Oletteko kertoneet työkavereille?
+9
ritu
Megamisu
pingu70
sannikaarina
heiduska72
Maria
Luisfigo
Lyltsy
Sarppa
13 posters
Oletteko kertoneet työkavereille?
Tulipa vain mieleeni, kun työpaikallani olemme aina samaan aikaan ruokataoilla ja kahvitauoilla ja syömme siis kaikki samassa tilassa, niin kaikki varmaan ihmettelee uutta menyytä..
Oliskos vinkkejä millä kuitata?
Myös ENEily mietityttää, kun olen niin monesti pudottanut painoa ja jos olen siitä jollekin maininnut ja on ollut sitten joskus tarjolla kakkua jonkun juhlan kunniakasi ja jos olen silloin piene palan ottanut, niin "ai, etkö sä enää ookkaan laihiksella?" En jaksaisi selitellä jos ja kun huomaavat mun taas keventävän..
Tulipas sekavaa sepustusta, mut jos joku vaikka sais langan päästä kiinni mitä tarkoitan
Joo, ja tiedän, eihän mun TARVITSE kellekään mitään selitellä, mut kertokaas omia kokemuksianne.
Oliskos vinkkejä millä kuitata?
Myös ENEily mietityttää, kun olen niin monesti pudottanut painoa ja jos olen siitä jollekin maininnut ja on ollut sitten joskus tarjolla kakkua jonkun juhlan kunniakasi ja jos olen silloin piene palan ottanut, niin "ai, etkö sä enää ookkaan laihiksella?" En jaksaisi selitellä jos ja kun huomaavat mun taas keventävän..
Tulipas sekavaa sepustusta, mut jos joku vaikka sais langan päästä kiinni mitä tarkoitan
Joo, ja tiedän, eihän mun TARVITSE kellekään mitään selitellä, mut kertokaas omia kokemuksianne.
Sarppa- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 16.01.2011
Vs: Oletteko kertoneet työkavereille?
Tuossa on puolensa, että kertooko. Mä olen kertonut muutamalle läheiselle työkaverille, jos ja kun on tullut puheeksi mun vähäinen ruokailu. Vaikkei asia ole toisaalta mikään salaisuuskaan. Ja aina voi kuitata että on dietillä ja yrittää syödä vähemmän. On kyllä aika ärsyttävää että usein lihavien laihdutusyritykset on kaikkien "yhteisen kyttäyksen" asia.
Mä myös otan yleensä vähän enemmän kuin sitten lopulta syön, nykyään siis ei kukaan varmaan huomaa. Ja jälkkärin otan mukaan. Leipää tms. lisukkeita en koskaan ota. Eihän se jättäminen ole kovin järkevää, mutta toisaalta kun maksaa lounaasta täyden hinnan niin niinkin voi tehdä.
Jos taas kertoo jollekin, niin sitten on se riski että ne kyselee että paljonko on pudonnut. Se voi olla hermoja raastavaa jos on niitä viikkoja kun ei itsekään haluaisi stressata asiasta.
Kyllä mä myös kahvitauoilla otan jos on jotain tarjolla, mutta vaan yhden joulupiparin, snadin palan kakkua tms. luokkaa. Ihan absolutistiksi mä en siis ole heittäytynyt, vaikka alussa voi olla pakko kun makea tekee niin pahan olon.
Paksunahkaisutta toivottaen!
Mä myös otan yleensä vähän enemmän kuin sitten lopulta syön, nykyään siis ei kukaan varmaan huomaa. Ja jälkkärin otan mukaan. Leipää tms. lisukkeita en koskaan ota. Eihän se jättäminen ole kovin järkevää, mutta toisaalta kun maksaa lounaasta täyden hinnan niin niinkin voi tehdä.
Jos taas kertoo jollekin, niin sitten on se riski että ne kyselee että paljonko on pudonnut. Se voi olla hermoja raastavaa jos on niitä viikkoja kun ei itsekään haluaisi stressata asiasta.
Kyllä mä myös kahvitauoilla otan jos on jotain tarjolla, mutta vaan yhden joulupiparin, snadin palan kakkua tms. luokkaa. Ihan absolutistiksi mä en siis ole heittäytynyt, vaikka alussa voi olla pakko kun makea tekee niin pahan olon.
Paksunahkaisutta toivottaen!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Mulla asiasta tietää pari duunikaveria ja muut että rajoitan TIUKASTI syömist'- no sitähän sekin on! Ne kateellisimmat ovat juuri niitä ,,ilonpilaajia,, monesti heilläkin on paino-ongelma, ei kenties vielä paha, mutta koettavat vähätellä muiden yrityksiä. jotkut taas on ihan aidosti iloisia painonpudotuksestani ja toivon kaikkien ymmärtävän,että ei leikkaus sinällään sitä painoa alenna vaan se on nyt elinikäinen projekti, kyllä paino nousee jos ei elämäntapojaan muta ja sitähän ne tilastotkin ovat kovasti näyttäneet. Koko ihmiskeho ja miei pitää muuttaa uuteen terveellisempään suuntaan. Liikuntaakin pitää lisätä, mutta mä en vielä oikein jaksa ja pysty liikkumaan muiden liikuntaelinjuttujen vuoksi. 64kg mennyt alas, vaikeaa on ollut,mutta elintavat ainakin olen saanut pysyvästi muutettua ja ei varmaan kaikille kannata kertöa leikkauksesta,kun kääntävät asian vielä niin, että niiden rahoillakin sen olet tehnyt!!!Mut leikattiin kunnallisesti, palvelu ollut hyvää,mutta niinkuin aina, ei aina kaikki mene niinkuin haaveilee, mulla ollut paljon, paljon mutkia matkassa, nyt reipas vuosi leikkauksesta, niin pahat olot vieläkin palailee...mutta laihduttu on, ilman painonpudotusta en kenties enää olisi tässä!
Luisfigo- Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 01.11.2009
No, mä olen täällä oikeestaan kaikille kertonut, tai, mies on sen aina höläyttänyt suustaan Joten ei siinä paljoa auta jos en kerro yhdelle kun kaikki täällä toisensa tuntee. Ja pakko sanoa, painoa reposteltiin leikkaukseen asti ja nyt sitten saan kylmää tuijotusta kun paino on oikeasti tippunut, ei enään puhuta mitään painosta ja vielä vähemmän minulle puhutaan. Eli tällainenkin voi olla reaktio..
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Minä hölmö olen kertonut kaikille, myös työssä. Sairis loppui ja olen menossa töihin,
kaikki varmaan odotta että se Heiduska on nyt sit laihtunut paljon jne.
Mutta kuinkas kävikään ei se paino ole tippunut kuin 3-4kg leikkausesta
joka oli 17.12
Mä varmaan menetän katu-uskottavuuteni sen takia etten tajunnut pitää
suutani kiinni... kiukuttaa, miks mä en onnistu tässä hommassa???
kaikki varmaan odotta että se Heiduska on nyt sit laihtunut paljon jne.
Mutta kuinkas kävikään ei se paino ole tippunut kuin 3-4kg leikkausesta
joka oli 17.12
Mä varmaan menetän katu-uskottavuuteni sen takia etten tajunnut pitää
suutani kiinni... kiukuttaa, miks mä en onnistu tässä hommassa???
heiduska72- Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 52
Registration date : 12.11.2010
Puolesta kilosta kiloon viikossa on ihan normaali sopiva tahti, ja me ollaan kukin yksilöitä. Aika on tässä projektissa meidän puolellamme, kesään mennessä sunkin painos on laskenut kutakuinkin varmasti 15 kiloa ja ens jouluna oot jo aivan eri näköinen ihminen.
Yritä ottaa rauhallisesti ja stressaamatta. Hiljaa hyvä tulee Enen laihtumistahtiin ei tässä ole tarkoituskaan päästä, että pysymme terveenä.
Pitkämielisyyttä siis Heiduska72!
Yritä ottaa rauhallisesti ja stressaamatta. Hiljaa hyvä tulee Enen laihtumistahtiin ei tässä ole tarkoituskaan päästä, että pysymme terveenä.
Pitkämielisyyttä siis Heiduska72!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Mä en ole kertonut yhdellekään työkaverille, lounaalla käydään edelleenkin silloin tällöin, eikä kukaan ole kommentoinut kertaakaan mun syömisiä. Turhaan jännitin etukäteen.
Meillä on muutenkin tällä hetkellä joku ihme karppaus-buumi töissä, että taidan mennä siinä sivussa omineni.
Ainoastaan mun työnantaja tietää asian todellisen laidan, oli helpompi jäädä sairaslomalle, kun kerroin.
Meillä on muutenkin tällä hetkellä joku ihme karppaus-buumi töissä, että taidan mennä siinä sivussa omineni.
Ainoastaan mun työnantaja tietää asian todellisen laidan, oli helpompi jäädä sairaslomalle, kun kerroin.
sannikaarina- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 15.08.2010
minä kerroin ihan lähimmille työkavereille leikkaukseen menosta.
mulla on aina eväät töissä, eikä kukaan ihmettele mitään.
ainoastaan pomo ( leikkisästi) nauraa mun pienille kipoille.
siis siks kun niitä on monta aamulla kun menen töihin. 4 ja hedelmä päälle.
minä otan tarjottavia jos mieli tekee. yleensä mulla on jotain itsellä varattuna iltapäivä kahvin kans. esim 50 g lasten rahka, mandariini tai jotain.
mulla on aina eväät töissä, eikä kukaan ihmettele mitään.
ainoastaan pomo ( leikkisästi) nauraa mun pienille kipoille.
siis siks kun niitä on monta aamulla kun menen töihin. 4 ja hedelmä päälle.
minä otan tarjottavia jos mieli tekee. yleensä mulla on jotain itsellä varattuna iltapäivä kahvin kans. esim 50 g lasten rahka, mandariini tai jotain.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
Yks työkaveri tietää todellisen syyn. Muut tietävät että olen leikkaukseen menossa ja olenkin vain tokaissut että pitää saada painoa alas ennen leikkuria. Kukaan ei ole kysellyt tai ihmetellyt syytä siihen.
Naureskelevat vaan jos ravistelen nutrimukia. Onnistuin nimittäin tässä viimeviikolla kastelemaan ruokatilan nutrilet roiskeilla
Naureskelevat vaan jos ravistelen nutrimukia. Onnistuin nimittäin tässä viimeviikolla kastelemaan ruokatilan nutrilet roiskeilla
Megamisu- Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 23.11.2010
Sama kait se on kertooko tai onko kertomatta ja sama mitä se naapurille kuuluu mitä suustaan alas työntää sehän on jokaisen oma asiansa syökö vai säästääkö ja jos joku kyselee miksi noin syöt niin sanoo sille että piruakos se minunelämäni sinulle kuuluu niin eivät uudelleen kysele.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Joo, on se kumma kun erehtyy kertomaan jollekin yrittävänsä pudottaa painoa ja mainitsee vielä, että ihan vain näin meidän kesken. Syntymäpäivilläkin kerran kun sain taiteiltua kakun palan lautaselle niin "ystävä" kailottaa kaukaa huoneen toiselta puolelta, "sarppa hei, ooksää paljonki saanut jo painoas tiputettua?" -maistuipa muuten oikein hyvältä sekin pala.
Sarppa- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 16.01.2011
Mä oon sairaslomalla ja pomo ja yks hoitaja tietää mun leikkauksen syyn. Kovasti utelivat ennen leikkausta, mutta sanoin vain, että mahaa leikataan. Nyt mulla on pohdinnassa kun palaan töihin, et kerronko todellisen syyn vai en... En jaksais painonpudotus uteluita, mutta toisaalta tiedän et vahtivat mua kuin haukka.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Minä olen samalla linjalla heiduskan kanssa. Olen kertonut kaikille kaikki, koska haluan viedä juoruilijoilta sen ilon, että saavat pähkäillä ja kertoa omia olettamuksiaan korvasta korvaan. Tämän olen oppinut työpaikalla kantapään kautta. Mutta on siitä hyötyäkin= olen saanut tietoa helikobakteerin karkoittamiseksi. Juon Molkosania, syön emäksisiä ruoka-aineita, jotta se sittiäinen ei viihtyisi niin hyvin vatsassani. Tällä hetkellä pelkään, että lääkäri ensi kuussa kertoo, että leikkaus taas siirtyy sen vuoksi. Kuulemma 3 kuuria annetaan ja sen jälkeen odotetaan puoli vuotta, jonka jälkeen voi aloittaa uuden häätämisoperaation!! Eikä kaikilla lähde pois ollenkaan! KÄÄK!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Elämä edessä, kamalaa puhetta, olet mun mielestä jo muutenkin saanut ton helicon takia kestää ihan tarpeeks (leikkausaika venynyt ja venynyt) et meni kyl kylmät väreet selkää pitkin kun luin...
Toivon todellakin että pöpö olis poissa
Toivon todellakin että pöpö olis poissa
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Registration date : 29.09.2009
Elämä edessä- tsemppiä sulle! Meillä työpaikan juorut ovat jo julkaiseet mun olevan polvileikkauksessa. Ikinä en ole polvesta puhunut ja niissä ei ole mitään vikaa...
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Elämä edessä toivotaan todella, ett helico ottaa susta eron ja muuttaa muualle asustamaan.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Kyllä tänään totesin kun sairauslomalta töihin menin, että oli hyvä kun kerroin
työkavereille leikkauksesta. Eivät enempiä kyselleet poissaolostani, mutta olivat iloisia kun jälleen olen töissä.
työkavereille leikkauksesta. Eivät enempiä kyselleet poissaolostani, mutta olivat iloisia kun jälleen olen töissä.
heiduska72- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 12.11.2010
Similar topics
» Oletteko kertoneet tulevasta leikkauksestanne monelle?
» KYMYSYS LEIKATUILLE
» Oletteko tulossa tapaamiseen Kokkolassa?
» OLETTEKO SYONEET LIIKAA LEIKAUKSEN JALKEEN?
» KYMYSYS LEIKATUILLE
» Oletteko tulossa tapaamiseen Kokkolassa?
» OLETTEKO SYONEET LIIKAA LEIKAUKSEN JALKEEN?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa