Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eneily Alkoi

4 posters

Siirry alas

Eneily Alkoi Empty Eneily Alkoi

Viesti kirjoittaja jappa Ti Elo 24, 2010 9:37 pm

Ensimmäinen käynti Ravintoterapeutilla 2009 ja siirrettiin kaikkia 6 kk elämäntilanteen takia toukokuussa 2010 uusi käynti ja paino oli tippunnu 11 kg . nyt odotan gastroskopiaan pääsyä ja kirurgin vastaan ottoa Vaasaan. Eneylyn alotin eilen ja painoa oli 113.5 kg . siis taas oli lähtenny 5 kg pois toukokuun käynnin jälkeen nyt vain odottelen ja toivon että pääsen nopeasti leikkaukseen . ei jaksa enää tätä jojoilua .
jappa
jappa

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : pietarsaari
Registration date : 13.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily Alkoi Empty Vs: Eneily Alkoi

Viesti kirjoittaja Juuliska Ke Elo 25, 2010 1:11 am

Tsemiä eneilyyn! Loppusuora eneilyn suhteen häämöttää jo, luulisin, Vaasan jono nääs vetää tosi hyvin. Kyllä se siitä alkaa pian suttaantumaan =)
Juuliska
Juuliska

Viestien lukumäärä : 25
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 30.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily Alkoi Empty Vs: Eneily Alkoi

Viesti kirjoittaja Matias Ke Elo 25, 2010 1:21 am

Mulla ei ole mitään tietoa leikkaukseen pääsystä, mutta aion ENEillä koska en saa muuten kiloja pois.Pitää ensin pienentää noita syömisiä ja totutella. Olen joskus eneillyt ja tiedän ,että on alkuun nälkä.
Matias
Matias

Viestien lukumäärä : 143
Paikkakunta : Pohjoispohjanmaa
Registration date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily Alkoi Empty Vs: Eneily Alkoi

Viesti kirjoittaja Lupsu Ke Elo 25, 2010 9:50 pm

Soitin tänään Jorviin, kun minulle vinkattiin että uudesta ENE-ryhmästä oli jäänyt pois porukkaa...oma ryhmä alkaisi tammikuussa. Oli kyllä aika tylyä vastaanottoa.
Heti ensimmäiseksi sanottiin että tuskin ryhmänvetäjä ottaa siihen ketään tilalle, ryhmässä kun on nytkin kuulemma liikaa porukkaa. (vaikka 4 oli jättänyt tulematta) Puukkaavat kuulemma ryhmät ääriään myöten täyteen, sillä tietävät että kun ryhmä alkaa, niin jo siinä vaiheessa joku jättää aina tulematta...minä en olisi jättänyt tulematta, olisivat vaan antaneet minulle paikan.
Lupasi kyseinen henkilö ilmoittaa ryhmänvetäjälle kyllä, että olen kiinnostunut paikasta, mutta sanoi jo siinä vaiheessa että tuskin pääsen..eikä soittoa ole siis kuulunut:( No, aloitanpa sitten itsekseni tuon ENEilyn, onnistuuhan se niinkin...onnistuuhan? Kuinka hankalaa teillä on ne ensimmäiset päivät? Itsellä kun tuntuu aina kaatuvan siihen toiseen päivään...itsekuria, itsekuria

Lupsu

Viestien lukumäärä : 26
Paikkakunta : espoo
Registration date : 15.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily Alkoi Empty Vs: Eneily Alkoi

Viesti kirjoittaja jappa Pe Elo 27, 2010 2:41 pm

2,5 kg 5 päivässä hitaasti alkaa mutta toivottavasti kohta loppuu nälän tunne . Olispa tääl jeppiksessäkin eneily-ryhmä jossa olisi toisia leikkaukseen meneviä. nyt kun löytäsi joitain hyviä pussikeittoja alkaa puistattamaan pelkkä ajatus juomisesta , edellisellä kerralla kun aloitin kuurin (extrvagansa) 4 viikkoa jaksoin ja sen jälkeen piti lopettaa lääkärin määräyksestä koska alkoi huimaamaan ja energia ei riittänyt mihinkään. Nyt vain odotan Vaasasta tietoa koska pääsen gastroon ja kirurgin juttusille. sanoivat etä sen jälkeen menee noin 4 vk leikkaukseen koska olen hoitanut kaikki muut valmiiksi.
jappa
jappa

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : pietarsaari
Registration date : 13.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily Alkoi Empty Vs: Eneily Alkoi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa