Leikkausta kohti mennään, eneily aloitetaan elokuun alussa.
2 posters
Leikkausta kohti mennään, eneily aloitetaan elokuun alussa.
Nyt on sitten leikkausaika sovittu 29.8.2011 flower Tapaamiset meni kivasti, kamalasti tuli tietoa, mutta huomasin myös kuinka paljon tietoa minulla ja oli Very Happy
Kiitos teidän kaikkien täällä asioista kertoneiden ja ennenkaikkea operaation jo läpi käyneiden lol! kiitos.
Käväsin tuossa Kreetalla grillaamassa itseäni, oli jotenkin kiva ajatella siinä uima-altaalla isoa masuani grillatessa, että ensi kesänä saan luultavasti grillata löysää nahkaani, mutta ennen kaikkea odotan sitä että jaksaisin juosta tyttäreni kanssa, ilman että sen jälkeen olen ihan poikki ja jalat huutaa hoosiannaa
Ihanaa kesän jatkoa kaikille
Kiitos teidän kaikkien täällä asioista kertoneiden ja ennenkaikkea operaation jo läpi käyneiden lol! kiitos.
Käväsin tuossa Kreetalla grillaamassa itseäni, oli jotenkin kiva ajatella siinä uima-altaalla isoa masuani grillatessa, että ensi kesänä saan luultavasti grillata löysää nahkaani, mutta ennen kaikkea odotan sitä että jaksaisin juosta tyttäreni kanssa, ilman että sen jälkeen olen ihan poikki ja jalat huutaa hoosiannaa
Ihanaa kesän jatkoa kaikille
Viimeinen muokkaaja, shrek pvm Ma Elo 01, 2011 2:36 am, muokattu 1 kertaa
shrek- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 04.05.2011
Vs: Leikkausta kohti mennään, eneily aloitetaan elokuun alussa.
Mahtavaa, onnea leikkausajasta
Minut leikataan vähän sinun jälkeesi eli 8.9. Ja ihan samanlaiset aatokset oli tapaamisten jälkeen! Onneksi olin viettänyt jo puolen vuoden ajan melkein joka ilta täällä imien tietoa itseeni - muuten olisin ollut pihalla kuin lumiukko hautauteena tietotulvaan Toisin sanottua huomattavan paljon paremmin pystyi omaksumaan tietoa, kun oli lukenut kaikkien teidän kokemuksia täältä.
Reilun kahden kk:n päästä ollaan jo pikkumasuisia!
Minut leikataan vähän sinun jälkeesi eli 8.9. Ja ihan samanlaiset aatokset oli tapaamisten jälkeen! Onneksi olin viettänyt jo puolen vuoden ajan melkein joka ilta täällä imien tietoa itseeni - muuten olisin ollut pihalla kuin lumiukko hautauteena tietotulvaan Toisin sanottua huomattavan paljon paremmin pystyi omaksumaan tietoa, kun oli lukenut kaikkien teidän kokemuksia täältä.
Reilun kahden kk:n päästä ollaan jo pikkumasuisia!
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
Similar topics
» Kohti leikkausta
» Kohti leikkausta..
» Kohti leikkausta...
» matka kohti leikkausta!!!
» huomenna ravitsemus polille
» Kohti leikkausta..
» Kohti leikkausta...
» matka kohti leikkausta!!!
» huomenna ravitsemus polille