Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuinka paljon 160-140kg painaneet olette tiputtaneet leik.jälkeen?

+9
dunbar
pirskatti
eräpena
2FatToFly
ritu
Lyltsy
hansu
Kimby
katka
13 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Kuinka paljon 160-140kg painaneet olette tiputtaneet leik.jälkeen? - Sivu 2 Empty Vs: Kuinka paljon 160-140kg painaneet olette tiputtaneet leik.jälkeen?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Toukokuu 23, 2011 1:47 am

No ei ole olen nyt saanut pe lähetteen plastikka puolelle ajatus on poistaa mahanahka ja reisipussit sano lääkäri
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka paljon 160-140kg painaneet olette tiputtaneet leik.jälkeen? - Sivu 2 Empty Vs: Kuinka paljon 160-140kg painaneet olette tiputtaneet leik.jälkeen?

Viesti kirjoittaja Kelsius Ma Toukokuu 23, 2011 3:54 am

Ok. Kiitos. Täytynee asennoitua mahdolliseen korjausleikkaukseen.

Kelsius

Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Toukokuu 23, 2011 1:03 pm

Juu ei ole lähteneet minulla jumpalla eikä humpalla. Eikä salilla meinasivat että nahka on venyny niin elottomaksi että se ei vaan palaudu. Ja ihmekkös tuo olen jojotellut vuosia. on vaan niin ihmeeellistä se että joillakin ei jää nahkaa ja toisilla tuntuu olevan sitä ylikin muiden. Mulla on kaikkien edestä raaka arvio loi että vatsasta lähtee 5kg nahkaa siis roikkoni on tosi iso. Housun koko on nyt 38-40 leikkaus jos vie viis kiloa niin se on sitten naisen s koko mulla, onko tuo siis ihme että ei mahdu pieneen päähäni tieto siitä miten hoikka olen. Ennen leikkausta oli housut kokoa 52. Razz
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Ma Toukokuu 30, 2011 1:43 am

Painoin lähetettä hakiessa 147 (tiputin itekseen ennen leikkausta jonkin verran painoa, näkyy allekirjoituksessa) ja nyt 1v2kk leikkauksen jälkeen painan 88,4.
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa