Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yksi etappi saavutettu

3 posters

Siirry alas

Yksi etappi saavutettu Empty Yksi etappi saavutettu

Viesti kirjoittaja läskitär-69 Ke Maalis 25, 2009 12:08 am

Nyt on sitten sisätautilääkärin vastaanotolla käyty praattaamassa leikkauksen aiheellisuudesta ja vihreetä valoa näytti...kiltti lääkäri Laughing
Eli paperit matkaavat nyt kirurgin ihmeteltäväksi ja sinne sitten kaiketi seuraavaksi jutustelemaan.

Tämänpäiväisellä käynnillä ei valitettavasti selvinnyt vielä, että koska mahdollisesti leikkaus suoritettaisiin..mennee reippaasti syksyn puolelle Rolling Eyes Mutta pakkohan tässä on jaksaa ootella, kun kerran pääasia on, että asia on laitettu vireille cheers

Aurinkoisia päiviä kaikille sunny

läskitär-69

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 54
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 13.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksi etappi saavutettu Empty odottavan aika on pitkä...

Viesti kirjoittaja pullapossu Ke Maalis 25, 2009 12:46 am

Moi!

Hienoa et pääsit leikkausjonoon!!! Mulla on eka käynti sisätautipolilla vasta elokuussa ja sit vasta jonoon jos pääsen. Odotan sitä nyt jo tuskissani. tongue Odottavan aika on aina niin tuskastuttavan pitkä. Mutta olen nyt asennoitunut jo siihen että elämäntapoja pitää alkaa muuttamaan pääsen tai en siihen leikkaukseen. Jotenkin jo se tieto että voisin päästä leikkaukseen helpottaa oloa kun vihdoinkin joku on ottanut asiani tosissaan ja minulle on tarjottu apua eikä vain haukuttu laiskaksi läskiksi. Suuri kiitos kyllä sille ihanalle lääkärille joka laittoi lähetteen sairaalaan leikkausharkintaa varten Laughing

pig
pullapossu
pullapossu

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : jyväskylä
Registration date : 15.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksi etappi saavutettu Empty Vs: Yksi etappi saavutettu

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ke Maalis 25, 2009 2:01 am

Onnea päätöksestä Smile
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksi etappi saavutettu Empty Vs: Yksi etappi saavutettu

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa