Huhuu Peijaksessa käyneet / leikatut.
+11
dunbar
Kimby
Helka
Amppari
Tuikku68
Lovely
MRA123
kinuski
Tyrannosaurus
heiduska72
Megamisu
15 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Huhuu Peijaksessa käyneet / leikatut.
käynti Peijaksessa oli positiivinen yllätys,näin Megamisun ja muutaman muunkin;) Kahville ei ehditty mutta kirurgille odotellessa ehdittiin höpistä..toivottavasti saitte samalle päivälle leikkuuajan.
Ravintoterapeutti kehoitti laihduttamaan lisää ja pussikeitot siis käyttöön;)huomisesta alkaen.
Tutustumiskäynti on 4.2 jolloin taas haastatellaan ja käydään yhdessä muiden kanssa syömässä "harjoitusateria" ym.
Minulle varmistui tuo 14.2 ja aamulla 06.30 pitäis olla paikanpäällä.
huisaaa..
Ravintoterapeutti kehoitti laihduttamaan lisää ja pussikeitot siis käyttöön;)huomisesta alkaen.
Tutustumiskäynti on 4.2 jolloin taas haastatellaan ja käydään yhdessä muiden kanssa syömässä "harjoitusateria" ym.
Minulle varmistui tuo 14.2 ja aamulla 06.30 pitäis olla paikanpäällä.
huisaaa..
kinuski- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 22.04.2010
Jep.
Kotona ollaan ja tulihan tosiaan turistua.
Meillä nyt sitten kinuskin kanssa ihan sama aikataulu Huomasin muuten et mulla ei ollu klo aikaa, pitänee kysästä sillon 4pv
(ollaan muuten nimikaimojakin
Ravintoterapeutti muuten totes että me leikkaukseen tulijat olemme ihanne potilaita kun tiedämme asioista jopa enemmän kun he
Kotona ollaan ja tulihan tosiaan turistua.
Meillä nyt sitten kinuskin kanssa ihan sama aikataulu Huomasin muuten et mulla ei ollu klo aikaa, pitänee kysästä sillon 4pv
(ollaan muuten nimikaimojakin
Ravintoterapeutti muuten totes että me leikkaukseen tulijat olemme ihanne potilaita kun tiedämme asioista jopa enemmän kun he
Megamisu- Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 23.11.2010
Onnea kinuski ja megamisu leikkausajoista
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Huippua, onnea leikkausajoista teille molemmille!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Onnittelut ajoista!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Hei te kaikki joilla yli 4kk leikkauksesta,onko teillä hiukset alkaneet putoilla ja millä tavoin olette ennalta ehkäisseet mahdollista harvenemista?
kinuski- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 22.04.2010
Mulla alkoi hiuskato jo enen aikana. Kerkesi loppumaan enen ja leikkauksen välissä (väliin jäi 2,5kk). N. 2 kk leikkauksesta alkoi taas ja ei oikein mikään auttanut. Ostin kampaamosta hiustenlähtöaineita ja käyttelin niitä, olihan niistä hieman apua, mutta silti tukka putos ja runsaasti (lattiakaivo oli aina ihan tukossa hiustenpesun jälkeen, niin ettei ritilää näkynyt ja mulla kuitenkin lyhyt tukka).
Maidon lisääminen yhdessä paikalliseen erittäin runsas kalkkiseen veteen sai uskoakseni hiustenlähtemisen loppumaan. Nyt taas, kun kalkin määrä jäänyt vähäiseksi (vain 3 dl maitoa/vrk ja juusto satunnaisesti, mutta silloin reippaammin) on lievää karvanpudotusta havaittavissa.
Lisää siis maitotuotteiden määrää. Kalkki ei imeydy tableteista monien mukaan juuri lainkaan, toiset taas uskovat niihin. Itse kuulun niihin, joiden kokemuksen mukaan tabut eivät toimi).
Maidon lisääminen yhdessä paikalliseen erittäin runsas kalkkiseen veteen sai uskoakseni hiustenlähtemisen loppumaan. Nyt taas, kun kalkin määrä jäänyt vähäiseksi (vain 3 dl maitoa/vrk ja juusto satunnaisesti, mutta silloin reippaammin) on lievää karvanpudotusta havaittavissa.
Lisää siis maitotuotteiden määrää. Kalkki ei imeydy tableteista monien mukaan juuri lainkaan, toiset taas uskovat niihin. Itse kuulun niihin, joiden kokemuksen mukaan tabut eivät toimi).
Kotieläimille tarkoitettu biotin forte (tms.), myydään apteekeissa. On kuulemma joidenkin mukaan auttanut, mullahan leikkaus vasta edessä, mut jos mulla alkaa tukka irtoilee niin ajattelin kyl testata. Annostus 2-3tbl/pvä.
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Täällä Tampereella on sanottu ettei sitä saa ihmiset syödä, syytä miksi ei, en tarkkaan tiedä mutta Hatanpäällä leikkaava kirurgi näin oli ystävälleni sanonut kun puhetta oli tullut leikkauksen jälkeen tästä asiasta.
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Kysyin asiaa suoraan tuotteen valmistajalta ja sieltä ilmoittivat, että tietävät ihmisten sitä käyttävän. Kun kysyin, että voiko sitä käyttää sanoivat etteivät voi suositella, kun ei ole ihmisille tarkoitettu. Ei kuitenkaan kieltänyt
Onnea Kinuski ja Megamisu leikkausajoista!!! Mä tulen perässä, koska kävin Hyvinkäällä 15.12., hui mua alkaa jo jännittää...
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» huhuu....jo vuosia sitten leikatut!!!
» Huugibuugi huhuu
» Peijaksessa leikattu
» Leikkausaika 28.2 Peijaksessa !!!!!!
» Huugibuugi huhuu
» Peijaksessa leikattu
» Leikkausaika 28.2 Peijaksessa !!!!!!