Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lyltsy Espoosta esittäytyy

+53
Piuku
Muhku
Lyyrinen tenori
dunbar
alati roculis
Maiski
lisbet
Inka
Pirre
Sarppa
2Shy
Sokerihiiri
Misu77
Cerise
Aallotar
Sun
LauraL
tigertytto
Wee2be
Piipi 70
Megamisu
Nancy
Anna
sateenkaarenpäässä
Gilraen84
Piitu
Lovely
Elämä edessä
Tyrannosaurus
Rovatar
Möhköfantti
Ann
Minni67
huanita
laila
Nana
kuunsisar
MRA123
Aloittelija
Poutapilvi
Helka
joku80
Bulla65
Merikki
miranta
Sarlam
ritu
Tantta
Laihduttava
Jemima-61
Omppuli
Tepa43
Lyltsy
57 posters

Sivu 4 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Helmi 05, 2011 4:19 am

Jee, taas tuli tosi hyvä mieli ja olo tosi hoikka.

Paino on pyörinyt tuossa 83 paikkeilla jo jonkun aikaa, mutta sain tänään ystävältäni Rill'sin kauniin housupuvun kokoa 42 ja housut oli just sopivat, ja jakkukin oli harteista ihan sopiva ja ok kun oli auki, muutama kilo pitää pudottaa että sitä voi rauhassa pitää kiinni. Mun pari työjakkua kokoa 46 alkaakin jo olla vähän reiluja, erityisesti toinen. Nyt taas pärjää hetken työrintamalla.

Vuosi sitten kuljin koossa 52 ja leikkaus oli siis vasta 17.5.2010.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Helmi 05, 2011 4:55 am

Onnittelut uudesta koosta Lyltsy! Hienosti sulla on paino pudonnut ja vaikka kg ei aina mene, niin minä ainakin huomaan, että läski katoaa jonnekkin.

Mulla paino pyörii 78 kg tietämillä ja ostin juuri parit vaatekappaleet alesta kokoa 42. Jenkkimatkaa odotellaan täällä jo kuumeisesti, entä siellä? Olen käynyt tutkimassa eri kauppojen sivustoja ja tehnyt listaa mitä hankkia, suunnitellut jo lisälaukkujen ostot/ ylipainokiloista maksamiset. Kurjaa ettei enää saa tuoda 2 laukku/ henk. ainakaan meidän valitsemalla yhtiöllä (ei tullut tarkistettua lippuja ostettaessa, mutta lisälaukut maksavat 40€, joten ihan ok hinta).
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Helmi 05, 2011 5:17 am

Joo, matkakuume nostaa täälläkin jo päätään. Päiväohjelmia olen ahkerasti suunnitellut. Meinasin lähteä matkaan ilman matkalaukkua/repulla(meikit, vaihtoalusvaatteet, hammasharja Smile ja ostaa sieltä sitten ison kovan matkalaukun, kaiken muun ohella. Meillä on pehmeä matkalaukku, jota ei viitsi tyhjänä ottaa mukaan rikkoutumaan.

Mul on kanssa lista mitä kaikkea pitää ostaa, kun käytännössä pitää uusia koko vaatekaappi. Tietty käsilaukkuja, kello ja kenkiä on tarkoitus ostaa myös, vaikka ei niiden koolla olekkaan mitään painoriippuvuutta.

Me lennetään AA:lla vaikka käytännössä Finskillä, eli siellä on se yhden laukun sääntö mutta ei kilorajoitusta. Neljäkymppiä lisälaukusta ei kyllä ole paljoa, kiitos tiedosta.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Helmi 05, 2011 3:44 pm

Lyltsy me lennetään Blue1/SAS ja siellä se lisälaukkuhinta on 40€. Finskillä on saanut ostaa muistaakseni 10.000 pisteellä lisälaukun tai sitten rahalla, mutta paljonko on nykyään en tiedä. Kannattaa kysyä.

Me ollaan aina menty sinne vanhat vaatteet päällä, hammasharjat yms. mukana ja heitetty sitten ko. vaatteet siellä roskiin ja ostettu tyhjät laukkumme täyteen uusia vaatteita. Sullakin, kun on lapsia kannattaa ottaa kengät pohjalliset heiltä matkaan mukaan tai piirtää jalankoko, sillä kengät ovat siellä tosi halpoja. Itse olen aina tuonnut 10€ lenkkareita lapsille sekä juhlakenkiä samaan hintaan. Sillä pohjallisella on helppo testata onko sopiva koko. Sunnuntaisin ja keskiviikkoisin on päivänäytöksiä musikaaleissa ja ko. päivän lippuja saa paikan päältä puoleen hintaan (joka päivä saa, mutta itse olen ollut aina varsin väsynyt iltanäytöksen aikaan klo 20, joten päivä on parempi).
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Nancy La Helmi 05, 2011 5:09 pm

Toukokuussa 2009 pääsin käymään New Yorkissa ja oli niin mukava kokemus, että sinne tahtoo kyllä uudestaan. Vaatteita tuli ostettua, kun niitä sai todella edullisesti. Nyt vaan kaikki silloin ostetut vaatteet on jo niin isoja, että laitoin ne kierrätykseen. Tässähän pitää alkaa suunnittelamaan uutta reissua Smile

Nancy

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Su Helmi 06, 2011 1:30 pm

Kauankos lento new yorkiin kestää ja pärjääkö siellä yksinään kuinka hyvin? Kun mua kanssa kiehtois sit joskus tulevaisuudessa lähteä shoppailureissulle. Lontoo ois mulla nro 1, mutta se ei oo varmaan niin edullinen paikka kuin new york, niin siks mulla tämmöisiä pohdintoja...ja mulla vanhemmat niin iäkkäitä, että heitä ei saa kyllä nykiin houkuteltua mukaan ja miestä ei matkustelu kiinnosta ollenkaan ja en usko, että mulla on kavereita, jotka lähtis nykiin tosta noin vaan...siks kysymys miten siellä pärjää ensikertalainen yksinään???
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Helmi 06, 2011 1:54 pm

Gilraen kyllä siellä yksinäänkin pärjää. Itse suosittelisin enemmin New Jerseyn puolta ja auton vuokraamista (niissä navigaattori, jonka kanssa mahdotonta eksyä). Jos päätät sinne jossain vaiheessa lähteä, niin kirjoitan sulle paikat missä kannattaa majoittautua, shopata ja mitä muuta tehdä. Me ollaan käyty siellä vuosittaisilla ostosreissuilla vuodesta -98 asti. Viime vuosina oli jo ihan "pakon" sanelemaa, kun ei Suomesta vaatteita löytynyt sopivia kokoja. Olen useasti laskenut, että matkakustannukset säästää ostamalla vuoden vaatteet kerrallaan edellyttäen, että Suomestakin vaatteita ostat. Toki päälle tulee kaikenlaista muuta kulua, mutta harvapa esim. ilmainen Ruotsin risteily on ilmainen vaan pari sataa saa helposti kulumaan.

Suosittelen lämpimästi ja houkuttele joku kaveri mukaan, jos saat. Lennot on 500€ luokkaa, hotellit 50-100€/ yö ja viikon auton vuokra 300€ sis. navigaattorin ja vakuutukset.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Megamisu Su Helmi 06, 2011 3:40 pm

-


Viimeinen muokkaaja, Megamisu pvm Ke Helmi 09, 2011 1:01 am, muokattu 1 kertaa

Megamisu

Viestien lukumäärä : 87
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 23.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Su Helmi 06, 2011 8:23 pm

Megamisu: Hyvä tietää, katsellaan joskus tulevaisuudessa sitten jos oikeesti nykiin lähden, vielä ei oo painoa tippunut nimeksikään et reissua kandeis tehdä, mut ehkä joskus 2 vuoden kuluttua vois olla ajankohtaista. Lontoossa osaan kulkea vaikka silmät ummessa, se on niin tuttu paikka ja silti vaan haluan palata sinne uudelleen ja uudelleen ja siel ei edes tarvi autoa vuokrata. Hotellit niin keskeisillä paikoilla ja metrolla pääsee näppärästi Smile Lennot olleet halvimmillaan semmoset 63€ Very Happy
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Helmi 12, 2011 2:35 am

Helmikuun puolenvälin päivitystä, parin viikon jälkeen pääsin vihdoin tuosta lukemasta 83 kg eroon ja 82 kiloon. 7 kiloa siis tavoitteeseen. Vyötärö oli lääkärin mittamana 93 cm. Olisko kevätväsymystä vähän ilmassa, pitäis muistaa käydä labrassa, kun olisi se lähetekin valmiina.

Uusia silmälaseja odottelen saapuvaksi. Saa siltäkin osin uudistettua lookkia. Tulossa siis on pyöreät muotipöllöpokat tummenevilla linsseillä, oli aika ihmetys että ko. malli sopi mulle. Lisäksi viralliset työlasit.

Sormuksia pitäisi kanssa kai pienentää, alkaa tämä avioliitto olla aika löysässä nykyään, kun sormukset on tippua.

Vanhemmat palaa ens viikolla kuukauden Thaimaan reissulta, äiti varmasti tuo mulle jotain liian isoa tuliaiseksi. Jospa sitä joskus lähitulevaisuudessa pääsisi itsekin käymään sillä suunnalla vaatteita teettämässä, kun kaikki teetetyt jakkupuvut ym. on menneet kiertoon.

Töissä aloitin uudessa hommassa, ihan mielenkiintoista. Vain reilu kuukausi New Yorkin matkaan... jäitä poltellessa.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Maalis 10, 2011 2:13 am

Wow, valitin FB:ssä että kaapissa ei ole oikein mitään vaatteita. No sain siskolta ja sen miehen siskolta, jotka kummatkin on laihtuneet viime aikoina, heille isoksi jääneitä vaatteita laatikollisen ja kaksi paperikassillista 42-kokoisia laadukkaita vaatteita, mm. 5 farkut, 5 muut siistit housut, 1 Ril'sin musta housupuku, n. 10 paitaa, vielä väreiltään ihan mulle sattuvia. Pari paitaa oli vähän kireitä rinnuksesta, mutta jos pääsen alle kahdeksankympin, niin ehkä sitten ne istuu.

Nykkiin lähtö on viikon päästä. Ostoslista alkaa olla kasassa, Euro on vahvistunut.. eikun luottokortit vinkumaan Smile

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Piipi 70 To Maalis 10, 2011 4:13 am

Hyvää Nykin matkaa ja nautinnollista ostosreissua!!!
Ihanaa seurata sun panon putoamista ja vointia muutenkin!! Ollaan melkein samanikäiset ja lähtöpainokin ollut sunnilleen sama.. Hyvä haaveilla omasta tulevaisuudesta noiden "Onnellisten pilvien alla"!!

ps.
Sullehan tehtiin ohitus?? Ja taidat olla kovin tyytyväinen?? Mulla leikkausaika vasta 18.4. ja eneily siis menossa, mutta pitäisi päättä sleeve vai GBP..

Piipi 70

Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : uusimaa
Registration date : 03.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Maalis 10, 2011 6:33 pm

Olen tosi tyytyväinen ja voin suositella. Huonot olot makeasta on ainakin mulla olleet ihan tervetulleita, sokeriaddiktiksi kun tunnustaudun. Mulla myös oli korkea diabetesvaara, joten siltäkin osin GBP on parempi valinta. Imeytymistenkään osalta ei tarvi miettiä kahta kertaa, kun ei lapsia aio tehdä enää ym.

Kiitos matkatoivotuksista Smile
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja huanita Ma Maalis 14, 2011 1:34 pm

Heips

Just eilen tulin Tampasta Nykin kautta. Meillä oli harvinaisen vähän laukkuja, vain kolme/2hlöä. Koskaan ei olla jouduttu maksamaan ylimääräisistä vaik aina niitä on ollut. Ennätys taisi olla 14 mutta silloin oli 6hlöä eli vain kaksi ylimääräistä kaikkiaan Smile En tietenkään suosittele laskemaan sen varaan ettei mene Nykistä lähtiessä ylim. maksua. Tampan kenttä on muutenkin erityisen leppoisa.

huanita
huanita

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pääkaupunkiseutu
Registration date : 04.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Maalis 14, 2011 3:30 pm

Kyllä nyt ovat kiristäneet laukkujen määrää ja painorajoja. Meillä oli rajana 23kg/laukku ja todellakin ei saanut olla yhtään laukkua yli 25 kg vaikka osa laukuista oli reippaasti alle 23 kg. Itse olin laskenut niin, että saisi olla se 2 x 23kg /nenä eli vaikka joku 32 kg (joka yleensä se maksimi) ja sitten vastaavasti joku vähemmän painava. Yksi laukuistamme painoi 29 kg ja siitä jouduimme siirtämään osan tavarasta kevyempään laukkuun. Ei iso vaiva, mutta enpä viitsinyt ruveta maksamaankaan, kun aikaa oli aukaista laukut ja vaihdella kamojen paikkoja.

Itse olen ruvennut suosimaan isoja pehmeitä kasseja painorajojen takia. Vaatteet eivät kaipaa kovaa matkalaukkua, joka vaan syö 7-8 kg edestä painoa.

Lyltsy hauskaa reissua ja nautihan vahvistuneesta eurosta Smile
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Maalis 14, 2011 4:00 pm

Hauskaa reissua! Turvallista lentoa ja paljon shoppailuja! Minäkin haaveilen nykistä, ja joskus kun olen tarpeeksi pieni, uskaltaudun lentään niin kauas! Razz
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Maalis 24, 2011 12:26 am

Reissu heitetty, kivaa oli, nähtävyydet jäi pääosin kiertämättä, kun aika meni shoppaillessa, oheisessa linkissä joitain kuvia löydöistä.

https://www.facebook.com/album.php?aid=2106508&id=1124241998&l=90a192b892

Nyt on garderobi sellainen että sillä pärjää pitkään. Parhaalta tuntui mahtua 8-kokoisiin farkkuihin, vaikka yleisesti kokoni oli farkuissa 10 ja jakkupuvuissa esim. 12. Jakkupukuja ostin 4, kaksi hameella ja kaksi housuilla.

Ainoa mikä harmitti niin Guessin myymälässä napilliset paidat oli mulle liian pieniä, siellä on sellainen nuorisomitoitus ja XL ei mennyt rinnuksesta kiinni kinnaamatta. Muissa kaupoissa kävi L tai XL-koko. Ehkä ensi kerralla tilanne on toinen.

Tänä aamuna paino oli 80.2 eli ehkä jo ensi viikolla pääsee seiskalla alkavaan lukuun Smile

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja tigertytto To Maalis 24, 2011 4:28 am

Ai että miten hyvältä sinä näytät Very Happy
Eikä ainakaan kuvien perusteella sinulla ole tullut roikkojakaan cheers
Esim mulla itselläni näkyy nyt jo mahasta vaatteidenkin läpi löysä löllykkä vatsa Mad
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Maalis 24, 2011 4:51 am

Kiitos Tigertyttö Smile.

Joo onni tässä projektissa, en olisi uskonut kuinka hyvin vielä tämän ikäiselläkin nahka on vetäytynyt, eli paljon vähemmän roikkuvaa nahkaa nahkaa vasten kuin lihavana. Mitään roikkoleikkauksia en tarvi vaikka vatsanahka ja reidet kyllä on hyllyviä, ainakin vielä.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Maalis 24, 2011 11:37 pm

Hip hei hurraaa, tänään aamupaino 79,1!!!

Enää neljä kiloa tavoitteeseen, se ei oo paljoa se, kesä ja bikinikelit, here I come :)



Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja LauraL Pe Maalis 25, 2011 12:02 am

cheers

Hyvä Hyvä !!
-on iloinen täällä puolestasi. Hyvältä näyttivät kuvat flower
LauraL
LauraL

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 10.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Sun Pe Maalis 25, 2011 12:26 am

Lyltsy, todella ihanaa! Olen vilpittömästi iloinen sun puolesta, ja siitä, miten näkee, että hehkut ja olet onnellinen Smile

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 31.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Aallotar Pe Maalis 25, 2011 1:02 am

Wellcome back ! Mieletöntä katsoa, että joku on noin upean näköinen! Ei ikinä uskoisi, että olet koskaan lihava ollutkaan. Very Happy

Aallotar

Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 05.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja tigertytto Pe Maalis 25, 2011 3:50 am

Ihanaa Lytsy...täällä myöskin olen sydämmestäni asti vilpittömästi iloinen puolestasi...osaan kuvitella tunteesi kun itse olen kärsinyt monet vuodet tämän painoni kanssa...voi että mahtaa tuntua ihanalta cheers Minä varmaan leijuisin pilvissä tuon tunteen kanssa I love you (ja ehkä juuri siksi pelkäänkin että mulle ei ikinä voi tulla sitä hyvää tunnetta)
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Pe Maalis 25, 2011 2:38 pm

Hieno saavutus lyltsy!! Tuo lämmittää kovasti nyt kun itse täällä junnailen ja luulenpa, että pudotukset on pudotettu. Täytyy varmaan ruveta oikein laihduttamaan. Voi kumpa tulisin vielä perässä! Mun iloa sun puolesta varjostaa pienen pieni Suomalainen rehellinen kateus Embarassed
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lyltsy Espoosta esittäytyy - Sivu 4 Empty Vs: Lyltsy Espoosta esittäytyy

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa