Toukka79 esittäytyy -elämä gbp:n jälkeen
+27
peikkomuori
Mili
Soile
HyeeNa!
hansu
Saranna
Muhku
pillipulla
Bulla65
Pallokala
Kimby
Rosmariini
Lyltsy
dunbar
Lovely
Ranskis
Leenukka
muuminmamman4
Maiski
Minni67
Elämä edessä
Rovatar
Sun
Piitu
eräpena
MRA123
toukka79
31 posters
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Toukka79 esittäytyy -elämä gbp:n jälkeen
Toukka, ihan mahtavaa!
Hienoa lukea, että painonpudotus on edennyt noin vauhdikkaasti ja suoraviivaisesti! Yksilöllistähän se on, mutta kiva kun jollakin menee näinkin.
Itse olin leikkausprosessin alkaenssa kymmenkunta kiloa sinua painavampi ja nyt leikkauksestani on 1½ viikkoa. Kaikki on mullakin mennyt hyvin, painon pudotusvauhdin suhteen olen utelias ja odotan jännityksellä, millaiseksi tahti tasaantuu ja millainen muutenkin on oma taipaleeni. Nyt on leikkausaamusta pudotusta vähän vajaa 4 kg, syöminen ja juominen on helppoa (kunhan ei ole liiankin...).
Iloisia syyspäiviä sinulle ja mielenkiinnolla odotan, kuinka käy puolen vuoden etapissasi
terkuin Saranna
Hienoa lukea, että painonpudotus on edennyt noin vauhdikkaasti ja suoraviivaisesti! Yksilöllistähän se on, mutta kiva kun jollakin menee näinkin.
Itse olin leikkausprosessin alkaenssa kymmenkunta kiloa sinua painavampi ja nyt leikkauksestani on 1½ viikkoa. Kaikki on mullakin mennyt hyvin, painon pudotusvauhdin suhteen olen utelias ja odotan jännityksellä, millaiseksi tahti tasaantuu ja millainen muutenkin on oma taipaleeni. Nyt on leikkausaamusta pudotusta vähän vajaa 4 kg, syöminen ja juominen on helppoa (kunhan ei ole liiankin...).
Iloisia syyspäiviä sinulle ja mielenkiinnolla odotan, kuinka käy puolen vuoden etapissasi
terkuin Saranna
Saranna- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 22.02.2011
No niin, nyt on 6kk tarkastus takana ja normaalipainoon 1.6kg.
Välillä tuntuu, että ruoka menee liiankin hyvin ja makea ei tee enää pahaa oloa. Paino jumitti usean viikon mutta laski sitten taas mukavasti. Hiilareita pitää muistaa varoa, jos haluaa että paino laskee! Määrät on edelleen onneksi pieniä, mutta täyden mahan tunne ei tule niin helposti. Nopeasti ei kannata syödä, sillä sitten napa rutisee Olo on mitä mainioin ja olipa ihana ostaa pikkujouluvaatteet.
Välillä tuntuu, että ruoka menee liiankin hyvin ja makea ei tee enää pahaa oloa. Paino jumitti usean viikon mutta laski sitten taas mukavasti. Hiilareita pitää muistaa varoa, jos haluaa että paino laskee! Määrät on edelleen onneksi pieniä, mutta täyden mahan tunne ei tule niin helposti. Nopeasti ei kannata syödä, sillä sitten napa rutisee Olo on mitä mainioin ja olipa ihana ostaa pikkujouluvaatteet.
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Saranna: miten menee?
Minustakin on mielenkiintoista kuulla sinun etenemisestäsi
Minustakin on mielenkiintoista kuulla sinun etenemisestäsi
Jaahas ja yksi kilo sanoi yllättäen taas että poks.
Upeeta toukka! Onnea kovasti! Sulla on tosi hyvin painoasiat!
Täältä perästä tullaan; viimeisen enen ensimmäinen viikko menossa
Täältä perästä tullaan; viimeisen enen ensimmäinen viikko menossa
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Hei Toukka,
hienoa, että sulla menee noin mukavasti.
Mun leikkauksesta on nyt viisi viikkoa ja fyysisesti ei ole mitään ongelmaa, pystyn syömään ihan ok, pieniä määriä tietenkin. Paino putosi leikkauksen jälkeen parilla ekalla viikolla reippaasti, mutta sitten tyssäsi kuin seinään, kolmannella viikolla ei pudonnut grammaakaan. Kahden viimeisen viikon aikana on vähän laskenut, mutta on aika tuskastuttavaa. Tiedän kyllä, että paino putoaa aikanaan, mutta tietysti heti leikkauksen jälkeen useimmilla on pudonnut varsin paljon rivakammin, kuin alle puoli kiloa viikossa, joten nyt kärsivällisyyttä hiukan koetellaan.
Mieliala on muutenkin ollut kovasti koetuksella ja jaksaminen on aika ohutta. Olin töissä jo välillä, mutta nyt taas saikulla ainakin tämän viikon.
Mutta eiköhän tää tästä, päivä kerrallaan.
Terveisin Saranna
hienoa, että sulla menee noin mukavasti.
Mun leikkauksesta on nyt viisi viikkoa ja fyysisesti ei ole mitään ongelmaa, pystyn syömään ihan ok, pieniä määriä tietenkin. Paino putosi leikkauksen jälkeen parilla ekalla viikolla reippaasti, mutta sitten tyssäsi kuin seinään, kolmannella viikolla ei pudonnut grammaakaan. Kahden viimeisen viikon aikana on vähän laskenut, mutta on aika tuskastuttavaa. Tiedän kyllä, että paino putoaa aikanaan, mutta tietysti heti leikkauksen jälkeen useimmilla on pudonnut varsin paljon rivakammin, kuin alle puoli kiloa viikossa, joten nyt kärsivällisyyttä hiukan koetellaan.
Mieliala on muutenkin ollut kovasti koetuksella ja jaksaminen on aika ohutta. Olin töissä jo välillä, mutta nyt taas saikulla ainakin tämän viikon.
Mutta eiköhän tää tästä, päivä kerrallaan.
Terveisin Saranna
Saranna- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 22.02.2011
Kiitos, kiitos. Kieltämättä olen saanut uuden elämän ja se maistuu hyvältä. Ikinä en osannut olettaa olevani tässä vaiheessa jo tässä painossa ja jännityksellä odotan, mihin paino asettuu vai jatkaako se laskuaan. Jossain vaiheessahan normaalikulutus ja syödyt kalorit kohtaavat. Myös liikunnan merkitys painonhallinnassa korostuu tuolloin. Yleensä se on 1v paikkeilla kuulema, mutta mulla se tullee jo pian vastaan.
Piitu: Ei ole pitkä matka sullakaan enää!! Ene taitaa olla se raskain osuus.
Saranna: Painonlaskeminen on tosiaan hyvin yksilöllistä. Alussa tärkeintä on muistaa juoda. Mielellään yli 1,5l. Syöminen on toissijaista, mutta tietenkin olo on parempi jos saa syötyä. Viipale juustoa ja pala näkkäriä oli mun suosikki. Paino ei ole laskenut missään vaiheessa mullakaan tasaisesti vaan sykäyksittäin useammankin kilon kerralla. Toi juominen mulla meinasi aina unohtua ja lääkäri sanoikin, että ny vaan juo, juo, juo ja jätä vaikka yksi ruokailu väliin ennemmin, jos aika ei riitä.
Piitu: Ei ole pitkä matka sullakaan enää!! Ene taitaa olla se raskain osuus.
Saranna: Painonlaskeminen on tosiaan hyvin yksilöllistä. Alussa tärkeintä on muistaa juoda. Mielellään yli 1,5l. Syöminen on toissijaista, mutta tietenkin olo on parempi jos saa syötyä. Viipale juustoa ja pala näkkäriä oli mun suosikki. Paino ei ole laskenut missään vaiheessa mullakaan tasaisesti vaan sykäyksittäin useammankin kilon kerralla. Toi juominen mulla meinasi aina unohtua ja lääkäri sanoikin, että ny vaan juo, juo, juo ja jätä vaikka yksi ruokailu väliin ennemmin, jos aika ei riitä.
Tänään se sitten koitti, normaalipaino, bmi 24.9. Leikkauksesta n. 7kk ja arki rullaa mukavasti. Olo on hyvä, mutta pää ei pysy hommassa edelleenkään mukana. Peilistä katsoo pullukka, jolla sattuu olemaan 28 tuuman farkut jalassa. Vaikea sitä on selittää, mutta niin se vaan on.
Onnittelut "normipainosta". Minullakin sama ongelma kuin sinulla. Vaatteet ovat pienet, mutta koen itseni yhä samaksi pullukaksi. Otin töissä juuri koon 36 työtakin, housut valitsin yhä L-kokoiset. Pienempiin housuihin en edes uskaltautunut sovittautumaan... Nuo ylimääräiset kilot minulla näet reisissä ja takamuksessa. Mutta ehkä joskus...
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Onnea toukka!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Jännää ja outoakin lukea tollasia fiiliksiä...Loistavasti olette saanut painot tippumaan normaaleiksi, vauhdilla - alle vuodessa! Itse odotan vasta leikkausta ja olen jotenkin ajatellut että siihen menee pari vuotta että pääsee normaalipainoon...Itsellä on taasen niinpäin että en ole tottunut tähän lihavuuteen, joka on tullut minulle viimeisen 10-vuoden aikana. En esim. ole hankkinut sopivia vaatteita kun ihan välttämättömät että töissä pystyy käymään. Vaatekaappini on täynnä vaatteita koossa 36/38 vaikka niihen en mahdukkaan. 90% vaatteistani ei siis mahdu päälle mutta uskon että niiden aika vielä tulee!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Kiitos onnitteluista. Ja samoin omasta puolestani onnittelut teille myös!
Tässä jopa ihmetyttää nyt että mihinkähän paino laskee vuoden sisällä leikkauksesta. No ei se liikaa laske, mutta mielenkiintoista tämäkin, kun kilo vielä lähti tälläkin viikolla.
Tässä jopa ihmetyttää nyt että mihinkähän paino laskee vuoden sisällä leikkauksesta. No ei se liikaa laske, mutta mielenkiintoista tämäkin, kun kilo vielä lähti tälläkin viikolla.
Onnea normaalipainoiselle!! Mahtaa olla huippua! Perästä tullaan, hitaasti mutta kuitenkin.
Onnittelut! Ne kilot tuntuu poksahtelevan yllättävän helposti
Mili- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011
Lämpimät onnittelut Toukka upeasta saavutuksesta! Muistelen, että aloitimme tämän "projektin" suunnilleen yhtä aikaa, ja näin eri tahtiin olemme edenneet Minä vasta menossa leikkaukseen ja sinä jo normaalipainossa
Perässä tullaan kuitenkin
Perässä tullaan kuitenkin
peikkomuori- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 09.12.2010
Onnea Toukka tavoitteeseen pääsystä.
Normaalipainoon itsellä matkaa vielä 20 kiloa, reilu 40kg lähtenyt mutta ei riitä, ei riitä. Siitähän se on kiinni mitä lähtöpaino on, että millonka sinne normaalipainoon pääsee.
Normaalipainoon itsellä matkaa vielä 20 kiloa, reilu 40kg lähtenyt mutta ei riitä, ei riitä. Siitähän se on kiinni mitä lähtöpaino on, että millonka sinne normaalipainoon pääsee.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Onpas meitä monta samalta suunnalta
Teillähän on kaikilla leikkaus ihan lähellä ja toisilla jo leikkaus takana!
Muistan toki peikkomuori. Sulla on paino tippunut hienosti! Sä olet ensi kesänä jo bikini kunnossa
Pallokala: Näinhän se on.
Teillähän on kaikilla leikkaus ihan lähellä ja toisilla jo leikkaus takana!
Muistan toki peikkomuori. Sulla on paino tippunut hienosti! Sä olet ensi kesänä jo bikini kunnossa
Pallokala: Näinhän se on.
Uusi vuosi ja uudet kujeet! Aamupaino näyttää palttiarallaa 40kg vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan. Ticker näyttää aikaa enen alusta, mutta olihan painoa hieman enemmän kun leikkauspäätös tuli. Leikkauksesta nyt 8kk ja bmi 24.2.
Maha ja tissit roikkuu. Kaikki nahkat on "hieman" rempallaan ja rypyssä, mutta väittäävät että hieman voisi vetäytyä itsekseen 2v. sisällä. Vaikea uskoa.. Tietoa otetaan vastaan tai oletuksiakin
Mitään en lupaa, mutta vakaa aikomus on suunnata salille ensi vuonna mahdollisimman paljon. Ei laihtumisen vuoksi eikä nautinnonkaan, mutta terveyden. Lihakset toki kiinteyttää myös..eli sekin antanee nahkoille runtua.
Syömistä rajoittaa ainoastaan annosten koko ja osittain oma pää. En halua venyttää vatsaa, mutta selkeästi menee tavaraa jo ihan eri tavalla kuin ennen ja itseään pystyisi asiassa huijaamaan. Makeat ei tee huonoa oloa. Kun leikkauksen laihduttava vaikutus lakkaa niin varmasti saa tasapainoilla, sillä peruskulutus on hyvin pieni normaalipainoisella. Lihasta on hyvä siksikin hankkia lisää.
Edelleen pohdin, mihin painoon olen tyytyväinen ja haluan pyrkiä/jäädä. Sehän on tässäkin ihan itse päätettävissä. Ensin tavoitteena oli 72kg, joka alittui jo kauan sitten. Sitten 68, joka normipainon raja ja nyt tavoite alle 65kg. Henkilökohtaisten body-mittausten mukaan tällä lihasmassalla hyvä paino olisi 58kg (pituus 165cm)..ööö, naurettavan vähän..tai sitten lihasta lisää 3kg, jolloin n. 65kg olis ok. Kroppaa kun katsoo, niin pääasia olisi kiinteytyä, ei laihtua.
Näitä ajatuksia itselleni tässä availen, sillä olen huomannut että asiat unohtuvat eikä muista, mitä koki ja ajatteli missäkin vaiheessa prosessia. Kiva lueskella jälkikäteen. Ehkäpä näistä on myös apua perässä tuleville ja aina on mukava lueskella teidän kommentteja!
Maha ja tissit roikkuu. Kaikki nahkat on "hieman" rempallaan ja rypyssä, mutta väittäävät että hieman voisi vetäytyä itsekseen 2v. sisällä. Vaikea uskoa.. Tietoa otetaan vastaan tai oletuksiakin
Mitään en lupaa, mutta vakaa aikomus on suunnata salille ensi vuonna mahdollisimman paljon. Ei laihtumisen vuoksi eikä nautinnonkaan, mutta terveyden. Lihakset toki kiinteyttää myös..eli sekin antanee nahkoille runtua.
Syömistä rajoittaa ainoastaan annosten koko ja osittain oma pää. En halua venyttää vatsaa, mutta selkeästi menee tavaraa jo ihan eri tavalla kuin ennen ja itseään pystyisi asiassa huijaamaan. Makeat ei tee huonoa oloa. Kun leikkauksen laihduttava vaikutus lakkaa niin varmasti saa tasapainoilla, sillä peruskulutus on hyvin pieni normaalipainoisella. Lihasta on hyvä siksikin hankkia lisää.
Edelleen pohdin, mihin painoon olen tyytyväinen ja haluan pyrkiä/jäädä. Sehän on tässäkin ihan itse päätettävissä. Ensin tavoitteena oli 72kg, joka alittui jo kauan sitten. Sitten 68, joka normipainon raja ja nyt tavoite alle 65kg. Henkilökohtaisten body-mittausten mukaan tällä lihasmassalla hyvä paino olisi 58kg (pituus 165cm)..ööö, naurettavan vähän..tai sitten lihasta lisää 3kg, jolloin n. 65kg olis ok. Kroppaa kun katsoo, niin pääasia olisi kiinteytyä, ei laihtua.
Näitä ajatuksia itselleni tässä availen, sillä olen huomannut että asiat unohtuvat eikä muista, mitä koki ja ajatteli missäkin vaiheessa prosessia. Kiva lueskella jälkikäteen. Ehkäpä näistä on myös apua perässä tuleville ja aina on mukava lueskella teidän kommentteja!
Huikea saavutus Toukka! Varmasti terveyden kannalta aivan mahtava:) En osaa mitään neuvoja tai kokemuksia kertoa koska olen perssähiihtäjä eli vasta leikkaukseen jonottava...mutta muistakaa nyt hyvät ihmiset miten hienoja saavutuksia olette saaneet aikaiseksi!!! Ja liikuntahan tekee hyvää tottakai ja tsemppiä siihen! Ne roikot hoidetaan varmasti aikanaan. Nauti nyt kevyemmästä olosta. Hyvää Uuuttavuotta sinulle ja kaikille muillekin!!!
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Kävin pitkästä aikaa puntarilla ja eipä taas ihme, että vaatteet pyörii päällä. Viimeisimmän kahden kuukauden aikana on tippunut vielä lähes 6kg. En pahemmin ajattele enää itse laihtumista, mutta peilistä katsoo jo aika erinäköinen tyyppi. Tunnen itseni kuitenkin porukan isoimmaksi edelleen. Se tunne ei taida muuttua koskaan..
Leikkauksen jälkeinen keskipudotus n. 1kg/vko (ticker sis. enen) ja leikkauksesta aikaa 37 vkoa eli päälle 9kk.
Ruokavalio on aika vakiintunut:
Iso juotava jogurtti
Kahvi, puolikas leipä tai pieni juotava jogurtti
Kanaa/kalaa, riisiä/perunaa tai keittolounas
Kahvi, leipä tai jogurtti
Lapsiperheen normaali päivällinen: lasagne, makaronilaatikko yms. alle 2dl
Illalla: popcornia, kermaviilia tai ruisleipä juustolla ja kalkkunalla, maitoa
Herkkujakin on tullut syötyä. Suklaapatukka menee ja kerroshampurilainenkin. Kyse on siis myös siitä, että itse säätelee ja jättää syömättä sen seuraavan haukun ja olo pysyy hyvänä. Yhtenä päivänä katsoin lautastani, jossa oli keittoa ja annos tuntui valtavalta. Pistinpä sitten mittakuppiin ja eipä täyttynyt kahteen desiin asti. Näin se pääkin huijaa.
Joo ja salikortti taitaa juosta ihan turhaan..ei huvita. Tarttis löytää mielihyvä liikunnasta..
Leikkauksen jälkeinen keskipudotus n. 1kg/vko (ticker sis. enen) ja leikkauksesta aikaa 37 vkoa eli päälle 9kk.
Ruokavalio on aika vakiintunut:
Iso juotava jogurtti
Kahvi, puolikas leipä tai pieni juotava jogurtti
Kanaa/kalaa, riisiä/perunaa tai keittolounas
Kahvi, leipä tai jogurtti
Lapsiperheen normaali päivällinen: lasagne, makaronilaatikko yms. alle 2dl
Illalla: popcornia, kermaviilia tai ruisleipä juustolla ja kalkkunalla, maitoa
Herkkujakin on tullut syötyä. Suklaapatukka menee ja kerroshampurilainenkin. Kyse on siis myös siitä, että itse säätelee ja jättää syömättä sen seuraavan haukun ja olo pysyy hyvänä. Yhtenä päivänä katsoin lautastani, jossa oli keittoa ja annos tuntui valtavalta. Pistinpä sitten mittakuppiin ja eipä täyttynyt kahteen desiin asti. Näin se pääkin huijaa.
Joo ja salikortti taitaa juosta ihan turhaan..ei huvita. Tarttis löytää mielihyvä liikunnasta..
Vau!! Hienosti jatkuu pudotus
Mili- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 21.09.2011
Onnea huimasta pudotuksesta! Ja kiitos ruokaesimerkistäsi, niitä yritän nykyisin kovin metsästää.
Jos mulla olisi salikortti, niin sen kohtalo olisi juuri samanlainen. Epäilen liikuntakärpäsen kiertävän minut aina kaukaa.
Jos mulla olisi salikortti, niin sen kohtalo olisi juuri samanlainen. Epäilen liikuntakärpäsen kiertävän minut aina kaukaa.
Kuukauden päivitykset lienee siinä että ostin housut kokoa 34 ja paidan kokoa S. Sokerihiireys on palannut pienimuotoisesti, mutta tuntuu olevan hallinnassa. Luita tuntuu olevan joka paikassa, hiuksia ei. Nälkä on, mutta menee pienellä ruokamäärällä ohi. Täytyy syödä 8 krt päivässä. Vettä menee väh. 1l ja kahvit ja jogurtit siihen päälle. Popcorni on kaveri! Paino jumii, mutta kieltämättä syönkin jo ihan "hyvin" ja hiilareita vähentämällä laskisi varmasti vielä. Itselleni tämä kuitenkin jo riittää, jos vaan ei lähde nousuun
Olo on onnellinen ja odotan kesävaatekautta
Olo on onnellinen ja odotan kesävaatekautta
Tuntuu tosi rohkaisevalta lukea kuinka olet saanut BMIn alle 25. Minulla se on nyt aika lähellä tuota 38,6 mistä sun tikkeri lähti joten ehkä meikäläiselläkin on mahkuja. Hyvänä tapahtumana lienee se että housut meinasivat pudota julkisella paikalla. En ollut porannut vyöhön tarpeeksi uusia reikiä.
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Hienoa Toukka79!!!
Housut kokoa 34 ja paita kokoa S! Kuulostaa niiiiiiiiin loistavalta!
On aina kannustavaa lukea muiden tuloksista! Itsellä lähtöpaino on ollut sinua paljon korkeampi, joten tuskin noihin kokoihin pääsen, mutta perässä silti tullaan!
Housut kokoa 34 ja paita kokoa S! Kuulostaa niiiiiiiiin loistavalta!
On aina kannustavaa lukea muiden tuloksista! Itsellä lähtöpaino on ollut sinua paljon korkeampi, joten tuskin noihin kokoihin pääsen, mutta perässä silti tullaan!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa