Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

juurekset ja eneily

4 posters

Siirry alas

juurekset ja eneily Empty juurekset ja eneily

Viesti kirjoittaja suski76 La Helmi 25, 2012 1:51 am

täällä eneilijä, joka nyt kaipaa lämmintä pureskeltavaa ruokaa...siis voinko tehdä viikonloppuna uunijuureksia, joihin laitan vaikka lanttua, porkkanaa, punajuurta ???? onkä nämä kiellettyjä enen aikana. tiedän että porkkanaa voi syödä, mutta entäs muut ??

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

juurekset ja eneily Empty Vs: juurekset ja eneily

Viesti kirjoittaja Soile La Helmi 25, 2012 3:02 am

Moi Suski76! Monenlaisia ohjeita olen kuullut, mutta pääsääntö on kait se, että kalorit tulee jäädä alle sen 800 kcl/vrk eli kyllä mä ainakin uskaltaisin syödä noita juureksia(ilman rasvaa). Omalla enellä, joka oli vain 4-viikkoinen söin porkkanaa ja salaattia jossa oli kurkkua ja tomaattia. Hyvin pääsin tavoitteeseeni. Eikä ongelmia ollut. Muutaman päivän ennen leikkausta olin pelkillä pusseilla, ettei sitten suolessa ollut mitään ylimääräistä operaatiossa. Tosin siihenkin jotkut sanoivat että menee niin nopeasti tuolta mahalaukusta ja ohutsuolesta että riittää se 12 tunnin ravinnotta olokin. TsemppiäWink Onko sulla minkä pitunen ene ja koska operaatioon?
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

juurekset ja eneily Empty Vs: juurekset ja eneily

Viesti kirjoittaja suski76 La Helmi 25, 2012 5:10 am

4:n viikon ene ja kohta olen puolessa välissä Smile

leikkausaika 13.3..eli tosi pian ja kovasti jännittää, kun lähialueella nyt paljon leikkuun jälkeisiä omplikaatoita ollut Sad

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

juurekset ja eneily Empty Vs: juurekset ja eneily

Viesti kirjoittaja Piuku La Helmi 25, 2012 5:23 am

Minä sain sellaiset ene ohjeet että: 5 pss nutrilettia tms. ja max 500gr. salaattia ja juureksia/pv. Porkkanan määrä kehoitettiin pitämään minimissä koska niissä on kuulemma hiilareita eniten. Itse käytin kuumaan nutri keittoon sekoitettuna 1/2 pss keittojuureksia tai parsaa tai kukkakaalta jne. joka pv. Porkkanaa yritin olla käyttämättä kovin paljoa.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

juurekset ja eneily Empty Vs: juurekset ja eneily

Viesti kirjoittaja Soile La Helmi 25, 2012 5:34 am

Tsemppiä suski76 Olet jo hyvällä mallilla! Jännittäminen kuuluu asiaan mutta kannatta luottaa että kaikki menee hyvin ja noudattaa itse ohjeita. Jos vointi sallii niin ulkoile päivittäin, lisää vastustuskykyä ja paranemista!!!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

juurekset ja eneily Empty Vs: juurekset ja eneily

Viesti kirjoittaja Orkidea La Helmi 25, 2012 9:09 am

Minun ENE-ohjeissa oli tällänen lista:

Kaikki kaalit ja salaatit, tomaatti, kurkku, kukkakaali, parsakaali, paprika, porkkana, lanttu, nauris, punajuuri, retiisi, parsa, pinaatti, nokkonen, tuore kurpitsa, kesäkurpitsa, munakoiso, sienet ja sipulit.

Sitten lehtisessä on ENE-ruokavalioon sopivien kasviskeiton, raastekeiton, punajuurikeiton, kasvispadan, kiisselin ja kahden salaatinkastikkeen ohjeet.
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

juurekset ja eneily Empty Vs: juurekset ja eneily

Viesti kirjoittaja suski76 La Helmi 25, 2012 11:25 pm

kiitos....uunissa punajuuri lohkot "raoeutumassa"...

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

juurekset ja eneily Empty Vs: juurekset ja eneily

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa