Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä
+17
ritu
lyllerö
Ruustinna
aino.tenkku
.tuisku.
kauris5
maija
kauris
Anette
dooris
Megamisu
Gilraen84
Rullukka
Tia-Maria77
Onnekas13
hansu
Elämä edessä
21 posters
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä
Hei kaikille!
Olen kokoamassa Etelä-Savon alueelta (ihan mistä vaan) ihmisiä tapaamiseen! Vaihtaisimme ajatuksia ja toivottavasti kuulisimme jo leikattujen kokemuksiakin! On toivottu jotakin lauantaipäivää tammikuussa! Miten olisi, kiinnostaisiko? Paikka on hakusessa, ehdottakaa päivää ja paikkaa, laittakaa minulle viestiä! KIITOS!
Oikein ihanaa loppuvuotta ja hoikempaa uutta vuotta 2011 meille kaikille!
Olen kokoamassa Etelä-Savon alueelta (ihan mistä vaan) ihmisiä tapaamiseen! Vaihtaisimme ajatuksia ja toivottavasti kuulisimme jo leikattujen kokemuksiakin! On toivottu jotakin lauantaipäivää tammikuussa! Miten olisi, kiinnostaisiko? Paikka on hakusessa, ehdottakaa päivää ja paikkaa, laittakaa minulle viestiä! KIITOS!
Oikein ihanaa loppuvuotta ja hoikempaa uutta vuotta 2011 meille kaikille!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vs: Tapaaminen tammikuussa Mikkelissä
Saapuisin mielelläni tapaamiseen, mikäli ei osu juuri lomareissun kohdalle. Olen perheen kera etelän lämmössä sekä 15 että 22 lauantait- toivottavasti...
Osallistuminen katsottava sitten kun päivä varmistuu.
Osallistuminen katsottava sitten kun päivä varmistuu.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Heippa vaan, voisinpa ollakin tulossa tapaamiseen. Matkaa vajaa satakunta km. Päivästä ei niin väliä, miten muille sopii. Voishan se olla vaikka 29. niin ainakin hansu pääsis. Mitäs paikkaa olet ajatellu ?
Mukavaa vuodenvaihdetta ja hienoa tulevaa vuotta !
Mukavaa vuodenvaihdetta ja hienoa tulevaa vuotta !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Älkää toki sopiko päivää minun menojen mukaan. Saavun kyllä paikalle, jos olen maisemissa. Katsokaa yhtinen sopiva päivä. Kerkeenhän sitä myöhempiinkin tapaamisiin. Muutoinkin tuo 3-vuorotyö haittaa harrasteita, joten osallistuminen on aina katsottava töiden mukaan. Voihan sitä toivoa vapaata, mutta menot olis tiedettävä jo sangen varhaisessa vaiheessa... Hyvä kuitenkin, että porukka alkaa kokoontua näilläkin seuduilla.
Hei taas!
Pitäisikö tapaamista ajatella vähän pidemmälle--- helmikuuhun? Useampi pääsisi kun ehtisi varata päivän. Huomasin vasta itsekin, että olen risteilyllä la 29.1. Paikkahan on vielä ihan hakusessa-- ehdottakaa mitkä paikat voisi tulla kyseeseen.
Ps. Kyllä on rakettien räiskettä tuolla ulkona joka puolella...
Pitäisikö tapaamista ajatella vähän pidemmälle--- helmikuuhun? Useampi pääsisi kun ehtisi varata päivän. Huomasin vasta itsekin, että olen risteilyllä la 29.1. Paikkahan on vielä ihan hakusessa-- ehdottakaa mitkä paikat voisi tulla kyseeseen.
Ps. Kyllä on rakettien räiskettä tuolla ulkona joka puolella...
Meillä alkaa työlistan teko ens viikolla. Jos puhutaan helmikuun alkupuolesta, niin vapaa pitäisi toivoa silloin. Minulla tuo tammikuu jo suht varttu matkasuunnitelmien vuoksi.
Paikkaehdotusta ei kyllä oikein ole. Peraatteessa mikä tahansa käy.
Paikkaehdotusta ei kyllä oikein ole. Peraatteessa mikä tahansa käy.
Hei vaan!
No minä ehdotan la 12.2 tai la 19.2. Lähdetäänkö näistä liikkeelle?
Jos tulijat jäävät näin vähiin, mitä nyt on tiedossa 5-8, niin olette tervetulleita minun kotiini Mikkeliin! Eli silloin ei tarvitse varata isompaa paikkaa. Meitä oli lokakuussa Lahdessa monta kymmentä koolla ja kyllä hyvin mahduttiin. Kiitos vielä Rintasirille!!!
No minä ehdotan la 12.2 tai la 19.2. Lähdetäänkö näistä liikkeelle?
Jos tulijat jäävät näin vähiin, mitä nyt on tiedossa 5-8, niin olette tervetulleita minun kotiini Mikkeliin! Eli silloin ei tarvitse varata isompaa paikkaa. Meitä oli lokakuussa Lahdessa monta kymmentä koolla ja kyllä hyvin mahduttiin. Kiitos vielä Rintasirille!!!
Moi,minä olen varkaudesta ja kiinnostaisi tavata muitakin leikattuja/leikkaukseen meneviä. Itseni on leikattu 14.12.2010.
Tia-Maria77- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 12.04.2010
Hei Tia-Maria77 ja kiitos vastauksesta!
Olisit tosi hyvä tukihenkilö meille, jotka emme ole vielä leikkauksessa olleet! Sinulla noin tuore tapaus! Miten olet voinut?
Olisit tosi hyvä tukihenkilö meille, jotka emme ole vielä leikkauksessa olleet! Sinulla noin tuore tapaus! Miten olet voinut?
Todella hyvin olen voinut,välillä huonomminkin mutta kaikenkaikkiaan todella hyvin.Niin siis teistä muista ei siis kukaan ole vielä käynyt leikkauksessa?
Muutama asia tuli ainakin itselleni yllätyksenä,leikkauksen jälkeen .Olisin arvostanut suuresti jos olisin kuullut aiemmin niistä.Voisin todellakin tulla jos vain aikatauluuni sopii.
Muutama asia tuli ainakin itselleni yllätyksenä,leikkauksen jälkeen .Olisin arvostanut suuresti jos olisin kuullut aiemmin niistä.Voisin todellakin tulla jos vain aikatauluuni sopii.
Äh,mitähän mä ajattelin kun kirjotin tota viestiä.. en varmaan niin mitään
KUN luin hieman tarkemmin noita edeltäviä kirjoituksia niin onhan siellä jo leikattuja ilmeisesti mukaan tulossa myös..
KUN luin hieman tarkemmin noita edeltäviä kirjoituksia niin onhan siellä jo leikattuja ilmeisesti mukaan tulossa myös..
Minä kans täältä Pohjois-Savon puolelta olisin kiinnostunut tuosta tapaamisesta. En tiedä vielä, mitä muuta helmikuussa tapahtuu, mutta mielelläni tulisin Mikkelissä käymään. Juna tois ja veis. Sopiiko porukkaan?
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Mä oon Helsingistä ja mut leikataan tammikuussa, et jos oon matkustuskunnossa niin toki kiinnostaa tavata muita, vaikkakin sitten mikkelissä (junat kulkee ) mut varmaks en uskalla mitään luvata...riippuu vähän myös et onko vanhemmilla menoa, että ehtivät hoitaa koiria sitten.
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Aivan mahtavaa!!!!
Tulkaa kaikki mukaan! Jos tulette junalla/bussilla, katsotaan paikka aseman läheltä tai haetaan teidät autolla perille. Miten tuo päivä= 12.2, 19.2, 26.2?
Tulkaa kaikki mukaan! Jos tulette junalla/bussilla, katsotaan paikka aseman läheltä tai haetaan teidät autolla perille. Miten tuo päivä= 12.2, 19.2, 26.2?
Tia-Maria77
Mitkä asiat sinulle tuli yllätyksenä?
Mitkä asiat sinulle tuli yllätyksenä?
Megamisu- Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 23.11.2010
Esim. leikkauksen aiheuttama kaasukipu joka oli todella järkky kokemus,on täysin yksilöllistä kenelle kys.kipu tulee itse kärsin kolmesta todella kovasta kipukohtauksesta jotka asteikolla 1-10 olivat 11...
tai se että ihan pelkän veden juominen ei onnistunut minulta vaan minun piti juoda mieluummin mehua,tai että kylmät juomiset alkuun ei sopineet..tässä muutamia ylläreitä.
tai se että ihan pelkän veden juominen ei onnistunut minulta vaan minun piti juoda mieluummin mehua,tai että kylmät juomiset alkuun ei sopineet..tässä muutamia ylläreitä.
Jarg! Kiitos. Itseni tuntien saiskohan sitä leikkauksen jälkeen (jos pääsen)nuijanukutuksen pariks viikoks.
Mullakin oli sitä kaasusta johtuvaa kipuilua. Selkä meni maatessa jumiin ja hengittäminenkin teki kipeetä. Mut menee kyl parissa päivässä ohitse kun elimistö kierrättää kaasut pois. Siitä kyl selviää.
Minä saavun kyllä mielellään tapaamiseen. Kunhan päivä selviää, niin toivon sen vapaaksi.
Minä saavun kyllä mielellään tapaamiseen. Kunhan päivä selviää, niin toivon sen vapaaksi.
Mulla on noi kaikki päivät ainakin toistaseks vielä vapaana, kun olen opiskelija niin ei ole pelkoa, että viikonloppusin olisin töissä tms...ja eipä taida mun vanhemmillakaan helmikuussa mitään menoja olla Mä tosiaan liikun junalla, kun meillä on vaan yks auto perheessä ja vanhemmat tarvii sitä, että pääsevät haukkujen kanssa puistoon.
Hei naiset....
Ihanaa uutta vuotta teille kaikille. Minä olen myöskin Mikkelistä ja menossa jossain vaiheessa laihdutusleikkaukseen. Tulen mielelläni tapaamiseen mukaan... helmikuun kaikki lauantai päivät käyvät minulle. Tammikuu on aikas kiireinen, joten olisiko vaikka jossain ravintelissa... :P .
terkuin
Dooris
Ihanaa uutta vuotta teille kaikille. Minä olen myöskin Mikkelistä ja menossa jossain vaiheessa laihdutusleikkaukseen. Tulen mielelläni tapaamiseen mukaan... helmikuun kaikki lauantai päivät käyvät minulle. Tammikuu on aikas kiireinen, joten olisiko vaikka jossain ravintelissa... :P .
terkuin
Dooris
dooris- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2010
Itseasiassa, voisin rohkaistua ja tulla myös. Matka kun ei ole mahdoton ja silloin myös mahtuisi kyytiläisiä täältä etelästä.
Megamisu: Missäspäin tääl uudellamaalla asustat? Kun jos tulisin sun kyydillä ja maksaisin tietysti osan bensakuluista.
Moikka ja hyvää tätä vuotta kaikille ! Tapaamispäivä olis hyvä olla 12.2. tai 5.2. tai tammikuukin olis hyvä. Joku rento paikka olis mukava, en oikein tiedä Mikkelin paikkoja. Kotikin on hyvä vaihtoehto.
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Minä tulen myös, sikäli kun osuu vapaa samalle päivälle
Anette- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009
Ei tammikuussa, mut leikataan sillon, en mä nyt niin nopeesti sentää toivu matkustuskuntoon, et helmikuussa pliiis, mut joo älkää mun takia sulkeko tietenkää tammikuuta pois
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa