Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Heips! Kertokaa mulle mitkä ruuat ei mee teil alas..?

5 posters

Siirry alas

Heips! Kertokaa mulle mitkä ruuat ei mee teil alas..? Empty Heips! Kertokaa mulle mitkä ruuat ei mee teil alas..?

Viesti kirjoittaja Jonsku Su Huhti 03, 2011 5:16 pm

Ku mä koitan välttää ettei tulis huono olo..Smile
Jonsku
Jonsku

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Heips! Kertokaa mulle mitkä ruuat ei mee teil alas..? Empty Vs: Heips! Kertokaa mulle mitkä ruuat ei mee teil alas..?

Viesti kirjoittaja Niinuli Su Huhti 03, 2011 10:21 pm

Mulla pehmeät leivät ei mene alas tai jos menee tulee hetkenpäästä ylös. Broilerin liha tulee kans ylös.
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010

Heips! Kertokaa mulle mitkä ruuat ei mee teil alas..? Empty Vs: Heips! Kertokaa mulle mitkä ruuat ei mee teil alas..?

Viesti kirjoittaja Jonsku Su Huhti 03, 2011 10:47 pm

Siis joo söin ihan pienen palan patonkia yhtenä päivänä ja meni 15min ja tuli ihan pimeen huono olo ja menin oksulle =( mut sit joitakin josta tulee närästystä mut sit en oikeen aina paikanna et mikä se on mikä ärsyttää..siks just kyselen..liika jugurtti tökkii välistä.
Jonsku
Jonsku

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Huhti 04, 2011 2:40 pm

Mä syön kaikkea, mutta tuoreet pehmeät leivät juuttuu kurkkuun. Niitä syön harvakseltaan ja vähän kerrallaan. Mausteiset ruuat kuten kiinalainen närästää... Ja mä rakastan kiinalaista. Välillä makeat maitotuotteet tökkii. Jäätelöä ei voi syödä paljon kerrallaan.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Kelsius Ma Huhti 04, 2011 8:11 pm

Karkkia, pullaa, hampurilaisia, vaaleaa leipää en ole kokeillut, koska ei tee mieli. Kaikki, mitä olen kokeillut on mennyt, ja pysynyt sisällä.
Muutama päivä leikkauksesta muutama popcorni tökkäsi keljusti. Kirurgi sanoi, että leikkauskohdat suolissa saattoivat vielä olla turvoksissa, ja aukot normaalia pienemmät.

Kelsius

Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011

Viesti kirjoittaja pingu70 Ma Huhti 04, 2011 9:34 pm

mulla pahin on omena ja koko liha.vaik kuinka pureksis pieneksi.
onneksi muut menee aika mukavasti.pieniä nipristelyjä välillä on ,muttei kipuja.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa