Huomenna leikkaukseen
+25
Tepa43
Pampula
sateenkaarenpäässä
Heluna
tigertytto
Rovatar
jari 41
joku80
hansu
Nana
kissus nytkö jo
Rintasir
Bulla65
tiikos
muuminmamman4
ihanainen
Mama XXL
Elämä edessä
mm57
Tikrustiina75
Laihduttava
Wee2be
Omppupomppu80
MRA123
Ulde
29 posters
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Huomenna leikkaukseen
Oikein hyviä toipumisia sinne hoikemmalle versiolle.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Kotona ollaan! Paikat ovat todella hieman hellänä ja olo hutera. Käynkin tässä kohta pitkäkseni.
Leikkaus sujui hyvin, minut leikkasi Ovaska. Hän sai samalla poistettua sappirakonkin. Joten pääsin siitäkin vaivasta.
Väsyttää vaan niin vietävästi, eikä jaksa samalla lailla missään nimessä touhuta kuin mitä ennen leikkausta. Mutta tästä on suunta sitten kohti parempia aikoja. Kirjoittelen toiste sitten enemmän. Olen ollut puoli tuntia kotona ja haluan vähän pitkäkseni.
Leikkaus sujui hyvin, minut leikkasi Ovaska. Hän sai samalla poistettua sappirakonkin. Joten pääsin siitäkin vaivasta.
Väsyttää vaan niin vietävästi, eikä jaksa samalla lailla missään nimessä touhuta kuin mitä ennen leikkausta. Mutta tästä on suunta sitten kohti parempia aikoja. Kirjoittelen toiste sitten enemmän. Olen ollut puoli tuntia kotona ja haluan vähän pitkäkseni.
Ulde- Viestien lukumäärä : 160
Registration date : 21.01.2010
Upeaa Ulde, ihanaa että leikkaus on onnellisesti ohitse ja olet jo kotona! Ihanaa, että heti ensi töiksesi tulit tervehtimään meitä tänne palstalle :). Ota rauhallisesti, lepää paljon, muista kuitenkin juoda riittävästi ja syödäkin vähän, ettet mene liian heikkoon kuntoon. Siitä se toipuminen sitten lähtee. Pikaista paranemista sulle!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Muista huolehtia nyt itsestäsi. Lepäile, elimistölläsi on ollut kova stressi ja siitä toipuminen vie aikansa.
Ja niinkuin Bulla sanoi, juo ja syö! Päivä päivältä huomaat vahvistuvasi, mutta kyllä se jonkin aikaa ottaa.
Pikaista paranemista(=:
Ja niinkuin Bulla sanoi, juo ja syö! Päivä päivältä huomaat vahvistuvasi, mutta kyllä se jonkin aikaa ottaa.
Pikaista paranemista(=:
tiikos- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010
Mukavaa kuulla sinusta Ulde! Olen lukenut täällä sinun kirjoitteluasi ja käynyt katselemassa että joko olet kotiutunut sairaalasta. Nyt otat rauhallisesti ja tarpeellisen määrän kipulääkkeitä. Sitä vartenhan ne ovat olemassa. Minut on leikattu seitsemän päivää ennen sinua ja vaikka aluksi tuntui että miten tästä selviää, niin ainakin kohdaltani voin sanoa että oikein hyvin. Nyt kun leikkauksestani on jo 10 päivää niin välillä ei enää edes muista olleensa leikkauksessa. Liikkuminen jo 80% normaalista ja syöminen sujuu hyvin. Jippii! Ensi maanantaina jo pääsee töihinkin ja alkaa tavallinen arki.
Voi hyvin!!!
Voi hyvin!!!
Pampula- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 09.08.2010
Tervetuloa kotiin ja toipumisia. Olen Pampulan vieressä maannut heräämössä, ja voin sanoa, että näin 10 päivää myöhemmin olo on jos suht inhimillinen. Väsynyt olen minäkin ja kipujakin vielä olis, mutta verrattuna viime viikkoon olen kuin uusi ihminen. Ja muutkin asiat rullaa, eli jaksuja kovasti ja onnea uudesta masusta :)
Hiihaa, onnittelut kotiinpääsystä minultakin!
Muista huilata!
Muista huilata!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Moi Ulde! Tervetulo takas ja onnea uudelle masulle :)
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Kiitoksia tervehdyksistänne! Päivällä menin tunniksi pitkäkseni ja oikein nukahdin. Sairaalassa tuli nukuttua vähän huonosti. Kotona olen saanut syötyä yhden päärynä-mango-sosetta (Bonan) ja nyt juon lasillista piimää pitkään ja hartaudella.
Kaksi särkylääkettä olen ottanut ja kohta menen yöunille OMAAN SÄNKYYN.
Leikkaukseen meneville, pelko pois!
Kaksi särkylääkettä olen ottanut ja kohta menen yöunille OMAAN SÄNKYYN.
Leikkaukseen meneville, pelko pois!
Moi!
Mitä kuuluu.....tästä se uus elämä alkaa!
Tsemppii!!!!!
Mitä kuuluu.....tästä se uus elämä alkaa!
Tsemppii!!!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Kiitoksia!
Kun tulin tänään kotiin, minua odotti kynnyksellä Paulo Coelhon Viisaus kalenteri vuodelle 2011. Sain sen naapuriltani.
Siinä on mietelauseita ja ensimäinen jonka luin, ja ajattelin jakaa sen myös teidän kanssanne:
Varmuus
On hetkiä, jolloin on otettava riskejä,
tehtävä tavanomaisesta poikkeavia ratkaisuja.
(Piedrajoen rannalla istuin ja itkin)
Kun tulin tänään kotiin, minua odotti kynnyksellä Paulo Coelhon Viisaus kalenteri vuodelle 2011. Sain sen naapuriltani.
Siinä on mietelauseita ja ensimäinen jonka luin, ja ajattelin jakaa sen myös teidän kanssanne:
Varmuus
On hetkiä, jolloin on otettava riskejä,
tehtävä tavanomaisesta poikkeavia ratkaisuja.
(Piedrajoen rannalla istuin ja itkin)
On niin totta, osuva tähän kohtaan! : )
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Kiva ulde kun olet kotona ja kunnossa : ) toivon sulle paranemista ja hyväää oloa : )
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Kiitoksia! Ja rohkeutta sinullekin..... :)
Hienoa Ulde että kaikki ok=) tervetuloa ja onnea uudelle masulle ja elämälle;)
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Oli ilo lukea tätä ketjua. Olen uusi tässä foorumissa. Kun oma leikkauspäivä 9.11. on tiedossa ja siis edeltävää diettiä 4vrk takana, niin oli mukava löytää täältä vertaistukea. En tunne ketään, joka käynyt läpi tämän prosessin.
Minut leikataan Tampereella Hatanpäällä; lääkäri on tullut Vaasasta tänne. Kertoi tehneensä siellä 100 onnistunutta leikkausta.
KAIKILLE TEILLE LUOTTAMUSTA OMAAN TULEVAAN !!
Minut leikataan Tampereella Hatanpäällä; lääkäri on tullut Vaasasta tänne. Kertoi tehneensä siellä 100 onnistunutta leikkausta.
KAIKILLE TEILLE LUOTTAMUSTA OMAAN TULEVAAN !!
aino.tenkku- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 15.10.2010
Onnea sinullekin aino.tenkku leikkaukseen. Eneilykään ei loppujen lopuksi ollut paha juttu.
Potilaspapereistani sen verran luin, että lääkäri oli ollut tyytyväinen painonpudotukseeni sen verran, että pystyi hyvin työskentelemään. Eli tsemppiä tuleville painonpudottajille ennen leikkausta.
Potilaspapereistani sen verran luin, että lääkäri oli ollut tyytyväinen painonpudotukseeni sen verran, että pystyi hyvin työskentelemään. Eli tsemppiä tuleville painonpudottajille ennen leikkausta.
Onnea leikkaukseen. Minä menen viikon päästä!
hyljepullukka- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 27.05.2010
Onnea sinullekin hyljepullukka! Hyvin se menee!
Leikataanko sinut Turussa?
Leikataanko sinut Turussa?
tyksissä
hyljepullukka- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 27.05.2010
no onneksi olkoon! Minut leikkasi Ovaska.
Jos tarkotin mua ulde ja toivotit rohkeutta leikkuuseen niin surukseni mun pitää myöntää että mun leikkaus oli ja meni : (
Mä peruin sen,ja teen nyt kaikkeni että jaksan jatkaa näin luomuna tätä laihduttamistani : )
Onneksi lääkäri lupasi että jos TAAS tälläkin kertaa laihdutus menee pipariksi niin pääsen vielä leikkuuseen.
Mä peruin sen,ja teen nyt kaikkeni että jaksan jatkaa näin luomuna tätä laihduttamistani : )
Onneksi lääkäri lupasi että jos TAAS tälläkin kertaa laihdutus menee pipariksi niin pääsen vielä leikkuuseen.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
No, toivottavasti jaksat yrittää. Eikä kuitenkaan tämä portti ole lopullisesti suljettu. Onnea siinäkin tapauksessa sinulle yrityksessäsi. =)
Tsemppii kaikille!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tepa, sinä olet kyllä meille muille pirteä ja hyvä esimerkki. Hyvä, että olet tsemppaamassa.
Paloma- Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Huomenna leikkaukseen
» Leikkaukseen huomenna jo!!!!!
» Huomenna leikkaukseen
» huomenna leikkaukseen
» Huomenna aamulla leikkaukseen!!!!
» Leikkaukseen huomenna jo!!!!!
» Huomenna leikkaukseen
» huomenna leikkaukseen