Sarsura kotona... -30kg ja loput Xtravaganzan avulla =)
+3
Elämä edessä
eräpena
Sarsura
7 posters
Sarsura kotona... -30kg ja loput Xtravaganzan avulla =)
Leikkaus ohi, huh huh oli aikamoista menoa, mutta nyt onnellisena kotona!!
Viimeinen muokkaaja, Sarsura pvm To Toukokuu 12, 2011 1:48 am, muokattu 2 kertaa
Sarsura- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 57
Registration date : 27.06.2010
Vs: Sarsura kotona... -30kg ja loput Xtravaganzan avulla =)
Onnea kotiutumiseen ja uuteen elämään.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hienoa Sarsura!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Onnittelut! Toivottavasti kaikki sujui hyvin! Nyt vaan tsemppiä uuteen elämään.
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Onnea Sarsura ja tervetuloa pikkumasun kanssa takaisin.
Maryannele08- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 30.12.2009
Onnittelut ja reipasta menoa, kevätaurinko sitä siivittäköön
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Viisi viikkoa takana, kokeilulinja ruoan kanssa jatkuu...
Toistaiseksi kala, raejuusto ja jauheliha uppoaa proteineista parhaiten. OLO jogurttikin maistuu ja laittaa vatsan toimimaan.
Vettä menee kevyesti se 2l + muut juomat!!
Annoskootkin mielestäni liiankin suuria 2-3dl !!! Ravitsemusterapeutin mielestä vatsalaukku ei ole suurentunut, vaan ruoka menee vaan nopeasti läpi ?!?!?! Olen kuitenkin yrittänyt pitää annokset 2dl:n suuruisena.
Suklaata pystyn rajatun määrän syömään ilman kivaa kylmähiki jälkimaininkia... pari kertaa toki sekin on ollut pakko kokeilla!
Mitään vierasvaroja ei kuitenkaan kannata kaapeissa pitää, ne kyl katoaa useana pienenä annoksena meikäläisen suuhun !!
Haavat alkaa olla siinä kunnossa, että uiminen taitaa alkaa huomenna
Joitain kävelylenkkejä on tullut jo tehtyäkin. Varsinkin tytön tarhamatkalla olen huomannut, kuinka paljon helpompaa on kivuta isoakin mäkeä ylös jo tässä vaiheessa painon pudotusta
Ja eikun homma jatkuu...
Toistaiseksi kala, raejuusto ja jauheliha uppoaa proteineista parhaiten. OLO jogurttikin maistuu ja laittaa vatsan toimimaan.
Vettä menee kevyesti se 2l + muut juomat!!
Annoskootkin mielestäni liiankin suuria 2-3dl !!! Ravitsemusterapeutin mielestä vatsalaukku ei ole suurentunut, vaan ruoka menee vaan nopeasti läpi ?!?!?! Olen kuitenkin yrittänyt pitää annokset 2dl:n suuruisena.
Suklaata pystyn rajatun määrän syömään ilman kivaa kylmähiki jälkimaininkia... pari kertaa toki sekin on ollut pakko kokeilla!
Mitään vierasvaroja ei kuitenkaan kannata kaapeissa pitää, ne kyl katoaa useana pienenä annoksena meikäläisen suuhun !!
Haavat alkaa olla siinä kunnossa, että uiminen taitaa alkaa huomenna
Joitain kävelylenkkejä on tullut jo tehtyäkin. Varsinkin tytön tarhamatkalla olen huomannut, kuinka paljon helpompaa on kivuta isoakin mäkeä ylös jo tässä vaiheessa painon pudotusta
Ja eikun homma jatkuu...
Vähän reilu 2kk leikkauksesta ja paino tippunut ihan mukavasti
Jotenkin olen kuitenkin kaivannut "ulkopuolista seurantaa" ja innostuksen ylläpitäjää.
Xtravaganza tuntui sopivalle vaihtoehdolle ja saliohjelma + rentoutus DC:t on jo käytössä. 17.5 sit ensimmäinen ryhmätapaaminen.
On muuten ihanaa, kun saa tehdä saliohjelman ilman isoja peilejä ja kaikki siellä käyvät ovat samassa jamassa.
Kaikki vielä uutta, joten katsotaan miten käy
Onko muilla kokemusta heidän ohjelmasta?
Jotenkin olen kuitenkin kaivannut "ulkopuolista seurantaa" ja innostuksen ylläpitäjää.
Xtravaganza tuntui sopivalle vaihtoehdolle ja saliohjelma + rentoutus DC:t on jo käytössä. 17.5 sit ensimmäinen ryhmätapaaminen.
On muuten ihanaa, kun saa tehdä saliohjelman ilman isoja peilejä ja kaikki siellä käyvät ovat samassa jamassa.
Kaikki vielä uutta, joten katsotaan miten käy
Onko muilla kokemusta heidän ohjelmasta?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa