Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ylimääräistä nahkaa ja sen leikkaus...

+4
pirskatti
LydiaM
2FatToFly
26pistepirkko
8 posters

Siirry alas

ylimääräistä nahkaa ja sen leikkaus... Empty ylimääräistä nahkaa ja sen leikkaus...

Viesti kirjoittaja 26pistepirkko Su Maalis 20, 2011 4:33 am

onko kenelläkään kokemusta ylimääräisen nahan leikkauksesta,siitä mitä leikataan ja miten toipuminen,sairaalassaoloaika,kivut,liikkuminen yms...kaikki aiheesta kiinnostaa koska sain onnekseni leikkaavalta kirurgilta suosituksen leikkaukseen...vajaassa vuodessa pudonnu yli 60kg ja lisää vielä putoaa ainakin 20kg joten nahat on pakko leikata...kaikki neuvot ja vastaukset ovat enemmän kuin tervetulleita...
26pistepirkko
26pistepirkko

Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 30.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ylimääräistä nahkaa ja sen leikkaus... Empty Vs: ylimääräistä nahkaa ja sen leikkaus...

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Su Maalis 20, 2011 5:46 am

Kokemusta ei ole, mutta asia kiinnostaa sitäkin enemmän!

Luomumaha, - 20kg ja nahkat roikkuu jonkin verran vattan kohdalla nyt jo.

Mua kiinnostaisi myös tuo, millaisia 'saumoja' tekevät ja mistä kaikkialta leikkaavat?

Miten kiristävät esim roikkuvat reisinahkat? Leikataanko vain vatsanahkat? Entä alli-purjee?

Viisaampien vastauksia odottelen siis minääkin.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

ylimääräistä nahkaa ja sen leikkaus... Empty EN TIEDÄ MINNE OSASTOLLE TÄMÄ KUULUU

Viesti kirjoittaja LydiaM Su Maalis 20, 2011 10:06 am

MINULLA TULLUT KAMALIA RYTMIHÄIRIÖITÄ.NYT KOHTA KOLME VIIKKOA ENEILLY JA SYDÄN HAKKAA MITEN SATTUUU
AIVAN KAMALAA.ONKO MUILLA SAMAA??MITÄ TEHDÄ?? Crying or Very sad
LydiaM
LydiaM

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 06.03.2011

ylimääräistä nahkaa ja sen leikkaus... Empty Vs: ylimääräistä nahkaa ja sen leikkaus...

Viesti kirjoittaja pirskatti Su Maalis 20, 2011 2:47 pm

Joskus aikoinaan, kun pudotin pusseilla painoa, tuli sama homma kuin sinulla Lydia, ja tosi pahana.
Kuljin silloin klinikalla, joka antoi ohjeita eneilyyn.Kun sinne soitin, ja kerroin että pumppu rynkyttää niinko ois sytytykset aivan pielessä,miten sattuu, niin että peloksi karttuu.
Enkä taho jaksaa enää kantturoita hoitaa, eikä arvaa ees normaalisti nousta sieltä kantturan alta,ettei mene maailma mustaksi.Vaan pitää niinko hidastetussa filmissä liikkua. Sieltä puhelinlankoja myöten tuli hyvin terävä vastaus, että." Kyllä ne maatalon emännätkin on jaksaneet tällä kuurilla töitä tehä".
Työterveyshoitaja taas pillastui,tähän kommenttiin. Tuumasi, että ei siellä asioista mitään ymmärretä. Sehän voi emäntä välillä huilata, jos heikottaa, ja onhan siellä isäntä joka varmastikkin omaansa auttaa.Mutta sinä et voi liikoja apuja pyytää, jos joku isäntä, tai emäntä kaverina onkin.
sinähän olet huono työntekijä, jos et pärjää. Ja niinhän se tosi on.
Mutta hoitaja käski ensimmäiseksi kotona syödä suolaista silliä,suolakurkkua,tai jos ei muuta panna suolaa vähän suuhun. Ja seurata, juoko sen 2l vrk. Ja määräys oli keskeyttää kuuri, ja jatkaa kun saa pumpun häiriöt pois, ja olon kohentumaan.
Mutta sitten kun jatkaa, ottaa jokapäivä jotakin suolaista, että suolatasapaino säilyy.Suolan, ja nesteenpuute tekee ne rytmihäiriöt.
Vesi huuhtelee elimistöstä suolat mukanaan, ja siksi kannattaa ottaa vaikka suolakurkkua aamusta. Ite otin aina palan kaksi,jos tuli huono olo.
Minulle tehosi. Niitten rytmihäiriöitten kanssa ei ole leikkiminen. Jos nämä konstit ei auta, mene lääkäriin, onhan siihen syy löydyttävä.
pirskatti
pirskatti

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 02.01.2010

Viesti kirjoittaja Megamisu Su Maalis 20, 2011 5:18 pm

Mulle on aikoinaan tehty vatsanahan kiristys kun onnistuin koti konstein tuon painon tiputtamaan. (yksityisesti ja samalla nuo silloiset roiskeläpät nostettiin kohtaan josta niistä oli iloakin)
Eka viikko on kaikkein pahin. Sillon särkylääkkeet oli pop. Kun reppu leikataan pois samalla kiristettiin vatsalihakset. Kävely on joillain kuukaudenkin kumarassa oloa. Mulla meni noin 2 viikoa ja pystyin kävelemään melkein suorassa.
Arpi on poikittain noin lonkkaluusta lonkkaluuhun. Leikkaus arpi/haava jää hyvin esim pikkareitten alle piiloon, ilman mummo sloggeja Laughing

Megamisu

Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 23.11.2010

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Maalis 21, 2011 12:33 am

Onko kellään tietoa, että voiko mahan roikkoleikkauksen jälkeen tulla raskaaksi? En ole varma haluanko vielä myöhemmin lapsia ja en haluaisi sille estettä... Maharoikko on kuitenkin niin kamala, että haluan siitä mahdollisimman pian eroon, kunhan saan eka laihdutettua.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja teisku Ma Maalis 21, 2011 1:53 am

Lähisukulaiseni on juuri menossa tuohon leikkaukseen. Hänellä vedetään maha auki juuri lonkasta lonkkaan ja ylimääräinen nahka kiristetään ylhäältä alas. Napa tehdään uusiksi. Lanteilta imetään rasvaa pois.
Viikko on kuulemma melko kovia kipuja, sitten alkaa helpottaa. 3-4 viikkoa ja pitäisi olla suht kunnossa.
Muutama kilo lähtee siinä rytäkässä.
teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ma Maalis 21, 2011 3:33 am

Moi!
Mulle pitäis tulla kutsu maha ja tisujen korjaukseen vielä tänävuonna! Lääkäri lupas korjata molemmat siis maha ja tissit ja nää ihan " kunnallisesti" vaikka on ollut puhe että vain mahanahat saa vain kunnallisesti oon siis aika yllättynyt!
Oon jutellut ihmisen kanssa jolla juur leikattiin mahanahat niin hän on yllättynyt sen helppoudesta oli kuulemma helpompi kuin itse GBP!
Tsemppii kaikille ja ihanaa kevättä!!!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ma Maalis 21, 2011 11:24 pm

Onko kenelläkään tietoa korjataanko noita reisinahkoja myös? Allit varmaan on se pienin murhe jos alkaa hiertämään ja hankaamaan?

Vaikka itse olenkin vielä luomu, niin tykkään ajatella ja suunnitella asioita kokonaisuutena.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa