Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Upea Lyltsy...

2 posters

Siirry alas

Upea Lyltsy... Empty Upea Lyltsy...

Viesti kirjoittaja Bubu To Maalis 24, 2011 5:00 am

Olen käynyt tänään katsomassa Lylstsyn pienentymis-matkaa. Olet tosi nätti ja vaatteet on ihanat!

Juuri mietin ,että olisi kiva nähdä kuvia teistä laihtuneista leikatuista. Onko joku muukin laittanut tänne kuviaan?

Jotenkin saan uutta intoa kertomuksistanne.
Miten pitkän tien, on moni loistavin tuloksin käynytkään.
Itse vielä en ole päässyt tohtorille joka leikkuuta lupali. Mutta toukokuussa meen ja hartaasti toivon ,että asiani edityisi. Eli toukokuussa kaikki pitävät peukkujaan ylhäällä Bubusenkin puolesta ..

Tuli mieleeni noista isoiksi käyneistä vaatteista, että voitais pitää joku viikonloppu jossain pieni kirppis, Jokainen tuo pari pussia vaatteita. Ja jonkun kuukauden päästä uusiksi ,kun kutistumme taas.Jotenkin ei halua laittaa rahaa väliäikäisiin pukimiin, Vaan voisi kierrättää aina hoikemalle ja hoikemmalle. Mitä tuumatte ideastani? bounce

Bubu

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 19.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Upea Lyltsy... Empty Vs: Upea Lyltsy...

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Maalis 24, 2011 5:10 am

Me ollaan tuota pienimuotoisesti harrastettukin pk-seudun tapaamisissa, ehkä huhtikuussa saamme kasaan seuraavan, tervetuloa vaihtamaan Smile

Mä olen päässyt tuolla lailla kierrättämällä toisille tarvitsijoille kaikista isoista vaatteistani eroon. Musta ei ole myymään niitä ja kaikki säästää kun ei joka kokoista tarvitse itse ostaa. Harmittaa jos ostaa välikokoja ja ne jää heti kohta isoiksi.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa