Minni67 vois kanssa pikusen esittäytyä :)
+10
Sun
dunbar
eräpena
Möhköfantti
Piitu
Riski_iita
Krisu75
Poutapilvi
MRA123
Minni67
14 posters
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Minni67 vois kanssa pikusen esittäytyä :)
Hyvä hyvä.... se on onneksi sitten ohi!! Yks askel eteenpäin, loppu hujahtaakin kuule ihan huomaamatta.
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Päivitellääs pikkusen...no voi voi
Siis oikeesti, sain tänään 10.6, kirjeen, joka saneltu 26.5, eikä olisi tullut tänäänkään, jollen olisi perään soitellut. Gastrossa ei mitään ihmeellistä, ei helicoa, eikä tulehduksia, joten ei estettä leikkaukselle Jonohoitajan mukaan aika suunniteltu elo-syyskuulle, joten ens kuun puolessa välissä voi alkaa jo viimeinen ENE ja tuon enen aikana sitten käydään siellä ylävatsan ultrassa. Spirosta kyselin, mutte ei ilmeisesti tehdä, koska ei astmaa, eikä uniapneaa tms.
Koitetaan tässä olla suht kevyesti (Piitu shh, älä kerro et söin mansikkaleivoksen), ja pitää enen alkuun asti paino näillä luvuilla, toki saa se tietty laskeakin
Siis oikeesti, sain tänään 10.6, kirjeen, joka saneltu 26.5, eikä olisi tullut tänäänkään, jollen olisi perään soitellut. Gastrossa ei mitään ihmeellistä, ei helicoa, eikä tulehduksia, joten ei estettä leikkaukselle Jonohoitajan mukaan aika suunniteltu elo-syyskuulle, joten ens kuun puolessa välissä voi alkaa jo viimeinen ENE ja tuon enen aikana sitten käydään siellä ylävatsan ultrassa. Spirosta kyselin, mutte ei ilmeisesti tehdä, koska ei astmaa, eikä uniapneaa tms.
Koitetaan tässä olla suht kevyesti (Piitu shh, älä kerro et söin mansikkaleivoksen), ja pitää enen alkuun asti paino näillä luvuilla, toki saa se tietty laskeakin
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
ONNEA! Pikkasen toi hasa vetää paremmin; oon niin kade (vaikkakin sun puolesta onnellinen)! Mulle toi spiro kaiketi määrättiin, kun kuulemma kuorsaan
Jaa minkä mansikkaleivoksen?
Jaa minkä mansikkaleivoksen?
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Mist se lääkäri ties et kuorsaat, ooks nukkunu sen kaa
Pitää ottaa uusiks se kahvittelu, mulla oli ainakin mukavaa, ja juttu lens ku pitaalisten pikkujouluissa
Pitää ottaa uusiks se kahvittelu, mulla oli ainakin mukavaa, ja juttu lens ku pitaalisten pikkujouluissa
Minni, sulla käy aika vähiin, pian saat olla pikkumahainen....
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Hitsi millasen soittoäänen oon valinnu tohon puhelimeen...no siihen kuitenkin herätys tänään "aamulla" 9:28. Hatanpäältä huomenta, sullehan oli suunniteltu tuota leikkausta 5.9 ( ai oli vai??? ), mutta käviskö sulle tämmönen peruutusaika 15.8 ? ( öö huomenta ). Alota sitten saman tien se ENE, kun tässä on vaan 3,5 viikkoa aikaa, ravitsemusterapeutti soittaa sulle vielä tänään. ( Aha )
Jotakuinkin seuraavaa tulossa lähiviikkojen aikana: 2.8 lääkäri, jossain välissä labroja ja UÄ ja puukon alla 15.8, tämän verran nyt sain päässäni kasattua tätä asiaa
Jotakuinkin seuraavaa tulossa lähiviikkojen aikana: 2.8 lääkäri, jossain välissä labroja ja UÄ ja puukon alla 15.8, tämän verran nyt sain päässäni kasattua tätä asiaa
Onnittelut yllärisoitosta
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Mahtavaa, onnitelut leikkuuajasta!!! ja tsemppiä ENEilyyn!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
VOI JUMPE!! Onnea kovasti prinsessa-uniasi häirinneestä puhelusta! Kyllä nyt kelpaa Ja vajaa-aikainen enekin on luksusta!! Tää kateellinen täällä vaan odottelee ja odottelee ja ....
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Kiitos "likat" kannustuksesta
Lisätietoja tänään kirjeen mudossa kilahti postilaatikkoon, eli:
27.7.2011 labrat
29.7.2011 kokovatsan UÄ
2.8.2011 lääkärin tutkimus ja ohjeistuspäivä
15.8.2011 leikkaus
onneksi nuo toiminnat pitää "kiireisenä", niin ei ehdi liikaa kerätä mitään paniikkia
Onko täällä muita jotka tuona päivänä HASA:ssa leikkuulla?
MInni
Lisätietoja tänään kirjeen mudossa kilahti postilaatikkoon, eli:
27.7.2011 labrat
29.7.2011 kokovatsan UÄ
2.8.2011 lääkärin tutkimus ja ohjeistuspäivä
15.8.2011 leikkaus
onneksi nuo toiminnat pitää "kiireisenä", niin ei ehdi liikaa kerätä mitään paniikkia
Onko täällä muita jotka tuona päivänä HASA:ssa leikkuulla?
MInni
Wau Minni!! Onnea ajasta ja uudesta elämästä! Hasa vetää hienosti, mutta tärkeintä on että olet itse osoittanut heille sitoutumisesi prosessiin ja pitävät sinua selkeästi sopivana leikkaukseen kun aikaistivatkin. Sulla on tuo BMI todella alhainen kun menet puukolle eli olet normaalipainossa hyvin nopeasti. Oikeasti todella mahtavaa! Tsemppiä kovasti jatkoon
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Kiitos Toukka
Itse asiassa sain tuon peruutusajan, koska joku muu ei ollut saanut ENE:llä painoa tarpeeksi putoamaan, joka tietty mun onni ja valitettavasti sen toisen tappio.
On tosiaan aikamoista haipakkaa nyt muutama viikko. Hiomenn labraan ja perjantaina ultraan, jossain välillä piäisi keritä myös Särkänniemeen
2.8 Sitten suunnittelukäynti HASA:ssa ja ennen leikkuuta olisi tarkoitus vielä risteillä joko Tallinnaan tai Tukholmaan, joten kohta ollaan leikkuupöydällä, eikä paljoa ehdi ennen sitä miettiä
Itse asiassa sain tuon peruutusajan, koska joku muu ei ollut saanut ENE:llä painoa tarpeeksi putoamaan, joka tietty mun onni ja valitettavasti sen toisen tappio.
On tosiaan aikamoista haipakkaa nyt muutama viikko. Hiomenn labraan ja perjantaina ultraan, jossain välillä piäisi keritä myös Särkänniemeen
2.8 Sitten suunnittelukäynti HASA:ssa ja ennen leikkuuta olisi tarkoitus vielä risteillä joko Tallinnaan tai Tukholmaan, joten kohta ollaan leikkuupöydällä, eikä paljoa ehdi ennen sitä miettiä
Hienoa Minni67!
Hyvä, että olet järjestänyt itsellesi menoa ja touhua, niin saat kulumaan viimeiset ajat ennen leikkuria rattoisasti!! Onnea leikkaukseen ja toivottavasti se sujuu mallikkaasti, eikä komplikaatioita tule!!
Hyvä, että olet järjestänyt itsellesi menoa ja touhua, niin saat kulumaan viimeiset ajat ennen leikkuria rattoisasti!! Onnea leikkaukseen ja toivottavasti se sujuu mallikkaasti, eikä komplikaatioita tule!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Juu kyllä tässä väkisinki miettii myös niitä mitäs jos aiheita, kun kotiin jää kaksi alakoululaista äitiä oottamaan, mutta siitä on lähdettävä , että kaikki menee juuri niinkuin pitääkin, surraan ne muut mahdolliset asiat, jos niiden aika tulee.
Tallinnan reissu meni ihan mallikkaasti salaatilla ja patukoilla, vaikka mitä ihanaa syötävää olisi tarjola ollutkin, niin sain oltua edes maistamatta mitää ylimääräistä, josta olen kyllä itsestäni ylpeä. Hotellissa oli vielä kaiken lisäksi sellainen ihana kakkukahvila Kuolasin vaan siinä vitriinien ulkopiolella
Tallinnan reissu meni ihan mallikkaasti salaatilla ja patukoilla, vaikka mitä ihanaa syötävää olisi tarjola ollutkin, niin sain oltua edes maistamatta mitää ylimääräistä, josta olen kyllä itsestäni ylpeä. Hotellissa oli vielä kaiken lisäksi sellainen ihana kakkukahvila Kuolasin vaan siinä vitriinien ulkopiolella
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa