Mitä tänään söin..
+14
tigertytto
huanita
simri
pingu70
2FatToFly
Lyltsy
kissus nytkö jo
Poutapilvi
Laihduttava
ritu
Ann
Tyrannosaurus
MRA123
Wee2be
18 posters
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Mitä tänään söin..
Mä totesin että syön jo liikaa! siinä siis syy kun paino alkaa putoamaan nihkeästi, tässä eilinen ruokalista tarkkaillen mitä suuhuin laittaa;
AP: hapankorppu, flora, metukkasiivu, tomaattia
VP: sama kuin yllä
LO: saarioisen (eines) kanapastaa 150g
VP: rasvatonta rahkaa 150g
PV: kinkkukiusaus 200g, pienen pieni pala ruisleipää, kurkkua
IP: 2 lihapullaa, kolme siivua juustoa, 4 siivua ohuen ohutta kinkkua
kalorit 913, prot. 59 hh 61 rasva 50
Laskin noi arvot samalla kun tein tätä, eli enemmän olis voinu syödä, ja proteiiniä enemmän. Hmm, tähän täytyy nyt panostaa
AP: hapankorppu, flora, metukkasiivu, tomaattia
VP: sama kuin yllä
LO: saarioisen (eines) kanapastaa 150g
VP: rasvatonta rahkaa 150g
PV: kinkkukiusaus 200g, pienen pieni pala ruisleipää, kurkkua
IP: 2 lihapullaa, kolme siivua juustoa, 4 siivua ohuen ohutta kinkkua
kalorit 913, prot. 59 hh 61 rasva 50
Laskin noi arvot samalla kun tein tätä, eli enemmän olis voinu syödä, ja proteiiniä enemmän. Hmm, tähän täytyy nyt panostaa
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Siis MRA23, ethän sä syö liikaa vaan hivenen liian vähän Lisäät vähän, esim. yhden tai kaksi välipalaa 1200 - 1500 ravitsemusterapeutin mukaan oli leikkauksen jälkeen sopiva kalorimäärä, jos niitä haluaa laskea.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Laitoin tohon vähän huonosti, toi eilinen oli siis sellainen ruokailu mitä yritin tarkkailla mitä suuhuni laitan, jäi heti alle suositusten, ennen tähä ahaa-elämystä että syönkin liikaa niin laittelin suuhun melkein joka päivä jotain "hyvää", vähän sipsiä, vähän jäätelöä, vähän lisäksi leipää. Nyt jätän noi "herkut" arkipäivistä pois, viikonloppuna sit voi jotain muutakin ottaa, oletan että asia korjaantuu sillä ja laskeskelemalla kaloreita useammin jottei karkaa mopo käsistä.
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Mukavaa että täällä on taas pikkasen virinnyt keskustelua ja on päivitelty syömisiä
Kiitokset kommenteista....samaa puhutte kuin itekki oon aatellu...kun vain vielä sais toteutettua(esim. tuon et söis lämmintä ateriaa kaks) mutta kun ei oikeen taho toi kunnon ruoka maistua...kaikki muu kyllä
...mutta...tänään taas uudella puhdilla ruokavalioremonttiin
Kiitokset kommenteista....samaa puhutte kuin itekki oon aatellu...kun vain vielä sais toteutettua(esim. tuon et söis lämmintä ateriaa kaks) mutta kun ei oikeen taho toi kunnon ruoka maistua...kaikki muu kyllä
...mutta...tänään taas uudella puhdilla ruokavalioremonttiin
löllykkä;)- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 48
Registration date : 18.09.2010
Laitampa mitä minä syön 1v3kk leikkuusta
Aamulla kllo 6.00 Kahvi+maito 2.5dl.
Aamiainen kllo 7.30 Broilerinkoivet 2kpl, Masndariini 1kpl, Manteli 5kpl.
Välipala kllo 11.00 Kahvi+maito 2.5d, Lepä1viipale, Sulatejuusto15g, Gotler 3 siivua, Murokakku 1siivu.
Lounas Kllo 14,00 Hampurilainen Atria 110g jossa 1tl sinappia ja ketsuppia.
Välipala Kllo 15.30 Luumukiisseli 1,5dl.
Välipala Kllo 17.30 Kahvi+maito 2dl, Murokakku 1siivu, Pipari 1kpl.
Iltapala kllo 19.30 Mustikka 1,5dl, Luumu kuivattu 5kpl, Jugurtti 1,5dl.
Välipala kllo21.30 Kinkku 50g.
Sen lisäksi kalorittomia juomia 1,5L päivässä.
Näillä mennään ja hyvin voidaan enkä katso että mun mitään tarttee muuttaa kun paino laskee ja voimat palautuneet saas nähdä mitä ravitsemus terapeutti sanoo kun kontrolli KYSissä ensi viikolla muuten en laita ruokia ylös.
Aamulla kllo 6.00 Kahvi+maito 2.5dl.
Aamiainen kllo 7.30 Broilerinkoivet 2kpl, Masndariini 1kpl, Manteli 5kpl.
Välipala kllo 11.00 Kahvi+maito 2.5d, Lepä1viipale, Sulatejuusto15g, Gotler 3 siivua, Murokakku 1siivu.
Lounas Kllo 14,00 Hampurilainen Atria 110g jossa 1tl sinappia ja ketsuppia.
Välipala Kllo 15.30 Luumukiisseli 1,5dl.
Välipala Kllo 17.30 Kahvi+maito 2dl, Murokakku 1siivu, Pipari 1kpl.
Iltapala kllo 19.30 Mustikka 1,5dl, Luumu kuivattu 5kpl, Jugurtti 1,5dl.
Välipala kllo21.30 Kinkku 50g.
Sen lisäksi kalorittomia juomia 1,5L päivässä.
Näillä mennään ja hyvin voidaan enkä katso että mun mitään tarttee muuttaa kun paino laskee ja voimat palautuneet saas nähdä mitä ravitsemus terapeutti sanoo kun kontrolli KYSissä ensi viikolla muuten en laita ruokia ylös.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Mulla leikkauksesta vasta muutama päivä ja tänään on mennyt alas vajaa desi löysää puuroa voisilmällä, puoli desiä maustamatonta jugurttia, vajaa desi kirjolohikiusausta, vähän raejuustoa, puoli desiä jugurttia ja kaksi tuc keksiä. Juotavat alakanttiin, mut eiköhän tämä tästä iloksi muutu.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
reilu viikko leikkauksesta...
tänään mennyt ja on vielä osa menossa...
aamu: hedelmäsose (muksu), 2dl maitoa
vp: myslileipä välissä kananmuna (keitetty), paprikaa, salaattia, kurkkua, tomaattia, n.1tl margariinia
lounas: kinkkukiusaus 1,5dl, maito 2dl
vp: yosa kauravalmiste 125g
päivällinen:loimulohi 80g, 4rkl keitettyjä vihanneksia, 2rkl raejuustoa, 2dl maitoa
ilta: näkkäri 1tl margariini, kurkku, juusto, kinkku, muksu hedelmäsose, 2dl maitoa
Lisäksi 1,5l vettä
Voin syödä ihan mitä tahansa eikä pahaa oloa tule
tänään mennyt ja on vielä osa menossa...
aamu: hedelmäsose (muksu), 2dl maitoa
vp: myslileipä välissä kananmuna (keitetty), paprikaa, salaattia, kurkkua, tomaattia, n.1tl margariinia
lounas: kinkkukiusaus 1,5dl, maito 2dl
vp: yosa kauravalmiste 125g
päivällinen:loimulohi 80g, 4rkl keitettyjä vihanneksia, 2rkl raejuustoa, 2dl maitoa
ilta: näkkäri 1tl margariini, kurkku, juusto, kinkku, muksu hedelmäsose, 2dl maitoa
Lisäksi 1,5l vettä
Voin syödä ihan mitä tahansa eikä pahaa oloa tule
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Gilraen, hieno että sujuu, tuo ei silti ole tae siitä että et dumpingia koskaan saisi
Mäkin innostuin tänään laittamaan syömiset tuonne energynetin virtuaaliravintolaan, josta saa helposti kalorit, jakauman hiilareihin ym.
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/energyintake.pl
AP: Hedelmärahka 100 g
VP: maitokahvi ja pullasiivu
LO: Kalkkunapihvi, papuja, salaattia, salaatinkastiketta
VP: Leivonnainen
VP: maitokahvi, banaani, laku, jimmy-patukka
VP: juotava jugurtti 3 dl
PÄ:Kanapaloja risotosta
IP: ruisleipä, 2 juustosiivua, tomaatti, oivariini
Söin tosi useita välipaloja, kun olin iltapäivän iltaan asti kurssilla, ja joka tauolla tuli jotain syötyä. Ja olin ihan varma että tuli myös kaloreita hirveästi. Ja tää oli kuitenkin ihan hyvä päivä oheistan arvojen mukaan:
1495 kaloria, 79 g proteiineja
.
Mäkin innostuin tänään laittamaan syömiset tuonne energynetin virtuaaliravintolaan, josta saa helposti kalorit, jakauman hiilareihin ym.
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/energyintake.pl
AP: Hedelmärahka 100 g
VP: maitokahvi ja pullasiivu
LO: Kalkkunapihvi, papuja, salaattia, salaatinkastiketta
VP: Leivonnainen
VP: maitokahvi, banaani, laku, jimmy-patukka
VP: juotava jugurtti 3 dl
PÄ:Kanapaloja risotosta
IP: ruisleipä, 2 juustosiivua, tomaatti, oivariini
Söin tosi useita välipaloja, kun olin iltapäivän iltaan asti kurssilla, ja joka tauolla tuli jotain syötyä. Ja olin ihan varma että tuli myös kaloreita hirveästi. Ja tää oli kuitenkin ihan hyvä päivä oheistan arvojen mukaan:
1495 kaloria, 79 g proteiineja
.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Täällä näin tänään:
Lasi mehua ja banaanileivän pala
Suklaavanukas
Vettä/jääteetä
tapenadea ja pari leivänsiivua
Mansikka jugurtti
Kirsikkatomaatteja
lasi colaa
Jääteetä
tapenadea ja leivän siivu
yks Digestive keksi
Sitruunaruohokanaa,riisiä ja wokattuja kasviksia
jasmiiniteetä
vettä
Lasi mehua ja banaanileivän pala
Suklaavanukas
Vettä/jääteetä
tapenadea ja pari leivänsiivua
Mansikka jugurtti
Kirsikkatomaatteja
lasi colaa
Jääteetä
tapenadea ja leivän siivu
yks Digestive keksi
Sitruunaruohokanaa,riisiä ja wokattuja kasviksia
jasmiiniteetä
vettä
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Juu tiedän, ettei se ole mikään tae, mutta musta on helpottavaa se ettei näin alkuun ole ollut takkuilevaa tää touhu, niin ei sit tuu mitää "traumoja" joistain ruoka-aineista...oksennustaudin tultua kun olin syönyt sieniä (kanttarelli) niin loppu mun sienien syönti kokonaan ja siitä on aikaa nyt 20v...eli näin
Gilraen- toivotataan et se eka dumping tulee suklaasta Silloin jäis paljon kaloreita matkan varrelle...
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
dunbar: joo tai viel parempi mulle olis jos se tulis vanukkaasta tai pizzasta, oon oikea vanukasmonsteri siks olen nyt vältelly niitä ja pizza uppoo kans turhankin hyvin (ainakin ennen leikkausta oli näin)...nythän olen koittanut syödä suht terveellisesti. Tänään meillä tosin on pastaa ja jauhelihakastiketta, mut ei voi minkään...
Hih, noi syyt dumbingiin vaihtee tosi paljon, mä olen pahimmat saanut kalasta ja tuoremehuista, itse tehdyistä. Ikuna en o makeasta oikeastaan saanut, ois kai hyvä ollut jos saisin sen siitä. Mutta pizza on mulle aika takuu varma vatsan vääntäjä, varsinkin valmis pizzat,itsetehtyä en o tainnu vielä leikkauksen jälkeen tehdä.
Suklaa ei tuota yhtään mtn vaivaa, kokeilin sen mutta ei se ongelmakaan ole ku en voi sietää suklaata missä on soijalesitiiniä, se on syy miksi en suurinta osaa kaakaojauheistakaan käytä. niin on noi valinnat aikas rajattuja mutta en myöskään sen pahemmin kaipaakaan suklaata.
Täällä mennään edellisten päivien jämillä, keräilyerät
Suklaa ei tuota yhtään mtn vaivaa, kokeilin sen mutta ei se ongelmakaan ole ku en voi sietää suklaata missä on soijalesitiiniä, se on syy miksi en suurinta osaa kaakaojauheistakaan käytä. niin on noi valinnat aikas rajattuja mutta en myöskään sen pahemmin kaipaakaan suklaata.
Täällä mennään edellisten päivien jämillä, keräilyerät
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
Päivän pöperöt... eikä mikään mallikas päivä..
AP:1 hapsu, margis, 3 siivua kevyt metua, desi mölöä kahvin kanssa
VP: danio delight vanilja
LO: 48g juustoa, 170g piimää
VP: 35g juustovoipatonkia (oli kamalaaaa!), desi mölöä kahviin
PÄ: 3 hapsua, margis, 6 siivua kevyt metua, 28g juustoa, vitalinea jugu (paljon ruokaa ja kauan aikaa...)
IP: vitalinea jugu
1103 kcal, P 69,3, HH 93,7 ja R 50g
Voihan toki olla, että myöhään vielä jotain otan, jos on nälkä.. nyt ei tosin tunnu sille, että tarvetta tulis..
AP:1 hapsu, margis, 3 siivua kevyt metua, desi mölöä kahvin kanssa
VP: danio delight vanilja
LO: 48g juustoa, 170g piimää
VP: 35g juustovoipatonkia (oli kamalaaaa!), desi mölöä kahviin
PÄ: 3 hapsua, margis, 6 siivua kevyt metua, 28g juustoa, vitalinea jugu (paljon ruokaa ja kauan aikaa...)
IP: vitalinea jugu
1103 kcal, P 69,3, HH 93,7 ja R 50g
Voihan toki olla, että myöhään vielä jotain otan, jos on nälkä.. nyt ei tosin tunnu sille, että tarvetta tulis..
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa