Leikkaukseen huomenna jo!!!!!
+13
Soile
Lovely
koskpir
Emppu81
unelma
Pallokala
Krisu75
Pandoria
hansu
Bulla65
HyeeNa!
tigertytto
PiJoHe
17 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Leikkaukseen huomenna jo!!!!!
Vatsan toimintaan auttaa myös veden juonnin lisääminen, ehdottomasti vähintään 2l vettä (lisäksi kaikki muu nestemäinen eväs) päivässä ja jos ei maha toimi, turvottaa eikä paino laske -> nosta 3-4 litraan päivässä. Osa vedestä kannattaa juoda kivennäisvetenä ettei huuhtele liikaa suoloja menemään. Jos harrastaa hikiliikuntaa tai hikoilee muuten saunassa tms, päivään vielä ainakin litra lisää.
Fisu- Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 15.12.2010
Ei mulla ainakaan oo mitään mahiksia saada kahta litraa nesteitä menemään päivän aikana. Hyvä kun litran (vähän reilun) saan menemään ja siltikin tuntuu että sitä pitää juoda koko ajan. Ja syödäkki vielä täytyis joka väliin. Huh huh. Onneksi ainakin vielä kaikki "mallillansa".
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Ihminen ei ihan heti kuukahda syömättömyyteen, mutta nestevajausta kroppa sietää huonommin. Rasvan aineenvaihduntaan (hajotukseen) keho tarvitsee myös runsaasti vettä - muuten ei ole edes mahdollista laihtua/"polttaa" rasvaa. Eli jos keho joutuu kamppailemaan kuivumisen partaalla, ei ole ihme ettei paino tipu riittävästi, myös olo on todennäköisesti huono (päätä särkee, ruokaa ja jopa juomaa ei tee mieli/etoo, heikkoutta, huonoa oloa..). Juomiseen auttaa se, että pitää mukanaan vesipulloa ihan koko ajan, ja hörppii siitä jatkuvasti. Jos tuntuu että vesi "tökkii", kannattaa sekottaa siihen vaikka pieni tilkka mehua, jääteetä tms ja vaikka vähän matalahiilihappoista vissyä. Sitten vaan ottaa työkseen aina tyhjentää yksi pullollinen esim parissa tunnissa hiljaa hörppien muiden touhujen lomassa.
Fisu- Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 15.12.2010
Heipsan kamusein!
Onpas taas aika mennyt kun olen täällä kerinnyt kirjoitteleen. Joka ilta juon nyt sitten tuota Macrogol ratiopharm jauhetta veteen sekoitettuna ja vatsa toimii ja eikä ole niin ähkykään enään. Onneksi!!
Mulla on hyvin mennyt syömisten ja juomisten kans kun vaan muistaa ettei liikaa ja hyvin pitää pureskella! Pieniä himoja tulee varsinkin vloppuna kun kaikki 3 lasta ja isännys kaupan päälle 40 asteen kuumees. Minä selvisin ihme ja kumma. Toki minulla oli antibiootti kuuri päällä nuota tikkien mätimis juttua varten että oliko syy siihen ettei tarttunut. No kumminkin... vloppu oli vaan aika rankkaa kun kaikkia sai palvella ja tehä kaikkea ja ja ja ja... kun porukka sammu olis ollu niin ihanaa kattoa leffa ja syödä jotain hyvää... mutta kas miepä otin lasillisen vettä tai ehkä se luoetaan tuopilliseksi... ja se siitä himosta...
Nyt täällä on poijat jo koulus ja isännys meni puolikuntoisena töihin, hullu ku on ja pienin tytsynikin jo paree, luojan kiitos!
Painokin tippuu aika hyvin, mutta hitaasti. En ole tällä paino määrällä ollutkaan kuin viimeksi ehkä 7 v sitten... hauskinta on nähdä kuinka vaatteet eivät enään kinnaa... EHkä sitten leikkaus päätös oli se oikea!
Huh tulipa tarinaa.... kiitos jos joku jaksaa lukea...
Miten teillä muille menee????
PiJoHe <3
Onpas taas aika mennyt kun olen täällä kerinnyt kirjoitteleen. Joka ilta juon nyt sitten tuota Macrogol ratiopharm jauhetta veteen sekoitettuna ja vatsa toimii ja eikä ole niin ähkykään enään. Onneksi!!
Mulla on hyvin mennyt syömisten ja juomisten kans kun vaan muistaa ettei liikaa ja hyvin pitää pureskella! Pieniä himoja tulee varsinkin vloppuna kun kaikki 3 lasta ja isännys kaupan päälle 40 asteen kuumees. Minä selvisin ihme ja kumma. Toki minulla oli antibiootti kuuri päällä nuota tikkien mätimis juttua varten että oliko syy siihen ettei tarttunut. No kumminkin... vloppu oli vaan aika rankkaa kun kaikkia sai palvella ja tehä kaikkea ja ja ja ja... kun porukka sammu olis ollu niin ihanaa kattoa leffa ja syödä jotain hyvää... mutta kas miepä otin lasillisen vettä tai ehkä se luoetaan tuopilliseksi... ja se siitä himosta...
Nyt täällä on poijat jo koulus ja isännys meni puolikuntoisena töihin, hullu ku on ja pienin tytsynikin jo paree, luojan kiitos!
Painokin tippuu aika hyvin, mutta hitaasti. En ole tällä paino määrällä ollutkaan kuin viimeksi ehkä 7 v sitten... hauskinta on nähdä kuinka vaatteet eivät enään kinnaa... EHkä sitten leikkaus päätös oli se oikea!
Huh tulipa tarinaa.... kiitos jos joku jaksaa lukea...
Miten teillä muille menee????
PiJoHe <3
PiJoHe- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.04.2011
Ihan ensiksi PiJoHe, sun Avatar on aivan ihana!!!
Ihana lukea sun juttuja, itsellä kaikki edessä, niin tietää mitä odottaa!
Tsemppiä kaikkeen!!
Z
Ihana lukea sun juttuja, itsellä kaikki edessä, niin tietää mitä odottaa!
Tsemppiä kaikkeen!!
Z
zelda- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011
Kiva näitä kuulumisia on lukea:) Ja mukavaa kun menee jo mukavasti...Tuo on kyllä varmaan ja totta että aina noita muita "joutuu passaamaan"(: Itse kun aloitin eneilyn nii patistin lapsia ja miestä ottamaan vastuuta omien rukien laitosta/kaupassa käynnistä jne. Mutta ei se vaan toimi...prk. No minulla huomenna operaatio, taidankin jäädä sairaalaan vähän pidemmäksi aikaa, ettei tarvii tulla muita palvelemaan...No en kyl kuitenaa sairaalassakaan viihdy. Mut jos ne nyt edes muutaman päivän osaisi olla omatoimisia täällä!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Pakko on paras opettaja..
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Voi gauheeta sanon minä, miten mä en muka kerkee tänne kirjoittaan mitään vaikkakin kerkeen kyllä muiden kuulumiset lukemaan, nöyrä anteeksi pyyntö kanssa eläjäni...
Noh minulla on mennyt aika kivasti, painoa tippuu ja jotenkuten ruoka menee alas. Tietyt ruoat on sellaisia mitkä tulee samantien ylös! yöks... niitä sit välttelen. Luoja kiitos sain taas ruveta juomaan kahvetta. Ah päivän piristeeni. Tupakin polton silloin taannoin lopetin ja siinä olen pysynyt, jes hyvä mä!!!
Karkkia ja sellaista ei pahemmin tee mieli, ja jos jotain ns hyvää otan vähän niin pahaa tekee sen jälkeen ja kauan!!! mutta turkinpippuria on pakko saada... se on mun huume jos niin saan sanoa.
vAtsa on ruvennu roikkumaan ja siippakin sen on jo huomannut... kääk...
Tuota olen ihmettelyt miten iso ja kova pallukka on jäänyt napapiikeistä vain toiselle puolelle napaa ja se näkyy jopa kun seison, enään se ei ole kosketus arka niinkuin taannoin. mietein et pitääkö käyä näyttämäs lääkärille vain meneekö vain ohi! onko muilla ollut samaa?
vatsakin on ruvennut itellään toimimaan joten ehkä tää munkin elämä tästä menee tuonne auringon puolelle niin notta hurina käy!
Ihaninta on se että vaatteet on vähän isoja ja muutkin huomaa että kapenen, mä oon oikeesti niin tyytyväinen että leikkurin kävin läpi...
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa <3
Mitä teille muille kuuluu??
Noh minulla on mennyt aika kivasti, painoa tippuu ja jotenkuten ruoka menee alas. Tietyt ruoat on sellaisia mitkä tulee samantien ylös! yöks... niitä sit välttelen. Luoja kiitos sain taas ruveta juomaan kahvetta. Ah päivän piristeeni. Tupakin polton silloin taannoin lopetin ja siinä olen pysynyt, jes hyvä mä!!!
Karkkia ja sellaista ei pahemmin tee mieli, ja jos jotain ns hyvää otan vähän niin pahaa tekee sen jälkeen ja kauan!!! mutta turkinpippuria on pakko saada... se on mun huume jos niin saan sanoa.
vAtsa on ruvennu roikkumaan ja siippakin sen on jo huomannut... kääk...
Tuota olen ihmettelyt miten iso ja kova pallukka on jäänyt napapiikeistä vain toiselle puolelle napaa ja se näkyy jopa kun seison, enään se ei ole kosketus arka niinkuin taannoin. mietein et pitääkö käyä näyttämäs lääkärille vain meneekö vain ohi! onko muilla ollut samaa?
vatsakin on ruvennut itellään toimimaan joten ehkä tää munkin elämä tästä menee tuonne auringon puolelle niin notta hurina käy!
Ihaninta on se että vaatteet on vähän isoja ja muutkin huomaa että kapenen, mä oon oikeesti niin tyytyväinen että leikkurin kävin läpi...
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa <3
Mitä teille muille kuuluu??
PiJoHe- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.04.2011
Hitsikkä, pitivät sairaalassa vaan yhden yön, joten se siitä lekoilusta...no oon mä yrittänyt huilailla kotosalla ja ihan hyvin menee syömiset alas...mut juomista ei taida mennä viel riittävästi kun oon usein huililla niitä välejä kun pitäs juoda. Mut keveempi ole on kivempi kyllä
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Huomenna leikkaukseen
» Huomenna leikkaukseen
» huomenna leikkaukseen
» Huomenna leikkaukseen
» Huomenna aamulla leikkaukseen!!!!
» Huomenna leikkaukseen
» huomenna leikkaukseen
» Huomenna leikkaukseen