Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 2 / 15 Edellinen  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 26, 2015 3:21 am

No onpas ikävä vaiva sulla, toivottavasti helpottaa! Neutral
Nautin eilen todellakin ihanista sämpylöistä, mutta nyt ei parane niitä ajatella... eka päivä eneä ja olen tolpillani cheers Kirjaan enemmän tuonne mun omalle sivulle Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Maalis 27, 2015 12:32 am

Menihän se kipuilu ja huono olo ohi kun kyselin töissä vähän neuvoja, en ollu juonu tarpeeks nesteitä! Eilen kiskoin niin että oisin voinu muuttaa vessaan Very Happy Eikä mahakipuilua tullut! Hyvin menee edelleen, ehkä hivenen keittojen tuoksu rupee ällöttään.. lähinnä kyllästymistä samoihin makuihin vaikka mä maustan niitä kyl jonkun verran. Salaattikin alko vähän tökkimään mut ostin tänään rucolaa ja kiinankaalia josko vaihtelu virkistäis Very Happy Energiaa on edelleen ihan sujuvasti ja järkkäilen itelleni kaiken maailman hommaa kotona ja muualla ettei tahdo syömään ehtiä, kävelykin on vähän jääny mutta hyötyliikuntaa tulee kun ravaan rappusissa ja kantelen ja siirtelen huonekaluja Very Happy Tänään ostin jopa polkupyörän mitä mulla ei ole ollutkaan sitten...ööh 10 vuoteen! Mahdankohan enää osata edes ajaa moisella vempaimella? Eneilyä jäljellä enää kuukausi ja 2 päivää.. Voi pyhä lehmä.. millä mää jaksan? Very Happy Hirveet tuoksut oli tänään mummulla kun se siellä väänsi leipomuksia myyjäisiin, ite autoin toki ja huomaamattani lipaisin vispilää Surprised Olin tulla hulluksi.. pyyhkäsin äkkiä taikinat kieleltäni paperiin :DD Emmä ehkä ois siihen kuollu eikä tää hommakaan kariutunu mut silti..mitä se ajattelemattomuus tekikään meikäläiselle.. Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu La Maalis 28, 2015 7:49 pm

Hei Anniina,Emmiliini ja Tyyne. Luin ajatuksianne Eneilystä. Aloitin eneilyn torstaina tällä viikolla ja aion tehdä sen ruoalla. Olen eläkkeellä joten aattelin että ne pussiruoat tulee melko kalliiksi. Olisiko kuitenkin parempi että osan päivästä korvaisi niillä? Olisiko se tehokkaampaa tähän painon junnaamiseen. Mulle annettiin ohjeet sairaalasta 4viikkoa ja 8kg pitäis saada pois näillä ruokaohjeilla.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Maalis 28, 2015 8:36 pm

Moikka hellu! Ite ajattelin aluksi että pussit tulisi kalliiksi mutta enhän mä joudu ostaan mitään muuta ruokaa kuurin aikana, paitsi kasviksia ja joskus jotain proteiini juttuja jotka ei ole minusta hintavia.Olen itse osa-aika työssä eli suurimman osan ajasta työttömänä, eikä rahaa minullakaan juhlaksi se asti ole :-D Koin myös haasteeksi jatkuvan kalorien laskemisen, riittää että kasvikset punnaan :-D helppoa vetää pussi kun tietää paljon on kaloreita. Toki kukin tekee miten parhaaksi näkee :-) itsellä on kohta 2 viikkoa takana eneilyä ja hyvin menny, pientä henkistä romahdusta lukuunottamatta joka varmaan kuuluu asiaan! Sulla onkin kova tavote asetettu 4 viikkoo 8 kiloo. Itelle laitettiin 6 viikkoo ja 6 kiloo. Kuinka on menny eneilyt?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Su Maalis 29, 2015 5:04 am

Kiitos vastauksesta Eemiliini. Hyvät tuntemukset vielä. Juonut olen paljon kun tekee mieli koko ajan jotain syötävää. Löysin netistä laktoosittomana sitä pussijuttua Easy-diet jota aion kokeilla päivälliselle kun teen muuten ruokaa myös miehelle lounaalle. Siitä on helppo ottaa oma annos. Mutta harrastukset on iltapäivisin ja illalla niin ei menis ton ruokatouhun kanssa sit pitkään. Välipaloilla otan maitotuotetta ja iltapalalla myös usein rahkaa. Nyt 3 päivää takana kuuria ja paino ei ole vielä yhtään pudonnut. Tiukassa on läskit mummelilla. 😂

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Maalis 29, 2015 2:04 pm

Noh noh, eiköhän ne siitä lähe putoomaan :-) ootko saanu jostain ohjeita kuinka syödä/korvata ene-valmiste tavallisella ruualla? Helppojahan nuo pussit on valmistaa, käden käänteessä valmiina:-) kuullutkin että easy diet-ruuat on hyviä. Tosin niissä on tuplaten kaloreita verrattuna nutriletteihin.
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Su Maalis 29, 2015 7:38 pm

Kiitos paljon 😊 Emmiliini. Juu sain ohjeet ruokavalioon Taysin ravintoterapeutin käynnillä.Ja laitoin viestiä hänelle tosta 1pussin syömisestä päivällisellä. Eilen varmaan oli käännekohta näläntunteessa ja join vettä sekä vihreetä teetä aina välillä. Ja kas kummaa tänä aamuna oli kilo vähempi. Kyllä se vedenjuonti tuntuu auttavan. Nyt sitten vaan jatketaan tunnollisesti. Tänään lounaalle tein porkkanasosekeittoa ja kurkku-tomaatti-amerikansalaattia öljylisällä ja raejuustolla. Hyvää 😋 oli. Mulle annettiin päivän eri ruokamäärät jotka jaan 5 osaan tasaisesti päivän valveillaoloaikaan. Näin mun tulee syötyä oikein.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Maalis 30, 2015 12:28 am

Noniin! Hienoa Smile Kyllä se veden juonti on itellä ainakin melko ratkaseva tän kuurin aikana, jos en ole juonut tarpeeksi tulee mahakipuja ja pahoinvointia. Ite en ole käynyt kertaakaan vaa'alla tän oman eineilyn aikana. En ole halunnut vaakaa vielä kotiin hommata ettei mulle tule turhaa ressiä aiheesta. Ens viikolla meen piipahtamaan hoitajan luona ja katsotaan onko paino lähtenyt mukavasti alaspäin vai onko mitään tapahtunut.
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Maalis 30, 2015 12:32 am

Heissan Hellu! Mä aloitin ENEn päivää ennen sua, joten yhtä matkaa mennään Smile
Mä käytän vihannesten, öljy- ja proteiinilisän lisäksi 5 pussia Nutriletia päivässä ja olen yhä kuherruskuukaudella niitten kanssa. Eipä oo helpompaa ruoanlaittoa ennen nähty! Pussi veteen ja menoksi, ihanaa I love you  
Mun nälän tunnetta helpottaa veden lisäksi KevytOlo sitruunavichy. Mitä laitat Hellu tuohon porkkanasosekeittoon?

Vink vink: Tokmannilla oli toukokuun päiväyksin Nutriletit tarjouksessa.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Ma Maalis 30, 2015 1:09 am

Hei Anniina ja tsempataan toisiamme kun alkaa eneily tökkiin. Mä en voi Nutrilettia käyttää kun siinä on laktoosia. Mä olen kova laittaan ruokaa ja kun miehelle teen samalla niin käy kätevästi tuo kokkaaminen. Pehmeän porkkanakeiton ohje. 2-3porkkanaa,sipuli,punasipuli,varsiselleriä vähän ja vettä 2-3dlsekä kasvisliemikuutio. Pilko kaikki kattilaan,lisää vesi ja liemikuutio. Anna kiehua pehmeiksi. Soseuta sauvasekoittimella ja lisää 1dl rasvatonta maitoa. Maista suola? Tulee 2 annosta ja lisäksi päälle raejuustoannos 1dl. Söin lisäksi vähän salaattia ja proteiiniksi 50 g savupalvikinkkua. Toivottavasti ohjeesta on hyötyä. Easy diet pusseista löytyy laktoosittomia vaihtoehtoja joita aion kokeilla vaikka päivällisen kohdalla.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Ma Maalis 30, 2015 1:12 am

Niin ja salaatissa öljylisä. Keiton voi maustaa myös. Itse käytin oreganoa ja chilimaustetta.😋

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Huhti 03, 2015 2:00 am

Huhhahhei! Eneilyä takana reilu kaks viikkoa ja kiloja on tippunut yhteensä 7kg!!! Huhhuh! 5 viikon aikana painoa on lähtenyt nyt yhteensä 11kg. Kyllä mua tänään jännitti kun menin hoitajan luo punnitukseen, itelleni en ole vaakaa vielä hommannut ihan vaan siks että se olis niin suuri ressitekijä tässä touhussa. Hommaan vaa'an sitten vähän myöhemmin. Mahakipuilua on taas ilmaantunut, en tiiä kyllä johtuisko tosta nutriletin kanasopasta kun se ei oo vähälaktoosista koska vettä yms on kiskottu kyllä kaksin käsin joskus jopa kolmin Very Happy Eneä on siis edessä viel hippasen päälle 4 viikkoa ja hyvin kulkee jos mahakipuja ei lasketa! Oon myös harmikseni huomannu että liikunta on jäänyt vähäiselle tän kuurin aikana.. Kävelyllä käyn 2-3 kertaa viikossa ja kerran uimassa. Ennen kuuria kävelyn ja uinnin lisäksi jaksoin jumpata ja heilutella kahvakuulaa. Ei yksin kertaisesti energiaa riitä vaikka ketoosissa ollaankin, hoitaja kyllä sano että tää on ihan normaalia ja kehu kovasti mun tulostani Smile Ei muutakun tee käteen ja sohvalle. Tsemiä muillekin eneilyyn! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 03, 2015 2:15 am

No hei hienosti olet eneillyt!! Harmillista että saat kaupan päälle mahakipuja, ihan kuin ei tämä kuuri riittäisi Wink Toivottavasti helpottaa pian. Onko muut Nutriletit yleensä vähälaktoosisia?
Mulla viikko takana eneilyä ja sama tilanne liikunnan osalta, ettei tulisi mieleenkään lähteä rehkimään. Viikonloppuna aion kokeilla kuntosalilla miltä tuntuu vai pökerrynkö sinne saman tien.
Tsemppiä! Basketball


Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Huhti 03, 2015 2:32 am

Kuinkas itselläs on ene mennyt, käytitkö nutrilettejä sinäkin? Juu kaikki muut on vähälaktoosisia, aattelin kokeilla noita laktoosinpilkkomiseen tarkotettuja tabletteja josko ne tois helpotusta! Tänään mä meinasin luovuttaa uimisen kesken mut sit mä aattelin ottaa vähän rennommin ja jaksoin kuin jaksoinkin kilsan uida Very Happy Saunassa tosin yhet löylyt riitti kun alko jo heikottaan. Täällä päin noi mummelit on niin kovia viskoon vettä kiukaalle että kyllä siinä heikonpaa hirvittää Very Happy Huomenna vielä töihin ja sitten saa itekin heittäytyä pääsiäislomalle! Ei muutakun kevyttä pääsiäistä Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 03, 2015 3:30 am

Juu käytän Nutrilettejä, mulla on kuutta eri makua ja niistä valitsen viisi päivässä. Mulla on edelleen nälkä ja kiusauksia olen vältellyt etenkin tänään Sad
Mutta periksi en anna, aion onnistua tässä.
Kiitos samoin, hyvää, kevyttä pääsiäistä! albino

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Pe Huhti 03, 2015 8:46 pm

Hei Anniina ja Emmiliiini. Mulle on annettu ohje 4 viikkoa olla Eneilyllä mutta onko teillä pidempi aika ja missä pitää olla yli 4viikkoa. Mulle ravintoterapeutin mukaan nyt aluksi vain 4viikkoa saa olla. Mua hoidetaan Taysin piirissä.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 04, 2015 12:31 am

Mulla on vaan 4 eri makua, hyvin oon niillä pärjänny vaikka kanakeiton haju alkaa jo vähän tökkimään Very Happy Mä oon onneks semmosessa ihanassa tilanteessa että asun yksin niin en joudu alttiiksi millenkään houkutuksille ainakaan kotioloissa. Tosin työkseni teen ruokaa ja ihan väkisin joudun vähän maistelemaan ruokaa Wink Tänäänkin väsäsin karjalanpaistia ja ihan muutama lihan pala tuli maisteltua Very Happy Mummulla kun kävin niin siellä taasen tuoksui ihanat lihapullat ja kermaperunat, äkkiä hipsin takasin kotiin Very Happy Mun eneily kestää 6 viikkoa eli pikkasen vajaat neljä viikkoa vielä, tavotteeksi laitettiin 6-8 kiloo ja siis tavotehan on jo saavutettuna, ei siis ressiä enää siitä! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina La Huhti 04, 2015 1:35 am

Joo toi kana varmaan alkaa ekana tökkiä, ostin Vegetablen lisäksi. No hei, protskua sä vaan maistelit Wink Mä käytin tänään proteiinilisän 100g pihviin, namskis! Huomenna laitan paistin uuniin ja käytän sieltä päivän proteiinit. Muut söivät pihvien kanssa oli ristikkoperunoita ja pippurikermakastiketta, minä salaattia.. mutta hyvää oli noinkin Razz Punaviinin puutetta en edes ajattele, nyyh.
Upeaa, sulla jo vaadittavat kilot kasassa, nyt vaan chillailet!
Hellu, mulla on eneilyä yhteensä neljä viikkoa ja viiden kilon tavoite. Eneilyn aikamäärä sekä pudotusmäärä määräytyvät erilaisista kunkin henkilön yksilökohtaisista asioista, joten vaihtelevat paljonkin.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu La Huhti 04, 2015 3:15 am

Kiitos vastauksista. Juu pudotus.määrä on n.7% lähtöpainosta ja mulla se on toi 8kg ja 4viikkoa. Mulla oli aivan ihana ravintoterapeutti joka kuunteli ja kartoitti tilannetta. Sekin antaa voimia kun ei ole tuomitsevia ihmisiä vastassa. Lääkäri ei niinkään ottanut kantaa juurikaan vaan kertoi faktat,punnitus ja verenpaine ja kertoili aikataulusta. Samat mitä sitten terveydenhoitajakin. Jännittää mitä tuleman pitää sitten syksyllä.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 04, 2015 9:18 pm

Mää jo pelästysin että nyt ei maha enää kestä näitä nutriletteja..Eilen ja vielä tänäänkin oli ihan hirveet tuskat päällä.. hiki valu ja mahaa poltteli ihan hulluna Sad käväsin tänään kaupoilla ja ostin kokeeksi taas lisää kasviskeittoo nutrilettia siis, löyty oikein tarjouksesta 15.95! Se kun on vähälaktoosista ja taasen tuo kanakeitto ei. Kerran oon tänään jo maistellu eikä mahassa enää oo kun pientä kuplimista, onneks! Eli selvisin säikähdyksellä näillä näkymin Razz Tänään on kyllä ollu kovat mieliteot, oisin voinu syödä kaupan koko leipätiskin tyhjäksi, oli niin huumaavat tuoksut Very Happy joku kiva lihakönttikin olis kiva ollu laittaa ostoskoriin ja keittää pottuja! Pashaakin tekis mieli ja suklaata! Maitokahvikin olis poikaa, mutta minäpä se keittelin parsaa ja kesäkurree, paistoin kanaa ja join vihreetä teetä Wink Kyl täs kauhun sekaisin tuntein odotetaan kuun loppua ja kuurin loppumista ja kaikkia niitä ihania herkkuja lue LEIPÄÄ!! Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Huhti 07, 2015 3:03 am

No onneksi löytyi kasviskeittoa, joka sopii sulle, tuollainen kipuhan on ihan tajutonta! pale
Muutoin meillä onkin ollut ihan samanlaista kärvistelyä, onneksi huomenna arki koittaa ja ihmiset ovat syöneet kaikki pashansa ja suklaamunansa Rolling Eyes
Ei ihan vielä aleta kirjoittaa kauppalistaa enen jälkeiseen kauppakäyntiin Smile
Tsemppiä!!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Huhti 09, 2015 1:40 am

Mä kyllä jo kirjottelin listaa mitä ruokia mä mahdollisesti haluaisin syödä muutaman viikon päästä! Very Happy Makaronilaatikkoo maistelin tossa yks päivä kun niiiiin teki mieli, voin kertoo ettei se ollukaan niin ihmeellistä kun olin kuvitellu.. Onneks neljäs ENE viikko pyörähti eilen käyntiin ja niin vaan porskutellaan etiä päin ja odotellaan jo että tulis vappu ja sais lasillisen simaa ja ehkä yhen munkin Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu To Huhti 09, 2015 3:05 am

Mulla kohta 2viikkoa eneilyä takana ja paino taas junnaa. Kyllä mulla on ihme kroppa kun ei anna noiden läskien sulaa. Mulle on tullut aivan järjetön jalkojen särky yöllä vaikka olen juonut vettä paljon. Nyt otin magnesium tabletteina ja vielä särkylääkkeen yöksi. Liekö suolan puutetta vai mitä kun ruokavalio on niin kasvispainotteinen. No kaksi viikkoa vielä tätä niukkuutta ja sit voi vähän varmaan leipää ja perunaakin syödä. Kyllä mä vähän välillä tuumaan et miks mä itteeni näin kiusaan? No josko sit hoikempana olis helpompaa. Mahakaan ei toimi kun syö niin vähän.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 10, 2015 4:20 pm

Emmiliini, mitä sulla on siinä listalla kirjattuna? Mulla on ihan ekana ruisleipää juustolla Razz Kuinka sitä arvostaakaan ihan tavallista ruokaa! Mun listalla ei yllättäen olekaan herkut vaan ihan tavallinen ruoka, esmes pasta bolognese olisi aivan taivaallista.. drunken
Tsemppiä Hellu, varmasti kohta lähtee taas tippumaan se paino!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Huhti 10, 2015 5:37 pm

Mullakin on listalla ruisleipää juustolla, samoin tavallista kotiruokaa :-) Ja mummun tekemä muussi on ehdottomasti listalla :-P yksi herkkujen löyty ja se oli suklaa, sitä en oo syöny kahteen kuukauteen! :-D
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 2 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 15 Edellinen  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa