Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

+21
sinipiika
alati roculis
t.si
pingu70
Matami Mimmi
triio
Elämä edessä
hansu
muuminmamman4
Piuku
Aurinkomuori
HyeeNa!
Luisfigo
Soile
haidi66
Mama XXL
Poutapilvi
Pallokala
Kimby
toukka79
ihanainen
25 posters

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Mama XXL La Helmi 25, 2012 4:24 pm

Päivitystä pikaisesti.
Kovin on hidasta tämä toipuminen,edelleen kipuja ja maha tunnoton ja kivikova Crying or Very sad Eilen sitten tuli päivystysreissu,tuli tuohon pallean kohalle ihmellinen patti noin golfpallon kokoinen ja aristava.
Otettiin pika crp ja hb,epäillys vuotavasta hematoomasta joka onneksi osottautui vääräksi diagnoosiksi.Koska hb oli jo 143 Very Happy ja crp vain 8.Lääkäri tutki ja heräsi epäillys rasvakudoksen tulehduksesta,johtuen tuosta rasvaimusta.Taas on antibiootti kuuri päällä Mad Kävelykin on jokseenkin kumarassa menoa. Onneksi on ensiviikolla jo jälkitarkastus,että voipi leikkauksen tehneen kirurgin kanssa jutella.Itse leikkaushaava on siisti,tosin on sidokset vielä päällä.Että tälläisiä tällä kertaa...
flower Kiitokset kaikille tsempeistä ja vinkeistä flower
Mukavaa vkonloppua kaikille lol!
-"Kivimasuinen"Mama
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Soile La Helmi 25, 2012 4:40 pm

Tsemppiä mama ja toipumista!!Vaikka koville tuntuu ottavan niin onneksi ei tuntuisi olevan mitään vakavaa kuitenkaan. Toivotaan että jo pikkuhiljaa rupeaisi helppaamaan!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo La Helmi 25, 2012 4:55 pm

Hei Mamma XXL, Kivimassuinen mama! Toivottavasti oireesi alkavat parantua ja pääset kuntoon. Kiinnostaa kovasti, mikä "komplikaatio" on Sinulla kyseessä ja auttako se antibiootti-> laskiko se patti? Olen kamalan peloka, menemään siihen roikkoleikkaukseen, vaikka viikolla sain itseni leikkausjonoon. Leikkaus Tammisaaressa tai Töölössä. Mikähän siellä Tammisaaressa on "valmiustila" komplikaatioita ajatellen? Onko kukaan ollut siellä Tammisaaressa hoidossa? Lääkäri sanoi, että ne samat kirurgit,kun ovat Töölössä ,niin leikkaavat siellä Tammisaaressa leikkausalien puutteen vuoksi. Kommentteja, onko muilla mennyt miten se roikkoleikkaus? Jääkö tuhon pallean kohdalle sellanen iso löysä pussi ja alavatsan nahka vaan poistuu??

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Ma Helmi 27, 2012 5:55 pm

Smile heips kaikki roikkoleikkaukseen menijät tai siinä olleet, mulle kyseinen leikkaus on tehty yksiyisellä puolella ja kyllä työnantaja joutu siitä palkan maksamaa, tosin pienen kinaamisen jälkeen, mutta kun oli koodi paperissa joka kuuluu kelan mukaan sairasajan palkan maksuun, niin kyllä sit rahat maksettiin, mulla sairasloma kesti 6 viikkoa, mut leikattii myös rinnat ja maha samalla kertaa, kipuja tietty oli mut ku alko saamaa itteensä suoraks ni, sit alko myös toipuminen, mulle tuli kanssa alavatsaan iso patti, joka oli täynnä mätää/kudosnesteita, parani kunnon antibiooteilla ja mulla myös maha tunnon pitkkää leikkauksen jälkeen, nyt siis leikkauksesta jo kulunut kait kohta 5v ja tunto palannu jokapuolelle, mitään roikkoja ei oo jäänny palleeseen eikä mihinkään muuallekkaan, eli suosittelen roikkojen poistoa joakiselle jolla on siihen mahdollisuus päästä, ite maksoin suht paljon siitä, mut on kannattanu joka euro Very Happy nyt uuden lihomisen ja taas laihtumisen myötä ei onneks kerenny mitään uusia roikkoja tulla, eli voisin sanoo että kyseinen leikkaus toimii lopun elämään, siks kannattaa muutama viikko kipuja kestää, m ut leikattii helsassa klinikka22 ja leikkaava lekuri on vakituiseen töölöön sairaalassa tekemassa kyseisiä leikkauksia julkisella puolella, todella ammatinsa osaava lääkäri ja palvelu oli mitä hienointa ja kaikki jälkitarkastukset kuuluu kyseiseen hintaan, mut tarkastettii kerran viikossa 5 viikon ajan ja aina joku oli neuvomassa jos tulee jotain komplikaatioita, eli rohkeesti vaan leikkaukseen joka sinne pääsee julkisella puolella, kallista noin yksityisesti hoitaa flower saa kysellä jos jollakin jotain asiaan liittyvää on Smile
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Helmi 27, 2012 11:02 pm

Mua kiinnostaa tietää haidi, sähän et ollu mitenkään suurikokonen ku ylipäänsä leikkaukseen pääsit eikö? Miten suuret roikot sulle oikein tuli ja miten sä pääsit noin nopeesti leikkauksen jälkeen roikkoleikkuriin? En nyt puhu jonoista joita ei yksityisellä juuri edes ole vaan siitä kun vasta oot leikkurissakin käynyt ja nyt jo leikkasivat roikot pois.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Helmi 28, 2012 12:18 am

moikka hyeena, mä oon laihduttanu noin 7 vuotta sitten itekseni 40kg ja mulla 3 lasta leikattu hätäleikkauksella, kävin salilla treenaamassa 5 vuotta ilman tulosta mahan roikon suhteen, kävin yksityisellä ja totes et ei niitä pois saakkaan vaikka kuinka treenaisin ku on aikanaa leikattu lihakset poikki, eli mun roikkojen poistosta noin 6 vuotta ja nyt sitten lihominen alko vajaat 2 vuotta sitten kun sairastuin ja kaikki liikunta jäi pois, siks ei ollu muuta mahdollisuutta kun päästä leikkaukseen ja sitä myötä painon takas alas ja kun ei noi kilot kekerry olla mulla niin kauan et olis päässy uudestaan tulee mitään roikkoja ja tietty useemman vuoden ahkera salilla treenaaminen on auttanut siihen että kroppa nyt palautu takas omiin mittoihin -35kg jälkeen, jos en olis nyt päässy leikkaukseen, niin mun paino olis tällä hetkellä jo reilusti yli 100kg ja kaikki oheis sairaudet paljon pahemmat, kiitos siitä yksityisen sektorin, kalliiks tuli, mutta pieni hinta uudesta elämästä, ainakin mun mielestä, Very Happy eli siis roikot kyllä kannattaa poistaa jos siihen on mahdollisuus koska tulokset ainakin mun kohdalla on ollu pysyviä, vaikka lihoin melkeen 40kg takas flower
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Helmi 28, 2012 1:19 pm

Aa aivan eli sulla poistettiin roikot jo kauan ennen leikkausta? Jaa no sitten mää ymmärrän.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ti Helmi 28, 2012 1:42 pm

Kyssäri pukkais, koskien sen roikkoleikkauksen jälkeistä aikaa. Odottelen vastauksia, mitä ne "tuet" ovat, jota joutuu käyttämään leikkauksen jälkeen? Kyseessä jotain kääreitä, vai jotain sellaista bodyä tai esim. selkätuen tyylistä? Onko sen pito tuoreella haavalla vaikeaa, sattuuko se? Eikös sellasen käärön sisällä haavat haudu? Voiko istua lainkaan? Odotan jännityksellä, pääsenkö nyt sitten leikkaukseen hoitotakuun piirissä, vai venyykö suunnitelma. Olikohan tyhmää sallia peruutuspaikalle meno? Saattaa tulla sit joku päivä aika äkkilähtö? Ilmoitteleekohan ne paljon ennen leikkausta et nyt se tulee! Koetan tässä sulatella ja olen jo hyväksynyt et se roikko on hyvä tehdä- kiitos kaikille teille, jotka vastasivat kysymyksiini ja tukee leikkauksen puolesta olevaa elämää! Voikaa hyvin!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Helmi 28, 2012 2:21 pm

Smile moikka luisfigo, roikkoleikkauksen jälkeen pitää käyttää tukiliiviä 4viikon ajan yötä päivää ja ja mulla ainakin oli siinä liivissä hakaset sivulla ja niitä oli PALJON!! eli suht inhottava ottaa pois päältä joka päivä kun ainakin mun piti käydä suihkussa huutelemassa haavoja vähintään kerran päivässä ja kun kerran on leikattu auki lonkasta lonkkaan niin onhan siinä pitkä haava ja kenkkua avata liivi sivusta ku muutenkin paikat kipeena, mut rintsikat oli helpot ja ei mulla ollu kipuja rinnoissa ku leikkauksen jälkeen yöllä ja siihen saa kyllä kunnolla lääkettä sairaalassa, kotona piti sit pärjätä panacodilla, aluks tuntu et ei se riitä mut kyllä ne kivut suht nopeesti katoo ainakin pahaimmat ja kyllä sen tuen kanssa voi oikeestaan tehdä mitä vaan, mut alkuu ei oikeen voi, ku haavat on niin kipeet, vaikein aika on se 2 viikkoa ja sit kyllä alkaa helpottaa ja hurjasti. ota ihmeessä se peruutuspaikka ku on siihen mahdollista, mä luulen et ne ei tee tommosia leikkauksiamielellään kesäsin ku lulehdusriski kasvaa ja ei sullakaa olis kivaa olla se tukiliivi päällä hirveessä helteessä, myty vaan lippu korkeelle ja oottelet soittoa et pääset sinne, mun piti itse hankkia ne tukiliivit ja ottaa sairaalaan mukaan, en tiedä miten julkisella puolella asia on hoidettu ja ne liivit makso siis molemmat yhteensä noin 100e ja sun pitää mittaa ittes, ku mittojen mukaan ne ostetaan et saadaan tarpeeks tukevat ja ku heräät leikkauksesta niin sulla on ne jo valmiiks päällä, laittaa ne nukutuksessa, kuin myös kaikki dreenit sun muut, mä pääsin sairaalasta jo seuraavana päivänä kotiin ja olin silloin yksinhuoltaja mt kyllä sitä pärjäs ihan hyvin, mulla onneks oli muksut jo 11v ja 12v, niistä iso apu, ku kauppaan ei kyllä päässy ite pariin viikkoon ja ei olis saanu kantaakkaan mitään painavaa, toivottavasti tosta oli jotain apua, kysele lisää n ikerron kyllä lisää flower tsemppiä ja toivotaa et pääset sinne nopeesti
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ti Helmi 28, 2012 2:51 pm

Haidi66, kiitos kirjoituksestasi. Henkee kyl täs lukiessani haukoin, pärjäilenköhän mä...tajuun et omaks parhaaks tää tulee ja joo ymmärrän senkin et saan olla onnellinen et pääsen kunnallisesti tällaseen korjaukseen. Mikäs se tarina sit noista dreeneistä on? Miks? pakolliset? Miten ne poistetaan, vai sulaax ne sinne vatsaan jotenkin? Muuten mistä ne tukiliivit ostetaan? Mulle ei tehdä rintoja, ne käskettiin kätkeä tukeviin sporttiliiveihin, vai ovat tosiaan aivan kamalat, vapaina ollessa nännit hipovat vyötäröä, maatessa tippuvat kainaloihin..- upea näky, tosiaan! Samalla kivullahan ne sit mielestäni olisivat menneet kun muutenkin pelottaa ne jälkikivut niin kamalasti. Mutta näillä mennään! Hiukan vielä avauduttuani, kirjoitettuani ja tuen avulla saatan alkaa jopa innolla odottelemaan leikkuuaikaa tai peruutuspaikkaa! Voikaa kaikki hyvin!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Helmi 28, 2012 3:19 pm

heips luisfigo, mulla ne dreenit otettiin pois seuraavana aamuna ennen kotiin menoa ja ne laitettiin siks et jos valuu paljon kudosnesteitä, niin tulee ulos eikä jää minnekkään sisälle hautomaan ja et kyllä edes huomaa ku ne vedetään pois on siinä vaiheessa muutakin ajateltavaa, olis kyllä ihanne jos saisit rinnat laitettua samalla, kun ei se lisää mitään kipuja, menee siinä samalla ja jos ne sit taas myöhemmin leikataan niin joudut olee uudestaan sairaslomalla. tikestä senverran et mulla ne alko lähtee sit itekseen pois muistaakseni 4 viikon kuluttua ja loput melkeen nypin ite pois, ei niitä mun ainakaan tarvinnu mennä mihinkää postattaa ja arvesta on tullu tosi siisit ja jää binikirajojen alle. mä ostin mun tukiliivit hesasta joku pieni liike mikä niitä valmistaa, mut kysele leikkaavasta sairaalasta et pitääks sun henkkia ne ite, vai saatko sairaalan puolesta. kyllä sä pärjäät ja varsinkin ku tiedät et ei ne kivut ikuisuutta kestä ja kyllä ne kirjottaa kotiin kipulääkkeitä et pärjää. sit kun sut on leikattu ja aikaa menny noin se 6 viikkoa, et varmasti tuu katumaan tulosta, koska mulla ainakin kaiken turvotuksen jälkee ku tuli todellinen maha näkyviin en ollu uskoo silmiäni et onks toi mun maha, silee ei roiku ja muutenkin näytti niin nätiltä Smile nyt vaan ilosta meltä ja toivotaan et pääset nopeesti roikoista eroon ja edelleen saa kysellä lisää mitä ikinä mieleen juolahtaa Smile flower
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ke Helmi 29, 2012 11:08 pm

Tervehdys taas kerran!
Eilen oli jälkitarkastus ja taas ihmeteltiin tuota pattia,joka on ilmeisesti serooma elikkäs neste/kudoskertymä.Lääkäri sanoi että seuraillaan tilannetta,mutta soittikin tänään että perjantaina tulisin lisäkokeisiin sairaalaan tiedossa olisi ainakin ultra,ttkuvaus ja verikokeet.Tulosten perusteella sitten laitetaan dreeni tai punkreetaan pale Mielenkiintoista...
Luisfigo&kumppanit rohkeasti vaan operaatioon,uskon kyllä että hyvin menee.Itse varmaan kuulun siihen pieneen porukkaan jolla ei kaikki mene aivan putkeen.Tsemppiä flower
Näihin tunnelmiin...
-Edelleen "kivimassuinen"Mama(sekavaa tekstiä vahvoista kipulääkkeistä johtuen)
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 To Maalis 01, 2012 3:25 pm

Smile moikka Mama xxl, mulla otettiin pieni viilto siihen patin kohdalle ja ja sieltähän lorahti reilusti ulos kudosnestettä ja ei tuntunu mitään ku mahassa oli silloin tunto poissa ja sit antiboittikuuri perään, ni äkkiä lähti paranemaa Smile koitahan jaksaa, kyllä se koht alkaa helpottaa ja oot sit kyllä tyytyväinen ku kaikki turvotus sun muut on menny ohi ja näät sun uuden masun Very Happy saanko kysyä mitä kipulääkkeitä sulle on kirjotettu?? pitää myös muistaa et toi on suht iso leikkaus ja haava pitkä, mut kaikki paranee aikanaan, eli leikkuuseen vaan jokainen jolla siihen on mahdollisuus Very Happy ilmottele Mama xxl miten sulla menee, jos vaan jaksat, hyviä vointeja ja kevättä flower
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Mama XXL Pe Maalis 02, 2012 11:35 pm

Lyhyesti taas,nyt tökkii ja pahasti. affraid Hematooman poistoleikkuu 9.3,voitte arvata mitkä täällä on fiilikset... Sad Shocked kiitos haidi66 flower
Rauhaisaa vkonloppua kaikille flower
-Mama-
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 La Maalis 03, 2012 7:47 am

Embarassed voi hitto mikä huono tuuri sulla on nyt ollu, toivotaan et kaikki menee hyvin, ja toi tuli ihan sydämmeni pohjasta, koita jaksaa, kyllä se lopulta onnistuu ja parin kuukauden jälkeen et enään muista koko asiaa, ne unohtuu nopeesti, ku toipuminen alkaa. mulla oli myös välilä olo toivoton ja ajattelin et oonko tehny huonon ratkasun, mut kyllä se lopussa kiitos tulee, vaik ei nyt siltä tunnukkaa just nytten. kirjottele ja kerro kullumisia, jos vaan jaksat
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ti Maalis 13, 2012 5:50 pm

Kotona jälleen,eilen kotiuduin tuosta toisesta operaatiosta kera dreenin,tukiliivin ja antibioottikuurin.Leikkuu tehtiin samasta haavasta onkalot huuhdeltiin,saaliiksi saatiin reilu 5dl mustaa verta ja joitakin hyytymiä. pale
Olotila on vielä vähän hutera,mutta jospa tämä tästä päivä päivältä paranee Rolling Eyes Maha on vielä jonkin verran turvoksissa,mutta ei kai se ihme ole.
Jospa tämä olisi nyt tässä sitten,että pääsisi tuo toipuminen kunnolla käyntiin Smile
-Mama-
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ti Maalis 13, 2012 7:00 pm

Hei mama XXL! Upeaa, että olet taas kotona- hieno homma. Kysyisin kuitenkin, että tarkoitatko, että koko haava avattiin taas ja sisusta siivottiin, eli alat toipumisen alusta? Kävikö selville, miksi näin oli käynyt? Missä sut leikattiinkaan? Toivotan sinulle pikaista paranemista, varmasti nyt joka päivä n päivä parempaan ja tervehtymiseen! Onnea sille tielle! Täytyy sanoa, että kyllä jänskättää kovastikin se oma tuleva lerppaläpän leikkaus! Hyvää kevän odottelua!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Maalis 13, 2012 7:34 pm

moikka Luisfigo,en tietty oo varma, mut luulen että ne leikkas mama xxl vaan sen kohdan auki missä oli patti, kun koko haava menee lonkasta lonkkaan, ni tuskin sitä on kokonaa auki ottanu, mulla riitti ku avas vaan pienen viilon siihen patin kohdalle ni saivat nesteet ulos. toivottavasti mama xxl on kunnossa ja pääsee kevättä kohti nauttimaan uudesta mahastaan Smile stemppiä kaikille roikkojen poistoon menijöille ja siinä jo olleille flower
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ti Maalis 13, 2012 8:40 pm

Kiitos Luisfigo ja Haidi66 flower
Tyksissä leikattiin,mutta hyvissä käsissä ja hoidossa olin kaikesta huolimatta.
Haava avattiin lähes kokonaan,joten toipuminen lähtee taas melkein alusta,saikulla olen huhtikuun puoleenväliin näillä näkymin...
Syy miksi näin kävi on vielä epäselvää,ilmeisesti jossain on vaan pikkuisen tihkuttanut Question
Rohkeasti vaan Luisfigo ja muut roikkoleikkuuseen flower ,itsellä vaan meni vaikeimman kaavan mukaan.
-Mama-
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Maalis 13, 2012 8:54 pm

voi kurjuus, sulla on käyny tosi huono tuuri, nyt pidetään sormet ristissä et kaikki menee hyvin, voin kuvitella mikä fiilis sulla on, ku toipuminen alkaa alusta, koita jaksaa. mites sulla on töissä saatko palkallista sairaslomaa??? nyt kyllä toivon että saat, kun joudut olee nyt noin kauan poissa. pikkasen on kyllä outoo, ku ovat ottaneet koko haavan auki, mut kait niillä oli siihen hyvä syy, mä pääsin helpolla kun avattiin vaan pieni viilto patin kohdalle ja sillä saatiin tyjennettyä ylimääräset nesteet pois, ei tarvinnu edes puuduttaa kun maha oli jo valmiiks tunnoton Smile hyvää kevättä sulle mama xxl Smile ja tietty kaikille muillekkin flower
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ke Maalis 14, 2012 1:42 pm

Todellakin paljon hyvää toipumista sulle mama XXL! Niin, muakin arveluttaa, et jos ekasta leikkauksesta olit saikulla aika pitkään ja nyt sitten uusi leikkaus ja uutta sairaslomaa, niin kuinkas se palkanmaksu menee? Lasketaanko toi yhtenäiseks saikuks vai jotekin erilliseks ja alkaako se palkanmaksuvelvollisuuden maksu laskea sieltä ekan saikun alusta ja sit maksetaan vaan sen TESsin verran ja sit siirryt Kelan päivärahalle? Toipuminen alkaa varmaan nyt paremmin, kun sait antibiootteja ja koko saiaras ja tulehtunut alue on ilm. putsattu, vai joutuivatko leikkaamaan jotain uudestaan? Miten sen haavan laita oli, leikkasivatko siitä samasta vanhasta tulehtuneesta haavasta, vai onko nyt 2 haavaa? Paljon, paljon toipumista! Mua siltikin pelottaa kamalasti et oon joka päivä peruuttamassa itteni pois sieltä leikkuujnosta. Vaikka todettiin et joku 40cm pitää poistaa, niin alan epäillä et onks se sittenkään tarpeellinen, eihän mun tarvii missi olla. Onkohan se totta et sit alkaa vaivata se roikkopussi, nythän pidän ihon välissä vauvan harsovaippaa tai astiapyyhettä, keräävät kosteuden pois ja sit talkkeeraan poimua...onkohan se parempi vaihtoehto kun leikkaus? PELOTTAA!!!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Ke Maalis 14, 2012 3:14 pm

moikka Luisfigo, nyt vaan rohkeesti sinne leikkuuseen, ajatele muuten sun pitää pitää noita riepuja vattas alla lopun elämää ja ei suinkaa kaikille käy noin huonoa tuuria mitä mamalle kävi. tosta saikusta en osaa sanoo mitään, ite jouduin tappelee työnantajan kanssa, ku meinas evää palkallisen saikun ku kävin yksityisellä roikot poistamassa, mut joutu kyllä maksaa sit ku se kuuluu kelan mukaan palkalliseen sairaslomaan. nyt pelot pois ja rohkeesti sinne heti kun saat ajan, kyllä kaikki hyvin menee ja kiitos tulee sit 2kk jälkeen kun kaikki turvotus sun muut on ohi Very Happy tsemppiä sulle ja muille flower
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ke Maalis 14, 2012 8:53 pm

Wau- kiitos aunis tsempistä! Ilman apua en selviä tästä! Spri,jos jonkun mielestä oon tyhmä ja turhan pelkoinen, mutta en vaan tajua,miks tää pelottaa niin kamalasti! Bypass ei mennyt ihan kirjoitusten mukaan, tuli pahoja komplikaatioita muun kuin haavan kanssa-> keuhkokuume ja joku pöpö,mut ne saatiin pois suonen sisäisillä vahvoilla antibiooteilla, leikannut lääkäri kävi jopa omalla vapaa-ajallaan vielä sit tarkastelemassa mua, tuntui tosi ihanalta! Hänhän on Suomen huppu kirra, antautunut tsiaankin työlleen ja potilailleen! Kiitos hänen jo melkein 77kg vähemmän! Muuten varmaan olisin kuollut! Syöminen on ollut leikkauksesta saakka aika vaikeaa, jännää on että makea menee hyvin alas, mutta ruokapuolella vain keitot! maito on maailman parasta janojuomaa! Kiitos siis tsempeistä! Tään avulla taas jaksan eteenpäin, ellen sitten pyörry,kun tulee kutsu leikkaukseen. KIITOS!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 To Maalis 15, 2012 4:52 am

heips luisfigo, mitään tyhmiä kysymyksiä ei ookkaan, olis ollu ihanaa silloin ite kävin roikkoja poistamassa et olis ollu joku jolta kysyy ja saada vertais tukea, ainoo mistä tieoa hain, niin oli netin kautta, miten leikkaus menee, mut ei tainnu olla mitään tämmöstä palstaa silloin ja onhan siitä jo muistaakseni 7 vuotta aikaa. kysy ihmeessä mitä ikinä mieleen julahtaa, autan niin paljon kun vaan pystyn ja stemppaan sua sunny ja koita muistaa et saat ne rätit mahan alta lopuks elämää pois ja muutenkin olo helpottu huomattavasti, ei ne kivut siinä mahassa kauan kestä ja kyllä ne hyvät kipulääkkeet sulle kirjottaa, muista että vaan otettu lääke auttaa, turha niitä on alkaa pihistelemää alussa ainakin, ite otin kipulääkettä heti kun tuntu siihen olevan tarvetta, ei tartte kivuista kärsiä, kyllä ne pillerit auttaa Smile sulla on toi paino pudonnu todella upeesti ja nyt kun viellä roikot saat pois, ni hups keikkaa, huomaat siinä sivussa katoovan viellä muutaman kilon ja mikä upeinta sun maha tulee olemaan silee, ei oo makkaroita eikä muutakaan ylimäärästä Smile nyt ilosin mielein odottamaan leikkuuseen, toivottavasti pääset nopeesti, ni ei tartte enään jännittää. kysele mitä haluut ja jos et julkisesti kehtaa, ni voit laittaa mulle yksityis viestin, vastaan varmasti, kuin myös muillekkin, jotka neuvoja haluaa. ilosta kevään odotusta kaikille flower
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Pe Maalis 30, 2012 8:42 pm

MOiks!
Ihan vaan kyselen että onko täällä ketään muuta tai tietääkö teistä ketään jolla on ollut korkee BM ja kuitenkin on tehty roikkoleikkaus? (Mun BM on 43) Minut leikataan siis 18/9 .......
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 3 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa