Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

muumimamman tarinat

+9
meevin
trintilla
t.si
HyeeNa!
Pellukka
Riki
lihava89
Helmiäinen
Merja
13 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja lihava89 Ma Heinä 01, 2013 12:57 pm

Onko sulla siis leikkauksen jälkeen lähtenyt 20kg??? Hyvin lähtenyt! Smile mullaki paino taas junnannu mut kai se siitä taas...

Hiukset vaihtuu usein ku on niin helppoa kun olen kampaamossa töissä. Vaikken siis ite ole kampaaja vaan kosmetologi Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja Merja Ti Heinä 02, 2013 11:35 am

Yhteensä 20 kg leikkauksesta 4.8 vain. Tänään ravintoterapeutti käynti, saapas nähdä mitä sanoo.
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja Merja Ma Syys 23, 2013 1:09 pm


Heipat kaikille !
Mulla on ollut aikast kivinen tie. 3 kk tarkastus ravintoterpalla käyty edellisellä vk., samoin leikkaavan kirurgin tarkastus viimeviikolla ja huomen olisi sisätautipolilla käynti laprakokeet oli viimeviikolla, tuloksia saa sitten huomenna. Paino on pudonnut vain 9 kg ja junnannut samassa yli kuukauden, kyllä meinaa käämi palaa. PDT_Armataz_01_19

Mieliteot ei ole muuttunut mihinkään, yhtä hirvee makean ja suolasen himo kun ennenkin, samoin syödä mieli tekee entiseen malliin, (eli kun toiset on kertonut, ettei ole nälkä, eikä tee mieli syödä ym.) tosin määrät on pienempiä, mutta minulla ei ole ns. kylläisyyden tunnetta tai, että ei voisi syödä enemmän tai tulisi huono olo, että söisi liikaa. Tosin ravintoterppa käski nostaa annos kokoja, että ei syötättäisi illasta koko ajan.

Vatsakipuhohtauksia on edelleen jatkuvasti / melkein päivittäinen ongelma, myös ummetusta, joka muuttuu sitten ripuliksi, kun on vetänyt kaikki mahdollisite ulostuslääkkeet ym. luumusoseet ja nyt on menossa myös ne pallavansiemen rouheet, jopa pahimmissa kivuissa lakristsit, jotka ei niikään suositeltava konsti, mutta hädässä kaikki keinot on käytettävä. Lääkärit on epäilly, et ne on niitä suolitukoksia tai suolen kiertymiä, nyt vaan pitäisi alkaa käydä läpivalaisussa, jotta nähtäisiin tuleeko aina samaan paikkaan, jos tulee on sitten harkittava leikkausta myös univaikeudet piinaa 5 tuntia vuorokaudessa riittää, itse mieluusti nukkuisin enemmän. Hyvinä puolina on kyllä mainittava, että virtaa riittää vaikka muille jakaa, tarmoa löytyy, silloin kun ei ole kipuja.

Töissä olen pystynyt onneksi käymään vaikka rankkaa on ollutkin.

Hiukset lähtee tukkoina valtavia määriä tällä hetkellä ilm. pahimmillaan, eli pitkän harkinnan tuloksena, joudun pitkin hampain, myös käymään tällä viikolla, vetämässä tukan aivan lyhyeksi, ettei tule viemäritukoksia PDT_Armataz_01_17 no ei vaineskaan sen takia, mutta kaksi vaihtoehtoa peittää pää hatulla, liinalla tai pipolla onneksi tulee talvi, sitä ei suuremmin sitten ihmetellä. Onko muuten kellään vinkkejä millä saisi kauheen kaksois leuan häviimään, muulla kun rasvaimulla tai vast.

Kerrompa tässä nyt suoraan, ettei se elämä leikkauksen jälkeenkään ole aivan ruusuiilla tanssimista, kuten annetaan useimmiten ymmärtää tai sitten olen vain erilainen hylkiö porukassa.

Olen kyllä ollut tietoinen hiusten lähdöstä, ummetukseta, ripulista ym. mahdollisista haitta tekijöistä, mutta ihmismieli on hassu ja ajattelee / toivoo, että saisi vain ne hyvät puolet kuten ei ole nälkä eikä mielitekoja ym. ja ei ne huonotkaan kaikki yhdelle kasaannu, mut enämpi on tainut niitä huonoja tulla tupaan, kun hyviä. Mutta tällä mennään mitä nyt on saatu ja toivotaan, että jatkossa muutuisi paremmaksi. Täytyy kai olla tyytyväinen et on se paino jo yhteensä 25 kg pudonnut ja ei se sentään noussut ole. (ps. en minä niitä hiuksia niin hirveesti sure, kyllä ne joskus kasvaa takaisin ja jos ei kasva ni sit ei, mutta ne vatsakivut mieluusti annan pois ja ne riivaa mieltä niikun roppaakin.)

Tseppiä muille ja toivon hartaasti, et muilla ei haittavaikutuksia tulisi ja matka uuteen elämään kulkisi vähän tasaisemmin.



Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja lihava89 Ma Syys 23, 2013 11:16 pm

Tsemppiä Merja! Toivotaan että se siitä tasoittuu. Mullakin paino tippuu pikku hiljaa. Yritetään ajatella positiivisesti että pikku hiljaa, nahka pysyy perässä. Mulla tosin on mahan nahka ällöttävä pehmonen löllykkäVery Happy Toivottavasti menee timmimmäks. Vielä on kyllä edessä. Taas ollu semmosii päivii et tehny mieli makeaa -> sit taas saa huonon olon itelleen.

Hiusten lähtö kyllä onneks tasaantuu. Ja suosittelen sullekkin semmoista tuotetta kuin Nioxin ! Sitä ei saa marketeista, pelkästään kampaamoista jotka kyseistä merkkiä myy. Itse olen siis töissä kampaamossa, en tosin kampaaja mutta otin testiin sen ja voin sanoa että siitä on ollut apua. Se ei sinänsä "lisää" hiusten määrää, mutta se tekee yhdestä hiuksesta 2x paksumman, sekä se shampoo on syväpuhdistava ja sit siinä on se hoitoaine sekä jätettävä hoitoaine joka 10x pintaverenkierron sielä päänahassa. Meidän kampaajalla on ollut asiakkaana yks mies jonka hiusraja paennut ja se on käyttänyt ny jonnin aikaa sitä, niin on alkanut ilmestymään semmoista "vauva tukkaa" siihen. On auttanut myös ihmisiä joilla meinaa päänahka paistaa. Kannattaa kokeilla, koska se aloituspakkaus ei maksa ku jotain n. 35e ja sisältää noi kaikki 3 tuotetta. Ja niis on ollut semmoinen kampanja että jos et ole tyytyväinen niin saa rahat takaisin.

Mutta ite oon huomannut et tukka tuntuu paljon paksummalta. Hiuksia ei enää lähe niin hirveesti ku aikasemmin. Kyllä se siitä tasaantuu sitten.

Vatsakivuista sen verran et ootko huomannu et jokin tietty ruoka tekis sen? Mä oon huomannu et vehnä tökkii. Varsinki pasta, se saa tosi äkkii semmosen inhottavan olon. Itse en ole pahemmin kärsinyt mistään vaivoista. Syön vieläkin liian äkkiä kun tuntuu et elää muka niin kiireistä elämää... haha...

Kannattaa ostaa kotiin kahvakuulat ja pitää niitä esillä niin niillä tulee jotain tehtyykin! Liikkeet on helppoja ja youtube on täynnä videoita ja vinkkejä kahvakuulailuun. Itse kun en saa persettä raahattua salille niin kotona on helppo iltaisin jumppailla. Varsinkin alleja sekä vatsaa / kylkiä. Sekä kyykkyjä, eli vähän kaikkea Very Happy

Ehkä se kaksoisleukakin siitä pikku hiljaa lähtee pienentymään kun paino karisee alaspäin. Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja Merja Ma Syys 23, 2013 11:53 pm

Kiitos, vinkistä täytyy käydä kierros kaupugin kampaamoissa, ei se ota jos ei annakkaan, kaikkea oon valmis kokeilee, joka tapauksessa sain ajan vasta perjantaiksi ja tukka kyllä lähtee tätä ei enää pelasta, kun peruukki, mulla on kyllä tallessa teippi tai tarra mitkä lie pidennyksetkin, mitkä kampaaja hiuksiin laittoi ja ajattelin, jo niillä ja sineteilläkin hakee tuuhennusta, mut ei siinä ole mitään järkee, kun tukka lähtee ne lähtee mukana, apua kyllä tarvitaan sittenkin, noista sun mainitsemista tuotteista, jos auttais edes vähän tuuhenee ja kasvaisi nopeammin uutta, tää blondattu versio on nyt muutenkin huonossa kunnossa.

Kyllä minulla on kotona jos jotakin hilavitkutinta, myös kahvakuula, sen selättimenkin meinasin ostaa vielä tällä viikolla, nyt vaan puuttuu se liikunnan kipinä et viitsii ja jaksaa niitä käyttää. Niska ja selkä jumissa ja kaikki muutkin lihakset, et pikkuhiljaa edetään.

Ja ei ole saanut selvää mikä ärsyttää eniten, vehnää en ole syönyt paisi mitä karjalanpiirakan pohjaan on lisätty, joskus, en myöskään pastaa tai makaroonia, kun jotain viitisen kertaa, ilmeisesti sillä mitä syö ei juurikaan ole niin paljon merkitystä / vaikutusta, vaan sillä miten se etenee no se on nyt opettelua ja kokeilua kai se oikea balanssi joskus löytyy tai sit ei. (Tai kai sillä on merkitystä mikä etenee parhaiten en tiiä, vai jumittaako kaikki mikä menee suusta alas siihen ei ole vielä selvyyttä.)

Jokos sulla paino on tippunut alle 90 kg.?
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja lihava89 Ma Syys 23, 2013 11:57 pm

Mulla on ollut niin turvonnut olo (kiitos näitten naisten vaivojenkin) etten ole uskaltanut mennä edes vaa'alle. Meen sitku nää loppuu niin katotaa onko paino tippunut Very Happy

Monet kyl sanonut et oon kutistunut, vaikka paino ei hirveesti oo muuttunut suuntaa tai toiseen tässä tyyliin kuukauden aikana. Ja viimiset 3vk oon ollut puol kuntoisena, flunssa vaa pitkittyy kun ei pääse kunnol lepää. Pitäis ottaa taas itseään niskasta kiinni ja tehä jumppaa kotona se 2-4 kertaa viikossa niinku aiemmin tein.

Onnistuuko sulla syöminen tarpeeks rauhallisesti, pureskeletko kunnolla? Voisko olla siitä kyse, jos syö liian äkkiä / ei pureskele kunnolla??
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja lihava89 Ti Syys 24, 2013 1:37 pm

Uskaltauduin sittenki käymää puntarilla ja kyllä, paino oli 89,4 !! Smile Eli alle 90kg mentiin Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja Merja Ti Syys 24, 2013 7:54 pm

Jes, ihanaa:D  minulla oli aamulla 85,6 eli edelleen sahaa 84-86 kg.n kilon välillä, mutta läskiä on kyllä lähtenyt enemmän kun vaaka näyttää vedin, just äsken takin päälle joka viime syksynä oli tiukka nyt sellaset 40 cm löysää vyötäröllä, että vaikka mahaa tuntuu ja näyttää olevan ihan hirveesti vieläkin, on sitä kuitenkin täytynyt lähteä poiskin. Mikä tietty ilon aihe Razz 

Kävin siellä sis.polilla ja vitamiinesta D ja B12 ym B:t oli vajausta joten piikitykset sitten alkoi, B-vitamiineista D.tä lisätään tapletteina, muuten rytmihäiriöt vähentyneet hurjasti ja muuten olo ok. Jos niitä mahakipuja ei oteta huomioon, niitä nyt seurataan vielä, kun en täyhystyksiin ja läpivalaisuihin nyt vielä suostunut, koska haluan katsoa nyt rauhassa, oikean annostuksen niille pelavansiemen rouheille ja ulostuslääkkeille jospa se siitä rauhottuu, jos ei niin sitten menen tutkimuksiin. Ja lääkärikin oli sitä mieltä sitten et tähystykset saattaa ärsyttää suolta lisää ja lisätä sitä myöten ongelmia.
Flunssa tekee tuloaan jo 5 päivää, olo senkun pahenee lekuriakin odotellessa jouduin käymään oksentamassa ennen lääkärin tuloa vaikka en ollut syönyt kun desin pro rahkaa.
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja lihava89 Ti Syys 24, 2013 7:56 pm

Mulla ei oo vitamiineja edes katottu... vasta 1v leikkauksesta! 6kk kohalla katottii verensokeri ja tommosta.. :0
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja Merja Ti Syys 24, 2013 8:24 pm

Ai, minulla on ravintoterppa taas 3kk päästä ja uudet kokeet ja sis.poli käynti sisätauti ylilääkärillä, niin kun tänäänkin. En ole ihan varma, tarkoittiko se, että puolen vuoden päästä tästä käynnistä, vai puoli vuotta leikkauksesta, jos siitä leikkauksesta, ni sitte joulukuussa, niin kun terppa käyntikin, sanoi vain, että silloin kokeet vielä laajemmat, kun nyt ja tarkemmat myös vitamiinien imeytymisten suhteen. Ja kyllä siinä nytkin oli aika liuta kokeita mm. munuaisen, maksan tointaa liittyvät, suolat, hb, kalkit, D, B ym vitamiinit ja tietty mulla ne sydänfilmit vähän väliä ja aina kokeiden yhteydessä.
Mutta hyvä se on, että seurataan omaksi parhaaksi se kuitenkin on. Hiuksista sanoi vain, että onhan sulla vielä noita kuitenkin ja kyllä ne yleensä vuoden sisällä taas kasvaa. Ja kun kysyin vaikuttaako se B12 vajaus esim. hiusten lähtöön, sanoi että ei niinkään, vaan ylipäätään painonpudotus, joten ihan sama. Koska se on kerran niin yleistä suurimmalla osalla, niin mitäs minäkään siitä sitten ajattelen ja välitän.
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja t.si Ti Syys 24, 2013 11:36 pm

poistettu


Viimeinen muokkaaja, t.si pvm La Tammi 11, 2014 8:50 am, muokattu 1 kertaa

t.si

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja Merja Ke Tammi 01, 2014 1:32 am

Hyvää Uutta Vuotta 2014 kaikille ! Tervetuloa mukaan Kouvolan alueen leikatut ja leikkaukseen menijät, kirjootellaan ja toivottavasti tavataankin  Very Happy 
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

muumimamman tarinat - Sivu 4 Empty Vs: muumimamman tarinat

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa