Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkausta kohti mennään, eneily aloitetaan elokuun alussa.

2 posters

Siirry alas

Leikkausta kohti mennään, eneily aloitetaan elokuun alussa. Empty Leikkausta kohti mennään, eneily aloitetaan elokuun alussa.

Viesti kirjoittaja shrek Su Kesä 26, 2011 4:22 pm

Nyt on sitten leikkausaika sovittu 29.8.2011 flower Tapaamiset meni kivasti, kamalasti tuli tietoa, mutta huomasin myös kuinka paljon tietoa minulla ja oli Very Happy
Kiitos teidän kaikkien täällä asioista kertoneiden ja ennenkaikkea operaation jo läpi käyneiden lol! kiitos.
Käväsin tuossa Kreetalla grillaamassa itseäni, oli jotenkin kiva ajatella siinä uima-altaalla isoa masuani grillatessa, että ensi kesänä saan luultavasti grillata löysää nahkaani, mutta ennen kaikkea odotan sitä että jaksaisin juosta tyttäreni kanssa, ilman että sen jälkeen olen ihan poikki ja jalat huutaa hoosiannaa Embarassed
Ihanaa kesän jatkoa kaikille Very Happy


Viimeinen muokkaaja, shrek pvm Ma Elo 01, 2011 2:36 am, muokattu 1 kertaa
shrek
shrek

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 04.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkausta kohti mennään, eneily aloitetaan elokuun alussa. Empty Vs: Leikkausta kohti mennään, eneily aloitetaan elokuun alussa.

Viesti kirjoittaja Bullero Su Kesä 26, 2011 5:33 pm

Mahtavaa, onnea leikkausajasta sunny

Minut leikataan vähän sinun jälkeesi eli 8.9. Ja ihan samanlaiset aatokset oli tapaamisten jälkeen! Onneksi olin viettänyt jo puolen vuoden ajan melkein joka ilta täällä imien tietoa itseeni - muuten olisin ollut pihalla kuin lumiukko hautauteena tietotulvaan Smile Toisin sanottua huomattavan paljon paremmin pystyi omaksumaan tietoa, kun oli lukenut kaikkien teidän kokemuksia täältä.

Reilun kahden kk:n päästä ollaan jo pikkumasuisia!
Bullero
Bullero

Viestien lukumäärä : 90
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 02.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa