itseni niin tein tableteille aikataulun ihan paperiille ja ostin sellaisen lääkeiden annostus laatikon joita olen nähnyt sairaaloissa pillerin jakajilla. Luulen että apteekista saa. Se autto pitämään muistia ajantasalla. Cool

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.06.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa