Apua,neuvoja!!
3 posters
Sivu 1 / 1
Apua,neuvoja!!
Moikka kaikille pitkästä aikaa
Kauan odottamani leikkaus aika tuli eli 7.11!! nyt iski paniikki
toki olen asiasta aivan huippu iloinen ja onnellinen,mutta..olen tässä viimesen 2viikkoo järjestänyt miehelleni isot 40v synttärit jotka ovat 22.10.Juhliin kuuluu kuten saatatte arvatakkin syöminen ja juominen,ja mä haluaisin kanssa eli kysymys kuuluu,voiko eneilyssä pitää päivän taukoa?onko teistä leikatuista kukaan uskaltanut tehä sellasta ei oo kiva olla ainut joka on kuivin suin,mut toki leikkuu menee etusijalle jos se vastaus on ehdoton ei vastatkaa please!
Kauan odottamani leikkaus aika tuli eli 7.11!! nyt iski paniikki
toki olen asiasta aivan huippu iloinen ja onnellinen,mutta..olen tässä viimesen 2viikkoo järjestänyt miehelleni isot 40v synttärit jotka ovat 22.10.Juhliin kuuluu kuten saatatte arvatakkin syöminen ja juominen,ja mä haluaisin kanssa eli kysymys kuuluu,voiko eneilyssä pitää päivän taukoa?onko teistä leikatuista kukaan uskaltanut tehä sellasta ei oo kiva olla ainut joka on kuivin suin,mut toki leikkuu menee etusijalle jos se vastaus on ehdoton ei vastatkaa please!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Vs: Apua,neuvoja!!
Ainahan voi päivän tauon pitää kun et juhli monta päivää putkeen
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
kiitos
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Oliime juhlimassa ravintolassa kerran. En kyllä juonut mutta söin ihanasti jälkiruuat ja kaikki. Seuraavana päivänä taas tiukka ene ja painonpudotus vaan kiihtyi siitä. Ei se kerta varmaan haitannut koska kaikki arvot oli hyvät verikokeissa ennen leikkausta.
Mimmukka- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 29.07.2011
Similar topics
» Neuvoja ...
» Neuvoja kaipaava
» Nopeasti neuvoja eneilyyn
» Neuvoja ja kokemuksia alkuaskelille!?
» Ninonaurus tarvii neuvoja :)
» Neuvoja kaipaava
» Nopeasti neuvoja eneilyyn
» Neuvoja ja kokemuksia alkuaskelille!?
» Ninonaurus tarvii neuvoja :)