Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sinulle Englannikielen taituri :)

2 posters

Siirry alas

Sinulle Englannikielen taituri :) Empty Vs: Sinulle Englannikielen taituri :)

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Marras 09, 2009 6:09 am

Siis tarkoittaako tämä että 40% tulee mukamas joku suoli mutka tai syöpä??? pale

Internal Hernias and Twisted Bowels. This one happens to approximately 3-5% of all gastric bypass surgery patients. I happened to be one of those lucky few. Gastric Bypass Surgery Complications: My Week Of Horror. As my surgeon explained, when the original gastric bypass surgery is done, the re-routed intestines are tacked in place to the surrounding fatty tissue. Then you lose 100+ pounds, and sometimes the tissue your intestines were tacked to disappears. This leaves your intestines free to wiggle about and do their own thing. This is painful beyond your wildest dreams. I’ve had 2 children and it was much worse than anything I experienced during labor. It requires surgery to repair, but thankfully almost never happens more than once. The bad news is that up to 40% of people who experience this problem die from it. And it can happen at any time after surgery - mine was 15 months after. The nurse in my surgeon’s office had it happen 2 years out. She promises me, however, that once you get past it it’s like a blip on your radar. I hope she’s right.

Aika raju väite jos nyt edes ymmärsin oikein affraid
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja onnellinen Ma Marras 09, 2009 7:20 pm

Googlen kääntää ei ole ihan sujuvaa suomen mytta kyllä ymmärtää.

http://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=en&tl=fi&u=http%3A%2F%2Fgastricbypasstruth.com%2F

AnnSisäinen tyrät ja Twisted suolistosyöpä. This one tapahtuu noin 3-5% kaikista mahalaukun ohitusleikkaus potilailla. I happened to be one of those lucky few. Gastric Bypass Surgery Complications: My Week Of Horror . Satuin olemaan yksi niistä onnekas vähän. Mahalaukun ohitusleikkaus komplikaatiot: My Viikko Horror. As my surgeon explained, when the original gastric bypass surgery is done, the re-routed intestines are tacked in place to the surrounding fatty tissue. Minun kirurgi selitti, kun alkuperäinen mahalaukun ohitusleikkaus tehdään, reititetään uudelleen suolet ovat tacked käytössä ympäröivä rasvakudos. Then you lose 100+ pounds, and sometimes the tissue your intestines were tacked to disappears. Sitten menetät 100 + kiloa, ja joskus kudosten teidän suolet oli tacked ja katoaa. This leaves your intestines free to wiggle about and do their own thing. Tämä jättää teidän suolet vapaasti kiemurrella tietoa ja omalla tavallaan. This is painful beyond your wildest dreams. Tämä on tuskallinen ylittää villeimmätkin unelmat. I've had 2 children and it was much worse than anything I experienced during labor. Minulla oli 2 lasta, ja se oli paljon pahempi kuin mitä olen kokenut synnytyksen aikana. It requires surgery to repair, but thankfully almost never happens more than once. Se vaatii leikkausta korjata, mutta onneksi juuri koskaan tapahdu useammin kuin kerran. The bad news is that up to 40% of people who experience this problem die from it. And it can happen at any time after surgery - mine was 15 months after. Huono uutinen on se, että jopa 40% ihmisistä, jotka kokevat tämän ongelman kuolee sitä. Ja se voi tapahtua milloin tahansa leikkauksen jälkeen - minun oli 15 kuukautta. The nurse in my surgeon's office had it happen 2 years out. Sairaanhoitaja minun kirurgin toimisto oli se tapahtuu 2 vuotta pois. She promises me, however, that once you get past it it's like a blip on your radar. Hän lupaa minulle kuitenkin, että kun saat aikaisemmin se on kuin täplä sinun tutkalla. I hope she's right. Toivon, että hän on oikeassa. Arrow

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.06.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun