Elämä on ihanaa-ketju
+31
HyeeNa!
BLOCCO
silkkiuikku
Pallokala
Poutapilvi
Tyrannosaurus
laila
laihis
bulleriina
Blondie79
Lovely
pingu70
pirskatti
toukka79
Minnie
Johanna
LauraL
Elämä edessä
Rovatar
anne.heide
Pienimuttapyöreä
eräpena
Tallu
mimio
dunbar
Saranna
tigertytto
MRA123
lisbet
Lyltsy
Sun
35 posters
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Elämä on ihanaa-ketju
Elämä on ihanaa....kun on jotain sutinaa!!!
Ihanaa huomata, kun elo, olo ja muoto vähän kapenee, niin aivan erilailla "uskaltaa" ottaa kontaktia uusiin ihmisiin ja jopa vastakkaiseen sukupuoleen Hauskaa!
Lisäksi ostin prismasta ihan normipuolelta puseron!!!! Se vasta hauskaa olikin!
Ihanaa kesää ja tsemppiä kaikille!
Ihanaa huomata, kun elo, olo ja muoto vähän kapenee, niin aivan erilailla "uskaltaa" ottaa kontaktia uusiin ihmisiin ja jopa vastakkaiseen sukupuoleen Hauskaa!
Lisäksi ostin prismasta ihan normipuolelta puseron!!!! Se vasta hauskaa olikin!
Ihanaa kesää ja tsemppiä kaikille!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Minulla alkoi kauan odotettu KESÄLOMA! Kyllä elämä on ihanaa... Ja kestin hyvin töissä pikkumahani kanssa nämä helteet. Etukäteen jännitin, miten saan juotua tarpeeksi. Kuusi kuukautta leikkauksesta takana. Paino laskee edelleen kilo/viikko tahtia. Katsoin eilen itseäni peilistä ja tajusin, että olen muuttunut nainen! Ja ostin aivan ihanan kesämekon. En ole mekkoja käyttänyt juuri ollenkaan, koska olen aina peitellyt läskejäni. Mekkoni on todella kaunis, mutta käsiä ei passaa nostella Heltat käsien alla on jotain kauheaa...
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Oikein rentouttavaa ja ihanaa kesälomaa sinulle Dunbar! ja tietty kaikille muillekin lomailijoille!
-Ihanaa on kun on voinut kulkea hihaton paita päällä helteillä
- ihanaa on kun voi mennä uimaan yleisille rannoille
-ihanaa kun on niin kevyt olo liikkuessa, tekee mieli lähteä lenkille ja pyöräilemään (ennen liikkuminen oli pakkopullaa)
-ihanaa kun kukaan ei katso enään perääni eli lihavuuttani
-ihanaa kun on niin kevyt olo ja kesä
Terv. Laila ja -40kg viime kesästä
-Ihanaa on kun on voinut kulkea hihaton paita päällä helteillä
- ihanaa on kun voi mennä uimaan yleisille rannoille
-ihanaa kun on niin kevyt olo liikkuessa, tekee mieli lähteä lenkille ja pyöräilemään (ennen liikkuminen oli pakkopullaa)
-ihanaa kun kukaan ei katso enään perääni eli lihavuuttani
-ihanaa kun on niin kevyt olo ja kesä
Terv. Laila ja -40kg viime kesästä
laila- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 24.06.2010
Vedin äsken farkkuminihameen päälleni ja piti oikein kaksi kertaa peiliin katsoa kun mulla on niiiin hoikat jalat. Reidet eivät enää hankaa kävellessä yhtään yhteen Tää on niin parhautta!
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tyrannosaurus Jeeee
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Pieniä iloja:
Kävin vaateostoksilla ja pääsin valkkaamaan vaatteita "normaalien" rekeistä, ei isojen tyttöjen osastolta!
Ihania neuleita L/XL-kokoisina sovittelin ja housut ostin kokoa 42!
Rintsikoissa uusi koko on 85DD. Entinen 105C. (En tajuu miks toi kuppikoko tolleen on kasvanut, mutta ihan liiviliikkeessä myyjän kanssa soviteltiin)
Vaatekoot vuosi sitten oli XXL ja 56-58.
Uusissa vaatteissa tunnen itseni naiselliseksi ja kauniiksi. Ostin jopa rubiininpunaista huulipunaa
Kävin vaateostoksilla ja pääsin valkkaamaan vaatteita "normaalien" rekeistä, ei isojen tyttöjen osastolta!
Ihania neuleita L/XL-kokoisina sovittelin ja housut ostin kokoa 42!
Rintsikoissa uusi koko on 85DD. Entinen 105C. (En tajuu miks toi kuppikoko tolleen on kasvanut, mutta ihan liiviliikkeessä myyjän kanssa soviteltiin)
Vaatekoot vuosi sitten oli XXL ja 56-58.
Uusissa vaatteissa tunnen itseni naiselliseksi ja kauniiksi. Ostin jopa rubiininpunaista huulipunaa
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
(En tajuu miks toi kuppikoko tolleen on kasvanut, mutta ihan liiviliikkeessä myyjän kanssa soviteltiin)
Noi tissiliivien kuppikoothan menee ihan hassusti. Mitä pienempi ympärys sitä suurempi kuppi. Eli ku mulla on 100E ja jos ottaisin ympärysmitan 95 niin kuppikoko ois varmaan joku F. Ei sun kuppikoko ole kasvanut, ympärysmitta vaan pienentynyt
silkkiuikku- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 07.10.2010
...mulla iloa aiheuttaa se, että tämä toinen eli leikkausta edeltävä ENE on helppoa kuin heinänteko - Siinä varmaan auttaa, kun vuosi sitten vedetystä ENE:stä mulla on tarkka kirjanpito ruokapäiväkirjoineen kaikkineen. Siksi mulla on nytkin käytössä ruokapäiväkirja, että muistan ottaa pussilliset oikeaan aikaan ja päivässä oikean määrän...
On hienoa, kun sain vihdoin tuon leikkausajan! Tänään tuli vuosi täyteen, kun en ole ottanut tippaakaan alkoholia. Väitän, että vaikuttaa aikas paljon siihen, että elämä on nykyisin niin ihanaa. Odotan innolla, että leikkauksen jälkeen pääsen nuoruuteni mittoihin...
On hienoa, kun sain vihdoin tuon leikkausajan! Tänään tuli vuosi täyteen, kun en ole ottanut tippaakaan alkoholia. Väitän, että vaikuttaa aikas paljon siihen, että elämä on nykyisin niin ihanaa. Odotan innolla, että leikkauksen jälkeen pääsen nuoruuteni mittoihin...
BLOCCO- Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010
Noi tissiliivien kuppikoothan menee ihan hassusti. Mitä pienempi ympärys sitä suurempi kuppi. Eli ku mulla on 100E ja jos ottaisin ympärysmitan 95 niin kuppikoko ois varmaan joku F. Ei sun kuppikoko ole kasvanut, ympärysmitta vaan pienentynyt
Ai noinko se menee?! Ho! Mää oonki ihmetelly että mitä oikeen tapahtuu ko aikasemmin mulla on ollu 95C josta se muuttuki sitte D:hen ja nyt mulla onki yhtäkkiä 90E!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
29-kokoiset tiukat farkut jalassa! Mä oon samankokoinen kuin mun sisko, joka on aina ollut laiha
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Hienoa Lytsy
Onneksi olkoon!
Kotiuduin keskiviikkona vatsanmuotoiluleikkauksesta. Taas täytyy tutusti varoa liikkumisia ja syömisiä.. Nyt lisänä on kireä tukiliivi jota käytän 4-6vkoa. Sen jälkeen menenkin korsetintekokurssille, jolla teen hemaisevamman version tästä "tyrävyöstä"
10kg lähti vajaan viikon reissulla, 6kg jäi leikkauspöydälle ja 4 lähti muuten vaan. Siluetti on jo nyt kaunis, vaikka lopullinen tulos nähdään vasta 3-6kk kuluttua.
Laskeskelin tuossa, että olen kärsinyt alati kasvavasta alavatsaröllykästä 20 vuotta joten nyt kun se on poissa tekis mieli kilistää shampanjalla!
Kotiuduin keskiviikkona vatsanmuotoiluleikkauksesta. Taas täytyy tutusti varoa liikkumisia ja syömisiä.. Nyt lisänä on kireä tukiliivi jota käytän 4-6vkoa. Sen jälkeen menenkin korsetintekokurssille, jolla teen hemaisevamman version tästä "tyrävyöstä"
10kg lähti vajaan viikon reissulla, 6kg jäi leikkauspöydälle ja 4 lähti muuten vaan. Siluetti on jo nyt kaunis, vaikka lopullinen tulos nähdään vasta 3-6kk kuluttua.
Laskeskelin tuossa, että olen kärsinyt alati kasvavasta alavatsaröllykästä 20 vuotta joten nyt kun se on poissa tekis mieli kilistää shampanjalla!
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
2Shy:lle onnittelut täältä sanoin " kyllä nyt käyp katteeksi"!
Kuinka mitättömän kokoinen oikeesti oletkaan!!! Kerrohan lisää toipumisestasi ja fiiliksistä suuren operaation jälkeen.
Kuinka mitättömän kokoinen oikeesti oletkaan!!! Kerrohan lisää toipumisestasi ja fiiliksistä suuren operaation jälkeen.
alati roculis- Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009
Täältäkin onnittelut vatsamakkaran poistosta
2Shy onnitelut! Missä kävit? Oliko se 6 kg pelkkää nahkaa vaiko rasvaimu + nahka?
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Täälläkin on elämä ihanaa kun reilu vuosi on leikkauksesta takana ja vaatekoko pienentynyt 62->48. Paino jatkaa putoamistaan ja labra-arvot vitamiinien ym osalta alkaa normalisoitumaan ja annokset on pienemään päin kaikissa pillereissä. Elämä hymyilee
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Kävin vatsanmuotoiluleikkauksessa. Siinä kaikki vatsalihakset lyhennetään ja kiinnitetään uudelleen, samoin kalvot jne.. Ylimääräinen rasva, kudokset ja nahka leikataan pois ja nahka pingotetaan kiinni ja ommellaan. Mun tapauksessa sitä ylimääräistä oli 6kg. Rasvaimua ei tehty ollenkaan.
Leikkauksen teki Rein Adamson Tallinnassa. Leikkaus tehtiin perjantaina iltapäivällä ja kotiuduin seuraavana keskiviikkona. Toipuminen on mennyt suunnitelmien mukaan ja siluetti on jo nyt kaunis.
Mulla on vielä matkaa lopulliseen tavoitteeseeni, mutta halusin aloittaa korjailuleikkaukset jo nyt. Seuraavaksi korjaillaan rinnat ja leuan linja. Rinnat tekee Rein ja leuan Jüri Kullamaa.
Leikkauksen teki Rein Adamson Tallinnassa. Leikkaus tehtiin perjantaina iltapäivällä ja kotiuduin seuraavana keskiviikkona. Toipuminen on mennyt suunnitelmien mukaan ja siluetti on jo nyt kaunis.
Mulla on vielä matkaa lopulliseen tavoitteeseeni, mutta halusin aloittaa korjailuleikkaukset jo nyt. Seuraavaksi korjaillaan rinnat ja leuan linja. Rinnat tekee Rein ja leuan Jüri Kullamaa.
Jee- tulin tuulettelemaan, kun töissä vetäisin M-koon puseron ja 40 koon housut jalkaan ja ne sopi!!! Työvaatteet on tietenkin aika löysiä, joten siksi ehkä mahtuvatkin päälle paremmin. Mutta alunperin käytin 52 housuja ja XXXL puseroa, joten alaspäin on tultu. Normaaleissa vaatteissa käytän vielä 42-44 kokoja.
Paino on laskenut hitaasti alun 1kg per viikko tahtiin verrattuna, joten välillä koen että en enää ikinä laihdu jne... Nyt paino putoaa suunnilleen 0,5kg viikossa ja siihenkin pitäisi olla tyytyväinen. Mutta edelleen opettelen syömistä. Leikkauksesta on kohta 8kk ja mä edelleen opettelen. Olenko hieman paksu kalloinen?
Ja 2SHy olen sulle hieman kateellinen... Mun maha on ihan kamalan näköinen, rinnat samaten. Paljonko sulla maksoi toi mahan leikkauttaminen Virossa? Saatko normaalin sairasloman töistä?
Paino on laskenut hitaasti alun 1kg per viikko tahtiin verrattuna, joten välillä koen että en enää ikinä laihdu jne... Nyt paino putoaa suunnilleen 0,5kg viikossa ja siihenkin pitäisi olla tyytyväinen. Mutta edelleen opettelen syömistä. Leikkauksesta on kohta 8kk ja mä edelleen opettelen. Olenko hieman paksu kalloinen?
Ja 2SHy olen sulle hieman kateellinen... Mun maha on ihan kamalan näköinen, rinnat samaten. Paljonko sulla maksoi toi mahan leikkauttaminen Virossa? Saatko normaalin sairasloman töistä?
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Ai tossa vatsan kiristys leikkuussakin tarvii taas varoa syömisiään mistä se johtuu?kun eihän siinä kosketa suolistoon jne....itse olen kyllä sen verran mamo ja tullut hulluksi jo tästä ekasta leikkuusta että aion kantaa löysät makkarani mukanani eli en uskalla mennä enää tuohon kiristys leikkuuseen
Terveisiä Tallinnasta! Tikit on nyt poissa ja paraneminen edistyy normaaliin tapaan.
Sain itse alennusta koska Rein teki myös mun GBP:n, mutta esim. FinEstin kautta maksaa 3400 - silloin konsultaatio ja jälkihoito ovat täällä Suomessa ja vain varsinainen leikkaus on siellä Tallinnassa.
Tigertyttö, älä huoli. Tarkoitin syömisten tarkkailulla sitä, että alussa, kun vatsalihakset ovat uudessa kuosissa ei voi kupua vetää kovin täyteen, muuten tulee tukala olo (tuntuu siltä, että masu pullistuu niitä uusia hentoja liihaksia vasten, heh) ja yötäpäivää pidettävä korsetti kiristää.
Huomenna tuosta leikkauksesta tulee 3 viikkoa ja olo on ihan normaali, voisin mennä töihin ensi viikolla mutta kun nyt tuli sovittua että olen vapaalla ensi viikon niin olenpa sitten. En saa sairaslomaa tälle ajalle, vaan tämä on mulle palkatonta vapaata.
Sain itse alennusta koska Rein teki myös mun GBP:n, mutta esim. FinEstin kautta maksaa 3400 - silloin konsultaatio ja jälkihoito ovat täällä Suomessa ja vain varsinainen leikkaus on siellä Tallinnassa.
Tigertyttö, älä huoli. Tarkoitin syömisten tarkkailulla sitä, että alussa, kun vatsalihakset ovat uudessa kuosissa ei voi kupua vetää kovin täyteen, muuten tulee tukala olo (tuntuu siltä, että masu pullistuu niitä uusia hentoja liihaksia vasten, heh) ja yötäpäivää pidettävä korsetti kiristää.
Huomenna tuosta leikkauksesta tulee 3 viikkoa ja olo on ihan normaali, voisin mennä töihin ensi viikolla mutta kun nyt tuli sovittua että olen vapaalla ensi viikon niin olenpa sitten. En saa sairaslomaa tälle ajalle, vaan tämä on mulle palkatonta vapaata.
Viikonloppuna Top Sportin alessa. Uskomatonta miten urheiluliikkeessä sovittelet vaatteita mitkä on liian suurta kokoa ja joudut hakemaan pienempää . Aiemmin kun otti rekistä suurimman koon, edes se harvemmin mahtui päälle.
Mukaan lähti Torstain ulkoilupuku kun oli -70% alessa. Ja koko on 42!!! Sain just kirpparilla myytyä vaatteita jotka olivat kokoa 56-58...
Mukaan lähti Torstain ulkoilupuku kun oli -70% alessa. Ja koko on 42!!! Sain just kirpparilla myytyä vaatteita jotka olivat kokoa 56-58...
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa