Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

+21
sinipiika
alati roculis
t.si
pingu70
Matami Mimmi
triio
Elämä edessä
hansu
muuminmamman4
Piuku
Aurinkomuori
HyeeNa!
Luisfigo
Soile
haidi66
Mama XXL
Poutapilvi
Pallokala
Kimby
toukka79
ihanainen
25 posters

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ke Elo 01, 2012 1:57 pm

Kiitos kaikille jotka mua tsemppaatte, himassa ajatellen tulevaa leikkausta ja mahdollisia komplikaatioita vaan yksinkertaisesti alkaa hirvittämään kamalasti. Joo, en kyllä haluais tota roikkoa enää pitää- rajoittaa kyl mun elämää paljon, tämä kesä ollut kuitenkin helpompi, koska on ollut aika viileetä. Jään siis odottelemaan sairaalan kutsua, tulisipa nt sit vaikka tällä viikolla, niin ei ehtis nää tsemppikirjeet unohtua! Huh! KIITOS! Ilmoittelen, kun kutsu saapuu!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja triio Ti Elo 21, 2012 3:00 pm

mulle tehty marraskuulla 2011 vattaroikko leikkuu ja haava sen 48 senttii mutta kaikki meni todella hyvin. nyt 6.8 leikattiin tissit ja sekin meni hienosti . pienennystekniikalla leikattiin ja samalla nostetiin 27centistä 20sentiin , kyllä on ihanan kevyt olo
triio
triio

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : eteläpohjanmaa
Registration date : 29.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Pe Syys 28, 2012 11:35 pm

Kirjoitinkin tonne johonkin linkkiin, et mut on nyt sit roikkoleikattu, maanantaina kuluu 2 vkoa leikkauksesta. Haava kuulema kaunis, sanovat perheenjäsenet, itse en paljoa katsellut. Teipitkin vielä päällä, suihkuttelua joka päivä-joo. Mulle jätettiin palleaan 5cm rasvakerros, sanottiin et se pitää laihduttaa itse pois tai tehdä myöhemmin rasvaimu. En kyllä ymmärtänyt, et kunnallisestiko vai yksityisesti. Tissit roikkuvat tuolla melkein vyötärön korkeudella, mut vuosi sitten kirurgi sanoi, et tunge hyviin liiveihin. No ilmeisestikään en saa tissien korjausa kunnallisesti?? ALkaa hautua tuolta kainalon luota, kun iho on poimuista! Hassua, et kontrolli on vasta 4 viikon päästä ja 2 viikon päästä loppuu saikku! Pitäsköhän soittaa sinne? Tukiliivit on hyvät, en saa kyllä nitä vielä itse päälle tai pois, kun haava on niin kipee, mutta perhe auttaa. Alussa 2 päivää olin aika kumarassa, jo kävelen suorassa, aina venyttelen itseni suoraksi ennenkuin alan kävellä. Kait se tästä päivä kerrallaan, kipuläkkeitä tarvitsen edelleenkin, onhan leikkauksesta nyt vasta kohta 2 viikkoa. Verta sain jopa 5 pussia...hb on nyt lähtenyt nousuun, oli laskenut 139:stä 70! Maailma on ollut aika "hentonen", mutta jo parempaan päin! Kaikille tsemiä, jotka ovat menossa. Mulle sais nyt tiedottaa, mitäs niille tisseille? Pitääkö alkaa jotenkin tapella, et sais ne kunnallisesti kuntoon. Nyt ainakin näytän sellaelta, etten koskaan enää näyttäydy alasti... mukavaa syksyn jatkoa

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo To Loka 04, 2012 11:00 pm

Triio! Mitä pitää tehdä, et sais noi tissit leikkaukseen kunnallisesti?
mULLA ROIKKUU PAHASTI, PELKÄT NAHKAPUSSIT TUOLLA JOSSAIN...
Mullehan helmikuussa plastiikkakirra sano, et pidä urheiluliivejä, niin pysyy kasassa, tarkoittaakohan se sitä, ettei mun koko sovi kunnallisiin rajoihin?
Ennen DD-kuppi, nyt B..ilman rintsikoita tissit roikkuu melkein kainaloiden alla (maatessa ihan!), seisoessa ilman rintsikoita riippuvat rinnat rintakehän alalaidassa, paikassa, missä rintojen pitäis olla, on ihan vaan kovaa luuta...
Mitä tehdä, et rinnatkin sais ihmisen näköisiksi???
2 puoli viikkoa leikkuusta, toistaiseksi lähtenyt laastari pois vasta navasta. Toistaiseksi näyttää hyvältä, ei ainakaan mitään märkää vielä näy. Tikit vaan kyllä edelleenkin törröttävät jokapäiväisistä suihkutteluista huolimatta. Isossa haavassa teippi näkyy edelleenkin pysyvän suihkusta hulimatta päällä. Pitäisköhän se ottaa itse vaan reilusti pois, vai onko hyvä, että suojaa haavaa? Lekuri sanoi, että hyvä olis, jos teippi pysyis sen 2 viikkoa ainakin, mutta ei sanonut, kuinka kauan saa siinä olla, jos on pysyäkseen. Neuvoja pliide?
Kunto kasvaa päivittäin, käyn jo kaupassa, en kanna itse ostoksia, kävelen vähän köpöttäen, autolla ajelen, kunhan en aja kuopaista tietä. Mieli on jo hiukan parempi, vaikka koko kroppa vatsasta edelleenkin ihan mustelmilla. Pallea roikkuu kun heltta ja sitten se pömppö loppuu yhtä äkkiä sinne haavaan ja sitten on tasaista. Pimppa siis roikuu musta kun miehen vehkeet!! Nauraako vaiko itkeä??? Kait kaikki on hyvin, vasta kahden viikon päästä siis tarkistus ja töihin pitäis mennä jo reilun viikon päästä.

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja hansu Pe Loka 05, 2012 2:40 pm

ARGH... Juuri kävin varailemassa työterveydestä aikaa roikkojen arviointia varten. Alkuun olin sitä mieltä, että leikkauksesta ei olisi tarvetta, mutta nyt tuo pussilla oleva nahka kutiaa niin vietävästi. Yölläkin herää siihen, että raaputtelee kupeitaan. Arvaakohan tuohon prosessiin lähteä? Pitänee vielä miettiä asiaa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Pe Loka 05, 2012 10:32 pm

KELA ei halua maksaa sairauspäivärahaa, roikkoleikkaus tehty vajaat 3 viikkoa sitten kunnallisesti! Mitä mun pitää tehdä??? Täähän leikkuu oli terveydellisistä syistä!!! Onko muille käynyt näin???

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Matami Mimmi Ti Syys 24, 2013 6:09 pm

Hei leikatut!
Milloin tää vatsanahan leikkaus tehdään?
Onko joku kilomäärä minne päästävä vai kuinka homma etenee?
Asun toistaseks Riihimäellä mutta muuttamassa Kuopioon eli leikataanks Kuopiossa näitä palasstikkaleikkauksia?
Pitääks itse olla aktiivinen ja vaatia leikkausta?
50 kilon jälkeen mahanahka roikkuu mutta roikkuu muutakin.
Mitä kaikkea voi saada leikatuks julkisella?
Kuinka kauan saikkua?
Matami Mimmi
Matami Mimmi

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : riihimäki
Registration date : 24.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja pingu70 To Syys 26, 2013 2:36 am

Hei.

Minä sain lähetteen plastikkagirurgin arvioon laihdutusleikkauksen 2 vuoitis tarkastuksessa.
Bmi pitää olla max 32 ja roikoista pitää olla terveydellistä haittaa.eikä paino saa enää laskea,eli on pysynyt pidempään samassa.
Mulla oli aina iho rikki vatsaroikon alta.
Muuta roikkuvaa ihoa eivät korjanneet kunnallisella.
6vkoa sittel leikattiin roikko ja  kohta 3 v. tulee sleevestä.

Sairaslomaa vajaa 5 vkoa joista 4 vkoa pidettiin tukiliiviä 24/7.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja t.si To Syys 26, 2013 3:12 am

poistettu


Viimeinen muokkaaja, t.si pvm La Tammi 11, 2014 8:49 am, muokattu 1 kertaa

t.si

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja pingu70 Ma Syys 30, 2013 6:28 pm

Hei.
Haava alkaa olla kunnossa.Paitsi on paljon turvotusta koko vatsan alueella.
Välillä nipistelee ja kipuilee sieltä täältä, mutta muuten kaikki ok.
Olen jo reippaalla kävelylenkilläkin ollut ja työhön paluu sujui hyvin.
Minulla on haavalle vielä toinen tarkastus  3 kk leikkauksesta, kun oli turvotusta niin paljon kudoksissa ja haava pikkasen auki.silloin kartoitetaan lääkärin kanssa toi rintavarustus. Mielestäni minulla on oikeus kunnalliseen korjausleikkaukseen. eI meinaan toi kuppikoko pienentynyt kun yhdellä( vaik painoo - 45kg) Eli edelleen on F85 kokoo ja niska ja hartiakivut jatkuvia.
Muita leikkauksia tekevät sitä mukaan kun on toiminnallista tai terveydellistä haittaa.
 
Kyllä mulla allit roikkuu ja reippaasti(niitä ei yleensä poisteta kunnallisesti ,kun on vaan esteettistä haittaa) ja reidet roikkuu kans. muita roikkoja ei ole.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja alati roculis Pe Marras 01, 2013 11:35 pm

Leikattu pari päivää sitten, nyt kotona. Turvotusta ja lämpöilyä on. Nyt jännittää, miten haavan paraneminen jatkuu.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja sinipiika Ke Marras 20, 2013 12:29 am

Moikka,
oon uus tällä palstalla, minua kiinnostaisi etenkin, kuinka olette abdominoplastiasta palautuneet ja minkälaisia tuloksia jälkikäteen. Mulla on meno ko. toimenpiteeseen ensi viikolla, alkaa jännittää jo. Aikanaan olen 30 kiloa pudottanut painoa ja tähän lisättynä muutama raskaus on jättänyt melkoisen pussukan. BMI nyt 24. Kertoisitteko kokemuksia, vinkkejä jne. yhelle jännittävälle kanssasisarelle Smile

sinipiika

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 20.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja alati roculis Ke Marras 20, 2013 3:34 pm

Sinipiika, alhainen BMI on kohdallasi hyvä asia. Kyseessä on iso operaatio, pitkä haava tulee kuitenkin ja useimmilla kait ongelmat tulleet haavan tulehtumisesta.
Itse jännitin operaatiota niin, että ei oikein tullut nukuttua edellisenä yönä, niinpä nukkumatti oli tervetullut. Operaation jälkeen puoli vuorokautta eli illasta aamuun meni huuruissa. Ensimmäisen aamun jälkeen alkoi kaikki sujua hyvin ja kivunlievitys tabletteina, vain dreenien olemassaolon muistaminen liikkumaan lähtiessä hankaloitti puolentoista vrk:n ajan. Pari yötä sairaalassa ja kotiin. Leikkauksesta nyt siis kolme viikkoa, toipuminen edennyt hyvin. Vasemmalla kyljessä pieni 1,5 cm:n pituinen haavan repeämä, joka ei syvä. Itse olen hoidellut. Ongelmat lähinnä haavateippien liima-aineiden allergiasta, kutiaa ja rikkoo ihon herkästi, siihen omat konstit. Hakasia en toivonut, ompeleet kaikki itsesulavia ja hyvä näin. Tukiliivin alla haava-alueen päällä pidän harsokangasta estämässä ihon ärsytystä. Kipulääkkeitä ei enää tarvitsisi tämän vaivan vuoksi syödä, nivelrikon vuoksi kylläkin 1 tbl illalla ennen nukkumaan menoa. Nukkuminen kyljellään nyt onnistuu hyvin. Tukiliivi tiukasti päällä kuuden viikon ajan.
Tuloksia vielä vaikea arvioida muuten kuin että lippa ja napa lähti. Hauskan näköistä! Haava-alueella maha pömppö ja vyötärönympärys sentteinä kasvanut. Lisäksi näyttää, että saan ne koirankorvat. Kolmen kk:n päästä kontrolli, jolloin tulos paremmin nähtävillä.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja sinipiika Ma Marras 25, 2013 11:04 pm

Kiitos vastauksesta. Hirvittää eniten tuo toipuminen leikkauksesta, kuinka kipeänä sitä on sen jälkeen. Pitäisi pystyä töihin reilun parin viikon päästä toimenpiteestä, kuinkahan onnistuu?!?
Pientä flunssaa yrittää päälle, nyt peukut pystyyn, ettei pahene. Leikkaus siis kolmen päivän päästä... Huh huh.

sinipiika

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 20.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Marras 26, 2013 4:44 am

Moikkelis. Pari viikkoa toipumiseen on tuskin edes mahdollista kun leikataan "kyljestä kylkeen" taikka ihan ympäri. Adomiplastia on suurempi leikkaus kun itse lihavuusleikkaus. Siten myös komplikaatioriski paljon suurempi. Varaudu toipumiseen minimissään 1-2 kk. joillakin on mennyt vielä pitempään. Mutta tsemppiä sulle leikkaukseen.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja sinipiika Ti Marras 26, 2013 3:59 pm

Eli ei toivettakaan tehdä edes toimistohommia parin viikon päästä leikkauksesta?

sinipiika

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 20.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja sinipiika Ma Joulu 02, 2013 8:17 pm

Neljäs päivä leikkauksesta. 750 g nahkaa lähti. Olo on nyt hyvä, kipulääkkeen otan yöksi, päivällä en ole tarvinnut. Turvotusta on, etenkin ylhäällä reisissä, häpykummussa ja tietenkin vatsalla. Mut mahahelttaa ei enää ole ja napakin näyttää nyt ihmismäiseltä. Lantionkaari näkyy kauniisti, vaikkei sinne kajottukaan, kai se kiristys vaikutti sinnekin... Haava on siisti, toivottavasti umpeutuu ongelmitta. Mieliala on mahtava, oon ihan töpinöissäni uudesta mahasta ja siitä, että ens kesänä ekaa kertaa voin pukeutua bikineihin :-D

sinipiika

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 20.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja alati roculis Ti Joulu 03, 2013 3:18 am

No niin, hienostihan se meni! Odotapas 3-4 viikon päästä, niin hehkut entisestään...siluetista ei näy enää "munat" ensimmäisenä etiäpäin ja reisienkin turvotus laskee.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja sinipiika Ti Joulu 03, 2013 5:38 am

Miten sulla menee Roculis? Nyt on kuukausi toimenpiteestä? Missä kunnossa oot?

sinipiika

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 20.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja alati roculis Ti Joulu 03, 2013 9:31 pm

Voin aivan erinomaisesti, teen normaaleja kotiaskareita välttäen raskaampia nostoja, kurkottamisia jne., mikä sopiikin minulle, sillä en ole mikään himosiivooja. Ulkoilu on nyt vähemmällä liukkaitten vuoksi. Päivät menneet kiikkutuolissa istuen ja kutoen, tusina sukkapareja viety jo taipaleelle ja toinen mokoma tulossa. Liiallinen istuminen ei ole kuitenkaan hyväksi, sitten kun tulee ns. "syli täyttyy-tunne" eli haavan tienoo turpoaa lähden pikkaisen kävelemään ja päivätorkkujakin osaan ottaa.
Pullaa ja sämpylöitä olen leiponut ja ensi viikolla vuorossa pikkuleivät ja kuivat kakut sekä muita jouluisia leivonnaisia, niin tulee oltua vähän pakosta liikekannalla. Autoa en ole uskaltautunut vielä ajamaan, mutta täytynee kohta alkaa, koska ne oikeat työtkin pian alkavat.
Olen käyttänyt vielä haavasidoksia suojana kun haava parantuessaan kutiaa, niin ei tule revittyä. Molemmissa kyljissä haavan päät 1-1,5 cm sellaista syheröä, jonka tulkitsen haavatyräksi. Oli ne kyljet sellaiset epämääräiset muotolaskokset (ei ollut tohtori käynyt koruompelukurssia...), näin heti kun eka kerran poistin haavasidokset ja vielä silloin oli ompeleetkin sulamatta. Pesulla aluksi tuntemus kuin kyljissä olisi pyörän sisukumista tehty vanne, mikä sittemmin on tasoittunut. Painostakin olen saanut sen palasen kanssa neljä kiloa pois ja vartiointi jatkuu.
Kontrolliaikahan minulla on vasta ensi vuonna. Puolisoa lukuunottamatta kenellekään muulle ei ole vielä tarvinnut näyttää tätä tulosta. Navattomuuus syö kylläkin vähän henkistä kanttia. Mitenkähän se napatanssiharrastuksen aloittamisen kanssa käy, varmaan uimahallin saunassakin riittäisi ihmettelijöitä, jos ainoaksi liikuntamuodoksi jäisi vesijuoksu. Jospa siellä saunassa saisi olla uimapuku päällä.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Käivelö Ti Joulu 03, 2013 9:51 pm

Navattomuus? Eikä roiskeläppien poiston yhteydessä rakenneta napaa takas?

Kiitos, jos viitsit vastata =)

Käivelö

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Pohjois-Karjala
Registration date : 29.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja alati roculis Ke Joulu 04, 2013 12:23 am

Kyllä, mutta itseltäni poistettiin myös navan tynkä. Tässä operaatiossa napaa ei rakennettu uudelleen. Jatkotoimenpiteet keskustellaan/suunnitellaan sitten kontrollikäynnillä.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Käivelö Ke Joulu 04, 2013 1:57 am

Ah, kiitos vastauksesta =)

Käivelö

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Pohjois-Karjala
Registration date : 29.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja sinipiika Ke Joulu 04, 2013 3:38 am

Kuulostaapa jo aina leppoisalta tuo olotila. Mä kävin autolla tänään jo kaupassa. Jaksoin tunnin kierrellä kärryn kans hissukseen, sittenlähin kotiin päikkäreille. Haavateippi irtos tänään suihkussa toiselta puolelta, joten vaihdoin sen uuteen. Hyvin oli jo umpeutunut (tänään viides päivä leikkauksesta). Kipuja ei ole juurikaan ja jos pikkasen alkaa kumaraan vetämään ja nipistelemään, korjaantuu tilanne Buranalla. Ei pääse kipu päälle rajumpana. Suorana voin jo kävellä, tosin tyyli on Ozzy Osbourne :-D Maha on aika kova ja tunnoton. Yläreisien ja häpykummun turvotus on hieman laskenut. Paino oli sairaalasta tullessa +5kg, nyt enää +1.Voi kun jatkuisikin tämä paraneminen näin loistavasti, eikä tulisi mitään takapakkia. Nyt peukut pystyyn ;-)

sinipiika

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 20.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja sinipiika Ke Joulu 04, 2013 3:44 am

Kuulostaapa jo aika leppoisalta tuo olotilasi. Mä kävin autolla tänään jo kaupassa. Jaksoin tunnin kierrellä kärryn kans hissukseen, sittenlähin kotiin päikkäreille. Haavateippi irtos tänään suihkussa toiselta puolelta, joten vaihdoin sen uuteen. Hyvin oli jo umpeutunut (tänään viides päivä leikkauksesta). Kipuja ei ole juurikaan ja jos pikkasen alkaa kumaraan vetämään ja nipistelemään, korjaantuu tilanne Buranalla. Ei pääse kipu päälle rajumpana. Suorana voin jo kävellä, tosin tyyli on Ozzy Osbourne :-D Maha on aika kova ja tunnoton. Yläreisien ja häpykummun turvotus on hieman laskenut. Paino oli sairaalasta tullessa +5kg, nyt enää +1.Voi kun jatkuisikin tämä paraneminen näin loistavasti, eikä tulisi mitään takapakkia. Nyt peukut pystyyn ;-)

sinipiika

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 20.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 5 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa