Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :)

+6
Maiski
tigertytto
Jonsku
Sokerihiiri
Leppis
Kukkis
10 posters

Siirry alas

Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :) Empty Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :)

Viesti kirjoittaja Kukkis Ke Kesä 29, 2011 11:12 pm

Ja kuka sanoo ettei muka nälkä ole.... Mulla on tälläkin hetkellä ihan kaamee nälkä. Illalla saan syödä pikkasen sosekeittoa tmv. Yhden proteiini sheikin sain jo sairaalassa.

Leikkaus pelotti kamalasti, mutta hyvinhän se meni. Nyt vaan sormet ristissä ettei tule mitään komplikaatioita.

Nyt on ihanaa olla kotona cheers ja harjoitella pikkuhiljaa uusia syömiskuvioita.

-Kukkis-

Huomenna tulee viikko leikkauksesta ja tämä on mennyt pelottavan hyvin. Pitää ihan puuta koputtaa. Minun ei tee pahaa juoda, ei syödä. Ainoa mikä tökki oli pehmis jota koitin yksi päivä lapsilta maistella, siitä tuli tosi paha olo, mutta muuten olo mitä loistavin. Moni on täälläkin kertoillut kuinka vaikeaa on saada nestettä alas... Mietin että onko tämä vaan nyt tyyntä myrskyn edellä minulla vai voiko tämä toipuminen todella mennä näin helpolla???

Mietin muutenkin paljon tuota leikkausta, on jotenkin hämärää että se todella tehtiin minulle. Että tämä yksi asia tulee vaikuttamaan minuun tavalla tai toisella lopun elämääni. Pelottavaa. Mutta nämä ajatukset katkon samantien ajattelemalla hoikempaa minää joka pystyy laskettelemaan ym lastensa kanssa. Ja ymmärrän että tein oikean päätöksen kun hakeuduin leikkaukseen.

Mitäs pitkäaikais vaikutuksia/komplikaatioita voi GBP leikkauksessa olla? Siis puhutaan yli 10v jälkeen leikkauksen.

Ja jee, paino tippunut pahimmasta mahdollisesta 9kg ja leikkauksesta 2,5kg. cheers

-Kukkis-

Viimeinen muokkaaja, Kukkis pvm Pe Marras 11, 2011 7:49 pm, muokattu 4 kertaa (Raportin syy : uusia mietteitä)

Kukkis

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 12.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :) Empty Vs: Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :)

Viesti kirjoittaja Leppis To Kesä 30, 2011 12:08 am

Mahtavaa Razz Taitavat leikata hyvin siellä Eirassa. Tehtiinkö sulle Sleeve vai ohitusleikkaus? Onko sulla vaikeuksia syömisen kanssa? sunny

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :) Empty Vs: Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :)

Viesti kirjoittaja Kukkis To Kesä 30, 2011 1:03 am

Leppis: En tiedä leikkaavatko sen paremmin kuin muuallakaan.. Smile Mutta ihana henkilökunta siellä oli! Smile

En tiedä tuon syömisen kanssa kun en ole vielä saanut syödä kuin kasvislientä, proteiinipirtelöä ja äsken söin ihan pikkuisen pinaattikeittoa, nyt vähän sattuu. Pitänee kohta nappasta kipulääkettä. Kun saisi nukuttua ensi yönä, viime yönä sairaalassa en nukkunut silmäystäkään. Nyt oon ihan poikki.

Mulle tehtiin ohitusleikkaus, eivät eirassa sleeveä tee ollenkaan.

-Kukkis-

Kukkis

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri To Kesä 30, 2011 2:25 am

Onnea kotiutumisen johdosta ja zemppiä toipumiseen! sunny
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011

Viesti kirjoittaja Jonsku To Kesä 30, 2011 3:44 am

Onnea !!! ja hyvin se menee Smile)
Jonsku
Jonsku

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011

Viesti kirjoittaja tigertytto To Kesä 30, 2011 7:12 am

täältäkin onnittelut kukkien kera flower flower
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Maiski To Kesä 30, 2011 2:10 pm

Onnittelut täältäkin, hienosti se menee sunny
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011

Viesti kirjoittaja Kukkis To Kesä 30, 2011 2:12 pm

Kiitos kaikille!!!!! Smile

Eka yö kotona takana ja nukuin ku tukki. En ole aamulla havahtunut edes miehen töihin lähtöön.

Kipuja ei ole eiliseen verrattuna juuri lainkaan, otin varmuudeksi kipulääkettä kuitenkin kun lupasin lapsia lähteä hoplopiin kuskaamaan jos kipuja ei ole. Lapset saa riehua ja minä istuksia ja lukea kirjaa. Smile

Aamupalaksi velliä, olin unohtanut kuinka hyvää se onkaan! Surprised

-Kukkis-

Kukkis

Viesti kirjoittaja Pallokala To Kesä 30, 2011 9:16 pm

Upeeta ja onnea!
Käy jopa hieman kateeksi miten joku voi selvitä "noin helpolla". Mutta ihan sydämestäni toivotan hyviä jatkoja!
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja Inka To Kesä 30, 2011 11:32 pm

Onnea leikatulle.
Inka
Inka

Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011

Viesti kirjoittaja Kukkis Pe Heinä 01, 2011 4:45 pm

Pallokala: Onko sulla sitten ollut jotain ongelmia? Mä pelkään itse kokoajan ihan hulluna että tulee jotain komplikaatioita tmv....

-Kukkis-

Kukkis

Viesti kirjoittaja Kukkis Pe Marras 11, 2011 7:49 pm

No niin, hei vaan!

Tän kuun lopussa tulee 5kk leikkauksesta ja kaikenkaikkiaan paino tippunut 28kg, 23kg leikkauksesta. Alkuun paino tippui hurjaa vauhtia, nyt se vaan junnaa paikallaan! TURHAUTTAA niin helkkaristi!!!! Olin laskenut täysin realistisesti että marraskuun alkuun mennessä olen alle 100kg mutta ehei. Paino junnaa 102-103 välillä ties kuinka monettako viikkoa.... ARGH!!!!! Tähänkö tämä tyssäsi, koko painonpudotus.

Keväällä sulkevat Peijaksessa "portit" ettei tule tyriä. Samassa syssyssä poistavat 2,5 senttisen sappikiven tmv...

-Kukkis 11.11.2011-

Kukkis

Viesti kirjoittaja Mili Su Marras 13, 2011 3:50 am

Onnittelut! Hienosti sulla paino tippunut!

Älä turhia murehdi, kyllä ne jumitkin aina loppuu, ennemmin tai myöhemmin Very Happy

Mili

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011

Viesti kirjoittaja Seres Su Marras 13, 2011 3:25 pm

Hei Kukkis!
Mut on leikattu samoihin aikoihin ja jotakuinkin samoilla pudotuksilla mennään leikkauksen jälkeen. Ja arvaa jumittaako mullakin 101-103 kilon välillä jo varmaan viidettä viikkoa... Evil or Very Mad

Harmittaa tietty, mutta painoa on kuitenki menny niin nopeesti tossa alkuvaiheessa, että elimistö haluaa varmaan vähän "huilia". Eiköhän se tästä kohta taas alaspäin nytkähdä, hope so Rolling Eyes

Seres

Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 04.01.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa