Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hellun höpinöitä ja mietteitä.

+14
trintilla
Kilottaja
emmiliini
Niobe
Henski
Annniina
Emmuu
Pyllerö
Miumau
Tyyne
hellu
Möhkö
Sunnuntai
pajunkissa
18 posters

Sivu 2 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Toukokuu 12, 2015 11:12 pm

Mahtava juttu Very Happy .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja pajunkissa Ke Toukokuu 13, 2015 11:43 pm

Hellu onneksi olkoon,hieno juttu. Nyt olet saavuttanut tärkeimmän ja matka menee hyvin loppuun asti. Muistan sen päivän kuin eilisen kun lääkäri soitti minulle töihin ja kysyi haluanko leikkaukseen ja myötävä vastaus minulta ja niin olin jonossa!!!

pajunkissa

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Toukokuu 15, 2015 5:50 pm

Jes, hyvä että homma etenee! Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Ma Toukokuu 18, 2015 3:00 pm

Hei kaikille ja kiva kun kommentoitte ja kannustatte. Välillä oli vaikeeta ja paino junnasi mutta nyt on taas pirteä motivoitunut mieli. Viime viikko oli koetusta tähän syömisen himoon ja syömisen hallintaan. Olin mieheni kanssa lomailemassa ja ruokailua 3 kertaa päivässä ja välipalat. Olin riemuissani kun paino ei ollutkaan noussut. Poikkesin hieman normi dieetistäni esim söin ruoalla leipää ja parina päivänä otin kahvileivän tosin ihan tavallista pitkopullaa. Nyt on into jatkaa ja oli tullut kirje
Taysin ravintoterapeutilta et heinäkuussa välipunnitus,onko painonpudotus säilynyt.Tavoitteena on pudottaa siihen mennessä 5kg lisää. Onneksi alkaa uintikausi ja aion ostaa itselleni paksurenkaisen City-pyörän jolla suhautan sinne rannalle sen 6km. Ajeltiin etelässä sellaisella päiväreissuja ja tuntui hyvältä mummopyörältä. 3 vaihteinen riittää tässä iässä ja näillä kiloilla.😉 Matka siis jatkuu kohti hoikempaa elämää ja vihdoin aion onnistua.☺

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Möhkö Ti Toukokuu 19, 2015 11:50 pm

Tsemppiä!
Möhkö
Möhkö

Viestien lukumäärä : 32
Paikkakunta : Tyks
Registration date : 18.05.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu To Toukokuu 28, 2015 4:38 am

Moi taas. Täällä ollaan ja pyörä hankittu. Tuli vähän muutenkin shoppailtua ja repäsin kunnolla keittiöön uutta ilmettä. Nimittäin uudet verhot. Tosin alennusmyynnissä kangas ja teen kapan purjerenkailla. Saa valo tulvia kesällä keittiöön. Mulla on polvi tullut tosi kipeeksi ja se kuvattiin. 2.6 meen ortopedille josko leikkaus edessä. Sais noi kivut hellittään ja nyt kun on tullut lenkkeilystäkin tapa ja siitä nauttii. Paino on laskusuunnassa ja pari kiloa on lähtenyt eneilyn jälkeen. Viikonloppuna mennään taas lasten luokse Espooseen ja Helsinkiin. Juhlitaan pikkuneidin 2 v synttäreitä. Neiti saa mummilta ja ukilta potkupyörän. Joten hyvää viikkoa teille kaikille ihanille samaa tietä kulkeville kohti hoikempaa elämää 😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu La Kesä 13, 2015 11:54 am

Tervehdys pitkästä aikaa. Kävin ortopedillä joka kertoi faktat polvestani. Sökö mikä sökö. Viime käynnistä on mennyt pari vuotta ja totesi että tiensä päässä on polvi. Tekonivelen paikka. Alunperin olen loukannut polveni kaaduttuani pyörällä kun jaoin aamupostia v.-97.Reisiluu sahattiin poikki ja luu käännettiin v.2000. Joten aika hyvin olen 15vuotta pärjännyt sillä mutta nyt on niin kovat leposäryt yöllä, tuskaa tekee ja häiritsee unta. Lääkäri oli sitä mieltä että on niin iso riski leikata minua tän ylipainon kanssa. Laihdutusleikkaus ensin ja sen jälkeen polvi. No nyt sinnittelen sitten kylmägeelien ja särkyvoiteiden kanssa että jotenkuten pärjään. Aloin myös syömään MSM-tabletteja pari päivässä joiden pitäisi vaikuttaa nivelten hyvinvointiin. Pyöräily on hyvää kuntojumppaa reisilihaksille että ovat sitten vahvat leikkaukseen mennessä. Muuten elämä on mallillaan . Paino putoaa hitaasti 2-3kg kuukaudessa ja olen välillä pitänyt herkkupäivääkin varsinkin näin kesällä tulee kyläiltyä ja on synttäreitä paljon. Virtaa on tullut elämään laihtumisen myötä ja mieheni välillä naureskeleekin että oon oikea tehopakkaus ahkeruudessa. Olen saanut takaisin iloisuuteni ja energiani. Heinäkuun lopussa on ravintoterapeutti ja taas eri. No sitä odotellessa. Oon saanut hyvää tukea terveyskeskuksessa aikuisneuvolassa jossa käyn 4viikon välein piikillä ja samalla punnitaan .Sekin antaa motivaatiota olla aina vähän kevyempi seuraavaan kertaan mennessä. Syksyllä voin osallistua painonhallintaryhmään jos haluan ja haluanhan minä. Kaikki keinot on sallittuja tässä projektissa. Hyvää kesän alkua teille. Ja olen kyllä lukemassa palstaa vaikken itse kommentoimaan,on sen verran puutarha ja kotihommaa näin kesällä. Niin ja saan taas lapsenlapset Heinäkuussa melkeinpä 3viikkoa meille. 💗

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Miumau La Kesä 13, 2015 2:58 pm

Hei hellu! Kuulostat todella positiiviselta, vaikka polvi vihoittelee kipujen kanssa. Hienoa kuulla, että energiaa riittää ja motivaatio kohdallaan Very Happy Nauti urakalla kesästä ja lapsenlapsista!
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu To Kesä 18, 2015 3:11 am

Kiitos Miumau. Nyt on sitten tullut kutsu ravintoterapeutin lisäksi kirurgille aika. Elokuun 13 pvä. Alkaa siis tapahtumaan ja vielä tänä syksynä sittenkin ilmeisesti on itse operaatio. Jes. Nyt vain kesän nauttimista vaikkakin on hirmu kylmää ja sateista. Tämä odotteluaika menee kuin siivillä, niin paljon kaikkea on kesäohjelmaa. Ensin kesäteatterireissu tän kuun lopussa. Lapsenlapset tulevat heinäkuun puoleenväliin asti ja sitten heinäkuun lopulla kylpyläreissu Peurunkaan. Sen jälkeen heti ravintoterapeutin käynti ja pari viikkoa siitä kirurgi. Mustikkametsässä aika kuluu tuon pari viikkoa. Hyvää juhannusta teille kaikille ihanille lukijoilleni ja tukijoilleni ☺

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Tyyne La Kesä 20, 2015 1:14 am

Onneksi olkoon, että nyt alkaa jotain konkreettista tapahtumaan. Ajattele kuinka nopeasti aika on mennyt, ei ole kovinkaan kauaa kun vasta pohdiskelit leikkauksen mahdollisuutta ja kohta on H-hetki Very Happy . Sulla on muutenkin ollut koko ajan ihailtavan postitiivinen tsemppi päällä, paljon jaksat terveysongelmista huolimatta puuhastella. Ajattele kuinka ihanaa on tehdä kaikkea kun ylimääräinen paino on pois rasittamasta, alkaa uusi elämä Very Happy . Hyvää jatkoa ja hyvää juhannusta, huomenna pitäisi olla hieman parempi sää...kuulemma...

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu La Heinä 04, 2015 5:02 am

Moikka kaikille. Täällä ollaan vaikkei paljon kommentteja. Paino laskee jokseenkin hitaasti n. 2 kg kuussa mutta alaspäin kun menee on hyvä. Siitä olen iloinen että ruokarytmi on löytynyt ja annoskoot pienentyneet. Kesävieraita vaan on käynyt ahkeraan täällä maalla kun asutaan vähän kuin ainaisella huvilalla. Kivoja on kun poikkeavat mutta tulee nyt leivottua ja pöydän herkut houkuttavat. Jäätelöäkin olen syönyt tosin omatekoista. Tein stevia sokerista, kananmunista ja kevytvispistä vaahtoa jonka maustoin vanilijalla ja jäädytin vuokassa. Tuli hyvää jätskiä.😊 No kesän lämpöisiä on niin vähän et kait siitä voi nauttia ja syödä vapaammin. Eipä tässä muuta. Palaillaan taas foorumille kun ehditään.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu To Elo 13, 2015 8:51 pm

Tervehdys palstalaiset. Nyt on ravintoterapeutin ja sisätautilääkärin vastaanotolla käyty. Paino hitaasti laskusuunnassa. 4kg eneilyn jälkeen pois. Nyt heinä-elokuun vaihde vähän lipsunut tavoitteesta. Seli seli mutta on käynyt vieraita ja me olemme kyläilleet ja lomailleet paikoissa missä noutopöydän antimet. No hyvä ettei lisää ole tullut. Seuraavaksi helico.kokeisiin ja sitten odottelemaan leikkauskutsua. Ei tarvi kuulemma ketjua niellä kun mitä ilmeisemmin mulle tehdään sleeve kun vatsaa on leikattu aiemmin v. 89 sappileikkauksen vuoksi. Ultrassa kävin keväällä kovien kipujen vuoksi ja lääkäri pyytää terveyskeskuksesta lausunnon niin sitäkään ei tarvitse enää tehdä. Puolen vuoden päästä operaatio luultavasti olisi. Yritän karistaa siihen mennessä vielä muutaman kilon.Iloisella mielellä ja tyytyväisenä täällä siis ollaan.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu To Elo 13, 2015 8:54 pm

Ihmeellistä tekstiä suoltaa😂 Pitäisi olla letkua eikä ketjua😒

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Lellukka To Elo 13, 2015 11:10 pm

tehdäänkö sulle se leikkaus taysissa? Mulle kanssa sanoivat alkuun että sleeveleikkaus mutta silti laittoivat gastroskopiaan, hyvä niin sillä sieltähän paljastuikin refluksitauti ja nyt odottelen tietoja taysista miten leikkaavat, sleeve vai ohitus.
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu La Elo 15, 2015 10:21 am

Juu Lellukka. Täysissä leikataan. Mulla otetaan helico-koe eikä gastroskopiiaa tarvi välttämättä. Lääkäri sanoi että vasta sitten leikkauksessa selviää tehdäänkö ohitus vai sleeve mutta tos.näköisesti ei voi ohitusta jos on paljon kiinnikkeitä aikaisemmista vatsan alueen leikkauksista. Mulla on sappileikkaus ja isoja gyn.leikkauksia ulkop.raskauksien ja endometrioosin myötä aikoinaan 90luvulla ollut. No jos se leikkaava kirurgi sit päättää. Odotellaan.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Lellukka La Elo 15, 2015 6:13 pm

Mulle sanoi lääkäri että jos on paljon kiinnikkeitä niin ohitusleikkaus pitäisi tehdä avoleikkauksena ja todennäköisesti myös sleeveleikkaus mun tapauksessa olisi avo koska tyräleikkauksen takia joutuivat aikanaan laittamaan jonkun verkon tuonne mun vatsan alueelle. Ei ole kuulema varmaa vielä, enkä ole saanut gastron jälkeen mitään tietoa mistään, joten luotan ainakin siihen ettei mulla ole helicoa tai mikä coli bakteeri se nyt oli mitä etsivät...kai he muuten olisivat jo ottaneet yhteyttä taysista jos olisi.
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Pe Syys 04, 2015 1:01 am

Tervehdys taas. Helico-koe puhdas eli negatiivinen. Eipä muuta kuin odottellaan ravintoterapeutin kutsua viimeiseen eneilyyn ja sit leikkausajan sopimista. Leikkausta ennen vielä kirurgin ja anestesialääkärin tapaaminen. Ehkä tammi-helmikuussa on leikkaus. Odotellaan rauhassa.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Tyyne La Syys 05, 2015 10:56 pm

Moi Hellu pitkästä aikaa,

on tullut käytyä täällä palstalla aika harvakseltaan. Kesäloma oli ja meni; siinä mielessä todella hienosti, että paino ei noussut yhtään loman aikana, päinvastoin tippui pikkasen. Tällä hetkellä vaaka näyttää lukemaa 79,2 kg. Olen todella tyytyväinen kun pahin painoni on ollut kolminumeroinen luku Laughing . Väsymys ehkä vähän hellitti kun olin lomalla yhteen putkeen neljä viikkoa. Nyt olen ollut töissä viikon loman jälkeen. Myös töissä oli heti ekalla viikolla työterveystarkastus; kaikki veriarvot hyvät. Työterveyshoitaja kehuskeli, että positiivisen muutoksen minussa huomaa; mikäs sen hienompi kuulla Very Happy .

Ilmoittauduin kansalaisopiston vesijumppaan ja kuntosaliryhmään. Olen kyllä käynyt vaihtelevalla innolla omin nokkineni kuntosalilla mutta haluan, että joku hiukan seuraa tekemistäni ja kertoo jos teen jotain ihan päin honkia. Tänään oli ensimmäinen vesijumppa; aivan mahtava nuori ohjaaja, ei päästänyt meitä helpolla ja hyvä niin Laughing . Kyllä tämä painon tippuminen selkeästi lisää aktiivisuutta.

Olen, Hellu, todella iloinen puolestasi, että olet jaksanut "taistella" tämän homman edestä. Ajatella kohta leikkaus häämöttää, niin se aika vain rientää. Ja sen jälkeen alkaa painosi tippua vauhdilla! Kuinka paljon olet nyt itseksesi saanut pudotettua painoa yhteensä? Oletko muuten saanut olla terveenä? Sulla on koko ajan ollut ihailtava asenne vaikka sullakin noita vastoinkäymisiä on riittänyt yhden ihmisen osalle vähän liiankin kanssa! Kirjoittele kuulumisiasi! Alan taas vierailla täällä palstalla vähän useammin kun tämä normaali arki alkoi kesän ja loman jälkeen.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Su Syys 06, 2015 1:50 am

Kiitos Tyyne tervehdyksestäsi. Hyvin on kesä mennyt ja painoa olen kaikkiaan pudottanut vuoden alusta -20kg. Eneilyn jälkeen hitaasti mutta alaspäin kuitenkin. Kesällä olen uinut ahkeraan. Lapsenlapset olivat heinäkuussa pari viikkoa ja sitten ollaan reissattu sinne tänne lyhyitä matkoja kotimaassa. Nyt lokakuussa lähdemme mieheni kanssa Itävaltaan viikoksi sukuloimaan. Lennämme Helsingistä Wieniin ja sieltä autolla Graziin parin tunnin matka. Mustikoita olen kerännyt lapsille ja itsellekin yhteensä lähes 80 litraa. Kun asumme niin maalla marjat on ihan kotinurkilla. Ilmoittauduin myös vesijumppaan ja kerran viikossa ryhmäjumppa. Tulee taas tämä syksyn rytmi. Kaikkea hyvää siis kuuluu ja leikkaus tulee aikanaan. Tavoitepainoon on matkaa vielä 37 kg mutta pienin askelin sen varmaan saavutan. Tavoite on 60v juhliin johon on aikaa reilu 2 vuotta. Syysterveisin toiveikas Hellu.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Syys 06, 2015 8:22 pm

Kyllä sä tuon 37 kg kahdessa vuodessa helposti saat pudotettua! Sitten on ihana juhlia 60-vuotispäivää, saattavat vieraat olla hiukka pikkasen "haavi auki", että tultiinko edes oikean ihmisen juhliin Laughing . Siis jos eivät ole sua ihan hetkeen nähneet. Ja ajattele, että saat valita sellaisen juhla-asun kuin haluat; ei tarvitse miettiä, että löytyykö sopivaa kokoa tai voinko tällaisessa mekossa tai tällaisessa värissä esiintyä...

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Ti Syys 29, 2015 2:07 pm

Moi kaikille. Syyskuu lopuillaan,paino junnaa ja millään en saa sitä kipinää painonpudotukseen mitä keväällä oli. No lohdullista kuitenkin että paino samassa kuin elokuun lopussa. Osaan siis tasapainoillakin. Ensi viikolla lähden rakkaan mieheni kanssa Itävaltaan viikoksi muun maan maisemia katsastamaan. Hyvät kengät matkassa kun varmaan tulee käveltyä paljon.
Polvi reistaili kipuineen vielä viime viikolla mutta onneksi osui taitava lääkäri tk vastaanotolle. Antoi kortisonipiikin polveen
ei tuominnut lihavuuttani vaan päinvastoin kuunteli ja toivotti onnea lihavuusleikkaukseen ja painonpudotukseen. Polveni operoidaan sit lihavuusleikkauksen jälkeen. Saan siis tekonivelen oikeaan polveen jonka olen työtapaturmassa pahasti loukannut v. 97. Ja sen ajan korjausleikkaus on tullut tiensä päähän. Odottelua siis täällä monenmoista.




hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Su Loka 18, 2015 6:20 pm

Hei kaikki. Täällä ollaan ja matkasta selvitty. Hienot oli maisemat, hyvä ruoka ja edullisempaa kuin Suomessa syödä ravintolassa. En sitten osannut ottaa niitä pieniä annoksia, söimme lämpimän aterian kerran päivässä. Ajattelin välillä tässä matkani varrella tätä projektia josko saisin painoni pois ja pysymäänkin, josko en leikkausta tarvitsisikaan, mutta kyllä nyt on aatokset toiset. Nyt sitten taas tiukka kontrolli kotona. Matkan aikana tuli pari kiloa takaisin ja harmittaa niin vietävästi.Puntarin kautta ruoka lautaselle ei tässä muu auta. Toivotan kaikille hyvää loppusyksyä ja tsemppiä itse kullekin sekä leikkausta odottaville että jo leikkauksen läpikäyneille. Mad

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja hellu Su Marras 01, 2015 3:18 am

Pientä päivitystä. Syksy pimenee ja mielihalut kasvaa. Vaikeaa on pysyä painon kanssa kurissa. Vettä olen koittanut juoda jos mieli tekee ruokaa. Periksi ei nyt passaa antaa. Kyllä on ihmisluonto heikko. Leipää tekee mieli enempi kuin sais syödä. Jos otan yhden, huomaamatta menee myös toinen. Kunpa pääsis jo siihen operaatioon. Nyyh...😒

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Marras 01, 2015 2:43 pm

Moi hellu,

olet jo nyt niin pitkällä projektissa ja niin paljon saanut pudotettua painoa, että älä vaan anna periksi, ja tiedän, että et annakaan Very Happy !

Jonkin verran harmittaa, että paino on jämähtänyt tähän 80 kiloon, toiveeni on 70-75 kiloa. Olen liikkunut viime aikoina todella paljon eli se ei voi olla syynä. Ilmeisesti pitää nyt alkaa kiinnittämään huomiota enemmän ruoan laatuun, annoskoot kyllä pysyvät pakostakin kohtuullisina Laughing . Kun kerran epähuomiossa tulee syötyä liikaa niin hetken aikaa muistaa olla varovaisempi.

Toivon hellu sulle tsemppiä tähän loppurutistukseen...ajattele, että hetken on vaikka aidan seipäänä, ja valo häämöttää jo tunnelin päässä. Lohdutukseksi sanon, että aika kuluu todella nopeasti. Jaksamista Very Happy !

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Miumau Ma Marras 02, 2015 2:50 pm

Hellu: tuttuja tunteita nuo mielihalut. Nyt jos koskaan olisi ideaalinen aika käydä mielitekojen kanssa keskustelua, koska takaisin nuo mokomat jossain vaiheessa tulevat jos niitä ei käsittele. Muista kuitenkin olla itsellesi armollinen ja kiltti. Vuosien mittaan opittuja tapoja ei hetkessä selätetä, mutta jokainen "voitto" on askel eteenpäin Smile
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Hellun höpinöitä ja mietteitä. - Sivu 2 Empty Vs: Hellun höpinöitä ja mietteitä.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa