Eneily etenee
+26
Hiplakka
BLOCCO
Anna
Tupsukka
Maryannele08
Maria
Sarsura
Zaidak
Gilraen84
peikkomuori
tigertytto
MRA123
Amanda
anne.heide
heiduska72
Megamisu
Piitu
Poutapilvi
Adele
joku80
Lovely
eräpena
Matias
dooris
Möhköfantti
Rovatar
30 posters
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Eneily etenee
Hei Tupsukka,
kyllä sinä voit syödä ennen leikkausta oikeaa ruokaa.
Viineinen viikkohan pitäisi ollakin kevennetyllä, oliko se
nyt kolme pussia ja yksi ateria päivässä. Jos joku muistaa
paremmin niin kertokaa.
Tsemppiä leikkaukseen!!!
kyllä sinä voit syödä ennen leikkausta oikeaa ruokaa.
Viineinen viikkohan pitäisi ollakin kevennetyllä, oliko se
nyt kolme pussia ja yksi ateria päivässä. Jos joku muistaa
paremmin niin kertokaa.
Tsemppiä leikkaukseen!!!
heiduska72- Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 52
Registration date : 12.11.2010
Tuo eneilyn jälkeisen syömisen alotus varmaan vaihtelee eri sairaaloissa.
Oulussa on ohjeet siten että kun maanataisin tehdään leikkaus,niin viimeisenä viikonloppuna voi syödä.Määristä ei annettu suosituksia mutta jokainenhan tietää että pitkän enen jälkeen ei uskalla ahdata mahdottomia ...taitaa saada mahan sekaisin aikas tavalla.
Pääasia että ei ole ketoositilassa leikkauskeen mennessä.
Itse aattelin lopettaa silloin niin että perjantaina aloitan syömään aivan perusruokaa pieneinä annoksina.
Vielä 12 päivää.
Oulussa on ohjeet siten että kun maanataisin tehdään leikkaus,niin viimeisenä viikonloppuna voi syödä.Määristä ei annettu suosituksia mutta jokainenhan tietää että pitkän enen jälkeen ei uskalla ahdata mahdottomia ...taitaa saada mahan sekaisin aikas tavalla.
Pääasia että ei ole ketoositilassa leikkauskeen mennessä.
Itse aattelin lopettaa silloin niin että perjantaina aloitan syömään aivan perusruokaa pieneinä annoksina.
Vielä 12 päivää.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Ja eneily jatkuu. Huomenna neljä viikkoa täynnä. Painoa pudonnut 8,1 kg. Jumissa oli viikon. Ei liikkunut mihinkään ja meinasi usko loppua. Mutta sitten lueskelin kohtalotovereiden kirjoituksia ja huomasin, että juoda pitää - paljon. Otin oikein hyvän vesikuurin ja niin paino nytkähti taas vähän alaspäin.
Maryannele08- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 30.12.2009
Neljä viikkoa eneilyä ja -12kg, viimeisen viikon aikana ei ole tapahtunut painonlaskua. Vaikka niin toivoinkin.
Kyllä se tästä kun jaksaa jatkaa.
Katsoin "Inhiminen tekijä" ohjelman ja tuntui että siitäkin sai tsemppiä jatkaa eteenpäin.
Voimia teille jokaiselle!
Kyllä se tästä kun jaksaa jatkaa.
Katsoin "Inhiminen tekijä" ohjelman ja tuntui että siitäkin sai tsemppiä jatkaa eteenpäin.
Voimia teille jokaiselle!
Tupsukka- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011
Eneillen jatkan minäkin Kaksi viikkoa takana, kolmas alkamassa. Muutamia lipsahduksia tullut, mutta kaikenkaikkiaan mielestäni mennyt hyvin. Pelkän eneilyn aikana paino pudonnut 8,8 kg ja viime syksystä -13,7kg. Voimia kaikille!
peikkomuori- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 09.12.2010
Eneily jatkuu...31 päivää täynnä.
Ensi viikon torstai-perjantai aikoihin pitäisi alkaa syömään sitten.
Mitä olette syöneet??? Onko annokset olleet minikokoisia,oletteko syöneet ns.viimeisen kerta herkutella tyylillä....miten ?
Millä on hyvä ene päättää ettei mene vatsa sekaisin?
Uskaltaako pizzalle perheen kanssa vai jätänkö suosiolla sen väliin.
Tuleeko vatsa kipeeksi ? Meneekä "jäseniin" eli veto pois ?
Mitä kannattaa varoa ettei istu koko viikonloppua vessassa varpusparvi mahassa
Silloin sunnuntaina 13.2 joka tapauksessa joudun jo Ouluun menemään kokeisiin ensin ja sieltä osastolle.Ja illalla kuitenkin on täysin ravinnotta .
Eli voinko nauttia tuosta parista päivästä hieman herkuttelemalla vai vaikuttaako se miten?
Ensi viikon torstai-perjantai aikoihin pitäisi alkaa syömään sitten.
Mitä olette syöneet??? Onko annokset olleet minikokoisia,oletteko syöneet ns.viimeisen kerta herkutella tyylillä....miten ?
Millä on hyvä ene päättää ettei mene vatsa sekaisin?
Uskaltaako pizzalle perheen kanssa vai jätänkö suosiolla sen väliin.
Tuleeko vatsa kipeeksi ? Meneekä "jäseniin" eli veto pois ?
Mitä kannattaa varoa ettei istu koko viikonloppua vessassa varpusparvi mahassa
Silloin sunnuntaina 13.2 joka tapauksessa joudun jo Ouluun menemään kokeisiin ensin ja sieltä osastolle.Ja illalla kuitenkin on täysin ravinnotta .
Eli voinko nauttia tuosta parista päivästä hieman herkuttelemalla vai vaikuttaako se miten?
Voit mennä pizzalle, mut muista kohtuus kaikessa eli herkuttele maltillisesti Minulle tuli kauhea morkkis, kun eilen jouduin syömään atrian einespizzan, siis semmosen roiskeläpän. Maku oli paha ja kaloreita 400kcal ja muutenkin semmonen hiilari-rasvaklöntti, vieläkin harmittaa että söin sen!
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Pena toi Pantteri-juttu oli hauska
Ruustinna- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 55
Registration date : 30.08.2010
Jos välttämättä haluaa piirrellä kuvia nahkaan. Minulle äiti opetti pienenä, ettei saa piirrellä ihoon tai se ei lähde pesussa. En oo ottanu piirustuksia, mulle riittää jos saan painon tuonne 100 pintaan.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Minulla sama haave kuin Eräpenalla kun saisi tuon satasen rikki niin olisi jo hyvä olo. Viimeksi ollut 100kg v. 1976 ja v.1983. Varmaan ollut joskus meikäläisen ihannepaino.
Hei Rovatar!
Tottakai laitetaan joku merkki vierailustamme sinulle sinne sairaalaan kun tulet Munttumin ja minun jälkeen sinne osastolle ja voi olla jos kuntoni sallii, että tulen sinua katsomaan silloin sunnuntai iltana sinne osastolle.
Tottakai laitetaan joku merkki vierailustamme sinulle sinne sairaalaan kun tulet Munttumin ja minun jälkeen sinne osastolle ja voi olla jos kuntoni sallii, että tulen sinua katsomaan silloin sunnuntai iltana sinne osastolle.
Rovattaren "aamukammassa" piikit vähenee. Kävin ostamassa lisää pussiruokia eilen. Jos ensiviikolla yrittelis aloittaa. . . Teen kyllä viikonloppuna vielä herkkuja. ..Blinejä .. .viiniä . . .yms
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Tupsukka....tule vain katsoon.Jännitäämään minun puolesta.
Vielä ei kauheesti ole jännitys noussut mutta kun sunnuntai aamu koittaa ja juna lähtee Oulua kohti niin alkaa varmaan jo viimeistään.
Saa nähdä tarviiko unilääkettä...vaikka tuo uniapeaan tarkoitettu laite kyllä antaa nopeasti unet.
Nyt mulla hieman nuhaa tässä ja pää kipee.Flunssaa ollut meillä lapsilla.
Onneksi tälläistä pientä ettei kunnon räkätautia.Ehtii vielä tästäkin paranemaan kun on yli viikko aikaa.
Soitin keskiviikkona Ouluun ja hoitaja antoi luvan alkaa varovainen syöminen jo maanataina.IHANAA:RUISLEIPÄÄ .Sitä olen himoinnut 2 viikkoa vaikka nälkä ei ole.
Pitää vaan ottaa ensi viikko maltillisesti ruoan kanssa ettei tule ongelmia leikkauksessa.
Kohta se on Matiaksen vuoro.Loppuaika menee nopeasti.
Vielä ei kauheesti ole jännitys noussut mutta kun sunnuntai aamu koittaa ja juna lähtee Oulua kohti niin alkaa varmaan jo viimeistään.
Saa nähdä tarviiko unilääkettä...vaikka tuo uniapeaan tarkoitettu laite kyllä antaa nopeasti unet.
Nyt mulla hieman nuhaa tässä ja pää kipee.Flunssaa ollut meillä lapsilla.
Onneksi tälläistä pientä ettei kunnon räkätautia.Ehtii vielä tästäkin paranemaan kun on yli viikko aikaa.
Soitin keskiviikkona Ouluun ja hoitaja antoi luvan alkaa varovainen syöminen jo maanataina.IHANAA:RUISLEIPÄÄ .Sitä olen himoinnut 2 viikkoa vaikka nälkä ei ole.
Pitää vaan ottaa ensi viikko maltillisesti ruoan kanssa ettei tule ongelmia leikkauksessa.
Kohta se on Matiaksen vuoro.Loppuaika menee nopeasti.
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa