Tupsukka tulee porukkaan mukaan
+7
anne.heide
tigertytto
Poutapilvi
MRA123
Elämä edessä
eräpena
Tupsukka
11 posters
Sivu 1 / 1
Tupsukka tulee porukkaan mukaan
Syntyessäni olin jo nelikiloinen pötikkä ja ekaluokan jälkeen painoni alkoi nousta. Tokaluokalta jo kannoin kotiin lappua, lapsenne on ylipainoinen, paino 33kg, pituus 128cm, masensi. Olin koulukiusattu, läski. Sisu kasvoi ja kasvatti luonnetta, mutta itsekuri ei ole syömisen suhteen pitänyt. Laihdutusta ja aina pudotettu paino on tullut pian takaisin. Vuonna 2007 laihdutin viimeksi 30kg ja sitten sairastuin ja läskiksi meni taas hyvä yritys. Ja ei muuta kuin taas aloittaa alusta. Tuntuu, että lihoo jo siitä kun näkee ruokaa ja toiset ovat niin läpipaskoja, etteivät liho sitten millään. Niin me olemme erilaisia.
Olen nyt vuoden alusta eneillyt kolme viikkoa ja painoa on nuilla litkuilla tippunut 10kg ja leikkaus olisi 7.2.2011. Välillä on saanut juotua jopa kolme pussia päivässä ja lisänä olen syönyt kasviksia. Ruokahalu on mennyt kun vain näkeekin tuon litkukupin.Eipä ole ennen tarvinnut väkisellä syödä.
Bmi nyt 42.
Olen syksystä asti lukenut viestejänne ja kannustuksianne toisianne kohtaan. Täällä tuntuu olevan lämmin ja kannustava ilmapiiri, joten uskaltauduin mukaan porukkaan. Tämä olisi samalla vertaistukiryhmä tällä vaikealla tiellä. Ihana lukea mahtavia onnistumiskertomuksia. Minulla ei ole mitään hävittävää tässä hommassa,sillä mikäli meinaan nähdä lastenlapseni varttuvan ja säilyttää jäljellä olevan terveyteni niin leikkaus on se ainoa ja viimeinen vaihtoehto/ mahdollisuus laihtua.
Olen nyt vuoden alusta eneillyt kolme viikkoa ja painoa on nuilla litkuilla tippunut 10kg ja leikkaus olisi 7.2.2011. Välillä on saanut juotua jopa kolme pussia päivässä ja lisänä olen syönyt kasviksia. Ruokahalu on mennyt kun vain näkeekin tuon litkukupin.Eipä ole ennen tarvinnut väkisellä syödä.
Bmi nyt 42.
Olen syksystä asti lukenut viestejänne ja kannustuksianne toisianne kohtaan. Täällä tuntuu olevan lämmin ja kannustava ilmapiiri, joten uskaltauduin mukaan porukkaan. Tämä olisi samalla vertaistukiryhmä tällä vaikealla tiellä. Ihana lukea mahtavia onnistumiskertomuksia. Minulla ei ole mitään hävittävää tässä hommassa,sillä mikäli meinaan nähdä lastenlapseni varttuvan ja säilyttää jäljellä olevan terveyteni niin leikkaus on se ainoa ja viimeinen vaihtoehto/ mahdollisuus laihtua.
Tupsukka- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011
Vs: Tupsukka tulee porukkaan mukaan
Tervetuloa samanhenkisten seuraan. Kuka meitä paremmin ymmärtää ku saman läpikäyneet. Leikkausta odottelen.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tervetuloa Tupsukka!
Kirjoitit ihan niinkuin miun suulla sanottuna!
Kirjoitit ihan niinkuin miun suulla sanottuna!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Lämpimästi Tervetuloa !
Täällä on hyvä henki ja asiasta tietäviä on paljon, vaikka saman "operaation"
käytännöissä on paljonkin eroa. Koukussa ollaan !
Täällä on hyvä henki ja asiasta tietäviä on paljon, vaikka saman "operaation"
käytännöissä on paljonkin eroa. Koukussa ollaan !
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Tervetuloa mukaan! Sullahan on leikkaus jo ihan kulman takana! Missä sut leikataan?
Hyvä palsta tämä on ja antaa paljon tietoa ja tukea.
Hyvä palsta tämä on ja antaa paljon tietoa ja tukea.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Tervetuloa Tupsukka joukkoomme
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tervetuloa mukaan tupsukka hyvin samalta kuulosti tarinasi kun omanikin,täällä on huippua porukkaa ja ekaa kertaa elämässäni mäkin uskallan puhua asiasta,täällä kun on kaikki samasta ongelmasta kamppailevia,läskistä!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Kiva kun tupsukka uskaltauduit kirjottelemaan tänne.
tervetuloa pienenevään joukkoomme.
onnea eneilyyn. hienosti olet painoa saanut jo pois.
tervetuloa pienenevään joukkoomme.
onnea eneilyyn. hienosti olet painoa saanut jo pois.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
Tervetuloa mukaan!
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Mahtavia painonpudotuksia teillä ja onnistumisen kokemuksia. Eneillyt olen 3.1.2011 alkaen ja paino tippuu. Nyt lähtenyt 12kg ja leikkaus olisi tuolloin 7.2. 2011 Oys:ssa. Jännittä ja pakon edessä on nyt laihdutettu noiden juomien turvin.
Viime yönä söin unissani kalaa ja se tuntui painajaiselta, nyt siis taas ratkesin ja aamulla tuli onnistumisen kokemus, se olikin vain unta. Tekee vaan kovasti mieli kalaa.Kasviksia saisi lisänä ottaa, mutta tulee niin kanimainen olo, ettei oikein huvita.
Leikkaus jännittää ja se miten jatkosta selviää. Olen eloisa, nopean sorttinen ihminen, malttaisin vaan syödä hitaasti ja vähän kerrallaan ja ajan kanssa. Taitaa elämä olla jatkossa yhtä syömistä vai miltä teistä muista tuntuu. Onko haaveeni saada 20kg pois painostani heinäkuun alkuun mennessä, vai onko se ihan utopiaa? Kertokaa , kiitos.
Viime yönä söin unissani kalaa ja se tuntui painajaiselta, nyt siis taas ratkesin ja aamulla tuli onnistumisen kokemus, se olikin vain unta. Tekee vaan kovasti mieli kalaa.Kasviksia saisi lisänä ottaa, mutta tulee niin kanimainen olo, ettei oikein huvita.
Leikkaus jännittää ja se miten jatkosta selviää. Olen eloisa, nopean sorttinen ihminen, malttaisin vaan syödä hitaasti ja vähän kerrallaan ja ajan kanssa. Taitaa elämä olla jatkossa yhtä syömistä vai miltä teistä muista tuntuu. Onko haaveeni saada 20kg pois painostani heinäkuun alkuun mennessä, vai onko se ihan utopiaa? Kertokaa , kiitos.
Tupsukka- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011
20 kg 4 kk on kyllä realistinen tavoite, jos katsot mitä syöt leikkauksen jälkeen. Eli ei suklaata ja herkkuja Muistat myös syödä reippaasti eikä liian vähän ja juoda tarpeeksi.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Tervetuloa mukaan Tupsukka!!
Anna- Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 39
Registration date : 21.01.2011
Tervetuloa minunkin puolesta!
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010