Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä

+17
ritu
lyllerö
Ruustinna
aino.tenkku
.tuisku.
kauris5
maija
kauris
Anette
dooris
Megamisu
Gilraen84
Rullukka
Tia-Maria77
Onnekas13
hansu
Elämä edessä
21 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä - Sivu 2 Empty Vs: Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä

Viesti kirjoittaja kauris Su Tammi 02, 2011 7:56 pm

Hyvää alkanutta vuotta 2011! Olen kiinnostunut tapaamisesta Mikkelissä.
Minulle on tehty GBP loppuvuodesta 2010 KYSissä.

kauris

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 02.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä - Sivu 2 Empty Vs: Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Tammi 02, 2011 8:17 pm

Erittäin hieno juttu!
Alettaisko pitämään lähes sovittuna tuota lauantaita 12.2??? Kelloaika voisi olla esim. klo 12.00. Kertokaa mielipiteitänne, jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan. Tapaamispaikka pitäisi olla rauhallinen, jossa ei tarvitsisi hiljentää omaa ääntään, eikä pelätä sivullisten kuuntelua! Tilaisuudethan ovat täysin luottamuksellisia. Voimme olla varmoja siitä, että kuullut kokemukset ovat vain meille asianosaisille tarpeeseen tarkoitettuja. I love you
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja maija Su Tammi 02, 2011 8:20 pm

Oikein ihanaa tätä alkanutta vuotta kaikille!
Mie tulisin tosi mielellään myös tapaamiseen Mikkeliin. Valitettavasti en voi antaa paikka suosituksia kun en kaupunkia tunne lainkaan. Mielestäni joku rauhallinen paikka olisi parempi kuin ravintola, ei tarviis varoa puheitaan. ;).Mulle kävisi myös parhaiten tuo 12.2.

maija

Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010

Viesti kirjoittaja Rullukka Su Tammi 02, 2011 8:39 pm

Mulle käy myös tuo la 12.2., mutta juna ois Mikkelissä klo 12.59 ja lähtisi takaisin kotiinpäin klo 19.05. (Edellinen juna tulis klo 9.59, mutta takaisin olis tuo seitsemän aikoihin.)

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010

Viesti kirjoittaja hansu Su Tammi 02, 2011 9:29 pm

Minäkin laitan pyynnölle vapaan tuolloin 12.2.2011. Ja ilmottaudun samalla porukkaan mukaan.

Paikkaa en kylläkään osaa ehdottaa. Ei oikein nuo paikat Mikkelissä ole hallussa, vaikka siellä jatkuvasti asioinkin. Olisiko jollain ruokaravintolalla kabinettia, jonka voisi varata?
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Anette Su Tammi 02, 2011 9:53 pm

Tuo 12.2 voisi minullakin onnistua, uutta listaa ei ole vielä tehty joten toiveen voisi pomolle laittaa Smile

Anette

Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009

Viesti kirjoittaja dooris Ma Tammi 03, 2011 1:33 am

12.2. 2011 on sopiva päivämäärä minullekin Smile. Olen Mikkeliläinen, joten paikkojen tulisi olla kutakuinkin tuttuja. Äkkiseltään rauhallisia paikkoja mieleeni tulee keilahallin kabinetti, keskustassa olevien ravintoloiden kabinetti tai jonkun mikkeliläisen koti... omaa kotiani en vielä uskalla luvata, kun perheeni lapsoset tulisi sitten ajaa maailmalle Smile... Mikkeliläiset voisivat miettiä tätä asiaa.... IHANAAA tavataan siis helmikuussa Smile.
dooris
dooris

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2010

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ma Tammi 03, 2011 1:56 am

Joo 12.2. sopii mullekin oikein mainiosti ja infosin jo äitiäkin mahdollisesta reissusta ja homma on siltäkin osin selvä, äiskä hoitaa koirat Very Happy Mä en tunne mikkeliä ollenkaan, kerran käynyt siellä ja olin tuolloin 11v, että en muista ihan hirveästi mitään koko paikasta Very Happy
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010

Viesti kirjoittaja kauris5 Ma Tammi 03, 2011 1:39 pm

Näillä näkymin mulle käy la 12.2.. Varmistan tuloni lähemmin.
En tunne Mikkeliä lainkaan, joten ehdotuksia paikan suhteen minulla ei ole.
Kenties kabinetti jostakin, siellä porinointimme pysyisi sen huoneen seinien
sisällä.
Tietty, olisi hyvä jos kokoontumispaikka ei olisi kovin kaukana rautatiease-
malta, sillä tulen junalla, ja ounastelen, että en ole ainoa?

kauris5

Viestien lukumäärä : 11

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ma Tammi 03, 2011 7:17 pm

Kauris: Et ole ainoa junalla kulkeva tosiaankaan. Eli mielellään lähellä rautatieasemaa olisi minunkin vieno toiveeni queen
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja dooris Ma Tammi 03, 2011 9:54 pm

Ilman muuta haen junalla tulevia... oli se paikka sitten missä tahansa Laughing
dooris
dooris

Viesti kirjoittaja kauris5 Ma Tammi 03, 2011 11:17 pm

Dooris, kiitos jo etukäteen ystävällisesti tarjoamastasi "kuljetuspalvelusta" meille junan kautta tuleville.

kauris5

Viestien lukumäärä : 11

Viesti kirjoittaja .tuisku. Ma Tammi 03, 2011 11:32 pm

Hei Tia-Maria77. Minutkin leikattiin KYSsissä samana päivänä. Kuinka voit?
Itselläni vaikeuksia, kun paino ei meinaa laskea millään.Toisten paino hurahtaa alas, mutta kärsivällisyyttähän tässä nyt koitellaan. Söitkö kinkkua? minä söin Smile, murusen.

.tuisku.

Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 03.01.2011

Viesti kirjoittaja .tuisku. Ti Tammi 04, 2011 1:17 am

Onhan Mikkelissä ihana Kenkävero ( vanha pappila, joka on kunnostettu suosituksi matkakohteeksi). Tilaa siellä on.

.tuisku.

Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 03.01.2011

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ti Tammi 04, 2011 4:16 am

No mä nyt ilmeisesti tulen kuitenkin autolla, kun täältä pk-seudulta on muitakin tulossa Very Happy
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja aino.tenkku Ti Tammi 04, 2011 9:18 pm

Jos jollekulle teistä sopii LA 15.1., niin TERVETULOA Tampereelle. Klo 12.30 -15 Pyynikin Kirkontupa Mustanlahdenkadulla Metso-kirjaston takana.
aino.tenkku@gmail.com

aino.tenkku

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 15.10.2010

Viesti kirjoittaja Ruustinna Ti Helmi 01, 2011 3:19 am

Täällä yksi juuri leikattu kiinnostunut tapaamisista - asun myös mikkelissä Smile
Ruustinna
Ruustinna

Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 30.08.2010

Viesti kirjoittaja dooris Ti Helmi 01, 2011 3:43 am

Ihanaa Ruustinna.... mukaan vaan Smile. Kerrohan meille toipumisestasi...
dooris
dooris

Viesti kirjoittaja lyllerö Ti Helmi 01, 2011 5:04 am

mäkin tahtoisin mukaan , mutta tuo työ hairitsee vapaa-aikaa ja en voi vaihtaa vuoroja kun mul siin 3yön putki, joten jättäydyn työmaalle tai siis nukkumaan,,, mutta olen hengessä mukana... Sleep

lyllerö

Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 05.12.2009

Viesti kirjoittaja Ruustinna Ti Helmi 01, 2011 10:44 pm

Ihan mielettömän mukavaa, että mikkelissä on jo tälläinen porukka koossa Smile Sopiiko mukaan vielä mun kaveri, joka vielä odottaa leikkausaikaa josko hänen työvuorot osuvat siten, että pääsee paikalle?
Ruustinna
Ruustinna

Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 30.08.2010

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Helmi 08, 2011 9:34 pm

Hei Ruustinna ja kaikki muut tulevana lauantaina 12.2 Mikkelin tapaamiseen tulijoille!
Tervetuloa ja ottakaa ihmeessä kaverit mukaan! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ke Helmi 09, 2011 2:19 am

Hei!
Minun on valitettavasti peruttava osallistumiseni, joskus toiste sitten (ainakin jos kesällä jotain järkkäätte)
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja ritu To Helmi 10, 2011 2:51 pm

Miekin olen ajatellu tulla sinne Mikkeliin.
Onko se paikka kaukana rautatie asemalta kun on huonot jalat vielä niin tietää pitääkö varautua Taksiin.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Sun To Helmi 10, 2011 3:28 pm

ritu, minä voin ottaa sinut asemalta kyytiin, niin ei tarvitse arpoa osuuko oikeaan osoitteeseen tai taksia ottaa. Jos joku muukin on junalla tulossa niin voin napata samalla kyytiin. Mulla tosin on kaksiovinen auto, eli se asettaa omat rajoituksensa. Mutta etupenkin varaan nyt sinulle ritu jo alustavasti Smile

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011

Viesti kirjoittaja ritu To Helmi 10, 2011 5:47 pm

Kiitti Sun se juna olisi Mikkelissä jo 9.59 jos sulle tuo aikataulu passaa niin otan tarjouksen vastaan meitä on kaksi tulossa.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa