Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

meevin mietteitä

+24
Tuhatkeiju
rolli82
apila
Tallukka
Helmiäinen
Vilttis
Nanne Napaneera
annukka1955
Heippis
Tuplanainen
Rullukka
Tainuska
Viipe
Rosmariini
Palleroinen
hansu
lihava89
Merja
Eija-Stiina
pilvipouta
Pellukka
HyeeNa!
eräpena
meevin
28 posters

Sivu 2 / 12 Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Huhti 12, 2013 10:51 pm

Lahden kesätauko saattaa alkaa juhannuksesta ja kestää varmaan elokuulle... voisin veikata... Mad Oletan että koskee molempia, koska nää käynnit tuskin kauheen kiireellisiä on siellä... mutta en tosiaankaan osaa sanoo tähänkään mitään... drunken
Mutta pessimisti ei koskaan pety, aattelen omalla kohdalla, että kesätauko kestää kesäkuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin... ja kaikki mitä tuon aikana tapahtuu on plussaa... cheers
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin La Huhti 13, 2013 12:13 am

Näin se varmaan pitää ajatella, ja onneksi kesällä on muuta touhua ja ajateltavaa. Jos postia tulee ja aikoja saa, sehän on tosiaan vaan plussaa....kunhan nyt ensin sais sen lähetteen Very Happy

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Su Huhti 14, 2013 12:35 pm

Eneilyä nyt eka päivä takana ja olo on hyvä. Pissalla juoksin koko päivän, ja paino olikin reilun kilon alempi kuin eilen, vaikka join pussukoiden lisäksi paljon vettä. Porkkanan nakersin lisäksi ja illalla suolaisen mielitekoon pari siivua kalkkunaleikettä. Nyt siis vaaka näytti 107,5.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ti Huhti 16, 2013 3:04 pm

Neljäs päivä eneilyä lähtenyt hyvin liikkeelle. Olo on erittäin hyvä, ei edes pienintä päänsärkyä. Olokin on kumman energinen, lenkillä olen koirien kanssa käynyt kerran-pari päivässä. Kurja vaan, kun on nuo tiet täällä maalla niin pehmeää että meinaa jalkoihin ja selkään ottaa. Toisaalta varmaan enemmän kuluttaa kuin kovalla ja kuivalla tiellä kävely Very Happy
Pelkkiä nutriletin suklaita olen nautiskellut, eikä ainakaan vielä yhtään töki. Vaniljaa meinaan kokeilla, jos sitä täältä syrjäkyliltä löytyy. Mahakaan ei vielä ainakaan ole mennyt kuralle, tällä kertaa tiedän mistä johtuu jos niin käy.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Su Huhti 21, 2013 8:08 pm

No niin, yhdeksäs päivä menossa ja olo edelleen mitä mainioin. Nyt jo mietin josko kohta lopettelis ja jatkais vaikka hiilareita karttamalla ettei paino kovasti takaisin ponnahtaisi. Pelkillä suklailla meni kun vaniljaa ei löytynyt. Jos jossain vaiheessa tulee vielä eteen pidempi eneily, täytyy käydä isommalla kylällä ostoksilla.
Vaaka eilen näytti 105,8 eli pari kiloa tässä on nyt pudonnut. Vuodenvaihteen reissun jälkeisestä maksimista lähtenyt 8kg. Vaatteissa jo tuntuu ja olokin on kevyempi. Hissukseen jatketaan ja toivotaan....sis.lääkärikäyntiin enää 11vrk.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Merja Su Huhti 21, 2013 9:00 pm

Minulle kerrottin, että Lahdessa se meidän osasto suljettu juhannuksesta kuusiviikkoa eteen päin.
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ti Huhti 23, 2013 1:40 pm

Kiitos tiedosta Merja. Osaa siis varautua että ainakin syksyyn menee, jos nyt yleensä koko homma tästä jatkuu. Kovasti olen kuitenkin toiveikas. Nyt on enää reilu viikko sis.lääkäriin, jos määrää eteenpäin niin tutkimuksiin menee varmaan ainakin pari viikkoa ennenkuin ajan saa spirometriaan yms. ja lääkärin kommentin niistä. Eli oikein hyvällä tuurilla ehtisi kirurgin tavata ennen tota kesätaukoa.
Eneilyä olen keventänyt sen verran, että syön yhden lämpimän keittoaterian ja vähän hedelmää päivän aikana, muut ateriat edelleen pusseja/patukoita. Aamusella ei ollenkaan ole nälkä, siispä en ole tänäänkään mitään syönyt vaikka töissäkin ollut jo pari tuntia. Kohta sekottelen suklaajuoman ja päivällä syön patukan. Päivälliseksi odottaa kotona tosi hyvää kanakeittoa ja iltapalaksi ananasta.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin To Toukokuu 02, 2013 10:11 pm

Nyt on takana se kauan kaivattu je pelätty sis.lääkärikäynti. Kesti n.5min ja päättyi siihen, ettäsanoi tekevänsä lähetteen lahteen Very Happy LAittaa myös lähetteen siroon ym, mutta ei sanonut mitään niiden tulosten kuulemisesta. Jäi se kuva, että lähete lähtee saman tien, täytyy ens viikolla tarkemmin kysellä. Harmi kun ei heti pääse sinne spiroon, kun on niin kova tää flunssa ja yskä vieläkin. Mutta nyt sairastankin onnellisena.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Pellukka To Toukokuu 02, 2013 10:13 pm

Jei... wuhuu... sullakin valoa tunnelissa...samoin mulla cheers
On taas molemmilla jotain mitä odottaa Wink
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja lihava89 La Toukokuu 04, 2013 7:04 am

Mä en kunnallisten jonoista tiedä, mullahan ei mennyt kun reilu 1kk että pääsin leikkaukseen kun kävin yksityisellä. Siis ensimmäisestä tapaamisesta terveystalolla. Eli nopealla temmolla meni silloin. Kävin marraskuuun alussa ja ennen joulukuun puoli väliä minut jo leikattiin. Minulla korvasi vanha henki/sairasvakuutus koko homman joten en silloin edes viittinyt kysellä kunnalliselta puolelta. Ikävää että kunnallisella on pitkät jonot mutta on ainakin aikaa opetella ja sisäistää uutta tulevaa ruokailua. Smile Tsemppiä kovasti!!!
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ti Toukokuu 21, 2013 1:52 am

Nyt on käyty tutkimukset, eli puhallettu spiro ja helicotutkimus, otettu keuhkokuva ja ekg. Onneksi paranin ainakin jotenkin kovasta flunssasta, sain spirosta ainakin suht normaalin tuloksen. Olis ottanut päähän jos sen takia olis taas homma venynyt. Soittoaika olis kesäkuun alkupuolella, sitten vissiin ihan oikeesti se lähete lähtee lahteen jos noista ei mitään vikaa löydy.

Kesästä nautin, työt loppui tältä erää syksyyn asti. Ja ens viikolla kutsuu Pariisi, lemmenlomalle Embarassed

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja hansu Ti Toukokuu 21, 2013 1:56 am

Voi pahna... Pariisi kuullostaisi aivan ihanalta, varsinkin jos sinne pääsisi kahden isännän kanssa. Nauttikaahan lomasta ja lemmestä Very Happy
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Su Kesä 02, 2013 2:47 pm

Lemmenlomalta palattu hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. Pariisi oli kaunis kaupunki ja todella paljon nähtävää. Meillä oli kiivas ohjelma, mutta eihän muutamassa päivässä ehdi nähdä kuin pintaraapaisun. Tärkeimmät kuitenkin nähtiin ja koettiin. Kelit oli huonit, lähes syksyiset, mutta helteessä tuskin olisi jaksanut niin paljon kävelläkään. Ostoksiakaan ei ehtinyt tehdä tiukan aikataulun takia. Liikenne oli kaoottista, poislähtiessä kentälle ajoon meni moottoritiellä 2h/20km.
Ruoka oli hyvää, herkkuja ei juuri tullut aterioiden välillä napsittua (kiire) ja juomisetkin jäi lasilliseen viiniä aterioilla. Nyt sitten täytyy taas palailla normaalisyömisiin. Onneksi täällä on näin hyvät kelit, pääsee grillamaan lihaa ja salaatti riittää lisukkeeksi.
Alkavalla viikolla siis sis.lääkäri soittaa ja toivottavasti laittaa lupaamansa lähetteen sitten lahteen menemään.
Perjantaina sitten mukava päivä, nuorempi tytär tytärpuolineen tulee lomailemaan, pääsee näkemään ison masun, vauva syntyy kk kuluttua. Tulee mustakin sitten ihan biomummo, vaikka mummo olen toki tälle vävyn pikkutytöllekin.
Toinen tytär teki pikaratkaisun ja muutti meidän lähelle tohon keskustaan. MAtkaa nyt 25km entisen 400 sijaan. Teki rohkean päätöksen ja jätti työpaikan pääkaupunkiseudulta, eka viikko takana täällä ja uusi työpaikka jo saatuna. Mukava saada edes toinen tänne lähelle, täytyy alkaa toisenkin perhettä houkuttelemaan Smile

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Merja Su Kesä 02, 2013 7:27 pm

Mukavia uutisia sinulla: Sinulla sitä odotettavaa riittää, vauva kun syntyy, et varmaan, enää kerkee miettimään, niin intensiivisesti leikkausaikaa tai päin vastoin, mistähän sitä tietää. No, toivossa on hyvä elää, toivottavasti toinenkin tyttäresi muuttaa lähemmä, oliko hänelle se vauva tulossa, no sitten ainakin näkisit useammin.
Meillä nuorin asuu vielä kotona ja kaksi vanhempaa 10 km säteellä ja käyvät melkein päivittäin ainakin 2-3 kertaa viikossa / välillä päivässä, perheineen ja lapsineen, joten ei pääse kyllä ikävä tulee Very Happy
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Pe Kesä 07, 2013 5:30 pm

eilistä päivää odotin kuin kuuta nousevaa, siis sis.lääkärin soittoa. Vaan eipä tuo kuu noussutkaan, illalla olin kyllä aika murheissani asiasta. Aamulla sitten soitin sinne polille sihteerille; katsoi mun tekstistä, ettei mitään ollut sanomista niissä tutkimuksissa, ja lähete lähtee kunhan sihteeri ehtii kaikki tutkimustulokset myös laittaa samalla lahteen menemään. Siis yksi askel taas otettu.
Nyt vaan odottelemaan koska posti tuo kopion maksusioumuksesta. Silloin on paperit myös lahteen menneet ja voi sieltä alkaa aikataulua kyselemään. Nyt tuntuu hyvältä taas.

Ihana kesä, nautin auringosta ja lämmöstä. Laiturilla on tullut viime päivät vietettyäkin. Ma-ke oli mun vanhempi tyttö täällä (joka siis muutti viimen viikolla tänne äidin lähelle helsingin hulinoista) ke-to oli miehen nuorin tyttö. Tänään tulee illalla mun nuorempi tyttö tytärpuolineen ja vauvamasuineen ja on tiistaihin, miehen poika ilmoitti tulevansa la-ma. Sellaista hulinaa on nää meidän kesät, eihän tästä taida edes veneilemään ehti. Kivahan noita nuoria on nähdä, talviaikaan käyvät sitten paljon harvemmin ja saadaan nauttia hiljaisuudesta. ja kuluuhan tää odotusaika nopeammin kun on puuhaa ja huisketta.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Pellukka La Kesä 08, 2013 4:28 am

Jei... hienoa, kyllä tosta vielä tulee valmista cheers
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin To Kesä 13, 2013 9:59 pm

Sis pkl sihteeri soitteli alkuviikolla, lähete lähtee nyt ihan oikeasti eteenpäin:D Pyysi vielä mua hankkimaan keuhkokuvan cd:lle, jonka voin sitten viedä mennessäni lahteen. Nyt sinne sitten ollaan jo oikeesti menossa, ei enää ole pelkkä haave. Kunhan vaan kirurgi olis samaa mieltä kun tähän asti kaikki ketä olen tavannut. Maksusitoumus ainakin jyväskylästä on selvä, että luulis kirurgia kiinnostavan enää mun leikkauskelpoisuus, ja kelpoinenhan minä olen!

Olen nyt päättänyt alkaa pitää itsestäni. Sis.lääkärin näytettyä vihreää laiatatin itselleni lahjaksi ripsipidennykset. Ei mitkään luonnottoman pitkät, kauniit ja kaartuvat. Tykkään tosi paljon. Kävin jo huollattamassa eka kerran, ja seuraavalla kerralla laitatan samalla geelikynnet pienin pidennyksin nekin. Mun omat ripset ja kynnet on tosi lyhyet, kynnet liuskottuu ja lohkeilee vähästäkin. Eli kaunistaa voi itseään vaikka oliskin lihava:P Ja kaikkia kivoja kesävaatteita aion raaskia käyttää ihan tässä kotonakin, mihin niitä enää säästelee, jos ens kesänä ne on jo kaikki liian isoja. Eli siis positiivisella mielellä, toivotaan että kestää. 
Meinaan lahteen soitella ens viikolla, tai ainakin sitten kun saan sen kopion maksusitoumuksesta, ja kysellä vähän aikatauluja. Ja painottaa sitä, että ole valmis nopeallakin varoitusajalla peruutuspaikoille.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Pellukka To Kesä 13, 2013 11:20 pm

Jeee... sullakin homma etenee cheers

Mulla ei sen puoleen kuulu mitään... tiedän, että syksyyn menee, mutta mutta... en millään viittis uudestaan soittaa sinne ja kysyä, kun kerran jo sen tein Very Happy
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja hansu Ma Kesä 17, 2013 9:30 pm

Jos meinaat pikaisesti leikkuuseen, niin älä laitata niitä kynsiä vielä... Poistattavat ne ennen leikkuriin menoa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ti Kesä 18, 2013 1:14 am

Kiitos tiedosta, olenkin sitä jo miettinyt. Ja irtoaako ripset, eli vieläkö laittavat teipillä silmät kiinni niinkuin joskus ennenvanhaan??
Mä luulen, että mulle koittaa ajat vasta joskus syksylle. pitäis vissiin soitella sinne lahteen ja tarkemmin kysellä. 
Kynnet meinaankin laittaa vasta heinäkuussa, samalla kun ripset huolletaan. Nää ripset on kyllä tosi nätit, eikä vaadi mitään laittoa, harjailee vaan välillä. Olen niin laiska laittamaan edes ripsiväriä, ja on tosiaan noi ripsetkin harvenneet ja lyhenneet iän myötä.
Eli turhamainen on tämäkin vanha ihminen, kohta jo ihan mummo:P

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Palleroinen Ti Kesä 18, 2013 3:20 am

Eihän se itsensä ehostaminen pelkkää nuorten tyttöjen humputtelua ole, miusta ainakin on tosi mukava nähdä miten ihminen jaksaa panostaa itseensä iästä huolimatta :)Ja jos itsetuntokin siitä vähän kohenee, niin mikäs jottei!
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Merja Ti Kesä 18, 2013 12:40 pm

Hei, meevin
Jep, älä laita kynsiä, äläkä käy ripsihuollossa ennen leikkausta, myöskään irtoripisiä ei saa olla leikkauksessa tai niin minulle tulleissa Lahden ohjeissa ja hoitaja kertoi, eli minäkin vedin ripsien pidennysten loput pinseteillä irti.

Mutta mulla olikin ne ripset minusta huonot, meni ihan klimppiin ei siinä harjaukset auttanut ja minusta oli sitä liimaakin joka paikassa lähti myös kuitenkin irti tosi helposti, vaikka kuin varovasti kuivasi suihkun jälkeen niin aina oli vähintää 4 irti. silmät myös kirvelsi etenkin suihkussa ja sen jälkeen kun riptset kastui, myös jos hikoili niin kirvelee.

Joten vaikka omat ripset lähtikin niiden mukana ja on vain pietä uutta alkua en taida nyt heti ainakaan laittaa uusia, katson sitten syksymmällä ja kokeilen niitä ainakin toisesta paikasta.

Mutta kynnet aion varmaan mennä laitattamaan kohtapuolin.

Minulla on nyt viikko mennyt tosi hyvin, olen extra Onnellinen, että se on nyt ohi ja tehty, se odottelu, ajan ja tiedon kyttääminen on ihan perseestä.
Elämään / mieleen ei tunnu mahtuvan mitään muuta ja onhan se selvää, kun se vaan yksin kertaisesti vaikuttaa joka asiaan.

Mutta koita kestää ja soittele ja kysele välillä missä mennään, kyllä se aktiivisuus nopeuttaa ja yritä pudottaa vaan sitkeesti painoa. Nimittäin he todella odottavat sitä pudotusta minullakin himmasi 3kk hukkaan sen takia että paino tippui liian hitaasti heidän mielestä.

Minulla jäi loppu eneen aikaa 3 vk, mutta siinäkin ajassa sain 5 kg eli ennen 16 kg ja ny viikossa 2,6 kg.
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ti Kesä 18, 2013 1:58 pm

Minulla oli ripsipidennykset leikkauksen aikaan ja on vieläkin... Leikkauksen jälkeen ripsissä oli vähän liimaa, mut se lähti harjaamalla pois.
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja meevin Ti Kesä 18, 2013 8:25 pm

joo, en mäkään aio näistä ripsistä luopua, tykkään niin kovasti:D Mutta hyvä tietää, ettei kannata ainakaan just ennen toimenpidettä käydä huollossa. Ja luulen, että kynnetkin ehdin pitää, mitä täällä olen lueskellut, menee homma pitkälle syksyyn (jos siis matka jatkuu vielä kirurginkin mielestä)
Noi kynnet mun on oikeestaan pakko laittaa, mulla niin huonot kynnet, repeilee ja liuskottuu jos vähänkin jotain tekee. Eikä tarvii kun tökätä vahingossa vaikka ovenpieleen niin ihan sökönä heti. Ja repeilevät syvälle, eli tekee myös kipeää ja kestää kauan parantua. Täällä maalla varsinkin aina jotain tulee touhuttua, harmittaa sit kun täytyy laastarit sormenpäissä kulkea.

Soittelin tänään lahteen, ei ollut vielä lähete mennyt sinne asti. Oli oikein mukava sihteeri siellä, kehotti soittelemaan parin viikon päästä uudelleen ja muistuttelemaan siitä, että olen valmis peruutuspaikalle lyhyelläkin varoitusajalla. En muistnut kysyä jonon pituutta, mutta jotenkin tuli sellainen olo ettei kamalan pitkä olisi. Ja lääkäri kuulemma laittaa potilaat järjestykseen lähetteen tietojen mukaan. Mitä sitten tarkoittaakin, minä tietty toivon että sitä, että voisi päästä nopeammin kun ei ole pakko tästä painoa pudottaa, eli leikkaus onnistuisi näillä nykyisilläkin mitoilla.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Merja Ti Kesä 18, 2013 10:42 pm

Mun paino leikkaus aamuna oli 95 ja olen 170 pitkä ja vielä edellisenä päivänä olivat huolissaan siellä Lahdessa onko maksa kerinnyt pinentyä tarpeeksi, kun tiukempi ene oli ennen leikkausta vain 3 vk. No onneksi saivat leikattua, mut itselle tuli pelko perseisiin, et voi ei, jos ne vaan vilkaseen ja sit takas, ettei pystykkään leikkaamaan.

Ja en tarkoittanut, että sun pitäis niitä ripsiä alkaa pois nyppimään, jos ei sitten siellä ennen leikkausta käske, vaan lähinnä sitä ettei kannata maksaa huollosta jos niitä sitten siellä rapisee pois.

Minulla oli enää vain muutama olisko ollu 3-4 per silmä ja toisessa se strassikoru vielä niin siksi irroitin ne pois.
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

meevin mietteitä - Sivu 2 Empty Vs: meevin mietteitä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 12 Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa