oletteko löytäneet jostakin tukevia/muotoilevia alusasuja?
+10
Sun
lootus75
Ann
Kimby
Rovatar
Möhköfantti
Lyltsy
spn
Justiinatar
Pampula
14 posters
Sivu 1 / 1
oletteko löytäneet jostakin tukevia/muotoilevia alusasuja?
Nyt kun paino on alkanut tippumaan niin ihokin alkanut löystymään uhkaavasti. Katselin YouTubesta videota eräästä miehestä joka sai vatsansa kivasti kasaan topilla jossa ekstra-tukeva ja kiristävä vatsaosa. Sellaista vastaavaa olen yrittänyt etsiä itsekin, mutta tuloksetta. Olisiko kellään vinkkiä mistä sellaisia voisi löytää? Tai muita HYVIÄ ja oikeasti muotoilevia alusvaatteita?
Pampula- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 09.08.2010
Kelpais..
tännekin tieto mistä saisi sellaisia. Paljon ei ole vielä paino tippunut, mutta vattanahka hankaa jo ikävästi. Korkeat ja tukevat alushousut vois auttaa asiassa
Justiinatar- Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 47
Registration date : 07.01.2011
Vs: oletteko löytäneet jostakin tukevia/muotoilevia alusasuja?
Onnittelut upeasta suorituksestasi , näin aluksi.
Valitettavasti mulla ei oo sulle vastausta, mutta jatkan tähän lisä kyssärillä, jota juuri tänään ihmettelin; mistä olette löytäneet jo ennen leikkausta alusvaatteita, joissa kehtaa riisuutua miehen edessä, mulla kun ei , herra isä, ole ollut tarvetta tähän kohta 9 VUOTEEN ja nyt alkaa olla toiveita ?
Valitettavasti mulla ei oo sulle vastausta, mutta jatkan tähän lisä kyssärillä, jota juuri tänään ihmettelin; mistä olette löytäneet jo ennen leikkausta alusvaatteita, joissa kehtaa riisuutua miehen edessä, mulla kun ei , herra isä, ole ollut tarvetta tähän kohta 9 VUOTEEN ja nyt alkaa olla toiveita ?
spn- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 51
Registration date : 30.01.2011
Lindexillä ja Kapp Ahlissa on ihan kohtuullisen sieviä alusvaatteita isompiakin kokoja. Ja esim. Itiksen Funky ladystä sai kauniita alusvaatteita, ei niin halvalla, ainakin sellainen BMI 40-koossa(52).
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Noh, oma vaatekoko mulla on 56 (eli mikään ei näytä hyvältä, mutta mielummin ees vaatekappale on sievä jos ite ei ), mutta kiitos vinkeistä, Lindexin olemassa oloa ees muistanut.
spn- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 51
Registration date : 30.01.2011
mä ainahi käyttäny mirialen pikkareita ja rintsikoita.Musta ihan kivoi ja nättejäki
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Kappahlista olen minäkin ihan hyvin saanut alkkareita.Ja Mirialelta.
Ennen kun tuossa Haaparannalla oli Elloksen ja Halensin poistomyymälä niin sieltä sai tosi hyvin.
Olisi kiva saada kyllä pinkkejä naisellisia...(mun lempiväri) ja sitten muuten ostan kun on sopivissa mitoissa.
Liivien kanssa on ongelmaa enemmän.Inhoan sellasia paksuja hankautuvia ja saumallisia.Niissä ei voi olla kun puristaa joka puolen.Yhteen aikaan pidin hyvin istuvaa ihoa myötäilevää toppia jossa samassa tukeva liiviosa.
On hyvä tietää että liivikokokin pienenee laihtumisen myötä.
Mielellään vaihtaisin nämä puolet pienempiin.
Ennen kun tuossa Haaparannalla oli Elloksen ja Halensin poistomyymälä niin sieltä sai tosi hyvin.
Olisi kiva saada kyllä pinkkejä naisellisia...(mun lempiväri) ja sitten muuten ostan kun on sopivissa mitoissa.
Liivien kanssa on ongelmaa enemmän.Inhoan sellasia paksuja hankautuvia ja saumallisia.Niissä ei voi olla kun puristaa joka puolen.Yhteen aikaan pidin hyvin istuvaa ihoa myötäilevää toppia jossa samassa tukeva liiviosa.
On hyvä tietää että liivikokokin pienenee laihtumisen myötä.
Mielellään vaihtaisin nämä puolet pienempiin.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Ihanaa Kimby! Kiitos tuhannesti linkistä!
Juuri tuollaisia tarkoitin! Laitoin heti tilauksen menemään ja nyt jään innolla odottamaan postia rapakon takaa. Tilasin compression-paidan ja parit "legginsit" (control pantliner).
Juuri tuollaisia tarkoitin! Laitoin heti tilauksen menemään ja nyt jään innolla odottamaan postia rapakon takaa. Tilasin compression-paidan ja parit "legginsit" (control pantliner).
Pampula- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 09.08.2010
http://shop.change.com/fi/erikoistuotteet/shape-it/
Ostin tuollaisen bodyn tämän hetkisen tilanteen hätäavuksi, ei siis mikään kureliivi, mutta tasoittaa kivasti roikkuvia vatsanahkoja/-makkaroita. Varmaankin aika vastaava kuin Spanx-alusasut. Tosin niitä ei Suomesta saa vaan joutuu sitten tilamaan ulkomaisista nettikaupoista esim. http://www.mytights.com/eu/brand/spanx.html. Onko kukaan Spanxsejä kokeillut?
Funky Lady on täälläkin lemppari alusvaateliike. Sieltä saa esim. Prima Donnan rintaliivejä http://www.primadonna.eu/, jotka ovat vertaansa vailla (kauniit ja tukevat) ja kokojakin hyvin tarjolla. Muutenkin liikkeessä loistava, ammattimainen palvelu (olen itse käynyt lähinnä Iso Omenan myymälässä)
Ostin tuollaisen bodyn tämän hetkisen tilanteen hätäavuksi, ei siis mikään kureliivi, mutta tasoittaa kivasti roikkuvia vatsanahkoja/-makkaroita. Varmaankin aika vastaava kuin Spanx-alusasut. Tosin niitä ei Suomesta saa vaan joutuu sitten tilamaan ulkomaisista nettikaupoista esim. http://www.mytights.com/eu/brand/spanx.html. Onko kukaan Spanxsejä kokeillut?
Funky Lady on täälläkin lemppari alusvaateliike. Sieltä saa esim. Prima Donnan rintaliivejä http://www.primadonna.eu/, jotka ovat vertaansa vailla (kauniit ja tukevat) ja kokojakin hyvin tarjolla. Muutenkin liikkeessä loistava, ammattimainen palvelu (olen itse käynyt lähinnä Iso Omenan myymälässä)
Ann- Viestien lukumäärä : 94
Registration date : 02.08.2010
itsekin käytin mirealen alusasuja joista tykkärisin, nyt ne vain käyneet isoiksi ja joudun heittämään pois.
lootus75- Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008
Huomasin että mirealle:lla on uusi sensuality mallisto jossa edullinen tarjous, sisältää korsetin, pikkarit ja sukkanauhat 7,90€ + stayup sukat 7,90€ + postikulut 2,90€ = 18,70€ koko systeemi. Aika edullinen mielestäni ja kokoja löytyy ihan kivasti.
lootus75- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 21.09.2008
Minä olen ihan normi liiviliikkeestä löytänyt niin korseletteja kuin tukihousujakin lahkeella ja ilman. Muitakin tukijuttuja olen siellä nähnyt, mutta nuo ovat ainoat joita olen ostanut.
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Moi!
Viime viikolla ostin kappAhlista kivan muotoilevan ja tosi topakan paidan ja korkeavyötäröiset housut.
Tuntuvat hyviltä päällä.
Aloittelija
Viime viikolla ostin kappAhlista kivan muotoilevan ja tosi topakan paidan ja korkeavyötäröiset housut.
Tuntuvat hyviltä päällä.
Aloittelija
Aloittelija- Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 29.07.2010
http://www.ellos.fi/dv/30-Alus--uima-asut-Moutoilevatalusvaatteet/SecretSolutions/_/N-fvkZ1z12ny5Z1z141xe?Nr=294365
Nyt jos jollaki on tarvetta muotoilevalle alusasulle niin tuolta lähtee halvalla!
Nyt jos jollaki on tarvetta muotoilevalle alusasulle niin tuolta lähtee halvalla!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
kaverini kaipaili tuollaisia ja löysikin seppälästä sellaisen toppityylisen, joka siis oli tarkoitus hieman muotoilla. (kun oli ostamassa kokomekkoa) Jaeikös se ostos-tv:kin myy jotakin....
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 04.10.2011
kaverini kaipaili tuollaisia ja löysikin seppälästä sellaisen toppityylisen, joka siis oli tarkoitus hieman muotoilla. (kun oli ostamassa kokomekkoa) Jaeikös se ostos-tv:kin myy jotakin....
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 04.10.2011
Anttilasta löytyi, mutta oli hinnakkaat yli 30€. Toisaalta taas ainakin Elloksen uikkarit löystyi 1 käyttökerralla kelvottomiksi, joten tiedä sitten voiko halvalla saada hyvää.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Similar topics
» KYMYSYS LEIKATUILLE
» Oletteko tulossa tapaamiseen Kokkolassa?
» Oletteko kertoneet tulevasta leikkauksestanne monelle?
» Oletteko tulossa tapaamiseen Kokkolassa?
» Oletteko kertoneet tulevasta leikkauksestanne monelle?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa