Ravintolassa syöminen leikkauksen jälkeen!
+12
ritu
tigertytto
Anette
BigMama
jonna0303
Gilraen84
matami
Poutapilvi
Lyltsy
MRA123
hansu
Ulde
16 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Ravintolassa syöminen leikkauksen jälkeen!
Tossa samassa kortissahan on siis toisella puolella, hoitohenkilö kunnalle tieto että on käynyt kyseisessä leikkuussa ja mitä kannattaa ottaa huomioon(esim. tutkimukset)
Pääsääntösesti toi korttihan on sitä varten lompakossa, jos joutuu onnettomuuteen, niin lääkärit saavat sen kautta nopeasti tiedon että on kyseinen operaatio tehty..
Eikä ainakaan omasta mielestä tuo kortti ole sitä varten, että haluaa nostaa Ison jutun leikkauksesta, jos sitä ravintolassa näyttää.. Ja siinä kortissa ei misään lue mikä lääketieteellinen toimenpide on tehty..
Tuskinpa kukaan täällä palstalla olevista on leikkauksessa käynyt sen takia, että voisi ison jutun/ huomiota herättää leikkauksesta johtuen..
eiköhän me kaikki olla käyty näissä leikkauksissa ihan vain oman terveyden ja elämän takia..
Pääsääntösesti toi korttihan on sitä varten lompakossa, jos joutuu onnettomuuteen, niin lääkärit saavat sen kautta nopeasti tiedon että on kyseinen operaatio tehty..
Eikä ainakaan omasta mielestä tuo kortti ole sitä varten, että haluaa nostaa Ison jutun leikkauksesta, jos sitä ravintolassa näyttää.. Ja siinä kortissa ei misään lue mikä lääketieteellinen toimenpide on tehty..
Tuskinpa kukaan täällä palstalla olevista on leikkauksessa käynyt sen takia, että voisi ison jutun/ huomiota herättää leikkauksesta johtuen..
eiköhän me kaikki olla käyty näissä leikkauksissa ihan vain oman terveyden ja elämän takia..
BigMama- Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 36
Registration date : 09.10.2009
Tuosta BigMaman kanssa olen kyllä samoilla linjoilla. Toivottavasti olen ensi kerralla vähän viisaampi, kun menen ravintolaan syömään.
Ulde- Viestien lukumäärä : 160
Registration date : 21.01.2010
Minä minä haluan huomiota leikkauksella siksi mulla se on aina näkyvillä siis nuo kirjaimet GBP enhän muuten koko leikkaukseen olisi mennyt
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Jeppistä jee, mä sain sen kortin samantien mukaan eirasta, ihan niinkuin mulle oli luvattukin ja siinä ei tosiaan lue sitä toimenpidettä mikä mulle on tehty, mutta kerrotaan toisella puolella mitä lääkärin tulee huomioida jos menen valittamaan vatsakipuja tms...toisella puolella on sit kirjoitus jossa lukee, että tehdyn operaation vuoksi minulle suositetaan puolikkaita tai lasten annoksia. On tosiaan semmonen luottokortin kokoinen läpyskä.
Ja ritulle kiitokset uudesta tatskaideasta. Mulla kun on vasta 5 kuvaa ihossa ja olenkin jo pitkään miettinyt minkä kuvan sitä oikeaan ranteeseen ottaisi, kun vasen on jo kuvioitu
Ja ritulle kiitokset uudesta tatskaideasta. Mulla kun on vasta 5 kuvaa ihossa ja olenkin jo pitkään miettinyt minkä kuvan sitä oikeaan ranteeseen ottaisi, kun vasen on jo kuvioitu
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Voitteko Gilraen84 ja BigMama lähettää vaikka yksityisviestinä kuvan siitä kortista? Olis sit helpompi kuvailla sitä täällä Turussa.
Ulde- Viestien lukumäärä : 160
Registration date : 21.01.2010
No luottokortin kokoinen kortti. toisella puolella korttia lukee tiedot hoitohenkilökunnalle ja sit siinä on sanottu jotenkin näin "mikäli kortin haltija tulee hoidettavaksi äkillisen mahakivun vuoksi on syytä epäillä seuraavia asioita:" sit siinä on ranskalaisin viivoin mainittu muutama seikka mitä syytä epäillä ja mitä tutkimuksia olisi hyvä määrätä ja toisella puolen korttia on lause "kortin haltijalle on tehty toimenpide, jonka vuoksi hänelle suositetaan puolikkaita ravintola-annoksia tai lastenannoksia" sitten kortin alareunassa on leikanneen sairaalaan yhteystiedot. (molemmin puolin korttia). Se on siis muovinen kortti.
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa