Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 4 / 15 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Heinä 01, 2015 11:35 pm

Sulla ei olekaan montaa viikkoa lääkärikäyntiin, jaksaa jaksaa Smile
Se palkitsee kun saa ostaa pienempiä vaatteita, jesss, hyvä sinä!!
Mulla oli tiedätkö jokin ihme etiäinen, että juuri tänään kirjauduin tänne sisään pitkiin aikoihin ja valitin kirjeettömyydestä. Siellähän se oli postilaatikossa, mutta pettymys oli aivan valtava: kirurgille aika vasta marraskuussa Neutral
Joten muutamaksi kuukaudeksi täytyy taas unohtaa koko aihe NYYH..

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Heinä 03, 2015 3:09 am

No höh :-( tosin itellä ei ole mitään käsitystä koska pääsisin kirurgille asti.. Nää on näitä ennalta tehtäviä käyntejä.. Ainakin mitä oon ymmärtäny ravintoterapeutin puheista että teen nää vähän niinkun väärin päin tai jotain :-D kun syksyllä on se info tilaisuus niin muut jatkaa siitä Eneilyyn ryhmässä mutta mä pääsen siitä eteenpäin kun oon jo eneillyt.. Toki käytäntöjä on varmaan monia enkä usko mun olevan poikeus :-) Nauti nyt kesästä ja syksyllä oot täynnä tarmoa tulevaan :-)
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Elo 11, 2015 11:04 pm

Niin se kesä sitten meni, koulut alko ja ihmiset rupee muutenkin palailemaan lomiltaan työhön. mulla taas lomailu alko vasta kesän keikkailuiden jälkeen. Tää meikäläisen projektikin on edennyt, sisätautilääkärillä käynti oli viime viikolla. Paino edelleen lasku suunnassa ei tosin niin vauhdikkaasti kun ennen.. Mikä olikin ihan odotettavissa. 1.9 on sitten puhalluskoe ja sen jälkeen letkua nielemään, ylävatsan ultraan meen 28.9 päivä ja niistä tuloksista lääkäri soittelee sitten lokakuun alussa. Esitin toiveen tuolla K-Hks:ssä pääsystäni tayssiin ja lääkäri totesi perusteluiden olevan riittävän hyvät siihen että näillä näkymin pääsen Tampereelle Smile Harmikseni tää kesä on ollu huono uimisen kannalta mutta ihanaa kun uimahalli aukee ens maanantaina, mää singahdan paikalle heti kun mahdollista! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Syys 25, 2015 8:18 pm

Heissan uimarityttö Smile Kuinka meni puhalluskoe ja letkujuttu?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Syys 26, 2015 2:58 am

Hellou! Very Happy Puhalluskoe oli helppoo kun heinänteko! Muutaman kerran teki mieli kokeen ottaja pojalle sanoo että puhalla V**TU itte Wink Tähystys oli aivan hirveetä shaissee! HYI OLKOON! Ei mitenkään siis kivuliasta vaan enempikin epämiellyttävää. Luojan kiitos mä pyysin rauhottavan ennen sitä tähystystä, ilman sitä ei todellakaan olis tullu mitään! En tosin ois uskonu että niin pieni pilleri olis tämmöseen roppaan niin kovaa vaikuttanu Very Happy Mieskin oli ihan hämmentyny kun mä puhuin sekavia ja kävelin päin vastaseen suuntaan. Maanantaina sitten viimenen käynti näiden kokeiden merkeis vai miks näitä ny sanotaankaan.. Meil oli muuten tos viime viikolla info-tilaisuus sairaalassa mis käytiin läpi leikkausta ja sen jälkeistä syömistä/elämää. Se oli aika hyvä kokemus, saa vähän miettii viel mihin on ryhtymässä tai jo ryhtyny. En kyllä oo ruvennu yhtään empiin leikkaukseen menoo, päin vastoin saanu jopa lisää uskoa siihen että tämä on se mitä mä tahdon tehdä. Mites sulla on menny? Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Syys 29, 2015 2:27 am

Tänään on käyty sitten ylävatsaultrassa. Kaikki elimet olivat paikoillaan jopa haiman häntä löyty Very Happy Samoin 2.5 senttinen sappikivi. Kaikki tutkimukset on nyt tehtynä, IIIIKS! Perjantaina saan sitten mitenkä homma etenee, joko lähtee lähete leikkaavaan sairaalaan vai odotellaanko tässä vielä jotain ja tietenkin se että mitä spirometriassa todettiin, mitä tähystyksessä tuli ilma ja miten toimitaan sappikiven kohdalla.. Tämä nuorimieslääkäri veikkas että mahdollisesti tämän leikkauksen yhteydessä vietäisiin myös se mennessään mutta sanoi myös että ei ole kirurgi. Lääkäri oli erittäin mukava ja toivotteli onnea tulevaan Smile Mua kyllä nolotti olla siinä sängyllä puolialasti, tissit kainalossa ja kaikki makkarat esillä.. Plus sain huomata että mulla todellakin on sittenkin ne kylkiluut Wink Ne oli toisen munuaisen tiellä Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Loka 03, 2015 1:52 am

Dodii, kokeissa selvisi että kaikki on hyvin! Maksa ei ollut rasvottunu, helicobakteeria ei löydetty, spirometria normaali ja sappikivelle ei toistaiseksi tehdä mitään Smile Leikkaukselle ei ole estettä Razz Lähetteen sain nyt tampereelle, mihin halusinkin! Nyt odotellaa koska luukku heilahtaa ja kutsu taysiin on kädessä. 5 kuukautta maksimissaan enää odottelua. Terpparilta lähetteestä ensikäyntiin K-HKS:ään tuli 6 viikossa, menisköhän tähänkin sama aika?! Menispä, en malta odottaa Smile Paino heittelee 3 kilon sisällä tässä koko ajan, mitään huikeeta nousua ei oo ollu havaittavissa vaikka herkutteluja on ollukin ja karkkipäiviä vähän ehkä liikaa kuukauden aikana mitä mä itelleni lupasin Very Happy Tänäänkin palkitsin itteni 200g irttareilla ja ens viikolla kuulemma mua viedään ulos syömään kun mä täytän TAAAAAS 25 Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Loka 06, 2015 6:45 pm

No hei ONNEA 25-vuotiaalle!! queen Laughing
Onpa hienoa, että kokeissa on kaikki hyvin, jee! Oisko ollut toisaalta kätevää, jos se sappikivi oisi samalla kertaa poistettu? Vai oisko silloin jo liikaa riskejä? Toivottavasti saat pian taysista postia Smile
Täällä ei mitään uutta ainakaan seuraavaan kuukauteen, kunnes pääsen kirurgille. Siksi en ole hirveästi täälläkään käynyt notkumassa.. Sleep

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Loka 17, 2015 4:45 am

Kiitokset Very Happy Itseasiassa ei mitään hajua miksi ei leikata samalla, mutta veikkaisin niitä riskejä syyksi. Postia odottelen innokkaana joka päivä vaikka en usko sieltä vielä ainakaan kuukauteen kuuluvan mitään, toiveissa olis että edes tän vuoden puolella! Jotensakin tympii tää odottelu, mut toisaalta ymmärrän hyvin miksi tää homma ei käy silmän räpäyksessä. Painokin on pysyny tiukasti samassa jo pitkään, mikä tietenkin sekin hyvä ettei huikeeta painon nousua oo ollu, mut toivoisin kuitenkin kilojen putoovan nopeemmin. Olin hämmentyny että vaikka synttäreitä "juhlin" melkeinpä kokonaisen viikon. vieraita tuli pitkin viikkoo ja aina tietenkin piti laittaa kahvipöytä koreeks, eihän sitä ois ite tarvinnu aina herkutella mutta... ruotuun päästin kyllä heti viikonlopun jälkeen! Razz Ei muuta kun hyviä odotteluja sinnekin! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Miumau La Loka 17, 2015 2:18 pm

Jaksamista odotteluvaiheeseen, Emmiliini. Vaikka tuntuisi pitkältä niin on ainakin hyvää aikaa työstää henkistä puolta ja kärsivällisyyttä Laughing
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Marras 18, 2015 3:11 am

Hellurei! Aika Tayssiin kirurgille tuli eilen postissa, juurikin sopivasti ennen joulua olisi aika 23.12. Mitähän siellä sitten mahtaa tapahtua? Surprised
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Ke Marras 18, 2015 3:31 am

Hei Emmiliini. Mulla kirurgin käynti oli tossa syyskuun lopulla. Varmistettiin että kaikki on ok terveyden puolesta, kyseltiin motivaatiota ja taas jälleen kerrattiin leikkausta. Huoh-ties monennenko kerran. Leikkausjonoon lopulta ja odottelua viimeiseen eneilyyn. Vähän ennen operaatiota tulee kutsu tapaamaan anestesia ja leikkaavaa lääkäriä. Sitä tässä nyt odottelen josko joulun aikana eneilen kun kyselivät sopiiko se josko leikkaus heti alkuvuodelle osuisi. Jännän äärellä ollaan kumpikin ja tän matkan loppusuoralla kohti kevyempää elämää.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Marras 18, 2015 3:56 am

Aaa, sitä samaa mitä on kyselly jo luoja ties kuinka monta eri lääkäriä :O Oon siis tulossa Kanta-Hämeen keskussairaalasta tayssiin, ensin hain lähetteen omalta lääkäriltäni keskussairaalaan ja sieltä sitten Tampereelle. Lahteen olisivat laittaneet mutta toivoin ite taysiin kun on lähempänä ja tutumpi ympäristö. Sain nivaskan papereita mitä täytellä, ihme kyllä ettei ollut ruokapäiväkirjaa, sitä kun oon jo niin moneen kertaan täytelly. Kyllä se kohta vissiin alkaa viimeinen puristus ennen kevyempää elämää, ei tässä olla kun pari ison harppauksen päässä Smile Tsemppiä sinnekin! Tayssiinko itekin oot menossa leikkaukseen?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Lellukka Ke Marras 18, 2015 1:19 pm

Joko tiedät kuka sinut leikkaa? Minut leikkasi T. Tyrväinen ja hyvä lääkäri oli. Kiireinen mutta hyvä Smile
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Marras 19, 2015 3:27 am

Ei oo mitään tietoa lääkäristä vielä, ehkä se selviää sitten joulukuussa Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu To Marras 19, 2015 3:50 am

Hei Emmiliini. Tays on se missä leikataan. Olen pirkanmaalainen mutten tamperelainen. Leikkaavaa lääkäriä en vielä tiedä Ravintoterapeutti on kiva ja kannustava vaikka onkin vaihdellut välillä. Myös tämä viimeksi tapaamani naiskirurgi oli kovin mukava ja ystävällinen. Ei minultakaan enää ole ravintopäiväkirjaa pyydetty. Viimeksi ravintoterapeutti vain kyseli syömisiäni ja painotti leikkauksen jälkeistä ruokavalion opettelua. Se mitä aikaisemmin olen Taysin osastoilla ollut hoito on ollut mitä mainiointa. Odotellaan vaan tätä loppuaikaa ennen eneilyä joka mielestäni on piinaavaa. Eka kerralla menin ihan tukkoon ja paino ei tahtonut laskea. Kilpirauhasen vajaatoiminta tekee sen että aineenvaihdunta loppuu tyystin. Niitä aikoja odotellessa.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Marras 19, 2015 4:08 am

Mulla tulee olemaan ravintoterapeutti täältä Hämeenlinnasta. En tiedä onko se yleinen käytäntö täällä päin mutta näin mulle kerrottiin tuolta Kantiksesta Smile Soittelikin tässä yks päivä että olisinko halunnut mennä juttelemaan siitä leikkauksen jälkeisestä syömisestä mutta en tahtonut koska siitäkin on paljon puhuttu ja ehkä jopa vähän liiankin kanssa, mitään uutta tietoa en usko sieltä saavani tähän hätään ja niistä asioista kerrotaan kuitenkin vielä monen monta kertaa, että kyllä se varmaan mun pääkoppaani jää ja täältä on tullut luettua niin paljon hyviä vinkkejä ja kokemuksia. Toisaalta odotan sitä eneilyä innolla koska tiedän mihin se johtaa ja miten se päättyy, eikä se keväinen eneily ihan tolkuttoman raskasta ollut ja ehkä jopa jos voidaan sanoa helpompaa, kun on tarkat ohjeet ja ei sinänsä tarvi ns miettiä mitä syö Smile Niiden pussiruokien makua en kyllä ole kaivannut mutta kokemuksesta tiedä mitä makuja niistä kannattaa syödä ja mitä on tulossa. Toki voihan se olla että tämä eneily ei tule olemaan samanlainen kun aikasempi. Toivon kyllä ettei sitä eneä nyt olisi tuota 6 viikko enempää mutta jotenkin mulla on semmonen kutina että näin ei kuitenkaan ole Very Happy Oli tossa jo pieni semmonen taantumavaihe kun paino junnaa paikallaan.. ei lakse ei nouse mutta eikös sekin ole jo jotain kun osaan sentään hallita sitä ? Wink Toki mä oon pulleva tyttö, niinkun töissä mulle yks mummeli sanoo että olishan se aina paree kun laskis! Mutta eiköhän se vielä joskus Razz Tuntuukin täällä lukiessani muiden kertomuksia että olisin jopa kookkaimmasta päästä mutta en usko täällä saavani siitä mitään negatiivista sanottavaa keltään. Vielä kuitenkaan en ole niin sinut tän hetkisen painoni kanssa että tohtisin sitä täällä vielä ääneen huudella Very Happy Vaikka paino onkin laskenut keväisestä painosta jo 36kg.
Huh tulipas höpistyä jonninjoutavuuksia ja ehkä ajatuskin pomppinut asiasta toiseen ja asian viereen mutta olkoon! Very Happy
Peukkuja odotukseen hellu! Josko me kohta jo jänniteltäisiin täällä eneilyä ja leikkuuta Wink


Viimeinen muokkaaja, emmiliini pvm To Marras 19, 2015 4:10 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirjotusvirhe paholainen pomppas! :D)
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu To Marras 19, 2015 4:36 am

Hei vaan Emmiliini. Kiva näitä sun juttuja on lukea ja samoja tuntemuksia isoudesta. Iso olen minäkin. Paino myös junnaa vaikka mitä tekisin. No eipä ole noussut tän elokuun jälkeen. Minä eneilen tavallisella kotiruoalla. Sain ohjeet keväällä siihen. Aikaa meni 4viikon sijaan 6 että sain tavoitteen täyteen -8 kg. Nyt on joulu tulossa mutta mieheni kanssa ollaan kotona niin eipä se mua haittaa vaikkei sitä joulumässäilyä olekaan. Tänään olin kivassa pikkuputiikin muotinäytöksessä ja vain ihailin niitä luomuksia. Eihän ne mun päälle vielä mahdu normaalin ihmisen vaatteet mutta josko vuoden päästä 😏

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Marras 19, 2015 10:30 pm

Kiva että joku jaksaa lukea näitä mun hölötyksiä, luulen että perheeltä tulee jo korvistakin pihalle nää mun höpinät Very Happy Mä oon haalinu jo muutamat normaali kokoset vaatteet kaapiin odottaan, enhän mä tiedä mahtuuko ne koskaan mun päälle mutta kun halvalla sain Razz Niin joo sä sillä ruualla eneilit, mä sillon koin noi pussit helpommiksi kasviksiakin jo punnasin joka päivä ni ei ois jaksanu enää niitä ruveta pohtimaan ja kun ruokaa laitan muutenkin työkseni ni ei kotona jaksa enää niin vaativia hommia töitten päälle Very Happy Mulla jäi siitä edellisestä enestä allötys raejuustoon, en oo sitä sen enen jälkeen syöny kun lusikallisen ja senkin yökkäillen, onko muilla ollu jotain tämmösiä kokemuksia?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Pe Marras 20, 2015 3:35 am

Hei. Mulle ei sovi ne pussikeitot kun olen laktoositon. Vaikka niissä on se Easy-diet vähälaktoosinen niin tulee aivan hirveet vatsanväänteet. No mulla on aikaa tehdä ruokaa kun oon eläkkeellä. Mies syö samaa mutta perunoita lisäksi ja tietty proteiiniannokset isompia. Jos hänellä on nälkä tekee itse sitten lisää mitä haluaa..
Meillä onneksi mies kokkaa myös ja osaa tehdä ruokaa. Itse teen paljon kasviskeittoja joita on sitten helppo lämmittää. Ai niin se kysymys? Tykkään edelleen raejuustosa. Sekoitan keitetyn kananmunan kanssa , raastan sinne kurkkua ja tomaattia pilpon. On tosi hyvä salaatti. Aamulla syön ihan rehellisen puuron mehukeiton kanssa. Olen kiloklubiin merkkaillut että kalorit pysyy 800 kcal tuntumassa kun eneilen. Se Taysista saama ohje on mielestäni hyvä ja saa syödä ihan normi ruokaa.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Joulu 04, 2015 2:37 am

Mulla ei jäänyt kammoa eneruokiin, mutta ihan hillitön leivänhimo siitä eneilystä tuli. Sulla on enää pari viikkoa kirurgille, jee! Mielenkiintoista kuulla miten sulla etenee sen jälkeen. Mä nimittäin nyt odottelen kaksi kuukautta ylävatsan tutkimuksiin. Mietin vain että milloinkohan mä pääsisin jonoon What a Face

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Joulu 04, 2015 3:03 am

Ai sulla on vasta ylävatsaultra edessä :-o :-( mulla on kaikki tutkimukset jo tehty (ultra, letkun nieleminen ja puhallus) Saa nähä mitä siellä kirurgilla tapahtuu, ihan jännittää jo! Menee samalla tää joulun jännityskin :-D
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Pe Joulu 04, 2015 3:14 am

Hei Emmiliini. Täällä ollaan myös jännän äärellä. Ravintoterapeutin käynti 17.12. Eneilen tammikuun ja leikkaus 3,s helmikuuta. Joten joulun odotusta rauhallisin mielin.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Joulu 04, 2015 2:54 pm

Älä muuta sano Emmiliini, mäkin olen ihan että :-O Mulla kirurgikäynnillä tutkittiin napa ja tarkennettiin lisää käytyjä asioita. Se leikkauksen läpikäyminen oli kyllä jo sadas kerta, mutta ei se haittaa. Eipähän voi sanoa, ettei olisi kerrottu mitä leikkauksessa tapahtuu Wink Käynti oli paljon lyhyempi kuin mitä oli ennakkoon ilmoitettu. Eli ei tarvi kauheasti jännittää kirurgin käyntiä Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Joulu 17, 2015 5:09 am

okei Very Happy Kuinkahan kauan mää sitten odottelen sitä leikkaukseen pääsyä, ei malttais millään ja haluisin ainakin ennen kesää ja pitäs huhtikuun lopulla olla ja konsertti kunnossakin, liputkin jo hommattuna Very Happy Mä oon vähän tämmönen mulle kaikki heti nyt! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 4 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 15 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa