IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla!
4 posters
Sivu 1 / 1
IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla!
http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/ruotsalaismies-laihtui-186-kiloa---katso-kuva/art-1288457846441.html
Ruotsalainen mies on pudottanut lihavuusleikkauksen avulla painoaan käsittämättömät 186kg!
Ruotsalainen mies on pudottanut lihavuusleikkauksen avulla painoaan käsittämättömät 186kg!
Vs: IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla!
Reipas saavutus, minulla paino menisi jo miinuksen puolelle tuolla laihdutuksella
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Luin myös artikkelin eilen ja ajattelin, että todellakin kaikki on mahdollista!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Ihan vaan ajattelin kertoa tämän hetken kuulumisia,huomasin,että olen kirjoitellut tänne viimeksi tammikuussa.8 kk leikkauksesta,paino pudonnut 56 kg,olo on mahtava.Olin Taysissa kehon koostumusmittauksessa huhtikuussa ja rasvaa on vieläkin ja paljon.Kaikki mikä lähtee pitäisi olla rasvaa!Kone laski tavoitepainon ja vielä olisi n.30 kg sen mukaan pudotettava.En ole päättänyt,menenkö sinne asti.Otan 5 kg:n välietappeja,nyt paino laskee tasaisesti 500g-1 kg viikossa.Minulla on 20 vuoteen ensimmäisen kerran farkut ja 10 vuoden tauon jälkeen ostin polkupyörän,jolla mm.taitan työmatkani.Ihmiset,joita en ole nähnyt aikoihin,eivät meinaa tuntea.Kaikki on mennyt hyvin ja jos menee jatkossakin,niin on tämä vain niin mahtavaa.Pää ei meinaa pysyä mukana,kun vaatekoko on nelosella alkava.Omasta puolestani suosittelen kyllä lämpimästi leikkausta.Olen saanut uuden elämän.Hyvää kesänodotusta kaikille!
Hansu46- Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 24.07.2011
Similar topics
» Sarsura kotona... -30kg ja loput Xtravaganzan avulla =)
» 25,3 kg POIS!!!
» Miten tunnuksen ja tekstit saa pois
» 25,3 kg POIS!!!
» Miten tunnuksen ja tekstit saa pois
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa