Elämä on ihanaa-ketju
+31
HyeeNa!
BLOCCO
silkkiuikku
Pallokala
Poutapilvi
Tyrannosaurus
laila
laihis
bulleriina
Blondie79
Lovely
pingu70
pirskatti
toukka79
Minnie
Johanna
LauraL
Elämä edessä
Rovatar
anne.heide
Pienimuttapyöreä
eräpena
Tallu
mimio
dunbar
Saranna
tigertytto
MRA123
lisbet
Lyltsy
Sun
35 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Elämä on ihanaa-ketju
Minnie: Ihanan kuulosta!! Sun viesti jotenkin tsemppas tosi paljon. Kiitos! Sain voimaa tähän enen kärvistelyyn kun muistin taas että juuri noinhan se asia on
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Toukka79, hih kiva kuulla!! Se on oikeesti TODELLAKIN sen arvoista. Haluun jakaa tätä mun hyvää oloa koko maailmalle Mutta hei, muistahhan ottaa se ENE tosi vakavissaan ja älä lipsu YHTÄÄN. Tuolta mun aiemmista viesteistä voi lukasta kuinka mulle kävi kun en ehtinyt tarpeeksi kiloja tiputtamaan. Onneks selvisin säikähdyksellä! Nyt saa syyä leikkuun jälkee ihan tarpeeks
Minnie- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011
Minnie: Olenkin lueskellu sun leikkauksen haasteista ja kun ollaan suht samoissa luvuissakin. Mä oon tiukasti pelkillä pusseilla. Hieman olen huolestunut kun ei ole viikossa tippunut kuin 2,5kg..jotenkin odotin enemmän. 3 viikkoa eneä jäljellä, joten jos pudotus hidastuu niin eipä mulla mene kans kuin se 5kg. Eli et sä kyl paljoa ole lipsunut? Toiseksi on jännä kun eihän yksityisellä edes eneillä. Tällä vain tarkoitan sitä että et kyllä saa itseäsi komplikaatioista syyllistää eikä saisi lääkärikään sun syyksi laittaa.
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Itsellä eneily meni niin, ja näin. 8kg vain sain pois.
Ei ollut mitään ongelmia leikkauksessa.
Onhan se tietenkin hyvä, jos saa vedettyä sen kuurin viimeisen tapin takaa. Mutta ei nyt kasvateta kauhua turhaan, entisten päälle. Eipä sitä voi varmaksi sanoa sitä maksan kokoa,ja leikkauksen kulkua.
Täällä on monia, joilla leikkaus edessä, ja peleko persiissä.
Itsellä iski suoranainen kauhu, kun makasin leikkuupöydällä.Suoraan sanottuna, oli hilikulla, etten ottanut ritoloita. Ilmeisesti nukkumatti huomasi sen kauhun, joka silimistäni paistoi, ja antoi sanojensa mukaan voimakkaan kipulääkkeen.
Enkä kerinnyt karkuun.
Yrittäkää olla jämynä ENEllä, mutta, jos lipsuu, niin ei kuitenkaan heitetä kirvestä kaivoon.
Minullekkin lääkäri sanoi, että no, jos ei enempää pudonnut, niin minkäpä sille voi. (ja teroitti puukkonsa entistä terävämmäksi)
Ei ollut mitään ongelmia leikkauksessa.
Onhan se tietenkin hyvä, jos saa vedettyä sen kuurin viimeisen tapin takaa. Mutta ei nyt kasvateta kauhua turhaan, entisten päälle. Eipä sitä voi varmaksi sanoa sitä maksan kokoa,ja leikkauksen kulkua.
Täällä on monia, joilla leikkaus edessä, ja peleko persiissä.
Itsellä iski suoranainen kauhu, kun makasin leikkuupöydällä.Suoraan sanottuna, oli hilikulla, etten ottanut ritoloita. Ilmeisesti nukkumatti huomasi sen kauhun, joka silimistäni paistoi, ja antoi sanojensa mukaan voimakkaan kipulääkkeen.
Enkä kerinnyt karkuun.
Yrittäkää olla jämynä ENEllä, mutta, jos lipsuu, niin ei kuitenkaan heitetä kirvestä kaivoon.
Minullekkin lääkäri sanoi, että no, jos ei enempää pudonnut, niin minkäpä sille voi. (ja teroitti puukkonsa entistä terävämmäksi)
pirskatti- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 02.01.2010
Pirskatti, missään nimessä mun tarkoitus ei ole ollut säikytellä ketään, todellakaan. Jos olet lukenut mun viestejä yhtään niin olet sen varmasti huomannut. Päin vastoin, kaikkia olen tsempannut. Mutta en nyt viitsinyt tännekkään tulla takaisin kirjoittelemaan, että jee kaikki meni hyvin ja pääsin kotiin seuraavana päivänä kun näin ei mennyt?
Mulle lääkäri teki kovin selväksi tuon eneilyn tärkeyden ja sanoi, et hänen on mietittävä ja laitettava viestiä eteen päin, että leikkauskriteereitä tulisi koventaa ehkä entisestään.
En meinannut, että kirvestä kaivoon kannattaisi heittää. Mutta jos saisin tehä kaiken uudelleen niin en lipsuisi YHTÄÄN (enpä juuri yhtään tosin lipsunutkaan). Just esim. luin täältä nyt toisesta keskustelusta, että kun jonkun leikkaus oli keskeytetty maksan koon takia, olisi ollut hengenvaarallista leikata. Hmmh, eli en nyt mielestäni mitenkään turhasta koita ihmisiä vinkata.. Toisten parasta tässä koitan ajatella.
Mutta joo, tämä on elämä on ihanaa -ketju ja ollaan nyt aika pahasti pois raiteiltaan. Pistetään tähän loppuun vaikka, että:
Nyt on yhteensä 7½kg poissa!!!! Leikkuun jälkeen kuudessa päivässä 2½kg..
Mulle lääkäri teki kovin selväksi tuon eneilyn tärkeyden ja sanoi, et hänen on mietittävä ja laitettava viestiä eteen päin, että leikkauskriteereitä tulisi koventaa ehkä entisestään.
En meinannut, että kirvestä kaivoon kannattaisi heittää. Mutta jos saisin tehä kaiken uudelleen niin en lipsuisi YHTÄÄN (enpä juuri yhtään tosin lipsunutkaan). Just esim. luin täältä nyt toisesta keskustelusta, että kun jonkun leikkaus oli keskeytetty maksan koon takia, olisi ollut hengenvaarallista leikata. Hmmh, eli en nyt mielestäni mitenkään turhasta koita ihmisiä vinkata.. Toisten parasta tässä koitan ajatella.
Mutta joo, tämä on elämä on ihanaa -ketju ja ollaan nyt aika pahasti pois raiteiltaan. Pistetään tähän loppuun vaikka, että:
Nyt on yhteensä 7½kg poissa!!!! Leikkuun jälkeen kuudessa päivässä 2½kg..
Mun piti tulla tänne tuulettamaan, kun ostin eilen uudet rintsikat ja rinnanympärys oli kaventunut 15cm viime syksystä! Kuppikoko sama:) En muista milloin olisin niin pieniä rintsikoita ostanut...
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
UPEETA...... onnea pienentyneestä ympärysmitasta.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Hyvä Dunbar!
Aika taitavasti on lähtenyt ympärysmitasta, mutta ei kuppikoosta!!!!!
Aika taitavasti on lähtenyt ympärysmitasta, mutta ei kuppikoosta!!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
;D Minulta taasen alkaa housut tippumaan jalasta..paidat lekuaa päällä.Ennen paidat olivat napaan asti,nyt roikkuu puolessa välissä reittä.
Pikkareita lähti roskiin kun käveleessä illalla paituli päällä housut tipahtivat kirjaimellisesti alas.
Legginsit nousee kohta kainaloon
Pikkareita lähti roskiin kun käveleessä illalla paituli päällä housut tipahtivat kirjaimellisesti alas.
Legginsit nousee kohta kainaloon
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Kuvasta päätellen vuosiakin on lähteny huimasti
Hyvä Sinä
Hyvä Sinä
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Rovatar näytät upealta! Laihtuessa pitää ostaa vaan sellaisia housuja joissa on vyön lenkit. Kannattaa mennä vähillä vaatteilla ja kierrättää leikattujen/laihtuneiden/lihoneiden kaverien kanssa.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Olen kärvistellyt vanhoilla vaatteilla pitkään, enkä raskinut ostaa mitään uutta, kun "kohta kuitenkin laihdun". Nyt meni viimeiset farkut rikki, ja viimeisistä hyvistä liiveistä tuli kaari ulos, eli kävin shoppailemassa. Vuosien etsimisen jälkeen löysin nätin ja itseni näköisen kevättakin, ja ostin sen, vaikka se tuntuikin vähän turhuudelta. Lisäksi ostin uudet farkut, topin ja rintaliivit. Lisäksi värjäsin vielä hiukset.
Kerrankin on sellainen olo, että ei hävetä kulkea ihmisten ilmoilla, en näytä ihan ryysyläiseltä
Kerrankin on sellainen olo, että ei hävetä kulkea ihmisten ilmoilla, en näytä ihan ryysyläiseltä
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Ihana kuulla, että teillä alkaa vaatteet käymään jo isoksi!! Mahtavaa likat, jatkakaa samaan malliin!!
Elämä on niin super ihanaa kyllä! Tänään sain tikit pois (ihana vapaus!), aurinko paistaa ja sain ns ylennyksen töissä. Olo on mahtava, mikään ei enää vois olla paremmin.
Elämä on niin super ihanaa kyllä! Tänään sain tikit pois (ihana vapaus!), aurinko paistaa ja sain ns ylennyksen töissä. Olo on mahtava, mikään ei enää vois olla paremmin.
Kuinka kivaa olikaan pyöräillä raikkaassa keväisessä aamussa. On enää muisto vain, että polviin sattuu jo puolen kilometrin jälkeen.. Kävin reilun 12 kilsan lenkin Pikkuhiljaa kilometrit lisääntyy..
Tallu- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 25.02.2011
Olen normaalipainoinen...JEE!!!
BMI 23,6!!!
Töissä tosi rankkaa, mutta nautin keväästä ja omasta onnistumisestani niin paljon, että en voi olla kuin onnellinen!
1,5 kuukauden välein saan ostaa aina tuumakokoa pienemmät farkut.
Onlyn vakkari-asiakas siis...
Jos jotain "huonoa" pitäisi keksiä laihtumisesta, on se, että nahka tuntuu olevan 5 numeroa liian iso...spandexilla sen saa "kursittua" kasaan!
BMI 23,6!!!
Töissä tosi rankkaa, mutta nautin keväästä ja omasta onnistumisestani niin paljon, että en voi olla kuin onnellinen!
1,5 kuukauden välein saan ostaa aina tuumakokoa pienemmät farkut.
Onlyn vakkari-asiakas siis...
Jos jotain "huonoa" pitäisi keksiä laihtumisesta, on se, että nahka tuntuu olevan 5 numeroa liian iso...spandexilla sen saa "kursittua" kasaan!
Blondie79- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 21.06.2010
Aijoo...yks asia unohtui mainita...
Ostin kevät-takin kokoa 32!!!
Ja sitäkin piti pienentää vyötäröltä!
Ostin kevät-takin kokoa 32!!!
Ja sitäkin piti pienentää vyötäröltä!
Blondie79- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 21.06.2010
Onneksi olkoon Blondie79! Varmasti hieno tunne...
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Onnea Blondie79. Aivan mahtavaa...Jipiiii onnistumiselle.
Perässä tullaan.
Kokeilin tänään pikkumustaa päälleni,viimeksi mennyt kesällä 2003.
Helposti hujahti ...nyt kyllä odottelee kesää ja lämmintä jotta saa taas kulkea se päällä.
Muutaman päivän sisällä lähtenyt useita puseroita vaatekaapista ja joutunut lisää ostamaan kun kaikki roikkuu päällä.
H&M:llä oli ihana läpikuultava pitkä kesämekko..maanatai kun koittaa niin tämä nainen noutaa sen omakseen
Perässä tullaan.
Kokeilin tänään pikkumustaa päälleni,viimeksi mennyt kesällä 2003.
Helposti hujahti ...nyt kyllä odottelee kesää ja lämmintä jotta saa taas kulkea se päällä.
Muutaman päivän sisällä lähtenyt useita puseroita vaatekaapista ja joutunut lisää ostamaan kun kaikki roikkuu päällä.
H&M:llä oli ihana läpikuultava pitkä kesämekko..maanatai kun koittaa niin tämä nainen noutaa sen omakseen
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Ostin tänään "tavallisen ihmisen" osastolta farkut kokoa 42!!
Jessus mikä fiilis
Enpä muista koska olisin aiemmin....
Jessus mikä fiilis
Enpä muista koska olisin aiemmin....
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Kävin tänään koirien kanssa lenkillä. Sain jonkinlaisen mielenhäiriön ja päätin yrittää juosta (siis sellaista pappahölkkää, mutta kuitenkin). 6km lenkistä "juoksin" noin 1,5 km. En muista, koska viimeksi olen edes uskaltanut yrittää jotain tuollaista!!!
Tuntui käsittämättömän hienolta, eikä polvikaan huutanut hoosiannaa
Elämä on todellakin ihanaa!
Tuntui käsittämättömän hienolta, eikä polvikaan huutanut hoosiannaa
Elämä on todellakin ihanaa!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Yhdyn edellisiin mielipiteisiin!
Näin 5:n päivän vanhan pikkumasun omistajana tajuan, että tosi osuvan nimimerkin olin osannut silloin muinoin valita! Fiilikset on juuri sellaiset, lisäyksenä vielä Ihana elämä edessä!![b]
Näin 5:n päivän vanhan pikkumasun omistajana tajuan, että tosi osuvan nimimerkin olin osannut silloin muinoin valita! Fiilikset on juuri sellaiset, lisäyksenä vielä Ihana elämä edessä!![b]
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tänään on lähtö reissuun. Laivalla Tukholmaan ja sieltä autolla Espanjaan. Sekavat tunteet ollut ennen lähtöä, mutta nyt alkaa olla sellainen tunne, että elämä (ja reissu) on ihanaa! "Nähdään" taas reilun kolmen viikon päästä ja oikein ihanaa kesää kaikille!
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Hyvää matkaa
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Oi, Ihanaa matkaa SUN!
laihis- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 30.09.2010
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 2 / 3