Leppiksen tarina
+22
hansu
matamiina
rolli82
Huugibuugi
Simppa83
Kimby
iceage100
koskpir
alati roculis
Maria-76
Orkidea
Rosmariini
Massiivi
Pallokala
HyeeNa!
Aurora
Lyltsy
2Shy
Wee2be
Kukkis
Poutapilvi
Leppis
26 posters
Sivu 1 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Vs: Leppiksen tarina
Hyvä on tiedostaa mistä ongelmat on alkunsa saanut, sillä sitten on mahdollista kokeilla muuttaa omia toimiaan/kierrettä. Ei ole helppoa, ei edes leikkauksen jälkeen. Tsemppiä!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Kiitos!
Viimeinen muokkaaja, Leppis pvm To Loka 31, 2013 1:09 am, muokattu 1 kertaa
Moikka!
Tsemppiä Isolle tielle. Toi on iso päätös jota itse harkitsin useamman vuoden ja nyt kun leikkaus on jo tehty, edelleen epäröin vaikka myöhästä se nyt on kun on jo p*sk*t housuissa.
Tsemppiä Isolle tielle. Toi on iso päätös jota itse harkitsin useamman vuoden ja nyt kun leikkaus on jo tehty, edelleen epäröin vaikka myöhästä se nyt on kun on jo p*sk*t housuissa.
Kukkis- Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 12.05.2011
Kun on tietoinen omista painonousuun johtavista syistä, on käytöstään helpompi alkaa muovata. Tsemppiä matkaan!! Onnistut ihan varmana!
Kukkis!
Viimeinen muokkaaja, Leppis pvm To Loka 31, 2013 1:09 am, muokattu 1 kertaa
Nyt viimein jotain tapahtuu. Menen tiistaina 23.8. lääkäriin ene-ryhmän tarkastukseen. Taivuttelen tietysti lääkäriä kirjoittamaan minulle lähetteen leikkaukseen. Ene-ryhmä alkaa 6.9., joten kovat ajat ovat edessä pussien kanssa.
Onnea matkaan Leppis!
Luulen, että ryhmän tuki ja innostava ohjaaja (kävin tosi kivalla ravintoterapeutilla ennen kun "loikkasin" yksityiselle puolelle) auttavat tosi paljon ENEilyssä.
Kerro kuulumisia ja toivon, että saat lähetteen leikkaukseen pian!
Luulen, että ryhmän tuki ja innostava ohjaaja (kävin tosi kivalla ravintoterapeutilla ennen kun "loikkasin" yksityiselle puolelle) auttavat tosi paljon ENEilyssä.
Kerro kuulumisia ja toivon, että saat lähetteen leikkaukseen pian!
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Kiitos! Ostin jo eilen Nutrilettin uutuuden Choco shake, jos vaikka olisi parempaa kuin suklaapirtelö.
Aivan mahtavaa. Tänään sain mahtumaan päälleni 48 kokoa olevan vanhan talvitakin. Ehdin laihtua vielä siihen sopivaksi syysviimoihin mennessä. Ei tarvitse ostaa ainakaan uutta takkia.
En ole muuten painanut 10 vuoteen näin vähään.
En ole muuten painanut 10 vuoteen näin vähään.
Onnea Leppis!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Kiitos Lyltsy! Täytyy iloita näistä välituloksistakin. Se motivoi jatkamaan.
Nyt alkaa näkymään valoa tunnelin päässä. Olen saamassa gastrokopia-ajan terveyskeskukseen. Ene-ryhmässä oli lääkäri ja hän lupasi jo mahalaukun tähystyksen ja lähetettäkin väläytteli. Husiin on tällä hetkellä 6 kk jonotusaika, mutta aina ei voi olla varma, vaikka on lähetekin, että sinne siinä ajassa pääsee. Kuitenkin on hyvä fiilis.
Mukava kuulla että matkasi edistyy
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Hienoa
Ja tuo tunne kun menee pienemmät vaatteet päälle.
Ja tuo tunne kun menee pienemmät vaatteet päälle.
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Aikanaan haaveilin, että mahtuisin 50 numeron takkiin.. Tänään kokeilin alennusmyynnissä takkia (vartalonmyötäinen sporttinen syystakki) jonka koko oli 44 - päädyin ostamaan sen, koska se oli niin reilu että alle mahtuu villatakki tai reilu villapusero.. Niin ne tavoitteet muuttuvat.
Kiva, että matkasi kohti leikkausta edistyy.. 6kk menee tosi nopeasti.
Kiva, että matkasi kohti leikkausta edistyy.. 6kk menee tosi nopeasti.
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Tänään meni jalkaan 48 numeron housut ja ostin kirppikseltä jo parit 46 koon housut valmiiksi. Hitaasti, mutta varmasti paino putoaa.
Tässä on hyvän terveyden arvot. Näihin pitäisi pyrkiä, kun sepelvaltimotautisukua.
Terveyttä edistävät tekijät:
painoindeksi <25, ei keskivartalolihavuutta miehillä <100 ja naisilla <90.
tupakoimattomuus
terveellinen ruokavalio
verenpaine korkeimmillaan 140/90
kolesteroli <5
Terveyttä edistävät tekijät:
painoindeksi <25, ei keskivartalolihavuutta miehillä <100 ja naisilla <90.
tupakoimattomuus
terveellinen ruokavalio
verenpaine korkeimmillaan 140/90
kolesteroli <5
Hei palstalaiset!
Viimeinen muokkaaja, Leppis pvm To Loka 31, 2013 1:11 am, muokattu 1 kertaa
Heipparallaa!
Lääkärini soitti tänään ja kertoi, että gastroskopiassa kaikki oli ok ja haluanka, että hän kirjoittaa lähetteen leikkaukseen. Tottakai halusin ja nyt se sitten lähti. Pitkä on ollut odotus, mutta husissa on kuulemma lyhyet jonot, että leikkaus voi olla piankin.
Lääkärini soitti tänään ja kertoi, että gastroskopiassa kaikki oli ok ja haluanka, että hän kirjoittaa lähetteen leikkaukseen. Tottakai halusin ja nyt se sitten lähti. Pitkä on ollut odotus, mutta husissa on kuulemma lyhyet jonot, että leikkaus voi olla piankin.
Hieno juttu Leppis!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Juu, vaikka eihän toi leikkaus mikään helppo juttu oo. Vaihtoehtoo ei vaan oo.
Kyllä tuo leikkaus on sairaalloisen lihavalle sellainen lottovoitto, että kannattaa ottaa onnitteluja vastaan ja tuuletella.
Mun elämän se pelasti.
Vointi on ihan erilainen kuin viimeset 15 vuotta on ollut, laiska olen edelleen, mutten kokoajanväsynyt kuten ennen. Ja oma vartalo jopa miellyttää ja tunnen itseni jänteväksi ja voimakkaaksi vaikka vielä paljon ylimääräistä onkin.
Mun elämän se pelasti.
Vointi on ihan erilainen kuin viimeset 15 vuotta on ollut, laiska olen edelleen, mutten kokoajanväsynyt kuten ennen. Ja oma vartalo jopa miellyttää ja tunnen itseni jänteväksi ja voimakkaaksi vaikka vielä paljon ylimääräistä onkin.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Mukava kuulla! Minä nyt olen sellaista sorttia, että katsotaan nyt sitten leikkauksen jälkeen. Oikeesti olen silti iloinen, että löytyi lupaava keino minun ongelmalihavuuteeni. Vaikka saisin jonkin verran laihdutettuakin, niin lihoan aina takaisin. Täytyy sitten tuulettaa!
Vastaanotin tänään Hyvinkään sairaalan sisätautien poliklinikalta kirjeen, jossa on vastaanottoaika 24.4. ja viitteellinen laboratorioaika. Lisäksi kuoresta löytyi ruokapöytäkirjalomakkeet ja syömistapakysely sekä informaatiota.
Samana päivänä hain hengitysliitosta tilaamani puhalluspullon. taitaa mennä kesän kynnykselle ainakin minun leikkaukseni. On siinä se hyvä, että voin pitää kesäloman sairausloman perään. Oikeesti mahtavaa, kun minä olen jotenkin jämähtänyt laihdutuksen kanssa. Tää on ollut sellaista odottelua ene-ryhmän jälkeen. Syön vaan yksinkertaisesti liikaa laihtuakseni. Lasken kyllä kaloreita, sillä muuten lihoisin varmaan takaisin kaikki laihdutukseni.
Samana päivänä hain hengitysliitosta tilaamani puhalluspullon. taitaa mennä kesän kynnykselle ainakin minun leikkaukseni. On siinä se hyvä, että voin pitää kesäloman sairausloman perään. Oikeesti mahtavaa, kun minä olen jotenkin jämähtänyt laihdutuksen kanssa. Tää on ollut sellaista odottelua ene-ryhmän jälkeen. Syön vaan yksinkertaisesti liikaa laihtuakseni. Lasken kyllä kaloreita, sillä muuten lihoisin varmaan takaisin kaikki laihdutukseni.
Sivu 1 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa