Eneily etenee
+26
Hiplakka
BLOCCO
Anna
Tupsukka
Maryannele08
Maria
Sarsura
Zaidak
Gilraen84
peikkomuori
tigertytto
MRA123
Amanda
anne.heide
heiduska72
Megamisu
Piitu
Poutapilvi
Adele
joku80
Lovely
eräpena
Matias
dooris
Möhköfantti
Rovatar
30 posters
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Eneily etenee
Kadehten seuraan teidän muiden edistymistä, joilla matkaa tositoimiin on vain vähän. Perässä tullaan omaa vauhtia ja otetaan mallia teistä muista )
Hiplakka- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 48
Registration date : 18.01.2011
Heippa! Viikko mennyt eneillen. Kaksi päivää aloittamisen jälkeen epäilin kykyäni pärjätä neljä viikkoa pelkillä "pusseilla", nyt en enää epäile hetkeäkään Kolmantena päivänä keitot alkoivat maistua ja nyt menee jo kevyesti alas kana- ja peruna-purjokeitot ja suklaa tai marjainen maku (oiskohan vadelma?).. Tulokset oli myös mahtavat ekassa punnituksessa, viikossa 4,9kg. Tästä on hyvä jatkaa! Tsemppiä kaikille
peikkomuori- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 09.12.2010
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hiplakka...muistan kun itse olin alku metreillä ja luin täällä jo leikauttujen ja "kohta pian" leikattavien tarinoita.
Haaveilin ja unelmoin että tulisipa aika äkkiä sinne ja tuonne.
Mutta uskomattoman nopeasti aika on mennyt.
Ensimmäisen kerran mietin muutama päivä sitten että miltähän se sitten todella tuntuu oikeasti kun lähdetään leikkaussaliin viemään.
Paino on eneilyllä pudonnut varmaan siksi nopeesti kun juon tosi paljon nestettä .
Käyn uudelleen keskiviikkona tk:n puntarissa ja katsotaan mitä on tapahtunut taas.
Menisipä vielä sellanen 5-7 kiloa ennen leikkausta.
Haaveilin ja unelmoin että tulisipa aika äkkiä sinne ja tuonne.
Mutta uskomattoman nopeasti aika on mennyt.
Ensimmäisen kerran mietin muutama päivä sitten että miltähän se sitten todella tuntuu oikeasti kun lähdetään leikkaussaliin viemään.
Paino on eneilyllä pudonnut varmaan siksi nopeesti kun juon tosi paljon nestettä .
Käyn uudelleen keskiviikkona tk:n puntarissa ja katsotaan mitä on tapahtunut taas.
Menisipä vielä sellanen 5-7 kiloa ennen leikkausta.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Onnea upeasta eneilystä,olet kannustava esimerkki Rovatar
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Hei Rovatar!
Aloitin eneilyn samana päivänä kuin sinäkin ja leikkaus on 7.2.-11 eli viikkoa aiemmin. Kuulin, että Oys leikataan maanantaisin ja kaksi potilasta ohitus päivässä. Meinaa jo vähän jännittää, menisi vain kaikki hyvin. Tsemppiä. Eikö ole mahtavia kanssa sisaria ja -veljiä kannustamassa ja myötäelämässä tällä laihduttamisen tiellä.
Aloitin eneilyn samana päivänä kuin sinäkin ja leikkaus on 7.2.-11 eli viikkoa aiemmin. Kuulin, että Oys leikataan maanantaisin ja kaksi potilasta ohitus päivässä. Meinaa jo vähän jännittää, menisi vain kaikki hyvin. Tsemppiä. Eikö ole mahtavia kanssa sisaria ja -veljiä kannustamassa ja myötäelämässä tällä laihduttamisen tiellä.
Tupsukka- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011
Hieno homma!Tämä eneily nimittäin .Mulla menossa eneilyn 9 päivä ja paino pudonnut n4kg.Oiskohan pitäny tippua jo enämpi?Mulle ei kyllä laitettu mitään kilomääriä puotettavaksi,ainoastaan kesto kolome viikkoa ja su päivänä sitte ennen maanataista leikkelyä saa syödä kevyesti.Mitähän se kevyesti mahtaa tarkoittaa?Huolettaa vähän ,jotta jos paino tippuu liian vähän ,niin leikkaavakko ollenkaa?Meneekö lähes kolmen vuoden oottelut hukkaan?Lähestyvä leikkausaika ,siis 7.2 hirvittää!
.Tupsukalle terkut ,käsittääkseni olemme samassa startissa!
Unelmoin ihanista kesähepenistä ja keveämmästä,ehkä jopa hurjimpien toiveiden mukaan nuorekkaamasta ilmeestä.
Kepein askelin kesään !!!
PS.Toivottavasti tämä viesti sattuu nyt oikeaan osoitteeseen,kun en ole ennen tänne vastaillu ja pahoittelen ,jos on iha vikapaikassa.
.Tupsukalle terkut ,käsittääkseni olemme samassa startissa!
Unelmoin ihanista kesähepenistä ja keveämmästä,ehkä jopa hurjimpien toiveiden mukaan nuorekkaamasta ilmeestä.
Kepein askelin kesään !!!
PS.Toivottavasti tämä viesti sattuu nyt oikeaan osoitteeseen,kun en ole ennen tänne vastaillu ja pahoittelen ,jos on iha vikapaikassa.
munttumi- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 26.01.2011
Hyvältähän tuo. Tervetuloa pienenemään.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tervetuloa mukaan Munttumi!
Oikeaan osoitteeseen viesti tuli. Ollaan sitten yhtäaikaa saksittavana. Enellä tippuu mitä tippuu ja riittää kun teet parhaasi tässä projektissa.
Oulussahan sinutkin leikataan?
Oikeaan osoitteeseen viesti tuli. Ollaan sitten yhtäaikaa saksittavana. Enellä tippuu mitä tippuu ja riittää kun teet parhaasi tässä projektissa.
Oulussahan sinutkin leikataan?
Hei Tupsukka!
Kiitos kommentistasi,hiukka helepotti ja Oulussahan minut leikataan .Maanantaiaamuna siellä sitä pitäs olla puleerattuna ja pirteenä!Veikkaan vaan ,että mulla unet voi jäähä vähhiin,mutta eiköhän nuo anna semmoset tällit ,että uni maistuu.Mahatkohan käyvä Raksilanhallisa vesijuoksusa?
Kiitos kommentistasi,hiukka helepotti ja Oulussahan minut leikataan .Maanantaiaamuna siellä sitä pitäs olla puleerattuna ja pirteenä!Veikkaan vaan ,että mulla unet voi jäähä vähhiin,mutta eiköhän nuo anna semmoset tällit ,että uni maistuu.Mahatkohan käyvä Raksilanhallisa vesijuoksusa?
Munttumi hei!
Raksilan maankuulussa uimahallissahan minä käyn ja nautin vesijuoksusta, olen siitä löytänyt mieluisimman liikuntalajin ja siellä vedessä tunnen itseni kevyeksi ja nopeaksi juoksijaksi. Käytkö sinä myös siellä. Nähdäänpä sitten siellä lasareetissa ma 7.2 napa puhtaana uusiin seikkailuihin.
Raksilan maankuulussa uimahallissahan minä käyn ja nautin vesijuoksusta, olen siitä löytänyt mieluisimman liikuntalajin ja siellä vedessä tunnen itseni kevyeksi ja nopeaksi juoksijaksi. Käytkö sinä myös siellä. Nähdäänpä sitten siellä lasareetissa ma 7.2 napa puhtaana uusiin seikkailuihin.
Munttumi ja Tupsukka.
Te olette saksittavana ennen minua
Jättäkää puumerkki johonkin ...heh heh.
Ei ole vielä täällä foorumille eksynyt minun kanssa samana päivänä leikattavaa.
Minä menen jo sunnuntaina,iltapäivällä kokeet.Matkaa on yli 200 km ja siksi jo joudun edellisiltana.
Kävin tänään tuossa alkuillasta vaatekaapilla kokeilemassa huvikseen viime syksynä ostamiani housuja jotka olivat jo ostaessani valmiiksi kireät (heräteostos) .Nyt ei ollut mitään ongelmaa sopia jalkaan.
Innostun samalla kokeilemaan muitakin housuja jotka tiesin että kiristävät.
Ja meni useammat.
Samoin ostin kirppikseltä uudet nilkkurit viime syksynä valmiiksi odottamaan että menevät vielä jalkaan ilman puristuksia ja vetoketjkukin kiinni.Ja nyt jo menivät jalkaan ja hyvältä tuntuivat.
Jo toiset kengät joista sain iloita tämän eneilyn aikana.
Ja
Ja vasta ollaan eneilyvaiheessa.
Takana on nyt 25 päivä ja viime viikolla ole tiistaina se -10 kg mennyt ja huomenna taas käväsen puntarissa ja julkasen tuloksen täällä.
Olen ilmeisesti nopeasti sulavaa ainesta
Minulla on aina pudonnut paino nopsasti kun olen silloin aikanaan yritellyt pudotella,mutta palannut myös nopeasti kaikki takaisin.
Te olette saksittavana ennen minua
Jättäkää puumerkki johonkin ...heh heh.
Ei ole vielä täällä foorumille eksynyt minun kanssa samana päivänä leikattavaa.
Minä menen jo sunnuntaina,iltapäivällä kokeet.Matkaa on yli 200 km ja siksi jo joudun edellisiltana.
Kävin tänään tuossa alkuillasta vaatekaapilla kokeilemassa huvikseen viime syksynä ostamiani housuja jotka olivat jo ostaessani valmiiksi kireät (heräteostos) .Nyt ei ollut mitään ongelmaa sopia jalkaan.
Innostun samalla kokeilemaan muitakin housuja jotka tiesin että kiristävät.
Ja meni useammat.
Samoin ostin kirppikseltä uudet nilkkurit viime syksynä valmiiksi odottamaan että menevät vielä jalkaan ilman puristuksia ja vetoketjkukin kiinni.Ja nyt jo menivät jalkaan ja hyvältä tuntuivat.
Jo toiset kengät joista sain iloita tämän eneilyn aikana.
Ja
Ja vasta ollaan eneilyvaiheessa.
Takana on nyt 25 päivä ja viime viikolla ole tiistaina se -10 kg mennyt ja huomenna taas käväsen puntarissa ja julkasen tuloksen täällä.
Olen ilmeisesti nopeasti sulavaa ainesta
Minulla on aina pudonnut paino nopsasti kun olen silloin aikanaan yritellyt pudotella,mutta palannut myös nopeasti kaikki takaisin.
Minäkin tulen jo 27.3 sunnuntaina Oysiin, on se vajaa 200 km matkaa. Ei ole tietoa kuka tulee 28.3 kaveriksi leikkuulle. Olisi kyllä mukava jutella etukäteen.Rovattarella on mennyt hienosti eneily, otetaan mallia. Tulin ulkoa , raikas keli tessutkin nosteli kinttujaan - 24 astetta.
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Rovatar
Hienosti eneilty. Tuloksia mahtavasti. Antaa intoa jatkaa ja jaksaa omaa eneilyä (nyt meinaa jumittaa - juonkohan liian vähän). Täällä näkyy nyt olevan enemmänkin OYS:n asiakkaita. Munttumi leikkurissa ekana - onnea matkaan... Tupsukka ja Rovatar seuraavina - onnea teillekin matkaan - seuraavassa satsissa 21.2. onni kohtaa omalle kohdalleni - kukahan mahtaisi olla samana päivänä? ja Matias tulee perässä - onnea tulevaan seikkailuun.
Näillä sivuilla tulee käytyä joka päivä. Vertaistuki on täällä aivan mahtavaa!
Hienosti eneilty. Tuloksia mahtavasti. Antaa intoa jatkaa ja jaksaa omaa eneilyä (nyt meinaa jumittaa - juonkohan liian vähän). Täällä näkyy nyt olevan enemmänkin OYS:n asiakkaita. Munttumi leikkurissa ekana - onnea matkaan... Tupsukka ja Rovatar seuraavina - onnea teillekin matkaan - seuraavassa satsissa 21.2. onni kohtaa omalle kohdalleni - kukahan mahtaisi olla samana päivänä? ja Matias tulee perässä - onnea tulevaan seikkailuun.
Näillä sivuilla tulee käytyä joka päivä. Vertaistuki on täällä aivan mahtavaa!
Maryannele08- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 30.12.2009
Ja vielä kysymys: Miten saatte tuohon viestiinne tuon paino -ym historian. Minä sain sen omaan profiiliin, mutta eipä tule näkyviin viestissä.
Se tuli ainakin minulle pienellä viiveellä, ja profiilin muutoksen jälkeen kirjoitettuihin viesteihin. Minulla ei esim. ensimmäisessä viestissä allekirjoitusta näy.
Kelsius- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011
Maryannele08...laitoitko sen paino ym historian sinne allekirjoitus osaan ???
Tänään puntarissa Tk:ssa. -12kg on mennyt nyt kaikkiaan Enen aloituksesta.Eli 25 päivää on tänään takana.
Vielä siis 13 päivää ja sitten saan nauttia ruisleipäpalasesta
Kaikkiaan paino on pudonnut 15 kg marraskuusta.
Virtaa piisaa enemmän. Mutta joka päivä tulee johonkin aikaa pieni väsy kohtaus ja täytyy oikasta sohvalle 10 minuutiksi
Kauheesti tekee mieli ostaaa alesta vaatteita mutta vaan pitää malttaa mieli kun sitten ne on pian isoja.
Kesällä joutuu uusimaan varmaan jonkin verran.
Tänään puntarissa Tk:ssa. -12kg on mennyt nyt kaikkiaan Enen aloituksesta.Eli 25 päivää on tänään takana.
Vielä siis 13 päivää ja sitten saan nauttia ruisleipäpalasesta
Kaikkiaan paino on pudonnut 15 kg marraskuusta.
Virtaa piisaa enemmän. Mutta joka päivä tulee johonkin aikaa pieni väsy kohtaus ja täytyy oikasta sohvalle 10 minuutiksi
Kauheesti tekee mieli ostaaa alesta vaatteita mutta vaan pitää malttaa mieli kun sitten ne on pian isoja.
Kesällä joutuu uusimaan varmaan jonkin verran.
Kiitos Kelsius ja Rovatar
Nyt kokeillaan taas. Saas nähdä miten nyt tuon allekirjoituksen kanssa.
Nyt kokeillaan taas. Saas nähdä miten nyt tuon allekirjoituksen kanssa.
Toimii. Nyt kun vielä joku osaisi neuoa miten tuon tikkerin saa pelittämään. Kiitos jo etukäteen.
Moro Matias mä olen sappikiven poistossa os 9llä 24 pvä ja jos ne tekee sen avona niin olen kanssasi osastolla samaan aikaan...
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Ja 27:mäs päivä eneilyä menossa....kylmyys palasi taas jo eilein.
Ilmeisesti olen juonut liian vähän.Huomaa kun joutuu oikeen litkimään vettä kunnolla että nestevajaus helpottaa.
Olo on sen verran muuten hyvä ( vilunväristyksiä lukuunottamatta) että voisi jatkaa eneilyä vaikka viikko tolkulla.
Mutta onneksi tulee leikkauspäivä aivan pian vastaan
Vielä pitää hakea tänään parii Allevo peruna-purjo pakettia...sitten taitaa alkaa riittämään niiden osto kun vielä on jäljellä mansikkaa.
Jo loppuu jauhopaakkuroiden vatkailut
Ilmeisesti olen juonut liian vähän.Huomaa kun joutuu oikeen litkimään vettä kunnolla että nestevajaus helpottaa.
Olo on sen verran muuten hyvä ( vilunväristyksiä lukuunottamatta) että voisi jatkaa eneilyä vaikka viikko tolkulla.
Mutta onneksi tulee leikkauspäivä aivan pian vastaan
Vielä pitää hakea tänään parii Allevo peruna-purjo pakettia...sitten taitaa alkaa riittämään niiden osto kun vielä on jäljellä mansikkaa.
Jo loppuu jauhopaakkuroiden vatkailut
Terves Tupsukka ja kumppanit!
Kyllähän minäkin Raksilassa polskin viikottain ,hydrobikissä ,vesijumpissa yms.Tiijähäntä vaikka ois yhtäaikaa lilluttu samassa liemessä,mutta piaha se palijastuu.
Onneksi tämä enneily on jo voiton puolella,kohta en saata syyä ko Allevon broccolia,nam! tai Nutrifastin suklaatia.Olo on onneksi ihan virkku.Palelee välillä ,joten sauna lämpiää tihiään.Eilen kävin lymfahierontaa kokkeileen ja hitsi ku teki gudaa!Raskis vaan tihiämpään.
Vaatteita ei oo vielä tarvinnu hankkia,entiset vaan mahtuu mukavammin päälle. Mutta jospa niitä kesähepeniä sitte!
Vaan nyt munttumi vääntyy pikku tirsoille ja yöksi töihi.
Virkeitä eneilypäiviä ja rovattarelle kiitokset mukavasta kirjotustyylistä,vaikutat ihan vauhtimimmiltä!
Kyllähän minäkin Raksilassa polskin viikottain ,hydrobikissä ,vesijumpissa yms.Tiijähäntä vaikka ois yhtäaikaa lilluttu samassa liemessä,mutta piaha se palijastuu.
Onneksi tämä enneily on jo voiton puolella,kohta en saata syyä ko Allevon broccolia,nam! tai Nutrifastin suklaatia.Olo on onneksi ihan virkku.Palelee välillä ,joten sauna lämpiää tihiään.Eilen kävin lymfahierontaa kokkeileen ja hitsi ku teki gudaa!Raskis vaan tihiämpään.
Vaatteita ei oo vielä tarvinnu hankkia,entiset vaan mahtuu mukavammin päälle. Mutta jospa niitä kesähepeniä sitte!
Vaan nyt munttumi vääntyy pikku tirsoille ja yöksi töihi.
Virkeitä eneilypäiviä ja rovattarelle kiitokset mukavasta kirjotustyylistä,vaikutat ihan vauhtimimmiltä!
Heipä taas eneilijät ja muut
Nyt olen eneillyt 3½ viikkoa. Nyt viimeisen viikon aikana paino on jämähtänyt eikä liiku mihinkään. Täällä tukkaa revin ja alan menettää uskoni tähän. Mistä merkillisestä voi johtua.
Nyt olen eneillyt 3½ viikkoa. Nyt viimeisen viikon aikana paino on jämähtänyt eikä liiku mihinkään. Täällä tukkaa revin ja alan menettää uskoni tähän. Mistä merkillisestä voi johtua.
Samaten täällä...paino jumissa ..aluksi meni nopeesti ja nyt oli viimeisen punnituksen välillä 8 päivää ja oli mennyt "vain" 2kg .Alussa tosiaan tippui nopeesti.
Minulla on tänään ja eilen ollut käsien ja sormien luut hieman kipeät.Niitä ei säre ,mutta kun niitä painaa niin sattuu.Arvelisin johtuvan nesteen poistumisesta ,kun sitä on juuri näkyvillä ollut käsissä ja jaloissa.
Voisipa liittyä siihen vai olnko jollakin parempaa selitystä ?
Hjelppiä
Minulla on tänään ja eilen ollut käsien ja sormien luut hieman kipeät.Niitä ei säre ,mutta kun niitä painaa niin sattuu.Arvelisin johtuvan nesteen poistumisesta ,kun sitä on juuri näkyvillä ollut käsissä ja jaloissa.
Voisipa liittyä siihen vai olnko jollakin parempaa selitystä ?
Hjelppiä
Tervehdys!
Kyllä ovat unet kadonneet tämän eneilyn myötä. Neljä viikkoa tulee sunnuntaina eneilyä täyteen. Silloin voisin kertoa painonpudotukseni määrän. Palelee herkästi ja juominen tahtoo jäädä vähäiseksi. Vielä pitäisi juoda killittää litra tälle yölle. Pitikö sitä olla leikkaukseen asti noilla pusseilla vai uskaltaisiko sitä jotain syödä viimeiseksi ateriaksi ennen leikkausta joka olisi 7.2. Väliin tuntuu, että se toinen minä on sinne menossa ja minä kattelen siinä sivussa. Hirvittää. Testamenttikin tuli tuossa jo tehtyä varalta.
Nyt lapaset käteen ja villasukat jalkaan ja yrittämään unta, ettei mene liian vakavaksi tämä mietiskely.
Kyllä ovat unet kadonneet tämän eneilyn myötä. Neljä viikkoa tulee sunnuntaina eneilyä täyteen. Silloin voisin kertoa painonpudotukseni määrän. Palelee herkästi ja juominen tahtoo jäädä vähäiseksi. Vielä pitäisi juoda killittää litra tälle yölle. Pitikö sitä olla leikkaukseen asti noilla pusseilla vai uskaltaisiko sitä jotain syödä viimeiseksi ateriaksi ennen leikkausta joka olisi 7.2. Väliin tuntuu, että se toinen minä on sinne menossa ja minä kattelen siinä sivussa. Hirvittää. Testamenttikin tuli tuossa jo tehtyä varalta.
Nyt lapaset käteen ja villasukat jalkaan ja yrittämään unta, ettei mene liian vakavaksi tämä mietiskely.
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa