Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eneily ja antibiootit -mahdoton yhdistelmä?

4 posters

Siirry alas

Eneily ja antibiootit  -mahdoton yhdistelmä? Empty Eneily ja antibiootit -mahdoton yhdistelmä?

Viesti kirjoittaja vimpula La Loka 02, 2010 6:08 pm

Luulenpa etten ole ainoa, joka on joutunut antibioottikuurille enen aikana?
Olen aloittanut enen 4 pv sitten ja nyt todettiin lievä keuhkokuume, johon 10 pv antibioottikuuri.
Teen eneilyn ruualla ja syön mielestäni nyt enemmän kuin mitä söisin muuten flunssaisena.
Eneohjeissa kuitenkin sanotaan, että dietti pitää lopettaa, jos tulee mm. flunssa.
Saan toki maanantain tietoa rav. terap., mutta kiinnostaisi kuulla kokemuksia!
vimpula
vimpula

Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 04.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily ja antibiootit  -mahdoton yhdistelmä? Empty Vs: Eneily ja antibiootit -mahdoton yhdistelmä?

Viesti kirjoittaja MRA123 La Loka 02, 2010 8:44 pm

Moikka,

Eneilen vieläkin syy että leikkausta jouduttiin siirtämään... mutta asiaan, olen ollut viime viikon antibiooteilla ihan flunssan ja yskän vuoksi, eneilen ruualla. Olen syönyt sen mitä saakin vaikka mieli tekis vaikka mitä, olen sellainen että söisin kipeänäkin... En siis ole keskeyttänyt dieettiä (paitsi sinä päivänä kun kuulin että leikkaus on peruttu ja uudesta ajasta ei tietoa, sain kuitenkin tietää uuden ajan samana päivänä) joten jatkoin siten että kaksi päivää laskin kaloreita, max 700kcal/päivä ja nyt takaisin rehulinjalle.

En kyllä ole ollut kehenkään yhteydessä dieetin lopettamisesta sairaana.
Mielenkiintoista kuulla mitä sinulle sanotaan, kerrothan sitten?!
Tää olikin harvinaisen sekava sepustus....
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Eneily ja antibiootit  -mahdoton yhdistelmä? Empty Vs: Eneily ja antibiootit -mahdoton yhdistelmä?

Viesti kirjoittaja dunbar La Loka 02, 2010 9:52 pm

Meille sanottiin eneryhmässä, että ene tarvii lopettaa vain silloin, jos joutuu sairaalaan... Eli normaalit antibioottikuurit tms eivät vaadi lopettamaan.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja vimpula Ke Loka 06, 2010 4:46 pm

Nyt sain rav.ihmisen kiinni ja hän kirjoitti:
"Dieetti ei ole turvallinen sairaana ja parantuminen saattaa viivästyä.
Suosittelisin, että pyrit syömään nyt monipuolisesti ja lisäähiilihydraatteja esim. näkkileivän muodossa ruokavalioon kunnes paranet."

Olen yhtedessä häneen taas viikonloppuna, jolloin mietitään pidetäänkö suunniteltu leikkausaikataulu. Voi ei, mä en kestä, jos se lykkääntyy!
Luulisi että 4 vko tästä taudista toipumiseen riitttää, kun tulehdusarvotkin laskivat jo maanantaina 108:sta 28:an.
Eli mikään ei ole varmaa ennenleikkauspäivää.
vimpula
vimpula

Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 04.11.2009

Viesti kirjoittaja Riski_iita To Loka 07, 2010 2:22 pm

Voi vimpula!! Peukkuja kuntoutumiseen, luulisi että neljässä viikossa talttuisi pahemmatkin taudit. :)
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa