Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Odottavan aika on TOSI pitkä...

Siirry alas

Odottavan aika on TOSI pitkä... Empty Odottavan aika on TOSI pitkä...

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ke Marras 19, 2008 9:22 pm

Olen nyt kolme pitkää viikkoa odottanut lääkärin soittoa koskien sitä, että milloin minut voidaan leikata, koska keliakia ei ole ohutsuolessa rauhoittunutkaan. Evil or Very Mad
Alkaa ottamaan pattiin aikalailla, olen itse joutunut soittelemaan sairaalaan, että miksi minulle ei soiteta! Helv**** turhauttavaa touhua!
Viimeksi eilen oli soittoaika, ja tänään selvisi (kun taas itse soitin!), että lääkäri on jättänyt papereideni päälle lapun "Soitan potilaalle kun ehdin" affraid
Kiitos ihanan ravitsemusterapeuttini, asiat luultavasti alkavat nyt menemään eteenpäin. Tosin en usko tätäkään, ennenkuin lääkäri soittaa...
Ja mikä "parasta" osa minun gastroskopiakuvistani on hävinnyt bittiavaruuteen tallennusvaiheessa, ei hyvää päivää Shocked
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Odottavan aika on TOSI pitkä... Empty Vs: Odottavan aika on TOSI pitkä...

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ti Marras 25, 2008 12:51 am

Edelleenkään ei lääkäri ole soittanut... on hällä varmaan aikalailla kiirettä Twisted Evil
Joten odottaminen vain jatkuu... ellen sitten soita itse.. jälleen kerran Sad
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Odottavan aika on TOSI pitkä... Empty Vs: Odottavan aika on TOSI pitkä...

Viesti kirjoittaja Rozeanne Su Marras 30, 2008 8:51 pm

Kuka tahtoisi oikein äkäisen flunssan? Mie voisin jo luopua tästä Mad Kurkku oli niin kipeä, etten muistakaan milloin viimeksi, huh.
Nyt kuitenkin elämä voiton puolella, ja jaksoin tulla päivittämään tietojani.

Lääkäri soitti viime viikolla. Meillä oli pitkä ja hyvin valaiseva puhelu. Leikkaustilanteeni selvitys jatkuu, ja seuraavan kerran lääkäri soittaa tammikuussa kirurgien meetingin jälkeen. Haluavat selvittää, että miten hyvin ohutsuolen nukkakadon pitää olla kunnossa ennenkuin leikataan, ja minulla on myös harvinaisempi sairaus jonka vaikutuksesta lääkärini tahtoo keskustella muiden kanssa. Lääkäri myös sanoi, että täällä Kuopiossa ei ole aiemmin leikattu keliaakikoita, se nostatti minun niskakarvat pystyyn...ei tiedetä/ei pystytä edes arvailemaan, millaiseen myllerrykseen elimistöni joutuu leikkauksen+ keliakian + sairauteni yhteisvaikutuksesta. Minulle tuli jopa tunne, että en lähde leikkaukseen. Mutta nyt kun on muutama päivä mennyt, haluan, että selvitetään tätä asiaa vielä. En tahdo, että menen ns. ojasta allikkoon jos tuo sairauteni vaikuttaa lopputulokseeen negatiivisesti. Olen tällähetkellä sellaisessa pysähtyneisyyden tilassa..

Sen verran tiedän, että uusi gastroskopia tehdään neljän kk kuluttua! What a Face Ajatus ei tunnu yhtään mukavalle...

Hyvää ensimmäistä adventtia!
santa
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Odottavan aika on TOSI pitkä... Empty Vs: Odottavan aika on TOSI pitkä...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa