Uutena täällä minäkin...
4 posters
Uutena täällä minäkin...
Olen välillä etsiskellyt netistä tietoa näistä leikkausasioista ja vasta tänään bongasin nämä sivut, jotka on tarkoitettu vain meille! Hieno homma! Selailin kirjoituksianne ja tsekkasin mitä niihin on vastailtu etc. Itsellä on leikkauspäivä jo 22.11., eli reilun viikon päästä. Olen ollut ENEllä vajaat 5 vkoa ja paino on pudonnut 10 kg. Tää kulunut viikko on ollut "harmillinen", kun paino ei ole tippunut grammaakaan vaikka olen noudattanut tätä kirjaimellisesti! Se vähän kyrsii... Aina pitäis viikossa lähteä vaikka parisataa gr, niin olis hyvä mieli. Toisaalta sen vaaditun 9kg olen saanut pois ja pkkuisen yli. Sitten pitäiskin alkaa viikoks ennen leikkausta syömään 1 ateria ja välipala ja vain 2 pussikeittoa/pvä. Miten teillä muilla on mennyt jos olette joutuneet tekemään samoin ennen leikkausta? Nousiko paino heti kun alkaa syödä muuta kuin noita keitoksia? Ne alkaa muuten ihan oikeesti tulemaan kohta jo ylös! Parina yönä olen nähnyt unta, että olen saanut syödä, ah! ihanaa!!! Eri puolilla Suomea näkyy olevan erilaiset käytännöt leikkauksien ja jälkihoitojen suhteen? Itse menen Peijas Rekolaan. Mahdetaanko sieltä antaa kohtiin lähtiessä niitä pistoksia mukaan? Joku kirjoitteli ja kyseli siitä tähystyksestä (gastroskopia), että onko se välttämättä tehtävä jollei ole vaivoja? On se. Siinä selviää mahd. tulehdukset, solumuutokset, helikobakteeri yms. Mutta sitä ei tarvitse jännittää! Mun lähtöpaino oli 116,6 kg ja pituus 163 cm. Nyt ENEn jälkeen 106,6 kg. Mutta olo ja erilaiset kivut on jo vähentyneet. Paljon odotan leikkaukselta! Josko sitä vielä olisi joskus rotunainen! Tsemppiä ja jaksuja kaikille kohtalokamuille!
Rotunainenko?- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 11.11.2010
Vs: Uutena täällä minäkin...
Tervehdys Rotunainen, ja tervetuloa palstalle!
Aivan varmasti sinusta sellainen tulee, jollet jo ole
Sulla ei enää montaa päivää tarvitse jännittää, oikein paljon tsemppiä matkaan!
Aivan varmasti sinusta sellainen tulee, jollet jo ole
Sulla ei enää montaa päivää tarvitse jännittää, oikein paljon tsemppiä matkaan!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Tervetuloa Rotunainen Ja onnea uuden elämän alkuun! Itse olen toista viikkoa enellä ja leikkaus on 2.12. Vaasassa!!
Adele
Adele
Adele- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.05.2010
Kiitos teille paljon toivotuksista! Tsemiä teille myöskin! Mulla huomenna sairaalassa tulotarkastus, jolloin tehdään mm. spirometria. Flunssaa tms. ei tietty saa olla. Mulle meinasi väkisin pukata kunnon lenssu päälle alkuviikosta ja olen taistellut sitä vastaan kaikin kotikonstein! Eilen vielä oli ääni pois. Raakoja sipuleita leikkasin kulhoihin ja napsin valkosipulin kynsiä raakana! (Kyllä poltti mahaa ja silmistä valui vesi näissä sipulihuuruissa!) Mutta nyt olis sellanen kondis, että huomenna pääsen kuin pääsenkin tuohon päivään osallistumaan! Ilokseni painokin oli taas pudonnut alkuviikon kangertelun jälkeen; kokonaispudotus nyt 10,6 kg! Hyvää päivänjatkoa kaikille ponnisteluihin! Olitpa sitten jo leikattu tai vasta menossa!
Rotunainenko?- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 11.11.2010
Tervetuloa joukkoon . Sullahan onkin jo oikein mukavasti paino pudonnut, tsemppiä vain jatkoonkin!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa