Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :)
+6
Maiski
tigertytto
Jonsku
Sokerihiiri
Leppis
Kukkis
10 posters
Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :)
Ja kuka sanoo ettei muka nälkä ole.... Mulla on tälläkin hetkellä ihan kaamee nälkä. Illalla saan syödä pikkasen sosekeittoa tmv. Yhden proteiini sheikin sain jo sairaalassa.
Leikkaus pelotti kamalasti, mutta hyvinhän se meni. Nyt vaan sormet ristissä ettei tule mitään komplikaatioita.
Nyt on ihanaa olla kotona ja harjoitella pikkuhiljaa uusia syömiskuvioita.
-Kukkis-
Huomenna tulee viikko leikkauksesta ja tämä on mennyt pelottavan hyvin. Pitää ihan puuta koputtaa. Minun ei tee pahaa juoda, ei syödä. Ainoa mikä tökki oli pehmis jota koitin yksi päivä lapsilta maistella, siitä tuli tosi paha olo, mutta muuten olo mitä loistavin. Moni on täälläkin kertoillut kuinka vaikeaa on saada nestettä alas... Mietin että onko tämä vaan nyt tyyntä myrskyn edellä minulla vai voiko tämä toipuminen todella mennä näin helpolla???
Mietin muutenkin paljon tuota leikkausta, on jotenkin hämärää että se todella tehtiin minulle. Että tämä yksi asia tulee vaikuttamaan minuun tavalla tai toisella lopun elämääni. Pelottavaa. Mutta nämä ajatukset katkon samantien ajattelemalla hoikempaa minää joka pystyy laskettelemaan ym lastensa kanssa. Ja ymmärrän että tein oikean päätöksen kun hakeuduin leikkaukseen.
Mitäs pitkäaikais vaikutuksia/komplikaatioita voi GBP leikkauksessa olla? Siis puhutaan yli 10v jälkeen leikkauksen.
Ja jee, paino tippunut pahimmasta mahdollisesta 9kg ja leikkauksesta 2,5kg.
-Kukkis-
Leikkaus pelotti kamalasti, mutta hyvinhän se meni. Nyt vaan sormet ristissä ettei tule mitään komplikaatioita.
Nyt on ihanaa olla kotona ja harjoitella pikkuhiljaa uusia syömiskuvioita.
-Kukkis-
Huomenna tulee viikko leikkauksesta ja tämä on mennyt pelottavan hyvin. Pitää ihan puuta koputtaa. Minun ei tee pahaa juoda, ei syödä. Ainoa mikä tökki oli pehmis jota koitin yksi päivä lapsilta maistella, siitä tuli tosi paha olo, mutta muuten olo mitä loistavin. Moni on täälläkin kertoillut kuinka vaikeaa on saada nestettä alas... Mietin että onko tämä vaan nyt tyyntä myrskyn edellä minulla vai voiko tämä toipuminen todella mennä näin helpolla???
Mietin muutenkin paljon tuota leikkausta, on jotenkin hämärää että se todella tehtiin minulle. Että tämä yksi asia tulee vaikuttamaan minuun tavalla tai toisella lopun elämääni. Pelottavaa. Mutta nämä ajatukset katkon samantien ajattelemalla hoikempaa minää joka pystyy laskettelemaan ym lastensa kanssa. Ja ymmärrän että tein oikean päätöksen kun hakeuduin leikkaukseen.
Mitäs pitkäaikais vaikutuksia/komplikaatioita voi GBP leikkauksessa olla? Siis puhutaan yli 10v jälkeen leikkauksen.
Ja jee, paino tippunut pahimmasta mahdollisesta 9kg ja leikkauksesta 2,5kg.
-Kukkis-
Viimeinen muokkaaja, Kukkis pvm Pe Marras 11, 2011 7:49 pm, muokattu 4 kertaa (Raportin syy : uusia mietteitä)
Kukkis- Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 12.05.2011
Vs: Leikkaus ohitse. *muoks*-miltei 5kk leikkauksesta :)
Mahtavaa Taitavat leikata hyvin siellä Eirassa. Tehtiinkö sulle Sleeve vai ohitusleikkaus? Onko sulla vaikeuksia syömisen kanssa?
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Leppis: En tiedä leikkaavatko sen paremmin kuin muuallakaan.. Mutta ihana henkilökunta siellä oli!
En tiedä tuon syömisen kanssa kun en ole vielä saanut syödä kuin kasvislientä, proteiinipirtelöä ja äsken söin ihan pikkuisen pinaattikeittoa, nyt vähän sattuu. Pitänee kohta nappasta kipulääkettä. Kun saisi nukuttua ensi yönä, viime yönä sairaalassa en nukkunut silmäystäkään. Nyt oon ihan poikki.
Mulle tehtiin ohitusleikkaus, eivät eirassa sleeveä tee ollenkaan.
-Kukkis-
En tiedä tuon syömisen kanssa kun en ole vielä saanut syödä kuin kasvislientä, proteiinipirtelöä ja äsken söin ihan pikkuisen pinaattikeittoa, nyt vähän sattuu. Pitänee kohta nappasta kipulääkettä. Kun saisi nukuttua ensi yönä, viime yönä sairaalassa en nukkunut silmäystäkään. Nyt oon ihan poikki.
Mulle tehtiin ohitusleikkaus, eivät eirassa sleeveä tee ollenkaan.
-Kukkis-
Onnea kotiutumisen johdosta ja zemppiä toipumiseen!
Sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011
Onnea !!! ja hyvin se menee )
Jonsku- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011
täältäkin onnittelut kukkien kera
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Onnittelut täältäkin, hienosti se menee
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Kiitos kaikille!!!!!
Eka yö kotona takana ja nukuin ku tukki. En ole aamulla havahtunut edes miehen töihin lähtöön.
Kipuja ei ole eiliseen verrattuna juuri lainkaan, otin varmuudeksi kipulääkettä kuitenkin kun lupasin lapsia lähteä hoplopiin kuskaamaan jos kipuja ei ole. Lapset saa riehua ja minä istuksia ja lukea kirjaa.
Aamupalaksi velliä, olin unohtanut kuinka hyvää se onkaan!
-Kukkis-
Eka yö kotona takana ja nukuin ku tukki. En ole aamulla havahtunut edes miehen töihin lähtöön.
Kipuja ei ole eiliseen verrattuna juuri lainkaan, otin varmuudeksi kipulääkettä kuitenkin kun lupasin lapsia lähteä hoplopiin kuskaamaan jos kipuja ei ole. Lapset saa riehua ja minä istuksia ja lukea kirjaa.
Aamupalaksi velliä, olin unohtanut kuinka hyvää se onkaan!
-Kukkis-
Upeeta ja onnea!
Käy jopa hieman kateeksi miten joku voi selvitä "noin helpolla". Mutta ihan sydämestäni toivotan hyviä jatkoja!
Käy jopa hieman kateeksi miten joku voi selvitä "noin helpolla". Mutta ihan sydämestäni toivotan hyviä jatkoja!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Onnea leikatulle.
Inka- Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011
Pallokala: Onko sulla sitten ollut jotain ongelmia? Mä pelkään itse kokoajan ihan hulluna että tulee jotain komplikaatioita tmv....
-Kukkis-
-Kukkis-
No niin, hei vaan!
Tän kuun lopussa tulee 5kk leikkauksesta ja kaikenkaikkiaan paino tippunut 28kg, 23kg leikkauksesta. Alkuun paino tippui hurjaa vauhtia, nyt se vaan junnaa paikallaan! TURHAUTTAA niin helkkaristi!!!! Olin laskenut täysin realistisesti että marraskuun alkuun mennessä olen alle 100kg mutta ehei. Paino junnaa 102-103 välillä ties kuinka monettako viikkoa.... ARGH!!!!! Tähänkö tämä tyssäsi, koko painonpudotus.
Keväällä sulkevat Peijaksessa "portit" ettei tule tyriä. Samassa syssyssä poistavat 2,5 senttisen sappikiven tmv...
-Kukkis 11.11.2011-
Tän kuun lopussa tulee 5kk leikkauksesta ja kaikenkaikkiaan paino tippunut 28kg, 23kg leikkauksesta. Alkuun paino tippui hurjaa vauhtia, nyt se vaan junnaa paikallaan! TURHAUTTAA niin helkkaristi!!!! Olin laskenut täysin realistisesti että marraskuun alkuun mennessä olen alle 100kg mutta ehei. Paino junnaa 102-103 välillä ties kuinka monettako viikkoa.... ARGH!!!!! Tähänkö tämä tyssäsi, koko painonpudotus.
Keväällä sulkevat Peijaksessa "portit" ettei tule tyriä. Samassa syssyssä poistavat 2,5 senttisen sappikiven tmv...
-Kukkis 11.11.2011-
Onnittelut! Hienosti sulla paino tippunut!
Älä turhia murehdi, kyllä ne jumitkin aina loppuu, ennemmin tai myöhemmin
Älä turhia murehdi, kyllä ne jumitkin aina loppuu, ennemmin tai myöhemmin
Mili- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011
Hei Kukkis!
Mut on leikattu samoihin aikoihin ja jotakuinkin samoilla pudotuksilla mennään leikkauksen jälkeen. Ja arvaa jumittaako mullakin 101-103 kilon välillä jo varmaan viidettä viikkoa...
Harmittaa tietty, mutta painoa on kuitenki menny niin nopeesti tossa alkuvaiheessa, että elimistö haluaa varmaan vähän "huilia". Eiköhän se tästä kohta taas alaspäin nytkähdä, hope so
Mut on leikattu samoihin aikoihin ja jotakuinkin samoilla pudotuksilla mennään leikkauksen jälkeen. Ja arvaa jumittaako mullakin 101-103 kilon välillä jo varmaan viidettä viikkoa...
Harmittaa tietty, mutta painoa on kuitenki menny niin nopeesti tossa alkuvaiheessa, että elimistö haluaa varmaan vähän "huilia". Eiköhän se tästä kohta taas alaspäin nytkähdä, hope so
Seres- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 04.01.2011
Similar topics
» Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
» 2,5kk leikkauksesta
» leikkauksesta nyt 2 kk
» 9kk LEIKKAUKSESTA
» 2,5kk leikkauksesta
» leikkauksesta nyt 2 kk
» 9kk LEIKKAUKSESTA
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa