Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Toukka79 esittäytyy -elämä gbp:n jälkeen

+27
peikkomuori
Mili
Soile
HyeeNa!
hansu
Saranna
Muhku
pillipulla
Bulla65
Pallokala
Kimby
Rosmariini
Lyltsy
dunbar
Lovely
Ranskis
Leenukka
muuminmamman4
Maiski
Minni67
Elämä edessä
Rovatar
Sun
Piitu
eräpena
MRA123
toukka79
31 posters

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Toukka79 esittäytyy -elämä gbp:n jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Toukka79 esittäytyy -elämä gbp:n jälkeen

Viesti kirjoittaja toukka79 Ma Toukokuu 30, 2011 10:04 pm

Neljä viikkoa leikkauksesta ja paino tippunut 7,3kg..tätä tahtiahan olisin heinäkuun lopussa jo alle 80kg. Ei se taida ihan niin mennä Very Happy
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Toukka79 esittäytyy -elämä gbp:n jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Toukka79 esittäytyy -elämä gbp:n jälkeen

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ma Toukokuu 30, 2011 10:30 pm

Eka puoli vuotta, puoli kiloa -kilo viikossa-vauhdiksi tasoittuu. Aika tekee tehtävänsä, kyllä se 80 tulee vastaan ennen pitkää Smile

Tsemppiä!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja toukka79 Ma Kesä 13, 2011 2:58 pm

Paino tippuu pikku hiljaa ja kaikkea tunnun pystyvän syömään. Määrät edelleen aika pieniä, mutta saa menemään liikaakin jos syö koko ajan. Proteiinien kanssa olen ihan hunningolla välillä ja taidan syödäkin liian harvoin. Kuitenkin ainakin 5 kertaa viikossa. Mielestäni tunnen nälkää tai ainakin samanlaista tunnetta ja auttaa kun syön. Ikinä ei kuitenkaan ole sellainen kaappi tyhjäksi ja heti -olo, joka on kyllä kiva.

Leikkauksesta on nyt 6 viikkoa ja paino on tippunut sen jälkeen 9.5kg. Yritän tsempata itseäni tän tippumisen suhteen..oma tavoitteeni kun on vielä yli 20kg päässä niin se tuntuu välillä niiiin paljolta (ymmärrän että monilla täällä on enemmän, mutta omaa napaahan sitä tuijottaa). Toisaalta olen 1.7kg:n päässä puolivälistä jos enen aloituksesta lasketaan. Onhan tässä 10 viikossa tapahtunut paljon..tää on tää malttamattomuus ja pelko ettei laskekaan ikinä sellainen ikävä yhdistelmä.

Tsemppiä kovasti kaikille omiin projekteihin. Edelleen kiitoksia paljon kommenteistanne ja ihanasta tsemppauksesta!
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ma Kesä 13, 2011 11:04 pm

"...taidan syödäkin liian harvoin. Kuitenkin ainakin 5 kertaa viikossa..." No on se hyvä et sentään 5 kertaa viikos syöt... Wink Taisit tosin tarkottaa päiväs....
Hienost oot saanu painoa pois. Tsemppiä!
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja toukka79 Ti Kesä 14, 2011 1:11 am

Heh..juu viidesti päivässä Very Happy
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja toukka79 Pe Heinä 01, 2011 2:39 am

Enen aloittamisesta on n. 3kk ja painoa on tippunut 19.2kg.
4.2kg lievään lihavuuteen ja 18.2kg normaalipainoon. Leikkauksen jälkeinen vauhti on noin 5.8kg/kk. Hitaampaa siis kuin enellä, mutta on tämä leikkaus aikamoinen.
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja toukka79 Su Heinä 31, 2011 3:43 pm

4kk enen aloittamisesta ja 3kk leikkauksesta olen "enää" lievästi lihava. Tästä matka jatkuu toivottavasti kohti normaalipainoa. Painonpudotus on hidastunut, mutta nyt olo on jo aika hyvä Smile Seuraavat 10kg pois ja olen juuri ja juuri yläasteen aikaisissa mitoissa, mutten vielä normaalipainoinen..Maybe some day bounce
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja Piitu Ti Elo 02, 2011 4:10 am

Onnea lievästi lihavalle! Tickerin mukaan sulla ei paljoa enää olekkaan pudotettavaa jäljellä, hienoa. Mulla melkoinen matka yläasteen aikaisiin mittoihin Rolling Eyes

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja toukka79 La Elo 13, 2011 4:52 pm

Leikkauksesta on nyt 15 vkoa ja keskipudotus n. 1,3kg/viikko.
Paino on tippunut viimeisen kahden viikon aikana kolmisen kiloa. Hiuksista huomaa että elimistö stressaa. Olo on hyvä ja energiaa valtavasti entiseen verrattuna. M-koon vaatteita sovittelin eilen..ihan hullua.
Nyt alan vasta ymmärtää kuinka iso olen ollut ja olen toki edelleen. Roikkoja ei ole pahasti, mutta massu hieman roikkuu. Identiteetti on hieman hakusessa.

Ruuasta on tullut täysin toissijaista. Ennen se oli kaiken toiminnan perusta lähes. Tapa palkita, viettää aikaa ja nautiskella. Nälkää tunnen ja silloin syön. Täytyy kuitenkin myös syödä välillä kellon mukaan, sillä muuten syöminen unohtuisi. Työpäivinä on helpompi syödä oikein ja juoda tarpeeksi. Kotona meinaa koko asia unohtua.
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja toukka79 Ke Elo 24, 2011 3:42 pm

Alle kymmenen kiloa normaalipainoon! Tämä oli itselleni yksi etappi Smile

Leikkauksesta 4kk viikon päästä.

Nyt pelottaa että laihtuminen hidastuu, sillä hoitohenkilökunta sitä kovasti sanoi. Meinasin sanoa, että lyödäänkös vetoa että marraskuun 6kk tarkastuksessa olen normaalipainoinen. Ei kuulema ole mahdollista ja tuohon vielä olisi yli 2kk. No onhan 4,9kg/kk kyllä paljon ja vaatisi samaa keskipudotusta edelleen.

En nyt epäkiitolliselta halua kuulostaa, mutta nälkä kasvaa syödessä Wink
Hidastuuko tämä todellakin jo tuohon mennessä.. Yksilöllistä toki, mutta osittain noudattelee kaikilla jonkinlaista kaavaa.

Protskut mulla oli 3kk tarkastuksessa yli 40 (ennen leikkausta paljon alhaisemmat), eli en missään nimessä itseäni ole kuihduttamassa. Lääkärikin kysyi, että mitä oikein syön kun paino tippuu ja luvut on hyvät..Yleensä kuulema ei mene ihan niin.

Luulenpa että jatkan vaan samaan malliin ja huolehdin jumista sitten kun sellainen tulee. Onhan noita toki lyhyitä jo ollutkin. Pääasia, että elämä hymyilee edes tällä saralla Smile
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Elo 24, 2011 3:57 pm

Minua niin ärsyttää tää että joku kertoo että laihdutaan jonkun aikaa ja sitten se loppuu. Ei se ole mikään ennalta arvottu juttu vaan meistä itsestämme kiinni. MINÄ päätän kuinka paljon laihdun, ei keskiarvo tai kalenteri. Perkele.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009

Viesti kirjoittaja Pallokala Ke Elo 24, 2011 4:17 pm

Kimby joo, minä kävin nyt ekakertaa leikkauksen jälkeen sisätautilääkärillä. Leikkauksesta reilut 2 kk ja painoa pudonnut siinä ajassa 14 kg.
Lääkäri totes että kyllä sitä varmaan vielä vähän tota painoa tippuu ennenkuin se sit pysähtyy.

Aattelin että MITÄ??! Ylipainoa ja pudotettavaa olis vielä ainakin 25 kiloa. Tosi kannustavaa.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Elo 24, 2011 4:50 pm

Ihmejuttu muuten. Mulle ei ole yksikään hoitohenkilökunnan edustaja koittanut kertoa miten paljon tai kuinka kauan laihdun. Törmään siihen vaan jatkuvasti tällä palstalla kun jollekin on sanottu miten kauan hän laihtuu ja sitten loppuu. Kaikesta ärsyttävintä on se kun tämä henkilö sitten ikäänkuin tyytyy siihen ja luulee ettei hän itse voisi muka asiaan vaikuttaa. Niitä tulee tällä palstalla jokatoinen päivä vastaan. Ihmiset kuvittelevat että leikkaus laihduttaa jonkun ennalta arvotun määrän ja ettei siihen voi itse vaikuttaa, kun todellisuus on juuri päinvastainen.
Kimby
Kimby

Viesti kirjoittaja Lovely Ke Elo 24, 2011 5:44 pm

Kyllä mullekkin sanottiin, että nyt sitten painonpudotus alkaa hidastumaan, hitsi hidastahan mulla koko ajaan on ollukkin tää pudotus No ei osannu kirurgi siihen mitään sanoo, muutakuin että jokainen on yksilö.
Joten matka jatkuu ja terveellienen ruokavalio ja liikunta ja oman pään kasassa pitäminen I love you
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010

Viesti kirjoittaja Minni67 Ke Elo 24, 2011 6:38 pm

Mä kanssa koitin kysellä, että asettaako hoitohenkilökunta meille leikatuille jonkinlaisia tavoitteita, mut ne on kuulemma jokasen omia Smile

Paras lausunto oli, kun haastatteleva nukutuslääkäri sanoi, ettei hän usko että pääset mihinkään missimittoihin Wink , vaan leikkauksen jälkeinen painonpudotus on n. 50 % ylipainosta, mikä mulla tarkottaisi siis n. 85 kg mikä olisi leikkauksen jälkeinen loppu"tulos". Oma tavoite on kyllä pikkusen matalammalla, mut se nyt tietty jää nähtäväksi Wink

Hiljaa hyvä tulee Wink

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Elo 24, 2011 6:51 pm

Hei Toukka! Tuntuu jotenkin ihan hassulta lukea, kun hehkutat Smile siellä innoissasi että vielä 10 kg normaalipainoon ja leikkauksestasi on kulunut vasta 4 kk!! Smile. Olet varmasti kaikista pienempikokoisia, joita on ylipäätään leikattu Smile. Itse olen pudottanut nyt melkein 30 kg ja vielä on tooosi pitkä matka normaalipainoon, jonne en tosin ole edes pyrkimässä, mulle riittäisi kun paino alkaisi seiskalta...Mutta onnittelut sulle siitä, että päämääräsi on kohta saavutettu! Smile
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Viesti kirjoittaja toukka79 Ke Elo 24, 2011 8:04 pm

Bulla65: Kiitos onnitteluista ja hassultahan se tuntuu hehkuttaa itsestäkin.
Ja tiedän että monella on täällä pitempi matka, mutta toivon että minunkin hehkutukseni ovat ok. Olin 105kg kun leikkausene alkoi, joten en nyt ihan pikkuinen, mutta juu pienemmästä päästä.

Kiitos kaikille kommenteista. Niin se vaan on että kyllä monelle on sanottu että leikkauksen antama apu loppuu tai hidastuu..ja kyllä aika aikaisessa vaiheessa mielestäni noin sanovat kuten omassani ja Pallokalan tapauksessa. Heidän tavoitteensa ovat eri kuin meidän nähtävästi ja haluavat varoitella meitä että vastuu on lopulta itsellä. Kukaanhan ei siis sano ettei enää voisi laihtua.

Kimby: Mua niin ärsyttää jos joku lukee mun tekstin ja ottaa siitä tollaisen reaktion irti. Minä vain pohdin asiaa saatujen kommenttien valossa. Kyllä täällä kaikki varmasti tässä vaiheessa jo tietää, että laihtuminen on aina kiinni syömisestä ja liikkumisesta! Tämä pätee niin ennen leikkausta ja sen jälkeen. Olen varma että laihdun siihen painoon johon haluan. Kyse oli NOPEUDESTA, ei siitä laihtuuko. Ja siihen NOPEUTEEN jumaliste leikkaus vaikuttaa aikansa voimakkaasti ja sitten ei enää niin paljon. Lopulta kyse on aina saadusta energiasta ja kulutuksesta. Rakentava kritiikki on aina jees, mut ny kyllä meni niin metsään mun kohdalla.
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Elo 24, 2011 9:00 pm

Rakentava kritiikki on aina jees, mut ny kyllä meni niin metsään mun kohdalla.
Lueppa viestini uudestaan rillien kanssa. En sanonut että sinä olisit tyytynyt mihinkään keskiarvoon, vaan sen sanoin ihan yleisellä tasolla.
Kimby
Kimby

Viesti kirjoittaja toukka79 Ke Elo 24, 2011 9:29 pm

Wau, mikä vastaus jälleen. Oli siis ihan pakko vielä hieman näpäyttää? Eikös tuo toinen lause olisi riittänyt asian selventämiseksi.

Luin aika monesti ennen kuin vastasin. Näössäni ei ole mitään vikaa, eikä älyssäkään. Jos kirjoitat minun viestini perään ja mun ketjuuni, niin tottakai asian noin ymmärrän. Tarkennuksesi "yleisestä" tasosta tuli ihan tarpeeseen. Hyvä näin.

Ja olisithan sinäkin voinut tuon ymmärtää yleisellä tasolla, että halusin vain kertoa sinulle, etten kuulu tuohon kategoriaan. Jokainen aina tulkitsee oman itsensä valossa, siksi täällä saakin olla aina niin varovainen, ettei ymmärretä väärin.
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja pillipulla Pe Elo 26, 2011 3:53 am

Hienoa toukka lukea sun matkastasi tällä polulla cheers Upeasti oot saanut painon laskemaan... Mulla kans bmi sellasen 40 tienoilla ja jos menee suunnitellusti leikkaus 10.10.
pillipulla
pillipulla

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 18.03.2011

Viesti kirjoittaja toukka79 Ti Syys 06, 2011 11:02 pm

Sulla onkin Pillipulla jännät paikat. Ene taitaa alkaa ihan kohta!! Tämä muuttaa kyllä koko elämän ja erityisesti se antaa elämän takaisin Smile
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja toukka79 Pe Syys 30, 2011 3:45 pm

Nyt onkin leikkauksesta 5 kuukautta ja normaalipainoon alle 5kg. Kokonaisuudessaan olen laihtunut 36% lähtöpainostani ja ylipainosta 87%. Muutos on valokuvissa suht valtava, mutta omakuva kehosta ei pysy mukana. Edelleen olen itsestäni iso ja toisaalta ennen en hahmottanut kuinka iso oikeasti olin. Ota tästä nyt selvää Very Happy Vointi on mainio ja painoa tippuu vieläkin 0,6-1,6kg/vko täysin syömisistä ja juomisista riippuen. 6kk tarkastus on n. 4 viikon päästä, joten saas nähdä missä luvuissa virallisesti olen tuolloin.
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja Muhku Su Loka 02, 2011 3:30 am

Aivan ihana lukea kun jollakin lähentelee paino jopa normaalipainoa. Onnea ja upea suoritus Very Happy
Täällä vasta odotellaan ja aloitellaan leikkauksen jälkeisiä tuloksia saamaan. Kyllähän se tavoite ois siellä 7 alkavalla numerolla näin lyhkäsellä ihmisellä.

Tosi upeeta, toivottavasti pääsen vielä samaan

Muhku

Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 30.08.2011

Viesti kirjoittaja toukka79 Ke Loka 05, 2011 1:40 am

Muhku: varmasti pääset normaalipainoon! Leikkaus auttaa määrien kanssa ja mielitekojenkin. On tämä silti tasapainoilua, mutta laihduttaminen on helpompaa Smile
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja toukka79 Ke Loka 19, 2011 11:59 pm

Kaksi viikkoa 6kk tarkastukseen ja normaalipainoon 2.8kg. Nyt ei enää mikään ruoka töki ja alkuvaiheen dumpingit ovat historiaa. Syömisen nopeuteen en enää joudu kiinnittämään huomiota erikseen. Samoin syöminen useasti on perusarkea. Paino ei laske tasaisesti vaan sykäyksittäin. Paino ei laske jos ei juo tarpeeksi tai syö liian vähän. Sama homma siis kuin täällä ovat monet sanoneet. Mielitekoja on, mutta pieni määrä suklaata tai chilipähkinöitä riittää hyvin Smile

toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa