Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hellun höpinöitä ja mietteitä.

+14
trintilla
Kilottaja
emmiliini
Niobe
Henski
Annniina
Emmuu
Pyllerö
Miumau
Tyyne
hellu
Möhkö
Sunnuntai
pajunkissa
18 posters

Sivu 3 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Marras 02, 2015 4:19 pm

Tsemppiä Hellunen! sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Ti Marras 03, 2015 1:47 am

Oih. Ilahduttavaa lukea teidän viestejä ja kannustusta nyt tarvitaan. Paino ei vaan laske vaikka kuinka koittaa. En kyllä tiedä mitä teen väärin vai tekeekö nyt taas tuo kilpirauhanen temppujaan. Väsyneempi olen näin pimeän aikaan ja tiet täällä niin kuraiset, katuvaloja ei ole joten iltalenkkikin jää tekemättä. Mun pikku koira on joka päivä pestävä aamulenkin jälkeen muuten huusholli on ihan hiekassa ja ravassa.Se ei erityisemmin pesuista tykkää ja on sitten niin nolona ja karttaa mua loppupäivän. Lymyää takan alla olevassa kolossa ja varmaan tuumaa että perhanan emäntä😂. Aamulla on sitten taas valmiina lenkille. On ne vaan ihania ihmisen kavereita. Mulla on Tiibetin spaniel, pieni 6 kiloinen narttukoira.
No tälläistä odottelua, kynttilöiden polttelua ja ukon kanssa yhdessäoloa. Onneksi on hyväluontoinen ja kestää mun marinoita näistä kiloista ja koittaa parhaansa mukaan kannustaa. Pari kuukautta vielä....😐

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Ma Marras 16, 2015 12:31 am

Loppusyksyn kuulumisia, odottelua edelleen. Ravintoterapeutin soittoa odotan koska olis aika eneilyyn ja käynti kirurgin sekä anestesialääkärin tapaaminen. Soittelin Taysiin ja kuulemma jonossa muutama ennen minua. Kyseli voinko joulun aikaan eneillä. Mikäpä siinä kun kotona ollaan joulunaika. Lanttu ja porkkanalaatikko tai kevyt rosollisalaatti käy hyvin. Eneilin viimeksikin tavallisella kotiruoalla kun vatsa ei siedä niitä pussikeittoja. Lapsenlapset olen luvannut ottaa joulun jälkeen mummilaan etteivät tarvi varahoitopaikkaa kun päiväkoti on pari viikkoa suljettu. Siis hyvillä mielin painon kanssa tasapainoilua ja toivon vähän vielä pudotustakin ennen leikkausta.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Miumau Ma Marras 16, 2015 4:52 pm

Hei hellu Smile Jaksamista odotteluun! Kyllä se päivä sieltä tulla tupsahtaa, mutta muista nauttia myös näistä muistakin päivistä, varsinkin ennen eneä Very Happy
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ma Marras 16, 2015 7:05 pm

Hei hellu

Pääseekö TAYSsissa oikein tapaamaan kirurgia ja anestesialääkäriä?
Mä olen menossa keskiviikkona TYKSiin hoitajan juttusille, ei mitään mainintaa kirurgeista tai nukkumateista. Höh.

Tämä käynti on leikkausta edeltävä "tutustumiskäynti", eikä mulla ole kyllä yhtään tietoa, että mitä siellä tapahtuu. Sanovat vielä, etteivät leikkaakaan. :S Olen vaan tehnyt ohjeen mukaan (käynyt labrassa ja lähettäny esitietolomakkeen postissa), jännityksellä odotan, mitä tuleman pitää.

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Ti Marras 17, 2015 3:55 am

Moi Pyllerö. Näin minä viime käynnillä syyskuussa sain käsityksen että olisi vielä yksi käynti eli tapaaminen leikkaavan kirurgin kanssa ja anestesiahoitaja tai lääkäri mitä ne nyt ovat haastattelisi. Ravintoterapeutti soittaa eneilyn alkamisen ja nämä tapaamiset olisivat sitten lähellä leikkausta. Pari päivää ennen. Kaikenmaailman lippua ja lappua jo täyttelin viime kerraksi jotka jäi sairaalaan. Mutta mitä olen lukenut täältä foorumilta Täysissä taitaa olla pisimmät odotusajat leikkaukseen pääsystä. Vuosi-puolitoista ensimmäisestä lääkärikäynnistä. Tampereella leikkaa 2sairaalaa Hatanpää ja Tays.Mut leikataan Taysissa kun olen Tampereen ympäristökuntalainen. Kuulumme kuitenkin Pirkanmaan sairaanhoitopiiriin. Saa nähdä kuinka tää sit loppujen lopuksi tapahtuu. Mulle on suunniteltu sleeve kun on aikaisemmin tehty vatsan alueen leikkauksia, sappi ja gynekologiset operaatiot. No odottelen rauhassa, aika näyttää.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Pe Joulu 04, 2015 3:30 am

Nyt se sitten vihdoin tuli. Kutsu Taysiin. Ensin ravintoterapeutin käynti 17.12. Eneily tammikuun ja leikkaus 3.2. Jee...ei enää kauaa odottelua.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Miumau Su Joulu 06, 2015 6:57 pm

Asiat etenee! Ja kohta on leikkaus ja sitten seuraava etappi. Muista nauttia jokaisesta päivästä!
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu La Joulu 19, 2015 1:48 pm

Tervehdys vaan kaikille täällä foorumilla. Nyt on ravintoterapeutin luona käyty. Ene dieetti alkaa 2.1 ja iik siitä kk niin H-hetki on käsillä. Uusi vuosi tuo tullessaan ties mitä. Hoikemman elämän toivottavasti. Hyvää Joulua kaikille.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Joulu 23, 2015 7:34 pm

Sopivasti ehdit vielä nauttia joulupöydän antimista Smile Hyvää joulua!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Annniina Su Tammi 03, 2016 9:02 pm

Tsemppiä eneilyyn!! Onko samanlaista kuin eka eneily vai helpompaa/vaikeampaa? Uutta vuotta sinulle sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Tammi 03, 2016 11:32 pm

Moi Hellu,

olen todella iloinen puolestasi, että pääset leikkaukseen helmikuun alussa. Onnea! Kyllä se leikkauspäivä sieltä vihdoin ja viimein koittaa.

Olen viime aikoina turhan vähän vieraillut tällä palstalla; on ollut henk. koht. elämässä kaikkea vähemmän mukavia uutisia; parikin läheistä aika vakavasti sairaina. Pelottaa ja ahdistaa heidän puolestaan Crying or Very sad .

Joulu ja uusivuosi meni painon puolesta enemmän kuin hyvin, söin herkkuja mutta koska määrät ovat vain murto-osa verrattuna "entiseen" niin paino pysyi aika lailla samoissa lukemissa kun tässä viime kuukaudet on ollutkin; tänään aamulla 81 kg. Ajattelin asettaa kevään tavoitteeksi - 5 kg. Se olisi aika realistinen tavoite.

Kuntosalilla olen käynyt todella ahkerasti, ja olen jopa jäänyt siihen koukkuun, mitä en olisi ikinä uskonut Laughing . Sitten vielä siihen päälle koiran kanssa lenkkeilyt, tosin vauhti ei päätä huimaa mutta saa edes raitista ilmaa, ja on se kuitenkin parempi kun sohvalla makaaminen Laughing .

Tsemppiä, Hellu, näihin pariin kuukauteen ennen leikkausta!

T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Ma Tammi 04, 2016 4:04 am

Kiitos Anniina ja Tyyne kannustuksesta. Eneily alkoi mutta ei niin hyvin kuin odottaa saattaa. Mulla on tyttären 2 ja 6 vuotiaat lomailemassa ja mieli tekee syödä kun teen heille ruokaa. No 5 pvä haetaan kotiinsa kun normi arki alkaa ja päiväkodit on taas auki. Ihanaa touhua on heidän kanssaan ollut. Jouluruoat eivät tuottaneet vaikeuksia ja ihan normaalisti söin. Ei tullut joulukiloja. Huomasin että vettä juon liian vähän kun laitoin taas kannun merkiksi paljonko täytyy päivän mittaan juoda. Eneilen ruoalla en niillä pusseilla. Annokset tuntuvat pieniltä mutta saa syödä kuiteskin. Leipä on se mitä tekee mieli. Syön normisti aamupalan, lounaan ja päivällisen ja välipalaksi säästän maitoannokset. Vihanneksista teen keittoa ja vaihtelen kanan sekä kalan , joskus jauhelihan välillä. 50 g saa ottaa proteiinia aterialla. Kalaa 75g. Öljylisän laitan vihersalaattiin ja margariinin aamupuuroon päälle. Hyvät ohjeet on annettu Eneilyyn. Nyt vaan sitten 4 viikon hujaus ja leikkaus on käsillä. Kyllä on perhosia vatsassa. Kaikkein eniten pelkään sitä leikkauksen jälkeistä kylmän horkkaa, mikä tulee kun verenpaine laskee ja tulee etova olo joka ei parane vasta kun oksentaa. Lääkeherkkä kun olen ei tahdo kipulääkkeet sopia ettei tule rytmihäiriöitä.No sen näkee sitten.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu To Tammi 07, 2016 8:08 pm

No nyt on pahin nälkä selätetty eneilyssä. Juonut olen säännöllisesti ja vihreää teetä juonut. Tänä aamuna vaaka näytti 1 kg vähemmän kuin maanantaina. Tiukassa on kilot mutta sitkeästi yritän. Niin vähän on aikaa leikkaukseen ja haluan onnistua. Kirurgit ovat kuulemma hyvinkin tarkkoja että paino on pudonnut 7-8 % eneilyn alusta. Minulla se tarkoittaa 2 kg viikossa. Huh, huh.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Pyllerö To Tammi 07, 2016 8:53 pm

Tsemppiä!

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Su Tammi 10, 2016 4:58 pm

Viikko takana eneilyä. Alkuvaiheen nälän ja vilun jälkeen ihan hyvin päässyt rytmiin. Tänä aamuna -2 kg mutta työtä se teettää. Ulkoilu jäänyt vähiin kovien pakkasten -25 -30 vuoksi sekä tuulen viimaa. Huomenna alkaa taas harrastukset vesijumppa ja kuntojumppa. Nyt on vettäkin mennyt hyvin päivän aikana. Olen tyytyväinen 😏

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Annniina Su Tammi 10, 2016 9:31 pm

Hienoa Hellu! Ei enää montaa viikkoa... bom
Koita kestää, palkinto tiedossa Very Happy

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Ma Tammi 18, 2016 7:10 pm

3viikko eneilyssä alkanut. Vasta 3ja risat lähtenyt painosta. Huomaan että keho jumittaa näin pienillä kalorimäärillä. Saa nähdä kuinka onnistun saamaan sen vaadittavan 7 kg ennen 3 helmikuuta. Näin se viimeksikin oli että 6 viikkoa meni tavoitteen saavuttamiseen. Onko teillä kellään käynyt niin että leikkausta siirretään tai jopa perutaan jos eneilyssä ei saavuta tavoitetta? Ahdistaa tämä tälläinen.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Lellukka Ke Tammi 20, 2016 12:50 am

Ihanaa Hellu! Kohta pääset aloittamaan ihan uuden elämän pikkumasun kanssa Smile
Mulla meni enekuuri pieleen aika paljonkin, en nyt muista montako kiloa jäi uupumaan tavoitteesta, mutta ei ne ainakaan taysissa siihen kauheesti huomiota kiinnittänyt kun sanoin, että yritin kyllä tehdä kaiken niinkuin ohjeet sanovat.
Koita vaan rentoutua ja ottaa iisisti tää loppuaika, pian se on ohi ja kirjoittelet jo tänne leikkauksen jälkeisiä kuulumisia! Smile
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Ti Tammi 26, 2016 12:47 am

Leikkaus siirtyy parilla viikolla. Eneily jatkuu laihoilla tuloksilla. Sairaalassa leikkausruuhkaa ja lääkärien koulutuksia. No ei se kaksi viikkoa lisää tässä enää paljoa ole. 17.2 h-hetki.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu To Tammi 28, 2016 9:32 pm

Nyt tarviin tsempityksiä. Niin ahdistaa ja huolettaa tää touhu. Paino ei laske, viluttaa ja päätä särkee. Toivottavasti ei tuo flunssa iske. Tekis mieli heittää rukkaset naulaan. Ilmakin on mitä kamalin kun räntää sataa taivaan täydeltä. Potuttaa suoraan sanoen mihin olen ryhtynyt. Agrh...

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Miumau To Tammi 28, 2016 10:48 pm

*lähettää rekkalastillisen tsemppiä* Noita olotiloja tulee ainakin meikäläisella tasaisin väliajoin, mutta helpottaa kun tietää, että nuo tuulet ovat väliaikaisia. Sinnikkäästi vain hetki kerrallaan, jotain mielekästä tekemistä ja ajatukset muualle. Tai sitten vessapaperirullien viskomista pitkin ja poikin pihamaata ja pahaa tuulta ulos Very Happy
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Emmuu La Tammi 30, 2016 4:54 am

Itse olen vasta ihan alkutaipaleella eli odotan vasta lähetettä kirurgille. Yritän jäsentää tilannetta laskemalla päiviä ja pusseja lääkärin soittoon. Eli minulla on vielä yli 120 pussia "nautittavana" ennen seuraavaa etappia, joka on vasta esietappi matkan varrella. En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta päiviä on enää sinulla 18 ja se tarkoittaa alle sataa pirtelöä (Nutrilett?). Enää ikinä!

Tsempitystä ja pikaisia päiviä
Emmuu
Emmuu

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu La Tammi 30, 2016 5:42 pm

Moi Emmuu ja muut. Mun eneily ei onnistu Nutriletillä kun oon niin herkkä laktoosille. Kokeilin yhtenä päivänä niitä ja vatsa meni ihan sekaisin, wc kutsui vähän väliä. Kyllä mä nyt koitan vaan tuolla ruokavaliolla eneillä mitä sain Taysin ravintoterapeutin käynnillä. Oonkohan mä jokin kummajainen kun kroppa pitää niin noista läskeistä kiinni. Toivon että mun leikkaustaival lopu tähän.😒

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Ma Helmi 01, 2016 10:04 pm

Jihuu..paino nytkähti alaspäin. Josko kroppa alkaa tajuun mistä on kysymys. Vedenjuontia oon lisännyt ja maitoannokset otan ruokailujen välissä. Yleensä desi rahkaa tai raejuustoa. Nälkä ei ole ja vireystila parempi kuin viime viikolla. 2 viikkoa vielä. Jospa sittenki saavutan tavoitteen.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 3 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa