Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 5 / 15 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Joulu 23, 2015 7:32 pm

Mä oon melkein jo toiveeni menettänyt -mikä ihmeen leikkaus??-... letkunnielentään tuli aika helmikuulle. Ja sittenhän onkin jo kohta kesä eikä silloin tapahdu sairaaloissa mitään ja sitten ollaankin jo syksyssä? Evil or Very Mad Mulle kanssa heti kaikki nyt. Noustaan Emmiliini barrikaadeille! lol!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Joulu 23, 2015 8:59 pm

Kirurgilla käyty! Aikalailla saman kertausta oli mutta pääsin vihdoinkin JONOOOOOOON! Leikkaus on loppukeväästä, ehkä toukokuussa ehkä jo aiemmin. Eli taas odotellaan :-P Leikkaava lääkäri on T. Tyrväinen, häntä en nyt tavannut toisen kirurgin ja hoitajan kyllä :-)
ILOISTA JOULUA KAIKILLE <3
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Tammi 03, 2016 9:04 pm

Hei, onnea JONOSTA!!! Very Happy Odotteletko enen aloittamista vai mitä seuraavaksi? Kysyttiinkö sulta että otatko peruutusajan jos sellainen ilmestyy?
Onnea uuteen, erilaiseen vuoteen! queen

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Tammi 04, 2016 3:11 am

Moikka moi! Joo, nyt mä odottelen yhteydenottoa ravintoterpalta joka päättää enen pituudesta jne.. Ei kysytty mitään peruutusajoista mutta kyllähän mä itte mainitsin että tulen heti kun käsky käy! Razz Tästä tulee kyllä toivottavasti erilainen vuosi verrattuna edelliseen vaikka sillonhan tämän viimeisen kipinän sain ja alotin muutoksen kohti tätä vuotta! Huhhuh! On tää melkosta, jännittääkin vietävästi että onko musta tähän ja mitä se elämä sitten on sen uuden mahan kanssa ja osaanko mä sitten olla ja kuinka kaikki suhtautuu muhun ja mitä se tuo mukanaan ja ja ja ja.. pohtimista on riittämiin.. ajatukset sinkoilee puolelta toiselle ja kyllähän mä nyt sen tiedän ja olen päättänytkin jo ajat sitten että tämä viedään loppuun asti, mä osaan, kykenen ja pystyn!
Onnea ja iloa + pitkää pinnaa sinnekin päin tällä vuodelle, ollaan me vaan mimmejä! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Tammi 10, 2016 10:24 pm

Kohta pääset siis eneilemään, jipiii Wink Näin se menee, isoja asioita pyörii mielessä ja epävarmuus kaikesta meinaa häiritä. Mutta me todellakin pystytään ja kyetään tähän, ollaan me vaan Mimmejä cheers Oispa hienoa kun päästäisiin leikkaukseen samaan aikaan, jotta saataisiin tukea toisiamme. I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Tammi 15, 2016 2:02 am

Se ois kyllä ihan mahtia jos päästäisiin samaan aikaan leikkaukseen! Razz Missä päin sut leikataan? Smile Plaaah, mä en jaksaaaa tätä odottamista, tulis ny ees kirje sinne ravintoterapeutille ni tietäis ees taas jotain päivämääriä Very Happy Mä oon jopa jo vähän ostanu noit nutriletteja varastoon ettei sit tarvi ostella ku kuuri alkaa Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Tammi 17, 2016 4:01 am

Mulla jäi niitä pusseja siitä ekasta eneilystä, täytyykin tutkia niitten päivämääriä, hyvä kun muistutit! Mun tutkimukset on siis vielä ihan kesken, kun oon ollut niin vähän aikaa vasta asian äärellä Wink
Odottelemisiin! farao


Viimeinen muokkaaja, Annniina pvm Ma Tammi 18, 2016 3:18 pm, muokattu 1 kertaa

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Tammi 17, 2016 4:33 am

No ei sitten olla kovin kaukana toisistamme Surprised vaikei ihan päästä kädestä kiinni pitään Laughing Pian ne sunkin tutkimukset on tehty ja sit kärvistellään yhdessä cyclops Itelläkin on muutamat pussit jääny ekasta enestä mutta ei niitä oo riittävästi 😊 Olispa jo kesä, leikkaus ohi ja mahani pieni! Rolling Eyes
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Helmi 02, 2016 7:34 pm

Höh, olihan niistä mennyt ja ihan ensi viikolla menossa päiväykset. Mutta kai ne silti tänä keväänä ovat vielä käyttökelpoisia, luulisin kun ovat parasta ennen -päiväyksiä. Elättelen siis toiveita että pääsisi JO tänä keväänä leikkuriin. Wink

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina To Helmi 11, 2016 7:19 pm

Nyt selvisi, ettei sellaista peruutusjonoa meikäläisillä juuri ole, koska ENE täytyy olla suoritettuna ennen leikkuria, kysyin tänään asiasta Smile Ei mulla muuta.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Helmi 14, 2016 3:47 am

aa, okei! hyvä tietää sekin Very Happy Katoin kans että itellä menossa ens kuussa ja seuraavassa päiväykset mutta mä jotenkin elän toivossa että josko jo huhtikuussa ny viimestään jo olisin ene-kuurilla Very Happy Hitto täs malta odotella, painokin vähän noussu.. ehkä noin 4 kiloo, ei hyvä! Evil or Very Mad ensimmäinen painon nousu oikeastaan koko projektin aikana. Mä oon niin valmis jo meneen siihen leikkaukseen, tää odottelu saa käyrän nouseen ja ottaan semmosen hevosen lerssin Very Happy
Mites meni letkun nielentä? hengissä taisit ainakin selvitä? Joko oot jonossa?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Helmi 17, 2016 12:19 am

Hengissä olen juuri ja juuri siitä letkunnielennästä, oli se aikamoinen tapaus affraid
Odotan postia sairaalasta, josko oikeasti olisinkin jonossa... oishan se ylläri Wink Mutta siis en vielä... Odota, odota, kirkkaamman kruunun saat vai miten se nyt menikään Laughing

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Helmi 21, 2016 11:19 pm

Se on kyllä semmonen kokemus että... huhhuh! Täälläkin odotellaan aikaa ravintoterapeutille että sais tietää koska se leikkaus on! Tuntuu jopa vähän siltä että oisin luovuttanu taistelun kiloja vastaan Sad Painonhallinta on viime aikoina itellä ollut vaikeeta, jääny vissiin herkuttelut päälle Very Happy Tänään otin taas itseäni niskasta kiinni ja pistin herkut pannaan! Ekasta eneilystä paino on laskenut vain 8kg, masentavaa! Sad -12kg pääsin jo marraskuulla mutta vetäsin tässä sit jonkun sortin herkuttelu putken ja sain kartutettua painoa viitisen kiloa! Oon niin pettyny itteeni! Toki tässä vuoden aikana painoni on pudonnut yhteensä lähes tulkoon 40 kg mikä on kyllä hieno saavutus kaiketi, parhain ainakin tähän astisista tuloksistani ikinä! Toisaalta tää ehkä juurikin todistaa sen että leikkaus tulee todellakin tarpeeseen minun kohdallani, vain yritänkö vain uskotella itselleni jotain "perusteita" lihomiselle Wink Surprised Oonkohan mä ainoa jonka paino ei eneilyn jälkeen ole laskenut kuin sen vajaat 10kg? Sad Shocked affraid
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Su Helmi 21, 2016 11:44 pm

Ei et ole Emmiliini ainoa. Mulla ei paino juurikaan laskenut eka eneilyn jälkeen ja toinenkin eneily ei montaa kiloa pudottanut. Mutta hyvä tieto oli lääkäriltä, maksa oli pieni kokooni nähden. Joten älä huolestu ollenkaan. Hienostihan sulla on laskusuunnassa ollut koko vuoden jos 40 kg on kevyempi 😊. Mulla lähti vuoden aikana n. 20 kg ja olen ylpeä siitäkin saavutuksesta. Nyt kun 30-40 kg sais pois olisin suht normaalipainoinen. Mulla leikkauksesta 4 pvä ja en ollut uskoa vaakaa tänään kun 3 kg leikkausaamusta pois. Tsemppiä sulle kovasti.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Helmi 24, 2016 4:43 pm

Emmiliini, siis 40kg!! Aivan upeeta, nyt kaikenlaiset itkuhymiöt pois, ok? I love you
Jos nyt yhtään lohduttaa niin mulla on viime kevään ene-dieetin jälkeen tullut kaikki takaisin.... toisaalta onhan siitä kohta vuosi aikaa tongue Surprised

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Helmi 25, 2016 2:25 am

Tosiaankin vuosi jo aikaa! Surprised Kattelinkin tossa facebookin muistelmista että tällä päivämäärällä oli tämä huikea ensiaskel kohti leikkausta, käynti omalla lääkärillä. Totisesti kohta on tämäkin kuukausi mennyt ja saan alkaa soitteleen jonohoitsulle että missä mennään, iiiiik! Razz Ihan jänskättää! Very Happy Alkaa melkeen olla jo kiire joka päivä kotiin ihan vaan postin takia, josko kohta kilahtais kirjettä! Joka päivä joku kysyy että joko nyt ja mä oon edelleen että EII Sad
Mitä tuohon painoon tulee niin onhan se huikee saavutus tuo 40kg mutta jotenkin omasta mielestä peilikuva näyttää edelleen samalta kuin vuosi sitten.. Ja just oli se ensikäynti tayssissa ja siitä paino noussu sen 4-5 kiloo.. toki mulle on sanottu jo muutama kilo sitten että tavotteet mitkä leikkaukseen pääsyyn on asetettu ovat menneet yli jo roimasti, eli varmaankin oon voiton puolella tässä suhteessa! Very Happy
Harmillista että sulle on tulleet kilot takasin! Mutta vielä tulee se päivä kun ei tuu Wink Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Helmi 27, 2016 1:33 am

Mikseiiiiiii jo jotain tapahduuuuuu? ei jaksa odottaa enää yhtäkään päivää, viikko, kuukautta! nimimerkillä "malttamaton" ps. onneksi ei puhuta enää sentäs vuosista Wink
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu La Helmi 27, 2016 2:41 am

Hei Emmiliini lohdutus täältä että kutakuinkin eka käynnistä menee vuosi ja 3 kk. Tää on vaan tosiasia näköjään Tampereella. Siis pari-kolme kk vielä malta niin oot maalissa.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 01, 2016 2:15 am

Hei Emmuska, kiitos kun muistutit, että pitääkin ottaa valokuvia ihan lähiaikoina! Ettei tulis mieleenkään sitten, kun 40kg on lähtenyt kropasta, etteikö peilikuvassa näkyisi mitään muutosta Laughing Wink Voihan kärsivällisyys, sitä meiltä nyt vaaditaan... tsemppiä I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Maalis 01, 2016 4:23 am

Mä oon kyllä ottanu noita kuvia joka kuu itestäni viime vuoden maaliskuusta joulukuuhun, joka kuvassa samat vaatteet ni muutos on selkeesti nähtävissä Smile Emmä nyt sit tänä vuonna oon jaksanu muistaa ottaa, mut mä sit taas alotan kun eneily alkaa Razz Kärsivällisyyttä todellakin kysellään! Mä koitan täs tämmöstä leivätöntä maaliskuuta, saas nähä kuin mun käy Razz Uimassakin kävin taas pitkän tauon jälkee, että tekikin poikaa! Maltan tuskin odottaa ens viikkoon ja seuraavaan uimala käyntiin Very Happy Mä tarvisin vähän taas jotain kimmoketta tähän rojektiin! Universumi kuule mua, lähetä mulle nyt se kirje Razz Wink
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Maalis 02, 2016 3:45 pm

Onks kellään mitään hyviä ideoita aamu- ja iltapaloiksi? Ei leipää, ei puuroja, ei banaania, ei raakaa porkkanaa, rahkatkin on loppuun kulutettu.. Nyt oon syöny luonnonjugurttia eri variaatioilla, paistettua ja keitettyä munaa eri täytteillä, hedelmiäkin on tullu syötyä jonkun verran.. En käsitä miten mun aivot lyö ihan tyhjää vaikka teen ruokaa vielä työkseni Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Emmuu Ke Maalis 02, 2016 8:47 pm

Mulla oli eilen aika ravitsemusterapeutille. Siellä suunniteltiin tätä välivaihetta ennen leikkaus-ENEä. Pitäis syödä 1200 kcal/vrk. Sitä listaa katellessa tuli pieni epäusko, että näinkin paljon ruokaa voi syödä. Varskinkin aamupala on aina ollut mulle hankala, mä mieluummin nukun pidempään kuin syön. Illalla asia onkin toinen.

Miten olis joskus popcorn? Entä korput tai näkkäri (kuuluuko kategoriaan leipä?) Smoothie kauralla tai ilman?
Emmuu
Emmuu

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Maalis 03, 2016 12:24 am

Mä oon koittanu ny elämäni ensimmäisen kerran proteiinilettui, ei pöllömpää, mietin myös siemennäkkärin tekemistä. Toi smoothie kauralla vois olla hyvä vaihtoehto Smile Toi leipä on nyt hetken pannassa, tuntuu että voisin vaikka elää pelkällä leivällä Very Happy Hyvä tietää tosta kalori määrästä, ite oon nyt pyrkiny pitään 1400/vrk. Että kevennystä siihen on tiedossa siis tongue Mä odotan edelleen kirjettä ravintoterapeutilta, haluisin jo niin tavata hänet ja kuulla koska millon kuinka miten jne Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 03, 2016 3:16 am

Ainoa mitä et huomannut mainita oli raejuusto, mutta sitä lienee tulee myös korvista ulos?
Toivottavasti saat pian kirjeen...... I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Maalis 03, 2016 3:23 am

Joi, raejuustoo en oo syöny viime keväisen enen jälkeen Very Happy Very Happy ehkä vielä jonain päivänä alien
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 5 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 15 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa