Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

meevin mietteitä

+24
Tuhatkeiju
rolli82
apila
Tallukka
Helmiäinen
Vilttis
Nanne Napaneera
annukka1955
Heippis
Tuplanainen
Rullukka
Tainuska
Viipe
Rosmariini
Palleroinen
hansu
lihava89
Merja
Eija-Stiina
pilvipouta
Pellukka
HyeeNa!
eräpena
meevin
28 posters

Sivu 11 / 12 Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja annukka1955 Ma Toukokuu 05, 2014 3:48 am

Hei Meevin,
Mukava lukea tekstejäsi, olet ollut matkoilla jne... painokin laskee ym.
Kaikkea hyvää alkavaan kesään ja tsemppiä hyvään oloon edelleen!

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 21.07.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Su Toukokuu 11, 2014 10:48 pm

No niin, nyt tämä mummo äitienpäivän kunniaksi päätti että herkuttelut loppuu tähän. Vähän liian hyvin on alkaneet herkut maistumaan, eikä kovin pahoja olojakaan ole tehneet. Nyt sitten vähennän reilusti hiilareita, keskityn protskuihin ja alan merkkailemaan ja tarkkailemaan syömsiäni. Ja liikkumaan alan kanssa enemmän. Eli se on nyt siinä. Normaalipaino on kuitenkin nyt jo niin lähellä ja ihan saavutettavissa.

Äitienpäivän kunniaksi sain tänään kuulla saavani joulukuun alussa uuden lapsenlapsen. ihana lahja, toivotaan nyt että kaikki menee hyvin. Ja saadaan sitten tulevina kesinä enemmän pieniä jalkoja juoksemaan pihaan. tänä kesänä saadaan ensimmäinen kesäkyläilijä ihan ilman vanhempia käymään ,tyttö on kesällä 4v ja tuntuu ihan omalta vaikkei biologinen lapsenlapsi olekaan.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ma Toukokuu 12, 2014 2:06 pm

Minä en pysty syömään makiaa, tulee tosi kamala olo. Onnea uudesta tulevasta vauvasta. Smile

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ti Toukokuu 20, 2014 1:46 pm

Uusi työ on ainakin tähän asti tuntunut oikein mukavalta, kiva vielä näinkin vanhana oppia uutta joka päivä.
PAino nitkahti vähän alaspäin, tänään 91,5..niin lähellä jo se maaginen kasilla alkava. Hyvä mieli jota entisestään lisää ihana kesä (vaikka päivät saakin sitä ihailla vaan ikkunan takaa) onneksi meille paistaa ilta-aurinko, pääsee edes vähän laiturille istuskelemaan. Kiva päästä käyttämään kirppariuusia kesävaatteita, eilenkin posti toi aivan ihanan kesämekon. Elämä on  Cool 

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Su Toukokuu 25, 2014 3:09 pm

Mahtava viikonloppu. Perjantaina työkavereiden kanssa saunailta, venyi kyllä aamuun asti, enpä muista koska olen yhtä paljon nauranut ja tanssinut. Siihen päälle eilinen hellepäivä (eikä tämäkään huonolta näytä), miehen poika tyttöystävineen vieraaksi ja SUOMI LOPPUOTTELUUN  bounce . Täydelliseksi mahtavan tekisi maailmanmestaruus, mutta tämäkin kelpaa oikein hyvin. Ja painokin juhlimisesta huolimatta samassa, eli 90,8...josko ensi viikolla vaikka pääsis tuon maagisen rajan alle.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ke Toukokuu 28, 2014 2:53 pm

Mopokausi avattu, vaikka vähän vilakassa säässä. Töihin tulla päräytin. Nahkatakin vyö menee ainakin kolme reikää tiukempaankuin viime kesänä, hihat on pitkät ja selkämyskin vähän lepattaa  Very Happy . Housut ostin kirpparilta, vähän on liian löysät, mutta menee varmaan tämän kesän ainakin, ja mahtuuhan lämmintä alle.
On se vaan niin mukavaa hommaa

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Tuplanainen To Toukokuu 29, 2014 1:42 am

Hieno homma, M! Onneksi on niin kylmät kelit, että väljien vaatteiden alle oikeasti tarvitseekin fyllinkejä.
Tuntuikos muuten helpommalta ratsastaa moottorihepalla? Huomaako siinä eroa?
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja hansu Pe Toukokuu 30, 2014 12:14 am

Motskalla ajaminen on niin ihanaa... Kelit ei vaan nyt tunnu suosivan kaksipyöräisiä. Mutta toivotaan Meevin parempia kelejä vai mitä?

Tosin pienentynyt koko ainakin minulla hieman tuntuisi hankaloittavan pyörän käsittelyä. Seuraava motska saa olla matalampi ja kevyemmin käsiteltävä. Itse ostin uudet varusteet viime syksynä. Takki on niin nafti, että lisäkiloja ei saa tulla. Parempi niin, ei pääse tuuli alle ajellessa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Pe Toukokuu 30, 2014 11:46 am

Kyllä pyörän päälle nouseminen sujuu parammin nyt kuin viime kesänä.Itse ajamiseen en mitään eroa huomaa. Mulla aika massiivinen pyörä, mutta olen itsekin pitkä eli jalat ylttyy maahan ihan samalla tavalla kuin ennenkin.Saa sitten lämpimällä nähdä tuliko tosiaan liian isot housut ostettua, nyt niihin mahtuu hyvin alla farkkuleggarit vaikka lämpövuoretkin on paikoillaan. Mutta kyllä meiltä löytyy yhdet ohuemmat haalarihousut joita voi sitten pitää jos ja KUN se helle tulee

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ma Kesä 02, 2014 10:59 am

Leikkauksesta puoli vuotta ja paino 90,3kg, BMI 30,5. Tyytyväinen on hän.
Mahanalunen taas hautunut rikki, taidan ottaa kuvia joita voi sitten näyttää kun jossain vaiheessa on mahdollisuus roikkoleikkuuseen pyydellä.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ma Kesä 02, 2014 7:49 pm

Mulla tulee elokuussa vuos ja koht alkaa 7:llä painoluku. Aivan mahtavaa. Polvikin pelittää hyvin. Kävin ostamassa farkku puolhameen. Minä joka en ole hameita käyttänyt. Hyvää kesää kaikille Smile)

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin To Kesä 12, 2014 1:09 pm

Kyllä se nyt koettelee vaan ei hylkää...paino keikkuu just päälle ysikympin eli 90.1-90.3....eikö vois yhtä hyvin keikkua siellä kasin puolella, eihän kyse ole kuin puolesta kilosta, mutta henkisesti olis iso juttu.
Kävin tänään hakemassa pukukaapilta suojatakin kunavustan muutamassa toimenpiteessä (siis varsinaisessa työssä saa olla omissa vaatteissa)...otin XL:n vanhasta tottumuksesta...olipa tosi suuri, eli L-koko lähti matkaan. Tulihan tuostakin hyvä mieli. Ja tietty elinen vakinaisen työsuhteen työsopimus on kanssa hyvän mielen takana. Eilisen kruunasi vielä ihanan lämmin ja aurinkoinen ilta ja pieni veneretki tyynellä järvellä itse tehdyllä veneellä I love you 

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Tuplanainen To Kesä 12, 2014 1:50 pm

Onnea työsopimuksesta ja L-koon takista!cheers 
Kyllä se kasi sieltä kohta tulee...Sitkeyttä taisteluun!
Mullakin oli justiinsa kuukauden mittainen jumi. Hitaammaksi käy pudotus nyt, ja koettelee henkistä kanttia. Mutta vyöhön saa kuitenkin tehdä jo uutta reikää  Smile
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja hansu To Kesä 12, 2014 3:50 pm

On se ihanaa kuulla, että asiat menevät noin hienosti Meevin! Kyllä se 80-kymppiä sieltä mittariin heilahtaa jo ihan pian. Aurinkoisia päiviä sinulle.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Helmiäinen To Kesä 12, 2014 5:37 pm

Tsemppiä! Kyllä se heilahtaa sinne 8-alkavaan - kun sitä vähiten osaat odottaa  Smile Mukavaa kuitenkin että palkitsevia juttuja tulee muuta kautta kuin vaa'alta - vaatekoko on niin konkreettinen juttu.

Oma paino on tippunut leikkauksen jälkeen h i t a a s t i , mutta en jaksa stressata. Vaikka jäisin tähän, olisin tyytyväinen. Noin 7 kiloa voisi vielä lähteä, tavoite on että tämän vuoden puolella sen saavutan. Mutta en ole kyllä hirveästi tosiaan asian eteen erityisesti tehnyt, kunhan vaan elän tätä elämää näillä uusilla eväillä.

Kevyttä kesää!
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Mella67 To Kesä 12, 2014 6:34 pm

Onnea työsopparista  flower 

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ke Kesä 18, 2014 4:16 pm

No nyt on puolen vuoden puhelinkontrolli takana. Kovastioli rav.terapeutti tyytyväinen, vaikka itse olisinkin toivonut vähän nopeampaa painonlaskua. En siis päässyt kasilla alkavaan, paino seilaa 90,1-91,5 välillä.
Seuraava kontrolli onkin sitten vuoden kohdalla eli joulukuun alussa, silloin otetaa labroja ja menen oikein tapaamaan sekä sisätautilääkäriä että rav.terapeuttia.
Kyselin voiko suunpielien halkeilu johtua jostain vitamiininpuutteesta. Oli sitä mieltä ettei, mulla kuulemma arvot olleet ennen leikkuuta niin hyvät, että korkeintaan parin vuoden kuluttua saattaa tarvita B12-vit lisää. Nämä menossa olevat vitamiinit ja kalkit otan kyllä ihan säännölliseti, dosettiin kun jakaa niin muistaa ottaa. B12 oireena kuulemma selvästi huononeva muisti...juuri tässä mietin mitähän muuta mun vielä piti raapustaa Rolling Eyes 
Sehän se oli, eli verenpainelääkkeet nyt jätetty pois. Eli yksi tavoitehan tuokin oli joka nyt saavutettu. Luin juuri, että Ruotsissa tehty pitkäjaksoinen tutkimus (ensimmäinen laatuaan) että osa leikatuista paranee lopullisesti 2-tyypin diabeteksesta, ja iso osa myös vuosiksi, vaikka se saattaa jossain vaiheessa takaisinkin tulla. Eli tässäpä niille epäilijöille...

Nyt vaan jussia viettämään, taitaa tosin mennä sisätiloissa takan loimussa...onneksi grillata voi myös uunin grillivastuksen alla. Hyvää juhammusta kuitenkin kaikille.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ke Kesä 18, 2014 7:36 pm

Hienoa Meevin - hyvin sulla etenee projekti! Ja onnittelut verenpainelääkkeiden poisjättämisestä, samoin kävi mulle keväällä.

Mukavaa juhannusta!
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Pe Kesä 27, 2014 8:43 pm

Ensimmäinen haitta leikkauksesta ilmennyt...olin työhöntulotarkastusta varten labroissa ja Hb yllättäen 106!!! Mulla aina ollut lähempänä 140. Vähän on välillä korvissa huminaa, mutta olen kuitannut sen verenpaineen alenemisella. Maanantaille jätin rav.terapeutille soittopyynnön, jospa jotain keksisi avuksi. Onneksi tuli nuo labrat nyt otettua, vuosikontrolliin kuitenkin aikaa vielä se puoli vuotta. Hyvääkin kyllä löytyi, kolesterolit ja muut rasvat ok, ja maksa-arvo normaali eka kerran pitkään aikaan...

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Tuplanainen La Kesä 28, 2014 12:07 am

Sama homma täällä, M. Hb on nyt vaihdellut 102-104 haarukassa huhti- ja kesäkuun labrakokeissa. Rautatabletit ei ole nostaneet hemppaa ollenkaan, joten nyt kokeillaan nestemäistä rautaa. Olosta en kylläkään ole tätä anemiaa juuri huomannut. Ehkä ihan pikkuisen väsyttää, mutta kun vertaa vuoden takaiseen fyysiseen kuntoon, niin onhan sitä nyt kuitenkin virkumpi olo.
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja hansu La Kesä 28, 2014 12:14 am

Minulla kanssa Hb ollut matala, omalla kohdalla syynä kuitenkin useampaan otteeseen tehty/epäonnistuneet roikko ja korjausleikkaukset... Vähän reilussa sadassa mentiin ja olin todella väsyneen oloinen. Söin sitten rautakuurin ja virkeystaso kyllä nousi sen myötä. En ole nyt kontrolloinut arvoa, vointi ainakin on parempi. Tallinnasta ostin jonkin yhdistelmävalmisteen, en muista mitä siinä oli raudan lisäksi...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin La Kesä 28, 2014 12:10 pm

No hyvä kuulla että muillakin...etten ole ihan surkeasti syömisiäni mokannut. Syön kyllä lihaa ja marjoja eli ei nyt ihan väärin mene. Mietin pitäiskö ruisleipää syödä enemmän, nyt syön leipää muutaman palan viikossa ja sekin usein tuollaista proteiinipitoista näkkäriä. mut ehkä selviän viikonlopun ja saan maanantaina jotain mahtavia neuvoja joilla arvot alkaa kohisten nousemaan...

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ma Heinä 07, 2014 1:46 pm

No niin, ravitsemusterapeutin kautta sis.lääkärin kanssa puhelimessa... rautaa vaan lisää pillereinä, mitään tähystyksiä ei onneksi tässä vaiheessa tarvita..ja tänään just sain ulosteen veri-vastaukset jotka negatiivisiä, eli ei mitään salaista suolistovuotoakaan ole. Hyvä näin. Rautavarastot siis vaan huvenneet eli lisää pitää saada. Täytyy alkaa noita rautapitoisia ruokia enemmän alkaa suosimaan noiden pillereiden lisäksi.
Turvotuksia kanssa ollut jaloissa viikonlopun aikana. Vedenjuontia siis täytyy myös tehostaa. Toivotaan nyt että tuo painokin innostuis laskemaan....
ihana kesä tuli sittenkin, D-vitamiinia tankattu ihon kautta koko viikonloppu, ja onneksi meidän laiturille paistaa illallakin niin pääsee töiden jälkeen jatkamaan tankkausta. iloa tuo eloon myös ihana pieni kissanpentu, tosi villikko joka heti omi myös koirapojat omaksi perheekseen. Ja mopolla taas töihin, sekin tosi mukavaa.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin To Heinä 17, 2014 2:22 pm

Kävin tuossa ottamassa pika-Hb:n ja oli nousussa 116. Hyvä näin, siis rauta kuitenkin imeytyy ainakin pillereistä. Olen myös ruuissa alkanut enemmän tätäkin asiaa miettimään.
uutena ongelmana on puolityhjänä roikkuva maharellukka. Mullahan kaikki läski on aina ollut keskivartalolla, ja nyt kun on kuitenkin melkein 25 kiloa lähtenyt niin rellukka roikkuu pahasti. Aiheuttaa näitä tyypillisiä kutinoita ja hautumisia, mutta ilmeisesti myös painaa jalan laskimoita. oikeassa jalassa turvotuksia, joskus oikein reilustikin. muuta syytä en keksi koska vas. jalka ihan kunnossa. Otetaankohan tällainen vaiva huomioon roikkoleikkausta mietittäessä. Tällaisia jo täällä haaveilen, vaikka leikkauksesta vasta reilut 7kk. BMI kuitenkin alle vaaditun eli 30 kieppeillä. Paino ei tunnu millään putoavan kasilla alkavaksi, samalla putoaisi tuo BMI kakkosella alkavaksi. Veden juontia olen tehostanut, nyt menee vettä 1,5l ja jääteetä vähintään se 0,5l vuorokaudessa. Prot olen myös koittanut lisäillä, pitää varmaan alkaa taas kiloklubissa alkaa ihan tarkkoja määriä laskemaan. Kalorot kuitenkin 1000 luokkaa, eli pitäishän tän painonkin pudota. Vai vaikuttaakohan tuo anemia tähänkin...

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Heinä 22, 2014 11:05 pm

meevin, hienosti olet painoa tiputellut! cheers 

Miulla vähän samaa ongelmaa - vattan alus hautuu välistä pahastikin ja jaloissa(reidet)alkaneet valtavat suonet pullottelemaan, ennen oli vain selluliittia.

Mulla ongelmaa noiden nesteiden saamisten kanssa ja sehän vain lisää sitä turvottelua..huh, huh silent 
Hienosti sie jaksat kaloreitahin laskea!I love you
..mie kyllä häpeillen tunnustan että en laske niitä ja protskja olleskaan.. Embarassed 

Pitäisko siun heti elokuulla olla vain yhteyksissä lääkärille ja varailla aikaa keskusteluun?..jos vaikka pääsisit aika pikapuoliinkin jo siihen rellukka leikkaukseen. Smile 
..mulla BMI nyt hilkun päälle 32..painolla 93kg olisi se 30..

Soittelen nimittäin heti elokuussa kunhan sulku päättyy Kysille ja varailen aikaa lääkärille marras/joulukuulle.
Toivon että olen jo saavuttanut silloin sen painoindeksin 30 ja pääsen leikkausjonoon..jonossahinhan menee se n. 6kk..
..hyvässä lykyssä rellukkaleikkaus jo ennen 2015 kesäsulkua. Very Happy 

Jaksuja siulle meevin kovasti noiden hautumien&jalan turvottelujen kanssa I love you  kurjake vaiva kyllä.
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 11 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 11 / 12 Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa