Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

alkoholi+ene ennen leikkausta

+4
mama-kuci
HyeeNa!
tuulahdus
Helinä-keiju78
8 posters

Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja Helinä-keiju78 Ke Elo 01, 2012 2:23 pm

Näin se ensimmäinen Ene viikko meni (-3,2kg). Vielä 26 pv leikkaukseen Very Happy pikkusen alkaa jo jännittään... Miettiny tässä vain sellaista asiaa että minulla olisi paritkin juhlat tiedossa ennen leikkausta, mm ystäväni polttarit. Voikohan alkoholia nauttia näin lähellä leikkausta.
Helinä-keiju78
Helinä-keiju78

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Rovaniemi
Registration date : 22.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja tuulahdus Ke Elo 01, 2012 5:19 pm

En tiedä tuosta alkoholista ja leikkauksen läheisyydestä, mutta jos olet tiukasti ene:llä, niin en suosittele alkoholin ottamista lainkaan. Olen kaksi kertaa ollut 10 viikon enellä tässä takavuosina ja molemmilla kerroilla varoittelivat alkoholista. Että tulis kuulema valtakunnan suurimmat krapulat. Ja elimistö kai ei oikein tykkäis, kun on ketoosissa ja sit tulis lisää myrkkyä elimistöön. No, en ole mikään asiantuntija, että en tiedä. Miten sitten jos keskeyttäis enen siksi aikaa, kun on juhlia ja jatkaisi juhlien jälkeen? Mitähän tästä meidän konkari-immeiset osaisivat sanoa?
tuulahdus
tuulahdus

Viestien lukumäärä : 86
Paikkakunta : Savo
Registration date : 16.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Elo 01, 2012 6:16 pm

Enellä kun ollaan niin silloin ei suositella alkoholin käyttöä koska Alkoholihan tarvitsee hiilihydraatteja ja ENEn aikanahan niitä ei elimistössä juurikaan ole joten sillä alkoholilla ei ole hiilareita joita polttaa ja siitä johtuu se että pienestä määrästä alkoholia menee kuuppa niin sekaisin että huhhuh. Jos ENEllä tahtoo kuitenkin ryyppäämään lähteä niin ENE kannattaa keskeyttää ja syödä jotain hiilaripitoista ettei mene aivan hulluksi se touhu humalapäissään. Itse en ENEä keskeyttäisi muutamien juhlien takia, juhlia tulee ja juhlia menee mutta valintahan on kaikilla oma.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja mama-kuci To Elo 02, 2012 12:42 am

heissan helinä!

minä olen menossa leikkaukseen 30.08 Oys:siin

Mihin sinä?

mama-kuci

Viestien lukumäärä : 2
Paikkakunta : lampinsaari
Registration date : 02.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja maija411 To Elo 02, 2012 1:07 am

Heips

Mä hiukan huono lyömään lusikkaani tähä aiheeseen, kun en oo tota alkoholii oppinu ikinä juomaan. Mutta yhden ihmisen tiedän joka ENEn aikana joi muutaman siiderin tai sen tyylistä ja sai elämänsä krapulan. Joten jo ton kokemuksen perusteella en itse kokeilis enkä suosittele ketään leikkii koekaniinii.

Mutta jos päätät ottaa niin lopeta ene ja syö kunnolla, sillä energiamäärät on jo ENEn takia elimistös niin vähäset että alkoholi humahtaa suoraan päähän ja kunnolla. Kannattaa tankata ainakin kunnolla ennen juomista.

Mutta tunnetusti pystyykös siitä suoraan jatkaa ettei sit mee kaikki rasvainen ja makee krapulassa lisäks.

Jokainen tosin itse päättää mitä tekee. Tsemppii ENEen ja juhliin ja leikkaukseen sulle.
maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Paikkakunta : Raisio
Registration date : 21.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja Rosmariini To Elo 02, 2012 1:23 am

Jokainenhan tekee miten näkee parhaimmaks.

Mutta en lähtisi kesken ENE:n leikkimän alkohoolilla. Siitä saa elämänsä pahimman krapulan. (vuosi 2004 ja kaks siideriä!!) Ja toisekseen alkoholia kun ottaa ni sit tekee mieli syödä ja jos homma lähtee lapasesta ni jälkimorkkis on kova. Miks piti juoda ja miks piti syödä... Rolling Eyes Saat hyvin nopeesti nollattua hyvin alkaneen ensimmäisen viikon -3,2kg.

Tsemppiä!
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja Kimby To Elo 02, 2012 1:24 am

Mun mielstä tekee kyllä elämän itselleen vain vaikemmaksi jos rupeaa läträämään ENEn aikana. Putoat pois ketoosista jo pelkästään alkoholin hiilareiden/kaloreiden takia ja uudellen aloittaminen on moninverroin vaikempaa kuin ekalla aloituksella kun on kauhea nälkä taas monta päivää.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja Helinä-keiju78 To Elo 02, 2012 3:08 am

Kiitokset näistä Smile Näin mieki olen tämän miettinyt.... Yritän heiluu polttarit ene pussien kanssa kunnialla läpi Razz
Mama-Kuci miut leikataan Lks;ssä, siel aloiteltu leikaukset tänä keväänä... Sanoikohan se rav.terp. et 6 ois leikattu tähän mennessä pale
Helinä-keiju78
Helinä-keiju78

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Rovaniemi
Registration date : 22.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja Rosmariini To Elo 02, 2012 3:23 am

Vinkki vitonen...

Sekota vaikka Nutriletin suklaa juotavaksi ja laita se esim. siideripulloon. Porukat luulee, et juot siideriä koko illan. lol! Ei tarttee selitellä miks ei juo, ku lipittää sillon tällön "nutriputrii"...
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja AnnukkaK To Elo 02, 2012 4:30 pm

Minulla on ihan vahingossa jäänyt alkoholi melkein kokonaan pois. Ennen sitä suunnitteli tarkkaan, mitä ihanaa joisi ja söisi, kun pääsee humputtelemaan, mutta sitten tuli tämä projekti. Laihduttaessa, sekä eneillä että muuten kun piti välttää painonnousua projektin aikana, alkoholi oli vain turhia kaloreita. Viimeinen ene alkoi maaliskuun alussa, leikkaus oli huhtikuussa, heti leikkauksen jälkeen ei uskaltanut jne. Nyt olen muutaman kerran käynyt terassilla kavereiden kanssa, mutta yleensä olen ollut syystä tai toisesta liikkeellä autolla ja siten alkottomana. Olen huomannut, että kun pyytää tuoppiin puolet ja puolet omenamehua ja soodaa, tulos on riittävän laimeaa juotavaksi (ei liian makeaa eikä liian hiilihappoista) ja lisäksi näyttää ihan siideriltä, joten kukaan ei ihmettele. Kotona olisi alkoholia, kaapissa on sekä siideriä, viiniä että liköörejä, mutta jotenkin viinanjuonti on harjoituksen puutteessa ihan unohtunut. Sitten, jos ja kun leikkauksen jälkeen alkaa taas juoda alkoholia, kannattaa kokeilla ensin varovasti ja kotioloissa tai vastaavissa, koska sanovat, että saattaa humahtaa päähän ihan eri lailla kuin isommasta mahasta.
AnnukkaK
AnnukkaK

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

alkoholi+ene ennen leikkausta Empty Vs: alkoholi+ene ennen leikkausta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa