Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä
+17
ritu
lyllerö
Ruustinna
aino.tenkku
.tuisku.
kauris5
maija
kauris
Anette
dooris
Megamisu
Gilraen84
Rullukka
Tia-Maria77
Onnekas13
hansu
Elämä edessä
21 posters
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä
Hienoa Sun kun tarjoudut kuljettajaksi!
Matka ei ole pitkä, mutta ylämäkeä on alku, jos kävelemällä tulee rautatieasemalta! Ihana nähdä TEITÄ KAIKKIA SISKOT!!!
Matka ei ole pitkä, mutta ylämäkeä on alku, jos kävelemällä tulee rautatieasemalta! Ihana nähdä TEITÄ KAIKKIA SISKOT!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Elämä edessä, ens viikolla saat helicon tulokset!!!!
Laitan nyt jo sormet ja varpaat pystyyn että häätö olis tullut
Laitan nyt jo sormet ja varpaat pystyyn että häätö olis tullut
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Kiitos MRA23!
Sain eilen tietää, että Helikobakteeri ei olisikaan välttämättä este leikkurille!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Sain eilen tietää, että Helikobakteeri ei olisikaan välttämättä este leikkurille!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Heipähei! Olen todella kiinnostunut laihdutusleikkauksesta ja olisi kiva tulla kuuntelemaan lauantaina kaikkien teidän kokemuksista ja aatoksista, jos sinne vielä mahtus tämmöne sairaalloisen lihava tyttönen Mikkelistä?
Sugarbabe- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 10.02.2011
Moikka, tarviisko joku Nutrilett-pusseja ? Voisin tuoda Mikkelin tapaamiseen lauantaina. Kana-,kasvis-,suklaa- ja mansikkapusseja yht. 30. Jäi käyttämättä ennen leikkausta ja nyt en enää nautiskele noita herkkuja
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Onpas nyt hiljennyt keskustelu tapaamisesta näin aattona
Sugarbabe, minun puolestani ainakin porukkaan sopii, jos vaan sopii sen puolesta joka tilan on varannut?
Onnekas13, laitoin yksäriä.
Pitääkin mennä nukkumaan, että jaksaa ajoissa herätä aamulla valmistautumaan!
Sugarbabe, minun puolestani ainakin porukkaan sopii, jos vaan sopii sen puolesta joka tilan on varannut?
Onnekas13, laitoin yksäriä.
Pitääkin mennä nukkumaan, että jaksaa ajoissa herätä aamulla valmistautumaan!
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Noh minä repäisen tän yövuoron alle ja tulen sit silmät ristissä paikalle. Edellyttäen et en nuku pommiin...
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Kaikki vaan tervetuloa, miun puolesta, kaipa sinne mahtuu Tapaamisiin huomenna
Mitenkähän tuon ritun kyytiasian kanssa, kun en nyt yhtään tiedä ketä sieltä olisin hakemassa, minkä näköistä ihmistä? Ritu ei ilmeisesti huomannut yksityisviestiäni.
Kaiken lisäksi minulle tuntuu nousevan kuume. Taitaa olla parasta jäädä kotiin, vaikka harmittaa kyllä! Olisi niin hienoa ollut tavata.
Kaiken lisäksi minulle tuntuu nousevan kuume. Taitaa olla parasta jäädä kotiin, vaikka harmittaa kyllä! Olisi niin hienoa ollut tavata.
Onneksi, onneksi nappasin aamulla buranaa huiviin ja nukuin vielä hetken. Heräsin ajatukseen, että minun on pakko lähteä paikalle, muuten harmittaa todella paljon jälkikäteen.
Vähän myöhässä saavuin perille, mutta hauskaa oli. Olen erittäin otettu siitä, miten älykkäitä ja viehättäviä naisia oli saapunut paikalle! Oli hienoa kuulla muiden kokemuksia, jakaa tuntoja ja saada tietoa. Puhuttavaa olisi ollut vielä vaikka kuinka, aika kului kuin siivillä.
Kiitos vielä nimimerkille Elämä edessä, joka tapaamisen järjesti!
Vähän myöhässä saavuin perille, mutta hauskaa oli. Olen erittäin otettu siitä, miten älykkäitä ja viehättäviä naisia oli saapunut paikalle! Oli hienoa kuulla muiden kokemuksia, jakaa tuntoja ja saada tietoa. Puhuttavaa olisi ollut vielä vaikka kuinka, aika kului kuin siivillä.
Kiitos vielä nimimerkille Elämä edessä, joka tapaamisen järjesti!
Kiitti kaikille seurasta, olisippa kaduttanut ellen olisi sinne lähtenyt, nyt ollaan kotimatkalla.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Iso kiitos mukana olleille
Anette- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009
Olipa mukava tapaaminen!
Kaunis Kiitos kutsujille ja muille mukana olleille. Otetaan uusiksi joskus... Vaikka joku pikkuretki kesällä jonnekin; Vaikka risteily Tallinnaan?
Kaunis Kiitos kutsujille ja muille mukana olleille. Otetaan uusiksi joskus... Vaikka joku pikkuretki kesällä jonnekin; Vaikka risteily Tallinnaan?
laihis- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 30.09.2010
Kylläpä kannatti meikäläisenkin lähteä Mikkeliin tapaamiseen, oli mukavaa. Kiitos kaikille!
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Mukavaa oli tavata kaikkia teitä, aika vaan tuntu loppuvan kesken. Toisen kerran sitten lisää. Kiitokset kaikille ja hyvää kevättä
Kiitos samoin kaikille!
Ensi kerralla varataan aikaa kokemusten vaihtoon vähintään 4-5 tuntia. Eilen aika mennä hujahti silmän räpäyksessä, mutta asiaa ja tietoa tuli paljon! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!!
Ensi kerralla varataan aikaa kokemusten vaihtoon vähintään 4-5 tuntia. Eilen aika mennä hujahti silmän räpäyksessä, mutta asiaa ja tietoa tuli paljon! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!!
Kiitos kaikille tiedosta ja tuesta. Ihana oli teidät tavata ja ehdottomasti kannatan jatkotapaamissuunnitelmia ... Mukavaa kevättä ja tsemppiä meille kaikille.
dooris- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2010
Kiitos kaikille seurasta - oli mukava tutustua hieman. Olin yllättynyt kuinka paljon porukkaa oli ja vielä kaikilla yhteinen nimittäjä. Emme todellakaan ole yksin
Ruustinna- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 55
Registration date : 30.08.2010
ISO KIITOS teille kaikille eilisestä päivästä! Erityisesti sinulle Elämä edessä.Tänä päivänä olen huomannut olleeni ajatuksissani enemmän kuin yleensä. On niin paljon muisteltavaa kaikista niistä kokemuksista mitä kuulin, aivan korvaamaton oli tuo tapaaminen. Toivottavasti tapaamme pian!
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Kiitos tapaamisesta. Sain kannustusta ja toivoa tulevaan. Pisti myös ajattelemaan, varsinkin Anun puhe anoreksiasta...Huomasin myös pari epäilijää tulevan leikkauksen suhteen.Uskoisin teidän haluavan saada tulevat lapsenlapsenne sylkkyyn ja olla heille tärkeitä heidän elämässään. Mitä elämänne on ilman leikkausta? Osoittittehan olevanne nykyiseen olotilaanne tyytymättömiä.Teillä on edessä ELÄMÄ.
.tuisku.- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 03.01.2011
Kiitokset kaikille mukavasta iltapäivästä. Paljon tuli mukaan mietittävää matkalta. Kokoonnutaanhan toistekin?
Tuisku ilmeisesti viittaa minuun epäilijällä? Minusta olisi typerää ja epäreilua itseäni kohtaan, jos en miettisi asiaa ennen päätöstä loppuun saakka. Leikkauksessa on aina riskinsä, enkä voi mielestäni lähteä mukaan mihinkään suureen leikkaukseen miettimättä asiaa joka kantilta. Olenko oikeasti tehnyt kaikkeni, olenko valmis sitoutumaan leikkauksen jälkeen muuttuneeseen elämään ja elintapoihin, onko minulla tällä hetkellä voimavaroja siihen?
Ei jokaisen leikkaus menekään kuten oli suunniteltu, puhumattakaan siitä, että menisi leikkaukseen tietämättä ja tiedostamatta sitä, mitä se tarkoittaa loppuelämää ajatellen. Muutenkin kuin painon suhteen.
Olen erittäin impulsiivinen ihminen, mutta minusta tämä asia on sellainen, että sitä täytyy oikeasti työstää mielessään, eikä lähteä soitellen sotaan.
Sitten jos ja kun päätöksen leikkauksesta tekee, on paremmin valmistautunut tulevaan myös silloin, jos kaikki ei menekään niinkuin ideaalitapauksessa. Lapsenlapsia on ihanaa odotella, mutta kun lapset ja elämä tässä ja nyt vaatii jo kaiken, niin onko minusta käymään läpi leikkausprosessia kaikkineen juuri nyt? Jos jokin menee pieleen, kuka pitää huolen lapsista ennen niitä lapsenlapsia? Vaikka jos joutuisi olemaan sairaalassa odotettua pidempään komplikaatioiden takia tai muuten ei toipuisikaan nopeasti? Meillä se tarkoittaisi pahimmillaan lasten joutumista perhekotiin.
Kun ei ole sitä läheisten tukiverkkoa elämässä, ainakaan siinä arkielämässä, jokainen päätös on suurempi ja vaatii eritavalla miettimistä ja suunnittelua. Aina ei ole kyse vain riskien pois sulkemisesta, vaan sen laskemisesta, missä on pienimmät riskit.
Edit: Piti vielä tulla lisäämään, että tällä kirjoituksella en todellakaan tarkoita, että leikkaus olisi väärin tai turhaa. En myöskään tarkoita, etteikö leikkauksista olisi hyötyä tai että joku tekisi tai olisi tehnyt oman päätöksensä liian kevyesti. Tarkoitan vain sitä, että pidätän itselläni oikeuden epäröidä ja puntaroida asiaa niin kauan kuin on tarpeen juuri minulle, ja että siihen puntarointiin vaikuttavat eri ihmisillä eri asiat.
Ei jokaisen leikkaus menekään kuten oli suunniteltu, puhumattakaan siitä, että menisi leikkaukseen tietämättä ja tiedostamatta sitä, mitä se tarkoittaa loppuelämää ajatellen. Muutenkin kuin painon suhteen.
Olen erittäin impulsiivinen ihminen, mutta minusta tämä asia on sellainen, että sitä täytyy oikeasti työstää mielessään, eikä lähteä soitellen sotaan.
Sitten jos ja kun päätöksen leikkauksesta tekee, on paremmin valmistautunut tulevaan myös silloin, jos kaikki ei menekään niinkuin ideaalitapauksessa. Lapsenlapsia on ihanaa odotella, mutta kun lapset ja elämä tässä ja nyt vaatii jo kaiken, niin onko minusta käymään läpi leikkausprosessia kaikkineen juuri nyt? Jos jokin menee pieleen, kuka pitää huolen lapsista ennen niitä lapsenlapsia? Vaikka jos joutuisi olemaan sairaalassa odotettua pidempään komplikaatioiden takia tai muuten ei toipuisikaan nopeasti? Meillä se tarkoittaisi pahimmillaan lasten joutumista perhekotiin.
Kun ei ole sitä läheisten tukiverkkoa elämässä, ainakaan siinä arkielämässä, jokainen päätös on suurempi ja vaatii eritavalla miettimistä ja suunnittelua. Aina ei ole kyse vain riskien pois sulkemisesta, vaan sen laskemisesta, missä on pienimmät riskit.
Edit: Piti vielä tulla lisäämään, että tällä kirjoituksella en todellakaan tarkoita, että leikkaus olisi väärin tai turhaa. En myöskään tarkoita, etteikö leikkauksista olisi hyötyä tai että joku tekisi tai olisi tehnyt oman päätöksensä liian kevyesti. Tarkoitan vain sitä, että pidätän itselläni oikeuden epäröidä ja puntaroida asiaa niin kauan kuin on tarpeen juuri minulle, ja että siihen puntarointiin vaikuttavat eri ihmisillä eri asiat.
Se on varmasti oikein, tarkka harkinta ja asiat tarkasteluun monelta kantilta.
.tuisku.- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 03.01.2011
Se on tervettä puntaroida asioita kaikilta kanteilta. Toit varmasti monen ajatukset julki tekstissäsi. Minuakin mietitytti lasten puolesta, mutta tukiverkkoni on onneksi vakaa ja vahva. Mietin, kuinka monta asiaa onkaan jäänyt lasten kanssa tekemättä vain tuon paino-ongelman vuoksi... Ja päätin lopulta uskaltaa yrittää parempaa.
Ja kaikille olen asiastani haastanut, kuka vain on jaksanut kuunnella. Yhäkin läpikäyn asioita muutosten edetessä. Katumuksen hetkiä ei ole ollut sen jälkeen kun leikkauksen jälkeinen kipuilu hellitti. Aina on menty vain parempaan päin.
Ja kaikille olen asiastani haastanut, kuka vain on jaksanut kuunnella. Yhäkin läpikäyn asioita muutosten edetessä. Katumuksen hetkiä ei ole ollut sen jälkeen kun leikkauksen jälkeinen kipuilu hellitti. Aina on menty vain parempaan päin.
Hansu, tuohon minäkin pyrin! Eli jos (ja siltähän se näyttää että kun) päätöksen teen, niin asia on niin tarkkaan pohdittu, että tuli eteen mitä vain, tiedän voivani seisoa päätökseni takana.
Onhan tässä tietysti vielä lääkärinkin mielipide joka vaikuttaa
Se kuullaan sitten tulevaisuudessa. Senkään takia ei ole ollut kiire omaa päätöstä tekemään. Entäs jos lääkäri nauraa minut pihalle? Ei tule pettymyksiä, kun asia on itsellekin avoin vielä. Ei kovin järkevä tapa ajatella asiaa, myönnän...
Onhan tässä tietysti vielä lääkärinkin mielipide joka vaikuttaa
Se kuullaan sitten tulevaisuudessa. Senkään takia ei ole ollut kiire omaa päätöstä tekemään. Entäs jos lääkäri nauraa minut pihalle? Ei tule pettymyksiä, kun asia on itsellekin avoin vielä. Ei kovin järkevä tapa ajatella asiaa, myönnän...
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa