25,3 kg POIS!!!
+7
Tupsukka
Rosmariini
Bullero
Lähestyy,lähestyy
hansu
Maiski
Elämä edessä
11 posters
Sivu 1 / 1
25,3 kg POIS!!!
Jepulistajee!
Eilisessä punnituksessa 1 viikkoa ennen leikkuria oli painoni 136,6 kg. BMI vieläkin 50, mutta ehkä se tipahtaa piirun verran sen alle leikkuupäiväksi!! Olen kyllä tehnyt pudotuksen eteen töitäkin ja Eneilen tappiin asti ja jatkan riehumista uimahallilla!
Eilisessä punnituksessa 1 viikkoa ennen leikkuria oli painoni 136,6 kg. BMI vieläkin 50, mutta ehkä se tipahtaa piirun verran sen alle leikkuupäiväksi!! Olen kyllä tehnyt pudotuksen eteen töitäkin ja Eneilen tappiin asti ja jatkan riehumista uimahallilla!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vs: 25,3 kg POIS!!!
Hienoa, hyvin suihkii , Sinulla ei olekkaan ennään kovin kauaa ene aikaa,
Jännittääkö jo?
Jännittääkö jo?
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Täytynee toivotella onnea matkaan jo tässä vaiheessa. Lahopäisenä en kuitenkaan muista viestiä laittaa ennen leikkausta... Ene alkaa olla lopuillaan, kohta alkaa uudet harjoitteet syömisten suhten. Seuraavassa tapaamisessa pääsetkin jo "lastenlistan" puolelle tilaamaan.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Onnea tulevaan elämä edessä! Jatka sinnikkäästi, olen saman mittainen kuin sinä ja leikkaukseen mennessä painoa oli 15 kg vähemmän ja keskeytettiin...nyt vielä 15 kg pois ja uusi yritys.En todellakaan halua ennustella enkä masentaa sillä sinun maksasihan voi olla vaikka kuin pieni,mutta ehdottomasti jatka sen "kutistamista"ihan sinne tappiin asti kuten sanoit..ONNEA,ONNEA MATKAAN JA PALJON, PALJON ENKELEITÄ !!!!
Lähestyy,lähestyy- Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 01.04.2011
Kiitos!
Lähestyy, lähestyy= juuri sinun kokemuksestasi lähtien olen asennoitunut omaan leikkuuseeni niin, että en putoa korkealta, jos eivät pysty leikkaamaan suuren maksani takia. Syksyllähän ultrassa se oli normaalin kokoinen, lievästi merkkejä rasvoittumisesta ja 5-6 cm yli keskiviivan. Jos ei pystytä leikkaamaan, jatkan ruokaenellä niin pitkään kuin on tarpeen. Uskon, että minullekin voi tehdä sitten myöhemmin sen maksan viipaletutkimuksen, josta Eräpena kertoi omassa kertomuksessaan!
Lähestyy, lähestyy= juuri sinun kokemuksestasi lähtien olen asennoitunut omaan leikkuuseeni niin, että en putoa korkealta, jos eivät pysty leikkaamaan suuren maksani takia. Syksyllähän ultrassa se oli normaalin kokoinen, lievästi merkkejä rasvoittumisesta ja 5-6 cm yli keskiviivan. Jos ei pystytä leikkaamaan, jatkan ruokaenellä niin pitkään kuin on tarpeen. Uskon, että minullekin voi tehdä sitten myöhemmin sen maksan viipaletutkimuksen, josta Eräpena kertoi omassa kertomuksessaan!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
-25 kiloa on jo ihan mieletön suoritus! Onnea matkaan leikkaukseen, olen kovasti hengessä mukana
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
Onnea leikkaukseen, elämä edessä! Siul se on viiminen viikonloppu ennen leikkuria. Ja hienost oot saanu painoa pois.
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Hei Elämä edessä!
Onnea leikkaukseen!
Täällä kaikki hyvin ja hiljalleen pienennytään. Vaattet väljenevät, mutta onneksi tulee kesä eikä vaatteita paljon tarvita. Syksyllä on sitten kiva hankkia uusia vaatteita kun oma koko hahmottuu vähäksi aikaa,ainakin oletan näin. Tsemppiä.
Onnea leikkaukseen!
Täällä kaikki hyvin ja hiljalleen pienennytään. Vaattet väljenevät, mutta onneksi tulee kesä eikä vaatteita paljon tarvita. Syksyllä on sitten kiva hankkia uusia vaatteita kun oma koko hahmottuu vähäksi aikaa,ainakin oletan näin. Tsemppiä.
Tupsukka- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011
Hyvin leikkuu menee, olet pienentynyt hienosti. Mulla ilmeisesti kovat lääkkeet turvottaa maksaa, eli sulla kaikki OK. Onnee ja enkeli vierelle.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hyvää matkaa leikkuriin Elämä edessä. Olen hengessä mukana!
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Onnee leikkaukseen !!! ootkin jo sit hyvässä vauhdissa toipumiseen kun mä leikkaukseen meen
Tertsukka- Viestien lukumäärä : 100
Registration date : 27.12.2010
NIIN SE AIKA VAAN MENI EIKU ONNEA LEIKKAUKSEEN JA PIKAISTA TOIPUMISTA....SIINT SE LÄHTEE!!!
jonna0303- Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 07.11.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa